Šta je novo?

DOOM3 i timedemo - rezultati...

  • Začetnik teme deki30
  • Datum pokretanja
Dandy je napisao(la):
Prosto mi je neverovatno da tako jaka graficka karta daje tako los rezultat, mada taj procesor jeste blizu minimalnih specifikacija.
Sto se timedemoa tice, kod mene daje prilicno realnu sliku average fps-a tokom igre.

I meni bilo, ali avaj, ne radi, pa sam rastavio komp i vratio graficku :).
Ok, bila je u pitanju i KT333 ploca, ali smatram da je uz X800XT ipak trebalo sve to bolje da radi.
Nebitno, nije me D3 ni odusevio nesto preterano, ne patim sto ga nisam duze igrao. :)

Pozdrav!
 
Sa onim tweakom, povecanje image chache sa 20 na 96 dobio sa rezultat od 33.2 fpsa. Bez njega 28.2 pa mislim da nije lose.
Xp2400, 512mb @ 166mhz cl 2.5, 9600pro @ 500/662 core/mem.
800x600, medium, advanced sve on.
 
hm, kakva mašina treba da bi se igrao d3 u 1280x1024 na high ili ultra? :)

btw:

athlon 2500+ @ 3200+, 2*256, 9600pro @ 500/330

800x600 high -> 44 fps

igrivo..
 
[email protected], 2x256, MSI FX5200 td128 (64bita)

640*480 sve on sem vsinc i aa:

low 23,1
med 22,9
high 19,9
ultra 16,8

S obzirom na 64-bitnu graficku ja sam prezadovoljan (64bita al ne zostaje mlogo za 128-bitnom :d )!

Poz!
 
Barton2600 @ 2,1GHz, 512MB Rama, ABIT nF2, Sapphire R9600Pro (450/630) sa Catalystima 4.9b.

U 1024x768 i High setovanjima (u advanced sve uključeno izuzev senki + 2xAA) u prvom prolazu 25,5 FPS, u drugom 30,6 FPS.
 
Poslednja izmena:
Athlon XP 1700+, Ti4200 64 MB, 768 MB PC133, 56.56 drajveri, DX 9b:

800x600 medium, advanced sve on (osim vsync) - 27 fps

Tokom igre, ako gledam u vise izvora svetlosti fps je oko 25, inace je oko 60. Za vreme borbe padne i do 15 fps.
Kada ukljucim flashlight izgubim 10-ak fps.

Ukljuceni decals, muzzle flash i gomila raznih tweak-ova...

A da, i ovo je bitno: koristim Nitro mod sa kojim svi lesevi ostaju gde su tokom cele igre; i to moze malo da uspori ali mnogo dobro izgleda.
 
Od danas Doom3 rezultate mozete takodje slati za Benchmark's Top 10. Evo i mojih rezultata:

Barton 2.2Ghz, 1GB, FX5900SP 400/700
high quality (vsinc off, AA off)
640x480: 61.4
800x600: 51.4
1024x768: 38.2
1280x1024: 26.3
 
asus p4p800 deluxe ; 2x256 hyper-x ; p4 2.4 o/c 2.88ghz ; msi nx6800 128mb ; 61.77 drajveri


high detalji, u advanced ukljucheno sve sem vsync-a i aa

800x600 59.7 fps-a
1024x768 59.2 fps-a
 
Ati 9800pro i Barton 2310@220FSB, 2x256 DDR

800x600 medium 63.0 fps ( ovako ga igram)
1024x768 high 47.1 fps dobro je, igrivo, ali je mnogo bolje na 800x600, razlika izmedju dve rezolucije je recimo 25-26 fps sa 1024x768 na kraju onog demoa, a 39-40 fps u 800x600, sto bi rekli prilicno bitno kad je frka.
Medium je vizuelno 99% isto kao i high. To sto pakuje light mape i slicne stvarcice, a nisu pakovane texture je vizuelno neprimetno. Razlika je u tome sto na medium lepo radi sa 512 DDR, a za high je potrebno 1 GB.
Ispada da je za sve vlasnike 5900 i 9800 karti prava stavr 800x600 mediu ( ako je sistem sa 512DDR) ili 800x600 high ( ako imate 1 GB memorije). Tada radi "kako bog zapoveda", tj. klizi.
 
th3_K1ng je napisao(la):
asus p4p800 deluxe ; 2x256 hyper-x ; p4 2.4 o/c 2.88ghz ; msi nx6800 128mb ; 61.77 drajveri


high detalji, u advanced ukljucheno sve sem vsync-a i aa

800x600 59.7 fps-a
1024x768 59.2 fps-a

nemoguce da si promenom rezolucije sa 800 na 1024 izgubio samo 0.5 fps-a, kontam da je u pitanju prvi prolaz timedemo-a ili je na 1024 49.2...
 
