Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Još jedno moje proročanstvo je da će Arena namerno košarku jesenas emitovati na Premium 4 i 5, pa svi mi koji smo se nadali da ćemo moći da gledamo EL preko Yettela u starim paketima, gledaćemo šipak.
Resenje je EL tv odlican kvalitet sadrzaja u odnosu na sk,arena.
 
Nova aplikacija izgleda potpuno drugačije od dosadašnje. Nije u pitanju update postojeće aplikacije, već kompletno nova aplikacija.
Pozdrav
Jel to svima stiže nova app na Yettel TV box ili samo novim korisnicima sa novim paketima?
Ja trenutno ostajem na dosadašnjem paketu, Yettel TV L. Voleo bi da mi nikad ne stigne ta nova app. Na ovu sam se koliko toliko navikao.
 
Pošto se tema zove predlozi, sugestije i pitanja.Pitanje zašto u skupljem paketu nemate HBO kanale.Zašto od SBB-a niste uzeli i ubacili Cinestar kanale sugestija izbacite 101 pinkov kanal i 101 rts kanal i naravno bn kcn kanali koji su oličje nekvaliteta kiča i šunda o tehničkom kvalitetu istih da i ne govorimo.Predlog uvedite HBO kanale u premium paket kao što je to kod SBB-a , ubacite cinestar kanale. Skinite CG-NAT Net TV Premium korisnicima snizite cenu fiksne IP adrese za osnovni paket. Sada ste kupili SBB infrastruktru imate dovoljno tehničkih kapaciteta za to.
 
Jel to svima stiže nova app na Yettel TV box ili samo novim korisnicima sa novim paketima?
Ja trenutno ostajem na dosadašnjem paketu, Yettel TV L. Voleo bi da mi nikad ne stigne ta nova app. Na ovu sam se koliko toliko navikao.
Svima stiže.
 
Još jedno moje proročanstvo je da će Arena namerno košarku jesenas emitovati na Premium 4 i 5, pa svi mi koji smo se nadali da ćemo moći da gledamo EL preko Yettela u starim paketima, gledaćemo šipak.
Jedno od resenja, ako tako bude sa EL razmenis slot sa nekim ko ima Iris tamo ima Arena Premium 4 i 5
 
Meni je iz call centra danas rečeno da svi mi koji smo u "Sve" paketima treba da "u narednom periodu" dobijemo kanale i novu aplikaciju bez doplate. Koliki je to period nije znala da kaže ali kolege rade na tome. Prosto neverovatno da sad rade na tome a prošli su meseci. Al ajd videćemo, za sad je lud zbunjenog...
 
Jedno od resenja, ako tako bude sa EL razmenis slot sa nekim ko ima Iris tamo ima Arena Premium 4 i 5
Izgleda opet došlo vreme da će IrisGo/Smart zlata vredeti, da znam da ga dobro unovčim :D ako ostanem uopšte na MTS za mesec-dva kada mi ističe ugovor na VDSL a ako mi ne budu dali ono što ću tražiti za prelazak na optiku...
 
Jel može neko da skine najnoviji verziju aplikacije sa boksa i postavi ovde da i mi ostali vidimo kako to izgleda. Hvala unapred. Pozdrav od Kety
 
Јел ми корисници М пакета под уговорном обавезом, сад имамо право на раскид без пенала у складу са чланом 131. Закона о електронским комуникацијама, будићи да сав спортски програм који смо имали на каналима сада више немамо, јер је одређен досадашњи спортски садржај сада доступан на арена спорт каналима који нису у понуди и самим тим смо ускраћени за садржај који смо до сада могли да гледамо?
 
Poslednja izmena:
Ne, zato što nemaš garanciju u smislu sadržaja koji emiter emituje na njima. Imao bi prava na raskid samo ako se desilo ukidanje kanala, što se nije desilo (sem u slučajevima gde se kanal ukida usled gašenja - viša sila)
 
Jel može neko da skine najnoviji verziju aplikacije sa boksa i postavi ovde da i mi ostali vidimo kako to izgleda. Hvala unapred. Pozdrav od Kety
Možete malo i da pregledate forum u zadnjih dva-tri dana,posebno ovu temu, npr. jedna od objava #5015 a ima ih još
 
Јел ми корисници М пакета под уговорном обавезом, сад имамо право на раскид без пенала у складу са чланом 131. Закона о електронским комуникацијама, будићи да сав спортски програм који смо имали на каналима сада више немамо, јер је одређен досадашњи спортски садржај сада доступан на арена спорт каналима који нису у понуди и самим тим смо ускраћени за садржај који смо до сада могли да гледамо?
Samo ukoliko su ukinuli neki kanal, u suprotnom ne.
 
