Šta je novo?

DiRT Rally

Danas od obaveza ne stigoh ni komp da uključim, sutra vozim.

Rekord na Fluzeugring Reverse i dalje drži Dzoni sa 02:49.159. ;)

@ljubinko
Ne koristiš ručnu, koliko vidim. Trebao bi :)
 
Takođe. Dođoh kući pre sat i po...

Vidim vozate se ovde sasvim lepo i sve gledam nekako i ja da odvojim malo vremena, ali nikako da stignem. A treba vremena jer ako ne naučiš stazu napamet, nema ni dobrih rezultata.
 
Flugzeugring reverse 2:55.426

87JqbQm.png
 
Skinuh jos sekundu na Flugzeugring reverse 02:54.543, mozda moze jos sekunda~dve ispod ali tesko da moze dzonijevo vreme 02:49.159 sa gamepadom da se stigne

QuTUzRD.png
 
Našlo se nekih sat vremena za vožnju - Flugzeugring reverse.

VW Polo - 2:48:709
Dirt Rally Screenshot 2017.11.25 - 22.40.05.09.jpg
Ali pošto je Dzoni vozio auto iz klase 2001, evo i tog vremena:
Subaru Impreza 2001 - 2:47:893 :) video

Brže može sa autom iz grupe B 4WD, bez nekog preteranog truda:
Lancia Delta S4 - 2:42:393
Dirt Rally Screenshot 2017.11.26 - 00.52.26.81.jpg
 
^Da, znam za taj "workshop", hvala. Nego, uvek me nešto mrzelo da se cimam sa tim podešavanjima. Do sada sam sve "pisti igru i vozi". :) Aj možda isprobam neko ovih dana.
 
boli vas uvo a ja se zlopatim sa kadett-om ne bih li iscupao 3. mestu u Finskoj. juce sam 200x restartovao prvi stage koliko se mucim.
 
@Chinaski, vidim nema te, mislio sam odustao si :), bravo za upornost, ali čudi me da se u Finskoj mučiš ***a. Koja je staza u pitanju, kako se zove trenutna na kojoj si? Da probam ja sa Kadetom, pa ako mogu nekako da pomognem...

edit: Izvozah malo sa Kadetom u Finskoj. Vala jeste zeznuto, Finska zahteva brzu vožnju, a sa Kadetom je to vrlo nezgodno, konstantno mora da mu se juri nezgodna zadnjica. Ne znam šta da ti kažem :) , mene bi sigurno isfrustriralo da sam na tvom mestu.
Ako nemaš kintu za neki drugi auto, savetujem da restartuješ šampionat, pa ponovo sa Fulviom ***a, dok ne zaradiš. Do tada, što kaže ljubinko, vežbaj malo na custom event sa autima koje bi posle Fulvie mogao da kupiš (FWD ili 4WD). Ili čak dok ne skupiš kintu za Renault Alpine. Jeste da je on RWD, ali je mnogo lakše sa njim u njegovoj klasi automobila.
 
Poslednja izmena:
Skroz fina vožnja, odlično. :)
Sutra ako budem imao vremena vozim tu Flugzeugring.
 
Flugzeugring - VW Polo - 02:43:160, posle desetak pokušaja, samo malo bolje od tebe.
Moglo bi još bolje, napravio sam grešku na početku i na nekoliko krivina sam prerano kočio.
video
 
Chinaski, igraj custom event, ja igram samo custom event ucim staze tako mi zanimljivije i jurim sto brze vreme.

***, ja volim sampionat pa to ti je, kada ga predjem i donekle naucim staze onda mogu sa vama. ako nista barem se navikavam na igru.

probao sam sa polom Waldaufstieg i ono je milina voziti, potpuno druga igra. mislim da sam napravio 3:08 posle 20ak pokusaja, ali po kisi. moze to ispod 3 minuta lagano, po kisi.

@Chinaski, vidim nema te, mislio sam odustao si , bravo za upornost, ali čudi me da se u Finskoj mučiš ***a. Koja je staza u pitanju, kako se zove trenutna na kojoj si? Da probam ja sa Kadetom, pa ako mogu nekako da pomognem...

edit: Izvozah malo sa Kadetom u Finskoj. Vala jeste zeznuto, Finska zahteva brzu vožnju, a sa Kadetom je to vrlo nezgodno, konstantno mora da mu se juri nezgodna zadnjica. Ne znam šta da ti kažem , mene bi sigurno isfrustriralo da sam na tvom mestu.
Ako nemaš kintu za neki drugi auto, savetujem da restartuješ šampionat, pa ponovo sa Fulviom ***a, dok ne zaradiš. Do tada, što kaže ljubinko, vežbaj malo na custom event sa autima koje bi posle Fulvie mogao da kupiš (FWD ili 4WD). Ili čak dok ne skupiš kintu za Renault Alpine. Jeste da je on RWD, ali je mnogo lakše sa njim u njegovoj klasi automobila.

kadett je bas ocaj, epski sam se *****ao sto sam ga kupio. kada budem kupovao sledeca kola ima sva da testiram iz te klase. finska je brz reli, moras da jurcas kao lud i skaces sa punim gasom. jos staze po 7-8km, da se useres dok zavrsis jednu. koncentracija mora da bude vrhunska.
finska.jpg
 
Poslednja izmena:
Ja sam za moj rekord na flugzeugringu koristio za polo preset za brzi suvi za nemacku sa workshopa, evo podesavanja koga zanima

qRPLukh.png
LmDMe2f.png
JKDszU3.png
L8ol9Hz.jpg
cBscik8.jpg
JTHXVDB.jpg
qNR7lFD.jpg
h7r6u36.jpg
umLQUg1.jpg

Dobar je ovaj setup za polo i nemacku po suvom vremenu, ali trazim jos brzi.
 
