Šta je novo?

eBay, pitanja, diskusija, saveti i preporuke

Zavisi od slucaja do slucaja, ali carina i sve obaveze kod nas nisu nigde pokrivene zvanicno. U prevodu, na milosti eBay-a i prodavca si.
 
hteo bih da prodam nokiu pureview telefon preko ebaya. (pošto vidim da se tamo kreću cene duplo+ veće nego ovde). otvorio sam devizni račun u intesi(visa electron kartica). .e sada, šta mi je potrebno znati, ako može neko da me usmeri? registrovo sam nalog na ebayu, ali kako da budem zaštićen tj. da ne budem prevaren da novac legne na paypal, ili western union? u intesi su mi rekli da na visi el. karticu(paypal) stiže novac u roku od 3 do 5 dana. kako postaviti oglas i kako da šaljem, šta je najisplatljivije? pretpostavljam preko naše pošte, međunarodna pošiljka? izvinjavam se na ovako poluamaterskom pitanju ali molim bilo kog da mi odgovori ili preusmeri ako je već pisano o tome. hvala puno svima unapred :)
 
Escalate opcija se pojavljuje nakon isteka naznačenog roka, tri radna dana od otvaranja "case"-a.
Da ne lutaš mnogo, u "my ebay" sekciji, idi u messages i nađi poruku sa potvrdom da je case otvoren pa resolution center, dalje ćeš već da vidiš koje su ti opcije.

On automatski odogovara na poruke koje dobija, I onda meni pise kao "seller offered another solution" I tu je kraj imam samo opciju da mu ponovo posaljem poruku ili pise u tekstu ako nisam zadovoljan da pise ebay-u preko resolution centra kojeg sam ja uspio naci jedino tako sto sam ukucao na gugl "resolution center ebay" I tu ima opcija "didn't receive item", pronadjem u listi artikal koji sam porucio a nisam dobio, pa dobijam poruku kao da sam vec otvorio "case", ako idem na opciju "see case" dodjem do dijela gdje mu pisem ponovo poruku ili zatvaram "case" ako sam zadovoljan. Jedino da ih zovem (sto je cista glupost) je ostala opcija. Kakva glupost od strane ebay sva sreca pa porucujem uglavnom sitnice ali neko ko bi porucio nesto skuplje vrlo lako moze da izvisi.

evo I ovdje se pisalo o tome:

https://community.ebay.com/t5/Shipping-Returns/How-to-escalate-an-open-case/qaq-p/22336406
 
hteo bih da prodam nokiu pureview telefon preko ebaya. (pošto vidim da se tamo kreću cene duplo+ veće nego ovde). otvorio sam devizni račun u intesi(visa electron kartica). .e sada, šta mi je potrebno znati, ako može neko da me usmeri? registrovo sam nalog na ebayu, ali kako da budem zaštićen tj. da ne budem prevaren da novac legne na paypal, ili western union? u intesi su mi rekli da na visi el. karticu(paypal) stiže novac u roku od 3 do 5 dana. kako postaviti oglas i kako da šaljem, šta je najisplatljivije? pretpostavljam preko naše pošte, međunarodna pošiljka? izvinjavam se na ovako poluamaterskom pitanju ali molim bilo kog da mi odgovori ili preusmeri ako je već pisano o tome. hvala puno svima unapred :)
Ovo bi i mene zanimalo, kako generalno funkcioniše prodaja polovnih stvari preko ebaya.

Sent from my S7 using Tapatalk
 
Imam problem sa "prodavcem"
Prodao sam predmet ocigledno laznom clanu koji je bzv kupio moju stvar i vidim da ne zeli da je kupi..odgovorio mi je samo da nije nudio nista...ja vidim da je meni vec ebay stavio u mom profilu da ce meni 10 posto od naplate biti skinuto na kraju meseca. Kako ja mogu da otkazem ovo ili ponistim a da mi ebay ne skine pare?
 
Da li se isplati da se uzimaju telefoni preko eBay? Vidim ima polovni iphone 6 oko 200e. Ko ima iskustva neka napise uopsreno za telefone.

Sent from my SM-G531F using Tapatalk
 
Imam problem sa "prodavcem"
Prodao sam predmet ocigledno laznom clanu koji je bzv kupio moju stvar i vidim da ne zeli da je kupi..odgovorio mi je samo da nije nudio nista...ja vidim da je meni vec ebay stavio u mom profilu da ce meni 10 posto od naplate biti skinuto na kraju meseca. Kako ja mogu da otkazem ovo ili ponistim a da mi ebay ne skine pare?

Sa kupcem problem ne prodavcem, prodavac sam ja
 
Imam problem sa "prodavcem"
Prodao sam predmet ocigledno laznom clanu koji je bzv kupio moju stvar i vidim da ne zeli da je kupi..odgovorio mi je samo da nije nudio nista...ja vidim da je meni vec ebay stavio u mom profilu da ce meni 10 posto od naplate biti skinuto na kraju meseca. Kako ja mogu da otkazem ovo ili ponistim a da mi ebay ne skine pare?

