Šta je novo?

Dragon Age 3

@Shimec : Moguce, na to sam isto pomislio. Mada nije toliko lose uradjen, samo bih ga ja smanjio jer previse zauzima prostora na ekranu. Nadam se da ce se markeri moci izgasiti.
 
igra gamepadom... ovako izgleda hud za tastaturu:
pc-interface.jpg
 
HUD je ovde problem drugog reda. Dok sam gledao isecke iz Witcher 3 i Kingdom Come bio sam fokusiran na snimak i zaintrigiran toliko da mi se istog momenta igralo. Ovde nista, deluje apsolutno sterilno, neinteresantno. Da li mi vise ne prija haj fentezi ili je ovo klise klisea u toj meri da ostavlja utisak generickog holivudskog akcionog filma.
 
i meni tako izgleda... mislim da je zbog ovog vatrometa, ringispila i akrobacija za vreme borbe, kao da si u cirkusu.
 
Slažem se ali ja mislim da je kod mene ipak zato što sam omatorio malo.
Nedavno sam pokušao prvi deo da igram i batalio posle desetak sati... Bilo mi je mnogo manje zanimljivo nego prvi put kad sam igrao a imao sam želju jer nisam prešao ekspanziju.
Vizuelno i u prvom delu ima dosta šarenila ali boje nisu ovako jake. Valjda će izometrijski pogled da ubije malo ovo silovanje čula :)
 
ja sam bas skoro presao Origins opet i bilo je super kao i prvi put.
Jedino sto je primetno jeste da su sa kasnijim patchevima oslabili neke bossove jer su maltene bili neunistivi u pocetku
 
...kao da si u cirkusu.

Danas je skoro u svim fantasy igrama tako, napucane magije, partikli prste na sve strane, ludacki potezi i akrobacije... Mocni rendzeri!!! :) Nekako ta magija i misticizam gube na vaznosti, u tim igrama nema sta da te iznenadi sve je moguce, nista nije cudno. Najobicniji krip moze da izvede neku super, kul, mega giga magiju. Sta na kraju dobijamo, upravo taj vatromet i cirkus. Sta je tu toliko zanimljivo?!

Dark Souls postujem iz mnogo razloga, a jedan je upravo to sto nema tih "ponosnih" efekata sa sve duginim bojama.
 
A Diablu i WoW-u nesto fali zbog toga? :)
 
Sve je to najobicniji kiceraj. Igre su to odavno postale, a evo DA3 nam to jos jednom potvrdjuje.
 
A Diablu i WoW-u nesto fali zbog toga? :)

Naravno. Jedan od razloga zasto ne podnosim WoW je taj sarenis, ista stvar me je odvratila od igranja Diablo 3. Jedina sarena igra koja mi prija je Borderlands.
 
Ali si zato padao u nesvest od odusevljenja na oba Torchlighta koji su sareniji od svih do sad navedenih igara zajedno. :d
 
Efekti magija na stranu Fostbyte 3 je sposoban za prikaz vrlo realisticnih okruzenja i osvetljenja. Mislim da ce biti otkrovenje.
 
Efekti magija na stranu Fostbyte 3 je sposoban za prikaz vrlo realisticnih okruzenja i osvetljenja. Mislim da ce biti otkrovenje.

Kako realiisticno kad izgleda kao neka japanska manga u reziji Michael Bay-a ?
 
Moram da priznam da ne znam kako da odgovorim na to pitanje. Dojam sam stekao na osnovu lutanja po okolini dok ne pocne borba, a nije kao da 99% ostalih RPG-jeva ukljucujuci tu i hvaljeni prvi deo, izgledaju znatno zrelije i fotorealisticno. Pricamo o fantazijskom okruzenju gde je granica za suspenziju neverice po defaultu postavljena veoma nisko. Fallout, Wasteland, Secret World, Arcanum, Witcher 1 koji ima sumorni poljski kolorit... imaju taj neki smek, ali ne treba biti toliko iskljuciv. Vizuelni stil je samo jedna komponenta igre. Za RPG su bitni mehanika, narativ, mogucnost izbora, osecaj epskih proporcija, loot sistem, ovo ono, a vi se uhvatili kolorne seme kao pijan plota. Smanjite saturaciju boja na televizoru ili monitoru, i resen problem.
 
Ali si zato padao u nesvest od odusevljenja na oba Torchlighta koji su sareniji od svih do sad navedenih igara zajedno. :d

Torchlight je takav od pocetka, Diablo se promen'o :p A i nije bas da sam padao u nesvest al ajde. Njima cu uvek da dam pohvalu jer su mali, za Blizzard i ekipu nema popustanja.
 
