Šta je novo?

E-uprava Republike Srbije

Molim za pomoc oko registracije preduzetnika, da li ima Tema za to, zanima me I da li potpis na prijaviti I kasnije na OP obrascu treba da Bude isti kao na LK ili ne mora?, hvala
 
@Nevenabg navedena je već tema u ovoj poruci. dosta toga ima u toj temi
 
U poruci koju si kvotovala je link na kome ćeš naći odgovore, pre nego u ovoj temi.

Reč PORUCI je podvučena i možeš da klikneš na nju.
 
Treba ovih dana da zakežem promenu lične karte. Da li se može istovremeno zakazati i izdravanje kvalifikovanog eletronskog potpisa?
 
To odmah završiš po preuzimanju lične karte, nema potrebe da se posebno zakazuje
 
Pre oko pola godine sam komšiji pomagao i gledali smo gde je i kada bio zaposlen (prijavljen), gde se i kada lečio, koje lekove je podizao, poreze neke...
Sada to ne mogu da nađem (poreze sam uspeo), jel to onemogućeno, ili sam imao blagi stroke 🤔😂
 
Pre oko pola godine sam komšiji pomagao i gledali smo gde je i kada bio zaposlen (prijavljen), gde se i kada lečio, koje lekove je podizao, poreze neke...
Sada to ne mogu da nađem (poreze sam uspeo), jel to onemogućeno, ili sam imao blagi stroke 🤔😂
Šta ti je to “stroke”?
U vezi zdravlja gledaš ili u aplikaciju ezdravlje ili preko sajta. Na euprava te prebacuje tamo.

IMG_0340.png
 
Naleteo sam jos pre koji mesec na ovo:

Ali ne uspevam nikako da instaliram sertifikate tako da ih Euprava vidi - ne mogu da se ulogujem preko sertifikata. Nikad ne zavrse u Personal odeljku sertifikata u Winu (gde bi trebalo da budu, i gde ih Euprava trazi), cak ni kada rucno odaberem da se instaliraju tamo.

Licna karta je nova, sertifikat izdan pre neki mesec. Celik vidi sve uredno i prepoznaje sertifikate.

Da li je imao neko ovaj problem?
 
Da li neko zna kako se dobija novi PIN za ConsentID? Stari sam zaboravila..
 
Verovatno nikako. Možeš da probaš da obrišeš podatke aplikacije, ali ćeš onda morati da ponovo autorizuješ ConsentID sa eupravom.
Pozdrav
 
Može li eporezima da se pristupi sa ličnom koja nema onaj klasičan sertifikat iz mupa, a ima consentID i sertifikat u klaudu?

Na eUprava se loguje bez problema, ali ne znam kako se loguje preko one eporezi.exe aplikacije, jer kad se ubaci lična, naravno nema sertifikat?
 
Da li neko zna kako se dobija novi PIN za ConsentID? Stari sam zaboravila..
Imao sam isti problem nedavno.
Uloguješ se na svoj nalog eUprave na kompu sa čitačem lk, deaktiviraš ConsentID parametre, deinstaliraš app na telefonu. Zatim odradiš sve iznova, instaliraš app ponovo na telefonu, aktiviraš nove parametre za ConsentID na nalogu eUprave, ubaciš ih u app na telefonu, ubaciš novi PIN.
Sve ukupno 5 min posla.
 
@sanjadj ako nisi u situaciji da odradis kao sto ti je @ckvrlj predlozio, onda ti Posta ne gine

@optical za pristup eporezima ti je neophodna licna karta sa elektronskim sertifikatom (odradi odmah i digitalni potpis, posto je ocigledno da imas firmu cim koristis software e-porezi)
 
Posle dužeg vremena probao da se logujem na E-upravu, ali mi ConsentID app prijavljuje grešku!?
Da li je trenutno sve ok, da li je nešto problem kod mene?
 
Poslednja izmena:
Pozdrav svima,

Preko sajta e-placanje sam malopre uplatio izradu licne karte, koriscenjem platne kartice. Prilikom placanja je bila neka tehnicka greska sa njihove strane, te me nakon unosa podataka sa kartice nije vratio na stranicu e-placanja. Tamo se navodi da je usluga placena, ali ne mogu da dobijem nikakvu potvrdu koju bih odneo u MUP. Naveo sam e-mail na koji je trebalo da stigne potvrda, medjutim nije stiglo nista.
Kako da resim ovo, jel se desavalo nekome?
 