Iko molim vas a jako mi je hitno? ne bih da me ebay odere ako sam idem cancel...
 
^
nije mi jasan deo >>clanu koji je bzv kupio moju stvar i vidim da ne zeli da je kupi<<
bila aukcija, clan bidovao i nece sad da plati ?

u svakom slucaju
prijavi kupca, cime cancelujes 10%fee te onda on/ona ima 4 dana da ti plati il ga ebay penalizuje za troskove
klik na http://pages.ebay.com/help/sell/unpaid-items.html
 
^
nije mi jasan deo >>clanu koji je bzv kupio moju stvar i vidim da ne zeli da je kupi<<
bila aukcija, clan bidovao i nece sad da plati ?

u svakom slucaju
prijavi kupca, cime cancelujes 10%fee te onda on/ona ima 4 dana da ti plati il ga ebay penalizuje za troskove
klik na http://pages.ebay.com/help/sell/unpaid-items.html

pa ocigledno je nudio iz sprdnje jer sada ne zeli da kupi niti da odgvori na poruke

Voleo bih da sam video ovo ranije...ja sam isao na cancel order i pisalo je ako se dobro secam da kupac ima 7 do 10 dana da prihvati ili da odbije..ako prihvati valjda mi se fee vraca...nisam video sta se dogodi ako ne odgovara uopste, tako da ako znas o tome nesto molim te kazi jer mi je invoice za mart stigao i pare od te "prodaje" su uracunate...
 
Poslednja izmena:
Uzeo sam dana internet karticu u intesi, kako da verifikujem karticu na paypal-u?
 
Tako što obezbediš sredstva da bi oni skinuli neki mali iznos (1.5$ čini mi se), nakon toga ćeš morati na PP da upišeš šifru koja je naznačena u toj transakciji na izvodu računa vezanim za tu karticu.
 
Ljudi treba mi informacija, prodavac nije u mogucnosti da mi posalje kupljeni predmet i ponudio je refund. Ja sam prihvatio i dobio obavestenje od ebay-a i Paypala da je refund izvrsen ali pare evo nakon dva-tri dana se ne vide na Intesa internet card racunu ni na Paypalu. Jel ima neko iskustva koliko se ceka da se refundirane pare pojave na racunu od internet kartice (ili Paypalu)
 
10ak dana, nista cudno.
 
Drugari ako može mala pomoć.

Daklem, kada kupujem preko kompa/laptopa sve je u redu!

Problem nastaje kada pokušam kupovinu (istih artikala) putem mobilnog ili tableta. Non-stop mi pod Shipping-om stoji "Item does not ship to you"!?

Da napomenem da se ovaj problem pojavio pre izvesnog vremena a ne sećam se da sam nešto čačkao po podešavanjima (pre toga sam i preko moba/tableta normalno obavljao kupovinu!).
Dal' nisam naknadno nešto zeznuo u podešavanjima naloga na ebay-u, ne znam!? Gledao sam u podešavanjima, ali ne mogu da uočim nikakav problem.

Svaka pomoć je dobro došla.
 
Upravo sam i ja usao u temu da napisem o ovome, isti slucaj kod mene, probao log out i menjao adresu ponovo i drzavu, i dalje problem.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 
Treba da obavim prvu kupovinu na eBay i hteo bih da proverim da li sam lepo razumeo pa ko je voljan da mi pomogne..super.
Hocu da porucim ovaj model telefona.
Vidim da prodavac ima 98.5% Positive feedback.
Pise da je uredjaj nov. New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item...
Ono sto me zanima da li je ovo ispravno: cena uredjaja + vrednost posiljke 10% + PDV 20% ? 135 cena uredjaja + 5 shipping + 14 + 30 = 184$ = 170€
 
Da tako bi trebalo, ali koliko će te stvarno izaći carina i PDV to niko ne zna,sve zavisi kakve je volje je carinik.
A telefon je verovatno repariran čim je iz Kine (Australija nema uvozne dažbine pa mnogi Kinezi šalju odatle)
 
Poslednja izmena:
Ne kapiram zasto bi iko toliko dao za taj LUMIA telefon sada.
WP je dead, i Viber i FB i Opera su zaustavili razvoj aplikacija za WP.

Nije on los, ali za tu cifru imas mnogo boljih izbora sada. Da ne pricamo sto za ukupnu cenu skoro mozes naci Lumia 950 kod nas.
 
Da tako bi trebalo, ali koliko će te stvarno izaći carina i PDV to niko ne zna,sve zavisi kakve je volje je carinik.
A telefon je verovatno repariran čim je iz Kine (Australija nema uvozne dažbine pa mnogi Kinezi šalju odatle)

Kako mislis repariran?
U opusu stoji da su nove nekoriscene u fabruckom pakovanju.Mislis da je moguce da ih repariraju i zapakuju da izgleda kao da je fabricki?