Јел ми корисници М пакета под уговорном обавезом, сад имамо право на раскид без пенала у складу са чланом 131. Закона о електронским комуникацијама, будићи да сав спортски програм који смо имали на каналима сада више немамо, јер је одређен досадашњи спортски садржај сада доступан на арена спорт каналима који нису у понуди и самим тим смо ускраћени за садржај који смо до сада могли да гледамо?
Ako je ta stavka navedena u ugovoru onda da, zakon je tu da se pozoveš na njega kada nije drugačije regulisano tj kada nije ugovorom definisano.
 
A otkud to da će Arena sadržaj preseliti na te nove premium kanale? Je l' to pretpostavka ili?

Mislim Arena Premium 1 je kec valjda sa razlogom, bilo bi glupo da sele njen sadržaj na 5... Gde ćeš centarfora na gol.
 
Za više para će i centarfor na gol ako treba.
Mogu oni da stave gde hoće šta hoće a kako će biti videće se.
 
Već se sad naslućuje kako će biti. Kvalifikacije u subotu za F1 će biti prenošene samo na areni Adrenalin. Sama trka srećom ne, zasad
 
Поздрав, друштво, да вам пренесем моје искуство.
Пошто сам и ја био међу унесрећенима који су у "Јетел" прешли у претходних месец дана, понесени информацијом о фузији са "СББ"-ом и преносу канала "Јунајтед групе", наравно да сам са нестрпљењем очекивао један од бројних датума за које је најављено да је то - то. Додатно, аквизитери су ме убеђивали да је то готова ствар и да ћу добити код њих оно што је обећавано медијским путем.
Прекјуче сам био крајње разочаран одлуком да се све то убаци само у нове пакете, тако да сам пажљиво прелистао Закон о заштити потрошача и, штавише, нашао озбиљна кршења чланова 19 и 20 (пре свега у домену навођења корисника на погрешан закључак како би ступио у уговорну обавезу - што спада у област обмане).
Било како било, за правном интервенцијом није било потребе. Аквизитери су ме контактирали и понудили да, фактички, за исту цену пређем на нови пакет, уз задржавање идентичне интернет брзине.
Што не значи да, глобално гледано, није реч о обмани великог броја корисника.
И да, могу да потврдим на основу овог контакта да је пре два дана у оперативном центру "Јетела" владао хаос. Нису се припремили за транзицију - очекивали су позитивну реакцију корисника, а добили су буру.
 
Mislim da nije potrebno biti kvantni fizičar da bi se zaključilo šta će biti sa Arenama. NOvi kanali nisu postojali dok nisu ubili SK. Dakle, sve što je verovatno bilo isključivo na SK, to će sad da bude na novim kanalima. Šansa da to ne bude tako je, pa, 0,000001%. Košarka, formula, moto trke, tenis... Nastavite niz. Premium 1-3 nastaviće po starom, samo fuzbal, ABA ligu...
 
Поздрав, друштво, да вам пренесем моје искуство.
Пошто сам и ја био међу унесрећенима који су у "Јетел" прешли у претходних месец дана, понесени информацијом о фузији са "СББ"-ом и преносу канала "Јунајтед групе", наравно да сам са нестрпљењем очекивао један од бројних датума за које је најављено да је то - то. Додатно, аквизитери су ме убеђивали да је то готова ствар и да ћу добити код њих оно што је обећавано медијским путем.
Прекјуче сам био крајње разочаран одлуком да се све то убаци само у нове пакете, тако да сам пажљиво прелистао Закон о заштити потрошача и, штавише, нашао озбиљна кршења чланова 19 и 20 (пре свега у домену навођења корисника на погрешан закључак како би ступио у уговорну обавезу - што спада у област обмане).
Било како било, за правном интервенцијом није било потребе. Аквизитери су ме контактирали и понудили да, фактички, за исту цену пређем на нови пакет, уз задржавање идентичне интернет брзине.
Што не значи да, глобално гледано, није реч о обмани великог броја корисника.
И да, могу да потврдим на основу овог контакта да је пре два дана у оперативном центру "Јетела" владао хаос. Нису се припремили за транзицију - очекивали су позитивну реакцију корисника, а добили су буру.
Ista situacija, znaci juriti te agente sada?
 
