Šta je novo?

E-uprava Republike Srbije

Kad skineš potvrdu plaćanja (kao kopiju naloga za prenos), na njoj bi trebalo da stoji broj reference, ako to pitaš. Mada tu se isto vidi i broj tekućeg i poziv na broj.
 
Dobih odgovor iz Trezora kada sam im poslao izvod.
Поштовани,

Обавештавамо Вас да предмет ове рекламације није у надлежности Министарства финансија – Управе за трезор. За повраћај средстава потребно је да се обратите доле наведеним институцијама пошто су средства распоређена за тражени износ од 1.154,80 динара. Рачун 840-1848-16 (обједињена наплата за таксе и накнаде МУП-а) на који је извршена уплата распоређује се у овом случају на следеће рачуне:

- Заводу за израду новчаница НБС за рачун: 980-333-07, износ од 928,80 динара;

- Министарству унутрашњих послова за рачун: 840-30413845-91, износ од 226,00 динара.

Да би се покренуо поступак за решавање рекламације неопходно је да се обратите надлежном МУП-ПУ, који ће Вам издати одговарајућу потврду о погрешно уплаћеним средствима, односно да средства нису искоришћена за тражену услугу. По добијању потврде од стране МУП-а, потрeбно је да се обрати са захтевом за повраћај погрешно уплаћених средстава и оригинал потврдом горе наведеним институцијама.

У прилогу вам достављамо преглед налога по задатим критеријумима, како су средства распоређена.
 
Ne znam gde grešim? Imam novu poruku u e-sandučetu, međutim kada uđem u inbox - nje nema!? Screenshot_2023-09-16-12-17-39-234_com.opera.browser.jpg
 
Jel imaš email notifikaciju da si dobio poruku u eSanduče? ja to uvek dobijem,
Kada otvoriš eSanduče, nema dokumenta, kako kažeš. OK, logoff/logon, da li i dalje imaš brojčanik 1 na eSanduče kao na ovoj slici?
 
Džaba, ozna sve dozna :)
 
Sasvim slucajno primetim da mi vozacka istice za 10 dana.

Ako me zaustave, mogu li da im pokazem zahtev sa euprave i dokaz o uplati, jer kapiram da ce tesko stici za 10 dana 😁
 
Ja u ponedeljak uveče podneo zahtev, slikao se i to, u sredu uveče došla vozačka (bez ekspres uplata i slično, s tim da realno bih od četvrtka mogao da podignem da ne poznajem ženu koja radi, pa mi odmah javila da dođem ako hoću da preuzmem).
 
To kad stižu dokumenta zavisi gde živiš, jer se sve izrađuju u BGD. U Beogradu i bližim mestima može od danas za sutra/prekosutra jer ta službena pošta tih uprava/stanica ide svaki dan. A što je dalje to više vremena treba jer ne ide pošta svaki dan.
 
Kako je loše i komplikovano urađena ova euprava... Na telefonu sam uradio factory reset, tako da moram opet da podesim ConsentID aplikaciju. Upalim komp, ne mogu da se prijavim preko kvalifikovanog elektronskog sertifikata, istekao je (to sam video u Control Panel-u, njihova aplikacija mi nije javila to, čitač za lične nije svetleo). Šta sad da radim? Čak i kad kliknem na "pomoć", izbaci neku grešku tipa nepostojeći link. Isto se desi kad kliknem na "registracija".
Edit:
Mogu da se ulogujem samo preko mail adrese i šifre, ali nigde da nađem ponovno izdavanje elektronskog sertifikata, za to mi traži da se prijavim preko istog ili preko ConsentID, a oboje trenutno nemam...
 
Za izdavanje sertifikata (koji se upisuje u LK) ponovo u MUP.
A za ConsentId : što nisi napravio na vreme backup i taj zip zveknuo na neki "cloud" ? Sad i za to moraš ponovo u Poštu ili gde već sve može.
 
Ako ima sertifikat preko LK ne mora nigde za ConsentID. Prijavi se čitačem lk na eUpravu, izda nove parametre za ConsentID i ubaci ih u app na telefonu. To je sve.
 
