Šta je novo?

DiRT Rally

trece mesto sa kadett-om u Monaku i drugo u Velsu ali samo zato sto se prvi nesto sjebao, inace bih opet bio treci. ulazim polako u stos, cak sam imao par zelenih sektora sa opelom, ali je svakako muka voziti ga. recimo, pant mawr sa njim preko 15 sekundi sporije nego sa fulviom.
inace, moracu da se posavetujem sa vama sta da kupim od kola sledece. ja sam mislio da je sve to slicno ali je ipak trebalo da umem fiat 131.
 
Sad sam vozio Germany staza Waldabstieg sa Volkswagenom polo, bilo je gresaka moze to ispod 3:30

fVYjv31.png
 
Poslednja izmena:
^ Ako nisam pomesao staze onda ta sa 2010s automobilima verovatno moze i ispod 03:25, cini mi se da sam sa Fiat 131 Abarth iz treceg pokusaja imao 03:40 a Polo i ostali wrc 2010s su mnogo brzi i stabilniji od matorog 131 Fiata.
 
Poslednja izmena:
Verovatno moze ali bez vecih gresaka, a ja sam imao 3~4 vece greske, a sto se tice RWD auta kod mene je na gamepadu skoro nemoguce voziti, uvek se zanese zadnji kraj auta cim malo dam gas, mnogo je osetljivo.
 
Posle 2 vece greske se restartuje staza :D Vidis da ni ovako ne mozemo da pariramo dzoniju i ketridzu koji nas odrase da volanima i pedalama :)

Probacu posle tu stazu sa i20, imaju slican naziv ta i reverse verzija (Waldabstieg vs Waldabufstieg). Mada evo gledam rekorde po YT za obe taze, bolje da nisam video :d
 
Znam, ali nije bilo na pocetku staze restartovao bih, obicno se u zelji da budem brzi na pocetku zakovem u one burice sa gumama :d ona krivina levo pa desno pa restartujem.
 
Momci i ja vozim sa PS3 gamepadom :), ali koristim x360ce emulator sa podešavanjima u spoileru.
Dirt Rally Screenshot 2017.11.22 - 16.32.04.93.jpg
Krstić za skretanje, X [] O , gas i kočnice idu ili do daske ili ništa, bez ikakvih pomoći i podešavanja automobila pre vožnje.
Sada je već između Dzonia i mene - volan VS gamepad :). Sećam se da je Boris u početku pričao kako igra nije pravljena isključivo za volan, već da može bez problema i sa gamepadom/tastaturom. Čovek, očigledno, ispade u pravu. :)
Mada... sva ona bolesna vremena sa YT su postignuta volanom, a i mislim da volan ima prednost na stazama u Monaco i Sweden, jer je tamo potrebna velika preciznost u skretanju (ubiše me palčevi na tim stazama). Verujem da Dzonia ne bih mogao da savladam u Monaku.

Mislio sam da Waldabstieg svi vozimo samo autima iz 1970 klase RWD. Nije baš toliko teško kada se uđe u fazon, gas nikako u krivini (pažljivo doziranje prolazi), uglavnom bilo kakvo skretanje i manevrisanje ide uz puštanje gasa. Ali svakako, možemo i autima po slobodnom izboru. Baš ću sada da probam koliko mogu sa Polom i nekom aždajom iz grupe B 4WD.

@Chinaski
U početku nisam ni pomišljao da šampionate vozim autima sa RWD. Posle Open šampionata i Fulvie, sebe sam odmah bacio u vatru, te sam za Clubman šampionat kupio auto iz grupe B 4WD - Lancia Delta S4. Naravno, pre kupovine, na "custom event" sam isprobavao automobile za koje sam u datom trenutku imao novca. Sa Deltom, uz mešovite pozicije i nebrojeno restarta, izvukoh prvo mesto na kraju.

edit:
@hsv svaka čast za 3:25
VW Polo - 3:21
Dirt Rally Screenshot 2017.11.22 - 18.18.02.56.jpg
Lancia Delta S4 - 3:18
Dirt Rally Screenshot 2017.11.22 - 18.39.01.42.jpg
 
Poslednja izmena:
Dosta je bolje i naravno da može još bolje. Ali ne valja ni da se siluje samo jedna staza, brzo odu živci. :)
 
^
@hsv svaka čast za 3:25

Nisi me razumeo, to sam nagadjao koliko moze sa 2010s automobilima (brze od 03:25, na osnovu 3-4 pokusaja sa Fiatom 131 i ~03:40), nisam jos probao sa wrc 2010s :)
A ne da moze brze vec sudeci po rekordima sa YT moze i ispod 02:45 :d samo ne znam kako. Verovatno su napamet naucili staze i sve ''full speed floating'' deonice a verovatno mnogi koriste fina podesavanja ABS-a i TC-a :)

Ne znam da li da vadim gamepad, to je neka 8 god. stara jetion krsina koju sam unistio igrajuci pes u ispitnim rokovima :d
Secam se da je ''glavio'' u wrc 4 pa ne bih da se nerviram ponovo.