Evo mojih rezultata(fraps log) iz drugog pokušaja, konfiguracija iz potpisa. Drajveri 56.56. U advanced sve on, vertical sync off, AA off
----------------------
Ti4200@ 250 512, 64Mb

800x600 medium
2004-08-10 21:02:24 - doom3
Frames: 2153 - Time: 78125ms - Avg: 27.558 - Min: 14 - Max: 84
----------------------
Ti4200@ 300 600, 64Mb

800x600 medium
2004-08-10 21:08:34 - doom3
Frames: 2160 - Time: 66906ms - Avg: 32.284 - Min: 16 - Max: 94

1024x768 medium
2004-08-10 21:23:37 - doom3
Frames: 2164 - Time: 99109ms - Avg: 21.834 - Min: 11 - Max: 68

Kada se u advanced settings sve stafi na off, u
800x600 medium
2004-08-10 21:10:12 - doom3
Frames: 2155 - Time: 40984ms - Avg: 52.581 - Min: 28 - Max: 133
---------------
Promena sa medium na low ne utiče na performanse(ili utiče zanemarljivo malo). Isto tako uključivanje AA2x u 800x600 smanjuje prosečan fps za oko 3, a minimalni za 1.
Pošto sam ručno ulkjučivao i isključivao fraps log na početku i kraju demoa moguća su mala odstupanja(+- 0.1) - avg fps iz frapsa se uvek poklapao sa avg fps-om iz dooma bar do prve decimale.
 
Poslednja izmena:
Ja ne znam što ste toliko kukali što doom3 kasni kad nema hardvera za doom3 :p. Igra je tu, a vidim da tek svaki 20i čovek ima mašinu na kojoj će igra teći koliko-toliko normalno... I pritom te ostale mašine uglavnom nisu siromašne (da bi se moglo reći, da smo siromašna zemlja na tom polju).
 
Mashina:t'bred @2.2GHz,Epox rda+ v2.2,768MB Kingston HyperX 3200 @11-3-2-2,
Ati Radeon 9700 pro @324/600,cat 4.9,dx9.0c,XPsp1

800x600 high,adv on ....................48.3
-||- bez shedovsa....................60.2 !!
poshto senke mlogo jedu frejmova dalje testiranje sam vrshijo bez istih(adv su on)

640x480:
high...............................67.3
med...............................70.3
low................................71.8

800x600:
high...............................60.2
med...............................67.0
low................................67.4

1024x768:
high...............................46.0
med...............................53.1
low................................53.6

Za one koji nisu igrali kvejk jedan tip:ne morate izlaziti i ponovo ulaziti u igru da bi igra pri'vatila promene.Dovoljno je u konzoli ukucati "vid_restart".

Probao sam sa ortacima igru i u multiplejeru i mogu vam reci da obecava.

KVEJK 4EVA!
 
Ajd i ja da stavim moje rezultate .
Atlon 900MHz ,2x256 Kingston ,Chaintech AJA2 ,ATI Rade 9600 Pro ,4.9beta ,dx 9.0c , XPsp1.

800x600 sve na low 29.7 nije mnogo al je igrivo :)
 
cekajte, gledam sad ovde sve i svasta i necu da komentarisem samo da pitam (ove iskusnije gamere) jer igra sa fx5900xt/sp 2.2ghz AMD-a i 512mb rama moze ili ne moze da se igra ? Posebno me zanima ovo vezano za RAM, jer ucitavanje na 512 iritirajuce ili se desi jednom u 20 minuta i da li se desava po marfijevom zakonu (onda kada ne treba ) ?!?!?
 