Da, moram da idem u MUP. Ličnu kartu su mi dali na 10 godina, a taj sertifikat samo na 5 godina, ne može da se obnovi online (sad sam proveravao, čak i uradio reinstalaciju softvera za lične), moram da idem tamo i da stojim u redu. Istekao je pre mesec dana.... Zašto sertifikat nije na 10 godina, kao i lična karta, samo oni znaju.
Posle toga kad dobijem u MUP-u novi sertifikat, mogu da se prijavim na kompu preko čitača i lične karte, pa sam da kreiram parametre za ConsentID.

Na kraju, pitam se je li moglo komplikovanije da naprave...

Edit:
Pre nego što sam uradio factory reset na telefonu, jesam uradio kompletan backup, ali ovo za ConsentID nije prošlo (kao ni mBanking aplikacija)...
 
Tek sad vidim da postoji i ta mogućnost. Dobro, bar sad znam, kad uskoro budem menjao telefon da uradim i taj .zip backup. 🙂
 
Čim ponovo aktiviraš ConsentId odmah backup i nema zime ;) I zapiši backup password 😂😂😂
 
Ovo što APR radi je težak primitivizam. U uputstvima stoji da dokumenta mogu da budu potpisana i u NEXU aplikaciji i u Acrobat Readeru, a onda kod podnošenja zahteva za osnivanje društva izbacuje grešku ako je dokument potpisan u Acrobatu.
 
Ima ali je isteklo važenje = nema.
Naravno, nego neće morati i za ConsentID da ide negde kao što si naveo, kad obnovi sertifikat na lk završio je i za ConsentID. Što koliko vidim i sam zna.
Namesti se, sertifikat na lk istekao, bekap nije odradio, app mora da reinstalira.. I onda jeste smor aktivirati ponovo.
 
Poslednja izmena:
Mislio sam da su mu to sad 2 opcije, pa da bira šta mu draže / lakše : u Poštu po nove ConsentId podatke ili u MUP za upis novog cert u LK.
 
Ljudi,
Da li možete da mi pomognete oko prijave na portal eUprava pomoću elektronskog sertifikata koji mi je danas izdat od strane MUPa na mojoj ličnoj karti?

Imam čitač lične karte, imam i softver za očitavanje lične karte („Čelik“) koji očitava bez problema moju ličnu kartu i kaže da je „digitalni potpis blokova“ verifikovan.
Takođe pomoću softvera „Čelik“ ušao sam u opciju „Prikaz sertifikata“ – „Sertifikat za autentikaciju i šifrovanje“ – „Install Certifitace“ i instalirao sam ih, isto sam odradio i za „Sertifikat za elektronski potpis“.

Ali i dalje preko browsera „Google Chrome“ ili na aplikaciji „ePorezi“ ja ne mogu da se ulogujem. Jednostavno neće. Probao sam i na laptopu od buraza, ni kod njega neće.

Da li možete da me uputite kako da rešim ovaj problem?
 
@Strale93 Moraš preciznije i detaljnije da opišeš problem, a ne samo neće. Kada ideš na prijavu da li ti se otvara novi prozor da upišeš PIN LK ili ne? Ako da, kada ga upišeš šta ti prikaže kao grešku? Da li biraš ispravan sertifikat, jer je jedan na ličnoj karti za potpis, a drugo je za logovanje?
 
@slaksm hvala na odgovoru.

Ne otvara mi ništa u smislu da kucam PIN, samo mi izbaci sledeću stranicu "Prijavljivanje elektronskim sertifikatom nije uspešno iz jednog od sledećih razloga:" i onda navodi na onih 6 razloga. Na ePorezi samo kaže Došlo je do greške, probajte opet (isto mi ne otvara opciju da mogu da kucam PIN).

Da kažem da koristim već neko vreme (mesecima) bez problema ConstentID koji sam preuzeo u Pošti.
 
@Strale93 Da li si instalirao i sve potrebne komponente: Visual C (2008), Visual C (2015-2019), RSIDCardMW, TrustEdge?
 
Nazad
Vrh Dno