Ovo jeste ''simkada'' ali mislim da je za izvlacenje maksimuma ipak potreban volan, posebno na klizavim podlogama i grbavim stazama, ***a, jednostavno su potrebne sve te sitne korekcije i sigurnost upravljanja a o kontroli gasa kod iole jacih RWD da ne pricam.
Ali razumem i Borisa Vozaca koji ne moze da igra Dirt sa volanom, osecaj tezine/transfera tezine/inercije su ono sto kvari utisak.

@dzoni

Znaci onaj mod je njesra? Bedak, ne znam zasto ga onda neki toliko hvale, bio sam ubedjen da je dobar i pravljen bas za volan i ostalu opremu.

Probaj ipak Dirt 4 sa sim presetom fizike, po mom misljenju ispravljene su mane DR koje sam naveo ali steta sto je grip mod na makadamu i ostalim slicnim podlogama malo arkadniji.
Nikako da spoje sve to u jednu celinu, nadam se da ce DR 2 biti pun pogodak.
 
^
Da da, jasno si sve napisao, izgleda da ja jedno čitam, drugo mislim. :) Šteta, ponadah se da si brzo ušao u šemu.

Opa... Na Steamu Dirt Rally i Dirt 4 mogu da se pazare za malo ispod 20e, pa ako neko nema gde pametnije da potroši, recimo kao ja prošle godine 12e za Dirt Rally, evo prilike. :)
 
Poslednja izmena:
D4 nema cmar staze kao RD, tako mi deluje?
 
Pa onako, ima i u D4 veoma uskih i grbavih staza, nije neka velika razlika u tom smislu :)

Fazon je sto u D4 postoji stage creator, to je zaista odlicna ideja (protiv monotonije :d) ali ce verovatno u nekim narednim Dirtovima biti vrh, za sada je samo ok ali i korak u pravom smeru: https://www.youtube.com/watch?v=4MQgUACYz1w
https://www.youtube.com/watch?v=19X9WDpgBB8

I pored te nove opcije meni su staze bolje u DR, jednostavno su zahtevnije i vise u pravom rally fazonu.

Da da, jasno si sve napisao, izgleda da ja jedno čitam, drugo mislim. Šteta, ponadah se da si brzo ušao u šemu.

Posle cu probati nekoliko puta sa i20 mada ne ocekujem vreme ispod 03:25, bar ne za sada :D

@ cartridge

Waldabstieg (Polo): 03:26.375, uz ocajan downhill kroz sumu, da skinem ovo za tih 6 sekundi i bicu zadovoljan :)
Imam SS ali da ne kacim posto i nije bas neko sjajno vreme, nadam se da cu spustiti ispod 03:20
 
Poslednja izmena:
Probao opet, prvih nekoliko pokusaja sve kontra od prethodnih - losiji sam bio u prvoj polovini staze pa sam okinuo 5-6 restarta i onda dosta dobra prva polovina ali ponovo kilav sumski downhill i na kraju 03:24.408.
Sada samo treba da odvozam celu stazu bez vecih gresaka i nadam se da cu spustiti ispod 03:20, mozda i do 03:15, to je neka moja procena za maksimum, ne verujem da mogu brze a i smucice mi se staza :)
A gledajte ovo:
 
Poslednja izmena:
Dirt Rally na steam-u 9.99.. čitajući ovde prethodne stranice vidim da ste prezadovoljni igrom :) poslednji put sam se baš ložio i igrao CMR, možda je došlo vreme za staru pasiju u vidu ovog relija...:D Mada ima i neki Dirt 4 i WRC 7 al po ocenama slabo
 
@dzoni

Znaci onaj mod je njesra? Bedak, ne znam zasto ga onda neki toliko hvale, bio sam ubedjen da je dobar i pravljen bas za volan i ostalu opremu.

Probaj ipak Dirt 4 sa sim presetom fizike, po mom misljenju ispravljene su mane DR koje sam naveo ali steta sto je grip mod na makadamu i ostalim slicnim podlogama malo arkadniji.
Nikako da spoje sve to u jednu celinu, nadam se da ce DR 2 biti pun pogodak.

Meni se mod nije svideo u Velsu. Kočenje kao da je oslabljeno, nonstop sam proklizavao. Zaključavanje točkova prilikom kočenja je još naglašenije, pa kada zakočim i kad se točkovi blokiraju, ta blokada sigurno traje još jedno pola sekunde pre nego što mogu da skrenem. Na default fizici toga nema i dok kočim nema skretanja u velikoj brzini, ali čim pustim kočnicu, točkovi se odmah trgnu i nastavljam dalje. Probaću ga kasnije sa Nemačkom i ovom stazom koju sad vozite, pa ću da vidim kako se tu ponaša.