Poslednja izmena:
Može sigurno ispod 2:42.
hsv.stoned postavi staze , a onda se samo ti i ja lomimo ovde. :D
Nego dobro je dok nam Dzoni ne uleti i pomrsi konce :D
 
Dobro, ja sam flugzeugring usavrsio ali mislim da moze jos malcice brze, evo voznje



Da ne ispadnem sebican podelicu sa vama ovo je moj najbolji novi setup za polo i nemacku, podesite samo basic settings kao na slici

6T9O3vC.png
 
Poslednja izmena:
Može sigurno ispod 2:42.
hsv.stoned postavi staze , a onda se samo ti i ja lomimo ovde. :D
Nego dobro je dok nam Dzoni ne uleti i pomrsi konce :D

***, nisam imao vremena ni film neki da odgledam a kamoli za igranje :) Tako da igru nisam palio danima..
Odvozao sam pre neki dan Flugzeugring sa 205 T16 (na 10 min pokrenuo igru), oko 02:38 ali mi je jasno da moze brze pa nisam ni postavljao vreme.
Danas i Flugzeugring reverse sa Deltom S4, oko 02:44 (cini mi se da je to 20-ak sekundi brze od drugoplasiranog na elite tezini), sa ovim vremenom sam zadovoljniji, moze jos malo brze ali je dosta tesko kontrolisati ovakve zveri preko tastature.

@ Ljubinko

Odlicna vremena ali iskreno i dalje ne razumem zasto igras sa ABS-om, mislim ne zato sto u startu imas prednost u odnosu na nas koji igramo bez nego zato sto ABS ovu simkada fiziku bas onako osakati sa kakav-takav old school dozivljaj :)

Nadam se da cu sutra uvece imati vremena, u skladu sa ambijentom bih probao neku duzu stazu u Monte Karlu, po mecavi :) Npr. neku uphill, zaboravih nazive.
 
Poslednja izmena:
@hsv, pezo 205 je najbrzi auto i zato si imao odlicno vreme, a sto se tice ABS-a nema tu neke prednosti cak je hendikep i ja menjam neki put sa ABS-om neki put ne cak sa iskljucenim ABS-om uvek imam najbrze prolazno vreme, evo flugzeugring sa ford fiestom rs 2:42.060 da nisam napravio gresku u poslednjoj krivini bilo bi ispod 2:42

tvQKTKr.png

Aploadovacu video kasnije.
 
Ajde da se ne lazemo, prednost je ABS i to ne bas mala :)
Evo na primeru obe Flugzeugring staze, dozvoljene su ti dosta vece brzine/kasnija kocenja koja su i daleko stabilnija.
Na nekim podlogama (makadam, blato) ABS moze i znacajno da oteza izvodjenje ''scandinavian flick'' (transfer tezine) ali i to moze da se koriguje rucnom.

Opet kazem, nemoj da me razumes pogresno, ne takmicimo se mi ovde u sad nekom ozbiljnom smislu nego jednostavno ne bih igrao ovaj Dirt sa ABS-om (i TC-om) ni da mi neko plati, toliko mi kvare ovu simkada fiziku da mi se igra zgadi i pocinje da lici na neki NFS u reli izdanju :) Sto je najgore neki automobili nerealno dobro koce cak i bez ABS-a a da ne pominjem sto tezina/inercija/transfer tezine nisu bas za pohvalu, i dalje je prisutan kartonski osecaj.

Tako da samo to ne razumem, zasto bi neko sebi kvario dozivljaj klasicne simkade i unistio i to malo old school osecaja a godinama smo se zalili kako ne postoji dobra rally igra i sad treba da vozimo sa ABS-om/TC-om, meni to nema logike, *** :)
 
Poslednja izmena:
Znaci, da od Dirta, koji je konacno dobra simkada, napravim nekakav NFS u reli okruzenju? :)
Rekoh ti da mi ne pada na pamet, meni je i ovakva fizika sada previse light s obzirom da sam probao Dirt 4 u sim modu koji ima bolje odradjenu fiziku (tezina/transfer tezine/inercija) mada i nesto arkadniji grip mod na makadamu al' ajde.

Tako da izvini ali ne vidim svrhu ovog Dirt Rally-a uz ABS ili ne daj boze ABS + TC :)

Objektivno, bolje da poredim i ''jurim'' cartridge-ova ili dzonijeva vremena, tu bar znam na cemu sam.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno