Šta je novo?

Dragon Age !

At the end of my 10.5 hours with the game, I had only uncovered 16% of the world.
 
PC Gamer UK:

This is the most enormously detailed game world I've experienced, its history stretching back thousands of years, its cultures vivid, beautiful and flawed, the battles enormous, the humour superb. Roleplaying games now have a great deal to live up to."

Verdict: "A truly astonishing game. Vast, vivid and microscopically detailed. Dragon Age is the RPG of the decade.

Score: 94%

:Klanjanje
 
Zanimljivo, biće ovo dobra zanimacija :)
Ovo programiranje članova party-a me mnogo podseća na sistem iz Final Fantasy-a XII.
 
Al ste mi napucali hipe samo sto sam zavrsio Risen i razmisljao da radim nesto konstruktivno...a ovo samo sto nije izaslo...
 
Zanimljivo, biće ovo dobra zanimacija :)
Ovo programiranje članova party-a me mnogo podseća na sistem iz Final Fantasy-a XII.

to programiranje je bilo o u falloutu samo sto nisi mogao da njima kontrolises uopste vec samo tim zadatim parametrima :) sto je uvek bio faktor iznenadjenja, kada ti neko isprazni sharzer u bulju :d
 
Mozes da im odredi kako da se ponasaju u borbi. Na primer u FF XII je islo do sitnica kao sto su upotreba magija za lecenje, magija za support, upotreba predmeta, i slicno. Savrseno je funkcionisalo. Nema razloga ovde da ne radi.
 
Pa nesto slicno je postojalo i u Baldur's gate. Nije mozda bas islo do najsitnijih detalja, ali ja radilo odlicno. Po meni ova opcija je najvise nedostajala Neverwinter Nights-u. Postoji neki mod koji mogucava podesavanje takvih stvari kod npc-ova, ali nije radilo uvek kako treba. A postojalo je i u Fallout-u, i brzo mi se obilo o glavu - kada sam Vic-u dao Tommy gun.
 
izem ti borbu bez frendlyfire-a :d

u principu si znao koje oruzje kome dajes, vicku samo gauss pistol ;)
nemam pojma meni je to do jaja bilo sto nisi upravljao kompanjona vec su bili manje vishe nezavisni u borbi, tako da je to davalo dosta razlicitih taktichkih situacija i morao si dosta improvizovati...
 
Pa valjda ce i ovde biti tako, znam da ce biti mogucnosti da ih kontrolises direktno ali se nadam da ce i ovi AI skriptovi biti dovoljno dobri da deo posla odrade sami.

A sto se Vic-a tice, mnogo me nervirao, na kraju je bilo "Daj ovamo taj tommy gun i m'rsh u coshe", posle je dobio neki magnum.
 
pa da, a mozemo videti da je i ovde ubacen friendly fire sa magijama, extra bi bilo kada bi se on odnosio i na luk i strelu ili samostrel, tipa neka kalkulacija skill+luck da utice hoces li strefiti u guzvanjcu i nekog svog :)
 
Dragon Age - Hands On @ Eurogamer
"When it does eventually reveal itself in full, Dragon Age proves to be a flexible RPG that accommodates a wide range of playing styles.
Baldur's Gate veterans will be happy pulling the camera back to a top-down view, pausing the action with the space bar and micro-managing the party's actions and placement in a quasi-turn-based mode.
World of Warcraft players might prefer to zoom in close, let AI take care of party behaviour and punch out skills in real time, flicking between characters for variety.

It's perfectly possible to smash through the game in this way on easy mode (the difficulty can be adjusted at any time) without ever hitting pause or needing to think, but even the normal setting is a significant step up that will require the occasional moment of reflection."
http://www.rpgwatch.com/#13487

http://www.eurogamer.net/articles/dragon-age-origins-hands-on_6?page=1
 
Poslednja izmena:
Još malo,sa istog Eurogamer linka - moram šta ću,zvuči dobro, bre :)
""....Or you could choose to do this reflection in advance - if that's not an oxymoron - by using Tactics. Tactics are a smart lift from, of all things, Final Fantasy XII. They are a version of that game's Gambits, a brilliant system of programmable rules for party behaviour that had the potential to revolutionise the single-player party RPG, but that we'd given up hope of ever seeing again after Square Enix dropped it. Happily, BioWare has had the good sense to revive it.
Using Tactics, you can tell a party member to always attack the target of the player-controlled character, for example, or always assist the healer if it's attacked, or use a certain skill on enemies with less than 25 per cent health, or always heal party members with less than 50 per cent health. You can also choose to stick with that character's presets, or use one of a handful of standardised setups, or expand either of those by investing in extra Tactic slots.....
....it feels like the consummate, traditional PC RPG. BioWare has come home."
 
Poslednja izmena:
I dalje se radi o multiplatformi...:d
 
E,nemoj mi kvariš...vidiš da sam se primio maksimalno :p
(samo da me ne roknu pod hladan tuš kada izađe :S: )
 
Poslednja izmena:
Ja ne ocekujem cuda od ove igre. Ako bar malo lici na Baldur's gate ja cu biti zadovoljan (s obzirom da zadnjih 10 godina nije bila ni jedna slicna BG-u)
 
Ako ova igra ne ispadne dobro ja više nemam čemu da se nadam. Ostaje mi samo da čekam nešto od Blizzard-a i to je to.

Stone Prisoner je napisao(la):
I see you've found some augmentation crystals. They don't make me look any wider do they?
:D
 
Poslednja izmena:
Meni se ovaj kameni ne svidja, ubio kokosku bez razloga... Pise da je permanent party member, jer to znaci da on ne zauzima party slot, i da cu hteo ne hteo morati da ga vucem sa sobom.
 
kapiram da ces moci da biras npc-ove kao u nwnu 2 ili slicno...
 
Pise da je permanent party member, jer to znaci da on ne zauzima party slot, i da cu hteo ne hteo morati da ga vucem sa sobom.

Ja mislim da to znači da nije quest party member pa kad završiš quest da će ti otići iz partija, nego permanent u smislu ako želiš da ga zadržiš ostaće... :trust:
 
Ja mislim da to znači da nije quest party member pa kad završiš quest da će ti otići iz partija, nego permanent u smislu ako želiš da ga zadržiš ostaće... :trust:

Upravo tako, biće isti kao i svi drugi companioni. Morali su to da naglase jer se on dobija u okviru DLC-a uz originalnu kopiju igre.
 
Baš su se potrudili da liči na Gospodara Prstenova. Ovaj najnoviji film je isti kao scena prelaska Družine preko Karadrasa :)
 
^ Taj filmic je prepun svih zivih i nezivih fantasy klisea, a s obzirom da su LOTR filmovi komercijalno najuspesnija i najprihvacenija fantasy movie fransiza, normalno da ce odatle i najvise "krasti". Na startu pricali da ce igra biti izuzetno mracna i realna, slicno romanima Dzordza Martina, no, osim 15 tona krvi u svakoj sceni, nikakvu slicnost sa pomenutim piscem nisam primetio...

Imam utisak da ce svi oni koji traze nesto novo i "divlje" u ovoj igri, grdno da se razocaraju. :) Sa druge strane, ako igra bude imala old school smek, dobru atmosferu i kvalitetnu pricu, treba biti prezadovoljan. Ogroman hype se vrti oko Dragon Age-a i plasim se da bi upravo to mogao da mu bude downfall...
 
Nazad
Vrh Dno