Ne kapiram zasto bi iko toliko dao za taj LUMIA telefon sada.
WP je dead, i Viber i FB i Opera su zaustavili razvoj aplikacija za WP.

Nije on los, ali za tu cifru imas mnogo boljih izbora sada. Da ne pricamo sto za ukupnu cenu skoro mozes naci Lumia 950 kod nas.

Slazem se sa tobom da je bolje uzeti 950 kad se doda jos malo, medjutim imam oko 200€.
A za aplikacije me nije briga.Mogu bez njih. [emoji4]

Sent from my SM-J500FN using Tapatalk
 
Pa eno Neogeo je prodavao za 200e L950 DS. Imas i jos koji primerak za 200e. Nisu novi, ali bolje i to, nego da dajes vise za Lumia DANAS.
 
Drugari ako može mala pomoć.

Daklem, kada kupujem preko kompa/laptopa sve je u redu!

Problem nastaje kada pokušam kupovinu (istih artikala) putem mobilnog ili tableta. Non-stop mi pod Shipping-om stoji "Item does not ship to you"!?

Da napomenem da se ovaj problem pojavio pre izvesnog vremena a ne sećam se da sam nešto čačkao po podešavanjima (pre toga sam i preko moba/tableta normalno obavljao kupovinu!).
Dal' nisam naknadno nešto zeznuo u podešavanjima naloga na ebay-u, ne znam!? Gledao sam u podešavanjima, ali ne mogu da uočim nikakav problem.

Svaka pomoć je dobro došla.


Evo još jedne zbunjujuće činjenice. Na ženinom prastarom Samsungu Ebay radi (a i on je rutovan)! Na S7 i Tab S2 - NE!?:trust:
 
Tako je i meni. To je do aplikacije msm. Kupuj preko kompa dok ne srede.

Sent from my x600 using Tapatalk
 
Imam pitanje za clanove koji su preko eBay-a kupili nove telefone.
Da li su vam dosli u neotvaranoj kutiji, tj na carini je nisu otvarali?Mislim na one male nalepnice.

Sent from my SM-J500FN using Tapatalk
 
Ako vec zelis kupovinu preko,zasto rizikujes naplatu carine?
Ima nas dosta u inostranstvu i lako je resiti... bas pre neki dan videh na ebay.de 950 Xl na akciji za 220e - nove...
Ovako ces naruciti on nekog chajniz i ako nisi zadovoljan? Mnogo je lakse resiti garancije i probleme ako imas nekog da resava...
My 5c...
 
Ako vec zelis kupovinu preko,zasto rizikujes naplatu carine?
Ima nas dosta u inostranstvu i lako je resiti... bas pre neki dan videh na ebay.de 950 Xl na akciji za 220e - nove...
Ovako ces naruciti on nekog chajniz i ako nisi zadovoljan? Mnogo je lakse resiti garancije i probleme ako imas nekog da resava...
My 5c...
Problem je sto nemam nikog u inostranstvu, a i malo mi bzv da cimam nekog pogotovo koga ne poznajem.
Gledam Lumiu 830 na ebay.de i tamo je 160€.Ako sam lepo preveo sa nemackog pise da je nova.

Sent from my SM-J500FN using Tapatalk
 
Imas mene,meni ni centa ne treba,na tebi je da resis prevoz...
Nije ti navedena lokacija ali vrv imas par prevoznika koji setaju ger-srb...
 
@DukeLander mi je ponudio pomoc oko kupovine(HVALA na tome) medjutim ja sam nesto zbrzao i porucio preko eBay-a.Posto mi je ovo prva kupovina rekoh da proverim da li je ovo uobicajeno ili treba da me brine.


Order placed on
Wednesday, Apr 5, 2017
Payment method
PayPal
Payment date
Wednesday, Apr 5, 2017

Apr 8, message: "Thanks for your business!

We have provided tracking number for you in advance. For now, the tracking number might be invalid, but please don't worry.
Your order will be delivered to you within the estimated delivery time we stated in the listing.

Our handling department is extremely busy, so we'll choose appropriate shipping service for you.
Normally Domestic buyers can receive items within 12 to 14 days, while Non-US or AU buyers always receive items within 15 to 25 days.

Moreover, we purchase insurance for each of our orders. We won't let you suffer the loss if there is anything wrong with the order. You can buy with confidence.

If you have any questions about this order, we invite you to contact us immediately, and we will be happy to assist you."




Kad ubacim broj za pracenje na 17track.net izbaci mi "Singapore(Singapore Post) Item is not found at this moment, If necessary, please verify with the package sender and check back later."

Inace prodavac je top-rated seller 98.4% positive feedback.
 
Vrh Dno