Pozdrav svima,

Preko sajta e-placanje sam malopre uplatio izradu licne karte, koriscenjem platne kartice. Prilikom placanja je bila neka tehnicka greska sa njihove strane, te me nakon unosa podataka sa kartice nije vratio na stranicu e-placanja. Tamo se navodi da je usluga placena, ali ne mogu da dobijem nikakvu potvrdu koju bih odneo u MUP. Naveo sam e-mail na koji je trebalo da stigne potvrda, medjutim nije stiglo nista.
Kako da resim ovo, jel se desavalo nekome?
Ne treba ti potvrda, vide oni u sistemu uplatu ako je prošla. Samo u pozivu na broj mora da bude tvoj matični.
 
Pozdrav svima,

Preko sajta e-placanje sam malopre uplatio izradu licne karte, koriscenjem platne kartice. Prilikom placanja je bila neka tehnicka greska sa njihove strane, te me nakon unosa podataka sa kartice nije vratio na stranicu e-placanja. Tamo se navodi da je usluga placena, ali ne mogu da dobijem nikakvu potvrdu koju bih odneo u MUP. Naveo sam e-mail na koji je trebalo da stigne potvrda, medjutim nije stiglo nista.
Kako da resim ovo, jel se desavalo nekome?
Meni se isto desilo u subotu, platio i cekao da me vrati na stranicu nakon placanja i cvrc. nisam dobio mail, pare skinute, pretpostavio sam posto je bilo 2 nocu da im mzoda sistem radi neki backup, medjutim vidim da im sistem ne radi kako treba.

Posto uopste nisam koristio portal sem preksinoc, pise da mi za autorizaciju mobilne aplikacije treba sertifikat.
Sta to znaci da mi treba citac licne karte, sertifikati (kao kada se instalira Celik npr)?
 
Obavezno proverite da li je novac otišao sa računa i da se slučajno nije vratio nazad, kao meni nedavno.

Nisam dobio potvrdu, vidim novac otišao, reko sve je to Ok, videće oni u sistemu.
I uopšte nisam provalio da se istog dana novac vratio nazad na račun.
Plaćeno tamo na šalteru ispred kancelarije.
 
Danas rešio da uplatim nešto novca na LPA, medjutim ne otvara mi stranicu za elektronsko plaćanje. Da li je to neki bag ili su ukinuli elektronsko plaćanje?
 
U CEOP u za elektronsko plaćanje izbacuje grešku da banka ne može da odredi proviziju, nešto u tom stilu. Definitivno im ne radi elektronsko plaćanje.
 
Aj jedno glipo pitanje. Ranije sam kad menjam telefon radio bekap ID u app i onda isti samo povukao u novu na novom telefonu i sve je radilo. Sad sam uradio bekap stare ConsentID, i kad pokusam da povucem bekap na novu app, nista se ne desi, kao da ga ne povucem, samo me vrati na stranu da opet povucem u app. Jel ja negde gresim ili?
 
Pa pitanje je da li radi backup & restore između različitih verzija ConsentId app? A moguće da i u file chooser-u koji ti otvara ne selektuješ lepo zip fajl koji da importuje. Ako ti nije ni tražio password za restore onda je verovatno to, da nisi uspešno ni selektovao i izabrao zip fajl.

Da li ti novi telefon ima Android 11, 12... ?
 
Pa pitanje je da li radi backup & restore između različitih verzija ConsentId app? A moguće da i u file chooser-u koji ti otvara ne selektuješ lepo zip fajl koji da importuje. Ako ti nije ni tražio password za restore onda je verovatno to, da nisi uspešno ni selektovao i izabrao zip fajl.

Da li ti novi telefon ima Android 11, 12... ?
Da to je pitanje. Oba androida su na polsednjoj 13 verziji, oba samsung. Selektujem file i stisnem done, ali on se samo vrati na prethodnu stranu, kao da ga nije odabrao i ne traći pass nigde, Onda je jedina opciaj da ga opet odaberem i tako u krug...
 
Nazad
Vrh Dno