Dirt 4 sam probao na tastaturi kod drugara i u arkada modu je bilo sasvim igrivo. Kući nemam još planove za Dirt 4, jer me prolazi volja za vožnjama (izlečio sam se, pa se zanimam sa drugim stvarima). :) Ali, šta znam, možda i probam narednih nedelja.
 
Poslednja izmena:
@hsv i @ljubinko, bravo za obojicu, fino napredujete. :)

Ja ću probati još koliko mogu sa gamepadom da pridjem vremenu sa videa što je postavio hsv. Tačno se tu vidi kolika je prednost volana i pedala.
 
Tačno se tu vidi kolika je prednost volana i pedala.

Upravo to a jos je pretezno asfalt u pitanju, na snegu, makadamu, blatu volan i pedale znace jos vise ma koliko tezina/inercija bili u polu-karton fazonu :)
Stvarno ima sjajnih vozaca, pratim nekoliko kanala na YT (likovi su i inace rally vozaci) ali isto tako mislim da dobar deo, ovih suludo brzih vremena, cine klasicni gameri koji koriste idealna podesavanja ABS-a i TC-a sto znatno olaksava i ubrzava voznju. Ne znam kako je odradjen online MP ali je bedak ako nema kontrole pri kreiranju sesija, fazon da postoje posebne ''sobe'' za one koji voze sa upaljenim ''pomocima'' i one koji ne koriste iste.

Mogli smo da probamo Waldaufstieg, to je otprilike Waldabstieg reverse, na YT vidim vremena 02:47.xxx, ajde da proverimo koliko smo sporiji :)
 
Ali zasto sa abs-om? :)
Jednostavno sve te ''pomoci'' kvare ''osecaj'' fizike koje je sama po sebi klasicna simkada.

Waldaufstieg posle 5 pokusaja: 02:58.742 uz dosta sitnih gresaka, znam da mogu da spustim na ~02:50 tako da mi je to cilj :) Brze od toga nema sanse, bar mi za sada deluje tako mada ne sumnjam da ce neko iz teme, sa volanom, lagano spustiti ispod tog vremena.


Zahtevna i zanimljiva staza, bez obzira na postavljeno vreme utisak je kao da se vozi bar minut duze.
 
Poslednja izmena:
Waldaufstieg - odlično hsv. Moje vreme - 2:59:359, bar 30 puta sam restartovao, večeras nešto nemam koncentarcije.

Ne znam kako je odradjen online MP ali je bedak ako nema kontrole pri kreiranju sesija, fazon da postoje posebne ''sobe'' za one koji voze sa upaljenim ''pomocima'' i one koji ne koriste iste.
Online MP je odrađen najprostije moguće. Kao i mi sada, kompjuter odredi stazu i klasu automobila i svako vozi onim čime raspolaže i kako hoće, nema ikakvog odvajanja. U vožnji greškama nema mesta i ne postoji mogućnost za ponavljanje, drugi igrači (njihova vremena) se vide samo na kraju kada se gleda vreme i pozicija na globalnoj listi. Srećan sam kada od 1000 igrača budem među prvih 100. :D Tako svakoga dana, kompjuter odredi novu stazu i novi auto koji svi vozimo najbolje što možemo. Dodira sa drugim igračima (6 takmičara max) ima samo u trkama na kratkim i monotonim kružnim stazama tzv. Rallycross, koji vrlo brzo dosadi. Možda bi bilo zanimljivo neko vreme nama sa foruma, da se trkamo jedni sa drugima.
 
Naravno, dosta zavisi od koncentracije i trenutnog raspolozenja za ovaj vid zezanja, i meni se nekada desava da ne mogu prve 2-3 krivine da ''sastavim'' :)

Hvala, definitivno takav MP ne deluje bas zanimljivo, nije mi jasno zasto ne iskopiraju fazon online MP-a Milestoneovih WRC, posebno su WRC 2 i 3 imali veoma zarazan MP, bas dobro osmisljen a u dvojci su bila prisutna bukvalno svi automobili pa je onlajn sampionat (ili sta god ''kreirali'') sa Group B zverima, u kombinaciji sa dugackim, uskim, grbavim stazama, bio neverovatan izvor zadovoljstva i frustracija :d
Tu opste nije bilo bitno ko je najbrzi na svetu (posle silnog ucenja staza i restartovanja) vec ko u to vreme najmanje gresi :) A bilo je tu i treme, kako sacuvati bod-dva prednosti i poziciju a upravo pocinje staza koju bas i ne gotivis :d

Jos neka vremena iz DE: Flugzeugring - 02:48.859, Flugzeugring reverse - 02:56.842, obe staze su dosta dinamicne i zanimljive za voznju pa probajte.



 
Poslednja izmena:
Vrh Dno