Sve će polako da prelazi na AP 4 i AP5. Već sinoć je meč kvalifikacija za Ligu Šampiona Panatinaikos - Rangers išao na AP4, dok za vikend nekoliko utakmica League One ide na AP5. Čak i jedna utakmica domaće fudbalske lige ide na AP4.

Da ne pričamo o Tenisu i o MotoGP i Formuli 1 koj će da ide na Adrenalinu.
 
Да не буде да причам напамет, ево шта је "Јетел" чинио претходних месеци, а што се може сматрати обмањујућом праксом:

Propuštanje kojim se obmanjuju potrošači

Član 19

Obmanjujuća poslovna praksa postoji kada trgovac propuštanjem određene radnje, uzimajući u obzir sve okolnosti slučaja, prostorna i vremenska ograničenja upotrebljenog sredstva komunikacije i dopunske mere koje je preduzeo u cilju obaveštavanja potrošača:

1) uskrati bitna obaveštenja koja su prosečnom potrošaču potrebna za odgovarajući nivo obaveštenosti kod odlučivanja, čime navodi ili preti da ga navede da donese ekonomsku odluku koju inače ne bi doneo;

2) skriva bitne informacije ili bitne informacije pruža neblagovremeno ili na nejasan, nerazumljiv ili dvosmislen način ili kada propusti da istakne poslovnu svrhu svog obraćanja potrošačima, čime navodi ili preti da navede prosečnog potrošača da donese ekonomsku odluku koju inače ne bi doneo.


Poziv na ponudu i obaveštenje o osobinama i ceni, osim ako nešto drugo ne proizlazi iz okolnosti slučaja, kao bitne informacije mora da sadrži:

1) osnovna obeležja proizvoda u obimu koji odgovara datom proizvodu i upotrebljenom sredstvu komunikacije;

2) naziv i adresu trgovca i ako trgovac posluje u ime drugog trgovca, naziv i adresu trgovca u čije ime posluje;

3) cenu koja obuhvata poreske i druge dažbine i dodatne troškove, troškove transporta, poštarinu i troškove isporuke;

4) pravila o plaćanju, isporuci i izvršavanju ugovornih obaveza i načinu na koji se postupa po reklamacijama potrošača, ako pravila odstupaju od zahteva profesionalne pažnje;

5) obaveštenje o pravu na odustanak od ugovora.

Izuzetno od stava 2. tačka 3) ovog člana, ako se zbog svojstava proizvoda cena ili dodatni troškovi ne mogu unapred obračunati, trgovac je dužan da potrošaču dostavi podatke na osnovu kojih se cena ili dodatni troškovi obračunavaju.

Јасно је да увођење нових пакета по новим ценама није јасно комуницирано, те да је изостао одговарајући ниво обавештености код одлучивања.

Oblici poslovne prakse koji se smatraju obmanjujućom poslovnom praksom

Član 20

Oblici poslovne prakse koji se bez obzira na okolnosti pojedinačnog slučaja smatraju obmanjujućom poslovnom praksom jesu:

1) neistinita tvrdnja da je trgovac potpisnik kodeksa dobre poslovne prakse ili da postupa u skladu sa određenim kodeksom dobre poslovne prakse;

2) neovlašćeno isticanje oznake kvaliteta, znaka od poverenja ili sličnog znaka od strane trgovca;

3) neistinita tvrdnja trgovca da je određeni kodeks dobre poslovne prakse odobren od državnog organa ili određene organizacije;

4) neistinita tvrdnja trgovca da njegovu poslovnu praksu ili prodaju proizvoda, odobrava, podržava ili pomaže određeni državni organ ili određena organizacija ili istinita tvrdnja iste sadržine u slučaju da se trgovac ne pridržava uslova pod kojima mu je dato odobrenje, podrška ili pomoć;

