Šta je novo?

E-uprava Republike Srbije

Мени ради.
 
Da li postoji način da se elektronski potpis u klaudu koristi u okviru Acrobat Readera, tj. da li postoji mogućnost da se taj epotpis nekako implementira na računaru, pa da mogu da potpisujem dokumenta bez apluodavanja na eUpravu?
 
Jedno pitanje za vas koji se razumete, mene zanima usluga e plati zato sto treba da menjam licnu i sad ako bi izabrao ono preuzmi uplatnicu, da li to ide na email ili kako... nemam stampac , pa me zanima da li to stize na email pa da odnesem da to istampam. Ako ide na email, da li moram da se registrujem, ja sam vec registrovan ili ne mora , pa ako izaberem preuzmi uplatnicu , onda ukucam svoj email i ono stigne ... ako moze malo pojasnjenje. Hvala
 
ePlati = platiš online platnom karticom, i posle odeš u MUP i završiš sve ostalo. Nikakav dokaz o uplati nije potreban.
 
Znam da mozes online, ali me zanima ako se izabere preuzmi uplatnicu.
 
Jedno pitanje za vas koji se razumete, mene zanima usluga e plati zato sto treba da menjam licnu i sad ako bi izabrao ono preuzmi uplatnicu, da li to ide na email ili kako... nemam stampac , pa me zanima da li to stize na email pa da odnesem da to istampam. Ako ide na email, da li moram da se registrujem, ja sam vec registrovan ili ne mora , pa ako izaberem preuzmi uplatnicu , onda ukucam svoj email i ono stigne ... ako moze malo pojasnjenje. Hvala
Mislim da se preuzima u pdf formatu na racunar, ako me secanje dobro sluzi. U krajnjem slucaju mozes da napravis "print screen" uplatnice i sacuvas.
Licno sam placao elektronski preko qr koda, tako da ovo gore sto sam ti naveo uzmi sa rezervom. Ostalo mi u secanju da se nakon popunjavanja generalija otvori nova stranica na kojoj je prikazana samo uplatnica.😉
 
Da li neko ima iskustva sa opcijom euprave oko prijave boravika stranca, kad treba da povuce podatke o adresi stana iz ekatastra prijavljuje da nema podataka, a kad se ode na sajt katastra svi podaci uredno postoje?
 
Da li neko ima iskustva sa opcijom euprave oko prijave boravika stranca, kad treba da povuce podatke o adresi stana iz ekatastra prijavljuje da nema podataka, a kad se ode na sajt katastra svi podaci uredno postoje?
Treba ukucati i registarstki broj licne karte i serijski broj licne karte (na pozadini) pa onda pritisnuti dugme
 

Prilozi

  • EAEE2692-67EC-4A95-B824-F8D761355A65.png
    EAEE2692-67EC-4A95-B824-F8D761355A65.png
    374.9 KB · Pregleda: 72
Nema veze sa consent ID, ja sam uradio samo sa lk certom. Ali sam imao problem za pocetak da je ovaj registarski broj lk jako cudno napisan, pa sam kucao nula a ono bilo D. Treba obratiti paznju na sve karaktere, onda je proradilo.
 
Treba ukucati i registarstki broj licne karte i serijski broj licne karte (na pozadini) pa onda pritisnuti dugme
U pitanju je izbor opcije prijave stranca na adresu nepokretnosti ciji sam vlasnik (ne prijava strancana adresu prebivalista), tada postoji samo opcija "preuzmi adresu" i kad to izaberem dobijam poruku da nije pronadjena nepokretnost u elektronskom katastru. Kad odem na ekatastar uredno se vidi nepokretnost sa svim ispravnim podacima
 
Pitanje - koji je najjeftiniji nacin da se dobije taj secure login ili sta vec za eUpravu? Vidim 6000din kosta skoro da se bude egradjanin na pet godina ako se ide preko poste.
Ovo mi stoji naravno, na eupravi, pojma nemam sta da radim, jer sam totalno nov u ovome. ConsentID ne mogu da aktiviram jer nemam 'secure login' za eupravu. Koja je onda poenta ConsentID, zar ne treba on da koristi biometriju sa telefona (sken lica, itd, na primer, video izjava, tako recimo rade u UK sa fintech bankama) i da to bude taj consent, kad mi treba Windows masina + smartcard reader + zezanje u posti.
1666109462929.png
 
Registruješ se na eUpravi, odeš u poštu za parametre za tvoj nalog, minut posla da ti odštampaju i jih uneseš u ConsentID aplikaciju.