Moram da priznam da ne znam kako da odgovorim na to pitanje. Dojam sam stekao na osnovu lutanja po okolini dok ne pocne borba, a nije kao da 99% ostalih RPG-jeva ukljucujuci tu i hvaljeni prvi deo, izgledaju znatno zrelije i fotorealisticno. Pricamo o fantazijskom okruzenju gde je granica za suspenziju neverice po defaultu postavljena veoma nisko. Fallout, Wasteland, Secret World, Arcanum, Witcher 1 koji ima sumorni poljski kolorit... imaju taj neki smek, ali ne treba biti toliko iskljuciv. Vizuelni stil je samo jedna komponenta igre. Za RPG su bitni mehanika, narativ, mogucnost izbora, osecaj epskih proporcija, loot sistem, ovo ono, a vi se uhvatili kolorne seme kao pijan plota. Smanjite saturaciju boja na televizoru ili monitoru, i resen problem.

Nije problem kad se ima efekata, problem je kad ih ima previse i to jos sa prejakim intenzitetom.
Kad gledam one klipove kad je fight, ja pola vremena nemam pojma sta se desava.
DAO je imao meru sa efektima, posle toga ode sve nizvodno u svakom pogledu.
 
PC_Screen1-EN-alt.jpg


PC_Screen2-EN-alt.jpg


Minimum:

OS

Windows 7 or 8.1 64-bit

CPU

AMD quad core CPU @ 2.5 GHz

Intel quad core CPU @ 2.0 GHz

System RAM

4 GB

Graphics CARD

AMD Radeon HD 4870

NVIDIA GeForce 8800 GT

Graphics Memory

512 MB

Hard Drive

26 GB

DirectX

10



Recommended:

OS

Windows 7 or 8.1 64-bit

CPU

AMD six core CPU @ 3.2 GHz

Intel quad core CPU @ 3.0 GHz

System RAM

8 GB

Graphics CARD

AMD Radeon HD 7870 or R9 270

NVIDIA GeForce GTX 660

Graphics Memory

3 GB

Hard Drive

26 GB

DirectX

11
 
Torchlight je takav od pocetka, Diablo se promen'o :p A i nije bas da sam padao u nesvest al ajde. Njima cu uvek da dam pohvalu jer su mali, za Blizzard i ekipu nema popustanja.

'De nisi, padali smo svi na pedu, na dvicu pogotovo. :) Po meni 10X bolji dozivljaj od D3, posebno sa fantasticnom odlukom devova da se ubije sugavi respown. :) Igra za medalju u svakom pogledu, ali da je sarenis- sarenis je. :p

Problem sa DA3 nije kolorit, vec cinjenica da nema veze sa RPG-jem. :) Ovo je novi, od Bioware-a posebno izmiljen zanr - "jebavanje sa saputnicima, capoeira/parkour skakutanje tokom fightova (u plate armoru i sa 3 dugmeta) i smiley face kruzic za dijaloge" :d Vi mu slobodno izmisljajte skracenicu, ali meni se ne da... :d
 
Da li ima poente da se cuva save iz Originsa? Ili ce import sejvova biti moguc samo preko tog Dragon Keep?
 
Da li ima poente da se cuva save iz Originsa? Ili ce import sejvova biti moguc samo preko tog Dragon Keep?

verovatno, mada na 1:51 se pojavljuje Hawke tako da ce mozda da treba i DA2 save





To je 100% tj. da zaviriš u svaki ćošak. Ne verujem da će main story biti duži od 50.


DAO nepechovan je trebalo oko 80 sati da se sve predje gde je kampanja gargantuanska najblaze receno.
Nesto mi Bioware ne uliva poverenje da se ovoliko zaista potrudio.
 
Poslednja izmena:
u tome je i fora, nema health regen ili je toliko spor kao da ga nema.
imas u nekim klipovima koje smo kacili gde glavni dizajner to objasnjava

PS

Ovo nam je svima promaklo, za svakog lika imacemo 8 tactical slots za magije i talente i to nam je to.
Sta ovi u BW misle, nemam pojma...
 
Poslednja izmena:
Ti "tactical slots" su kao ona podešavanja AI-a iz keca? Ako je to, onda i ne treba više. I onako sam uvek sam izdavao komande saborcima, to sam koristio samo za ono da automatski piju health potion kada im health spadne ispod nekog procenta.
 
u tome je i fora, nema health regen ili je toliko spor kao da ga nema.
imas u nekim klipovima koje smo kacili gde glavni dizajner to objasnjava

PS

Ovo nam je svima promaklo, za svakog lika imacemo 8 tactical slots za magije i talente i to nam je to.
Sta ovi u BW misle, nemam pojma...

Gde si to procitao?

@ Geralt

To rucno izdavanje naredbi moze da ti prodje na easy/medium podesavanju igre. Kada bi izdavao rucno svaku naredbu tokom neke duze borbe ( uz pauze, koje su potrebne na hard i nightmare podesavanju ) mislim da bi ti trebalo par godina da predjes igru :D.
 
Nazad
Vrh Dno