gx-x je napisao(la):
cekajte, gledam sad ovde sve i svasta i necu da komentarisem samo da pitam (ove iskusnije gamere) jer igra sa fx5900xt/sp 2.2ghz AMD-a i 512mb rama moze ili ne moze da se igra ? Posebno me zanima ovo vezano za RAM, jer ucitavanje na 512 iritirajuce ili se desi jednom u 20 minuta i da li se desava po marfijevom zakonu (onda kada ne treba ) ?!?!?

to bi trebalo da u 800x600 sa MQ radi pristojno, da nemas nesto u pozadini sto ti zdere RAM?
 
gx-x je napisao(la):
cekajte, gledam sad ovde sve i svasta i necu da komentarisem samo da pitam (ove iskusnije gamere) jer igra sa fx5900xt/sp 2.2ghz AMD-a i 512mb rama moze ili ne moze da se igra ? Posebno me zanima ovo vezano za RAM, jer ucitavanje na 512 iritirajuce ili se desi jednom u 20 minuta i da li se desava po marfijevom zakonu (onda kada ne treba ) ?!?!?
Ma može sigurno, recimo u 1024x768 medium. High podešavanje je izgleda samo uključivanje AF 8x, pa ako ti bude mali fps uvek možeš iz konzole da smanjiš na 2x ili 4x. Uostalom pogledaj rezultate koje su ljudi dobijali sa tvojom karticom. Recimo da je sve preko 40-45 igrivo. Još ako isključiš senke fps će znatno porasti(kod mene ta razlika iznosi oko 10). I nemoj da brineš zbog "samo" 512Mb rama. Desi se nekad(uglavnom odmah nakon učitavanja nivoa) da igra malo zastane, ali ništa strašno.
Inače, ja sam napokon došao do idealne kombinacije za moju konfiguraciju, a to je u advanced uključeno sve sem senki i vsync, AA2x. Dobio sam 40fps:
----
Frames: 2143 - Time: 53359ms - Avg: 40.161 - Min: 17 - Max: 96
----
Nije sjajno, ali može da prođe. Tokom igre fps je uglavnom preko 40, nekada pada do 30, a retko kad ispod. Sve u svemu igrivo.

Kada isključim AA i povećam rezoluciju na 1024x768 dobijam nepunih 30. :bottle: Ovo već nije prijatno za oči.
 
Grdowsky je napisao(la):
Barton2600 @ 2,1GHz, 512MB Rama, ABIT nF2, Sapphire R9600Pro (450/630) sa Catalystima 4.9b.

U 1024x768 i High setovanjima (u advanced sve uključeno izuzev senki + 2xAA) u prvom prolazu 25,5 FPS, u drugom 30,6 FPS.
Senke usporavaju najvise.
 
Probao sam onaj Humusov tweak i sada sa istim setovanjima TimeDemo1 daje umesto 30,6 čak 36,9FPS!!!! Ja nisam primetio nikakvu razliku u kvalitetu grafike u odnosu na to kako je izgledalo ranije mada sam na tom forumu pročitao da je bilo ljudi kod kojih se nazubljenost ivica na nekim objektima sa tweakom povećala....
 
Poslednja izmena:
P4 Northwood 3.0 Ghz, 2x512 Mb PC3200 Kingmax, Ati Radeon 9700 (ne pro), cat. 4.9 beta, sa Humusovim tweakom i sa onim image cache na "256"

1024x768 high
32.5 fps

1024x768 medium
35.2

Doom 3 je definitivno specijalno optimizovan za nvidiju, a koliko je optimizovan uopste je veoma interesantno pitanje?!?
BTW Far Cry na istoj mashini bez ikakvih optimizacija u 1024x768 very high ide 58.7 fps :)
 
Poslednja izmena:
zerbah je napisao(la):
Doom 3 je definitivno specijalno optimizovan za nvidiju, a koliko je optimizovan uopste je veoma interesantno pitanje?!?
BTW Far Cry na istoj mashini bez ikakvih optimizacija u 1024x768 very high ide 58.7 fps :)

Far Cry i Doom3 je tesko uporedjivati u smislu performansi. Razlicito se ponasaju i izgledaju prilikom menjanja parametara koji uticu na graficki izgled. Na to posebno uticu razliciti API koji se koriste, tako da nvidia ima nesumljivu prednost kada je rec o OpenGL-u.
 