Viši nivo podrazumeva sertifikate koje dobijaš besplatno, učitavanjem u čip na ličnoj karti, ili plaćanjem preko pošte i još nekih koji su navedeni ( Privredna komora, HALCOM, E-Smart Systems) kod njih na upustvu.

Dakle, bazični deo sa Consent ID te košta koliko odlazak u poštu po parametre, a onda, kad to uradiš, aktiviraš i potpis u claudu.

Inače ti za besplatan sertifikat iz MUP-a treba čitač lične krate, a poštin možeš da dobiješ i na USB-u i jedini je koji je i sa programima za macOS, koliko znam.
 
Registruješ se na eUpravi, odeš u poštu za parametre za tvoj nalog, minut posla da ti odštampaju i jih uneseš u ConsentID aplikaciju.

Viši nivo podrazumeva sertifikate koje dobijaš besplatno, učitavanjem u čip na ličnoj karti, ili plaćanjem preko pošte i još nekih koji su navedeni ( Privredna komora, HALCOM, E-Smart Systems) kod njih na upustvu.

Dakle, bazični deo sa Consent ID te košta koliko odlazak u poštu po parametre, a onda, kad to uradiš, aktiviraš i potpis u claudu.

Inače ti za besplatan sertifikat iz MUP-a treba čitač lične krate, a poštin možeš da dobiješ i na USB-u i jedini je koji je i sa programima za macOS, koliko znam.
Ovaj prvi deo znaci nista ne kosta, samo do poste da se ode i zatrazi na salteru. Taj ConsentID mi omogucava sve ove 'naprednije' (tj ovo sto 90% stanovnistva treba, izvodi, itd) funkcije?
 
Od servisa koje koristim jedino ePorezi ne rade preko ConsentID i cloud potpisa.
Zahteva se baš sertifikat, ali sam preko njega jednokratno "overio" mobilnu aplikaciju mPorezi i iz nje posle mogu upiti stanja itd bez čitača kartice i sertifikata.
 
Šta se u principu može ''sertifikovati'' sa elektronskim potpisom u cloud-u. ? Aktivirao sam pre par meseci taj potpis i čisto ga isprobavao na nekim pdf, ništa konkretno još nisam overavao pa me zanimaju eto iskustva korisnika koja su to dokumenta ili šta već sa ovom uslugom potpisivali, nešto eto što bi baš imalo široku praksu i bilo značajno da se ne juri po šalterima i tome slično.
 
Ovaj prvi deo znaci nista ne kosta, samo do poste da se ode i zatrazi na salteru. Taj ConsentID mi omogucava sve ove 'naprednije' (tj ovo sto 90% stanovnistva treba, izvodi, itd) funkcije?

Upravo tako, besplatan je taj deo i omogućava pristup najčešćim potrebama većine građana. Besplatan je i MUP sertifikat, jedino bi morao da kupiš čitač lične karte.
 
Za MUP je bitan i datum izdavanja LK. Meni je stari čip i neće/ne mogu da učitaju sertifikat.
 
Zamenis LK i mozes, cini mi se da mora biti posle nekog datuma 2014 god ako se ne varam.
 
Tako je, neki mesec u 2014. je presek. Moja LK je iz te godine ali sa starim čipom.
 
18.08.2014. :)
 
Mi možemo da očitamo LK iz 2014te, ali MUP ne može da produži sertifikat u njoj kada istekne (LK važi 10 god za punoletne, a sertifikat 5 godina).
 
Nazad
Vrh Dno