Slazem se da je tesko uporedjivati d3 i fc. OpenGL je uvek bio jaca strana nvidije, mada treba imati u vidu da je vecina modernih igara radjena u d3d-u i da u poslednje vreme cak i profesionalni 3D programi podrzavaju d3d (3ds max naprimer). Mislim da, bar sto se tice igranja, opengl nema tako svetlu buducnost - da bice igara koje ce koristiti Karmakov engine, ali ce sada on imati mnogo jacu konkurenciju nego pre 5 godina - source engine i unreal 3 engine. Treba imati u vidu i da ce d3 engine biti jedini opengl engine na trzishtu, da je sa njim jako tesko praviti velike otvorene prostore sa hi poly likovima i da sam api nije orjentisan na igrice...
 
da, to se bas lepo da primetiti prilikom pustanja timedemo-a, naime, openGl (chini mi se) ne moze da iskeshira geometriju tako dobro ko sto to radi DirectX, zato prvi put kad se pusti, secne par puta.
Razlichiti memorijski tajminzi na NF2 platformi izgleda da ne donose bas nikakvo ubrzanje, evo npr. cas2 3-3-5 i cas3 3-3-11, razlika je mozda u okvir ~0.5fps-a. Na 200 MHz FSB.
A sto se senki tiche, ako je Nedjo u pravu (reche da UltraShadowII nije implementiran u endzin) onda je moguce da ce biti neki patch koji bi doneo dodatnu prednost nVidii :)
 
gx-x je napisao(la):
cekajte, gledam sad ovde sve i svasta i necu da komentarisem samo da pitam (ove iskusnije gamere) jer igra sa fx5900xt/sp 2.2ghz AMD-a i 512mb rama moze ili ne moze da se igra ? Posebno me zanima ovo vezano za RAM, jer ucitavanje na 512 iritirajuce ili se desi jednom u 20 minuta i da li se desava po marfijevom zakonu (onda kada ne treba ) ?!?!?
Sa tom masinom lepo radi u 1024x768 medium, za high treba 1GB, da nebi usitavalo. Mislim igrivo je i u High, ali nervira ucitavanje "sledece sobe"
Ja sam ipak za 800*600 medium jer tek tako na 9800pro i na 5900XT ( 480/780) igra "klizi" ( trebalo bi da dobijes ~60fps u demou), ako imas 1GB onda mozes i high, to je oko 5% sporije.

P.S. Mozes ,kao ja koji nemam 1GB ram-a, ukljuciti u medium 800*600 8x AF ,rucno u onom fajlu, prakticno gubis 1 fps, a izgleda bolje :)
 
Ko to kaze da je ATI nekonkurentan :) ( slika 1)
Nije da sam pristrasan, ali bice da je u pitanju opet neka "optimizacija" za NV karte. ( slika 2)
 

Prilozi

  • sp-1024.gif
    sp-1024.gif
    23.7 KB · Pregleda: 148
  • sp-scale.gif
    sp-scale.gif
    31.4 KB · Pregleda: 135
Poslednja izmena:
GoranM je napisao(la):
Ko to kaze da je ATI nekonkurentan :) ( slika 1)
Nije da sam pristrasan, ali bice da je u pitanju opet neka "optimizacija" za NV karte. ( slika 2)

poznavajuci tebe gorane ove slike izgledaju kao da si ih ti crtao (bukvalno) :p
inace nisi pristrasan ni malo ;)
 
640x480 sve hi, amd 2000+ neoverclokovan ,ati 9000 270/200 , 256 mb ram :17,7 fps timedemo 1 (drugi test)

Timedemo je toliko nerealan da li verujete u to, subjektivno u igri je najmanje duplo brzi, verujem da ce biti brzi kad ga nahranim sa memorijom?!
 
Moju masinu imate dole, osim sto je umesto X800 XT platinum trenutno unutra neklokovan MSI NV40 Ultra (400/1000). FSB je na 210, memorija 6-3-3-2.5

Drajveri oficijelni 61.77, sa trilinear optimizacijama, aniso optimizacije iskljucene (default).
Setovanja su na high, naravno u 1024, to podrazumeva i 8x Anisotropic, a ubacio sam i u-h-q.pk4 (self shadow)... Rezultat posle drugog vrtenja - 54.4, a evo i screena...
 

Prilozi

  • 1024-high-selfshadow.png
    1024-high-selfshadow.png
    102.9 KB · Pregleda: 153
Poslednja izmena:
Vrh Dno