5) poziv trgovca potrošaču da učini ponudu za kupovinu nekog proizvoda po određenoj ceni, ako trgovac prikriva postojanje osnovanog razloga za sumnju da će moći da isporuči taj proizvod ili opremu ili da angažuje drugog trgovca za isporuku proizvoda po navedenoj ceni, u količini i roku koji bi se mogao očekivati s obzirom na vrstu proizvoda, obim oglašavanja i ponuđenu cenu;

6) poziv trgovca potrošaču da učini ponudu za kupovinu nekog proizvoda po određenoj ceni, ako trgovac u nameri da potrošača navede na kupovinu nekog drugog proizvoda odbija da pokaže potrošaču proizvod na koji se oglas odnosi ili odbija da primi narudžbinu ili da isporuči proizvod u primerenom roku ili pokaže potrošaču oštećeni uzorak proizvoda na koji se odnosi oglašavanje;

7) neistinita tvrdnja trgovca da će proizvod biti raspoloživ u kratkom roku ili da će biti raspoloživ u kratkom roku pod određenim uslovima, s ciljem da se potrošač navede da odluku o kupovini donese bez odlaganja, odnosno da mu se uskrati prilika ili vreme potrebno za odgovarajući nivo obaveštenosti kod donošenja odluke;

8) propuštanje trgovca da potrošača, pre nego što prihvati ponudu, na jasan način obavesti da će mu nakon prodaje određenog proizvoda pružiti prateće usluge na jeziku koji nije u službenoj upotrebi u Republici Srbiji;

9) neistinita tvrdnja trgovca ili stvaranje pogrešnog utiska da je određeni proizvod u prometu u skladu sa pozitivnim propisima;

10) predstavljanje prava koja su potrošaču garantovana zakonom kao posebne prednosti koju trgovac nudi potrošaču;

11) upotreba uredničkog prostora u medijima za oglašavanje proizvoda, to jest propuštanje trgovca da u sadržaju oglasa zvukom ili slikom naglasi da je reč o plaćenom oglašavanju, a ne o sadržaju iza kojeg stoji uredništvo;

12) neistinita tvrdnja trgovca o prirodi i značaju rizika kome potrošač izlaže sebe ili svoju porodicu ako ne kupi određeni proizvod;

13) oglašavanje od strane trgovca proizvoda koji podražava proizvod drugog trgovca i kojim se potrošač namerno navodi na pogrešan zaključak da proizvode proizvodi isti trgovac;

14) stvaranje, vođenje ili oglašavanje od strane trgovca sistema prodaje proizvoda u okviru kojeg potrošač plaća naknadu za mogućnost ostvarenja prihoda koji ne zavisi od uspešnosti prodaje određenog proizvoda, već od učestvovanja drugih potrošača u tom sistemu prodaje (piramidalna šema);

15) neistinita tvrdnja trgovca da prestaje sa poslovanjem ili da se premešta u druge poslovne prostorije;

16) tvrdnja trgovca da određeni proizvod povećava šansu za pobedu u igrama na sreću;

17) neistinita tvrdnja trgovca da određeni proizvod leči određenu bolest, poremećaj funkcije ili malformaciju;

18) pružanje netačnih informacija o uslovima na tržištu ili mogućnosti kupovine određenog proizvoda na tržištu u nameri da se potrošač navede da proizvod pribavi pod uslovima koji su nepovoljniji od uobičajenih tržišnih uslova;

19) tvrdnja da se raspisuje nagradno takmičenje ili promotivna igra, ako se nakon toga ne podeli obećana nagrada ili odgovarajuća zamena za nju;

20) opisivanje proizvoda rečima gratis, besplatno, bez naknade ili drugim rečima sličnog značenja, ako je potrošač dužan da snosi bilo kakav trošak osim neizbežnog troška u vezi sa poslovnom praksom i preuzimanja ili isporuke proizvoda;

21) stavljanje računa ili sličnog dokumenta kojim se zahteva plaćanje u oglasni materijal, čime se kod potrošača stvara pogrešan utisak da je već naručio oglašavani proizvod;

22) neistinita tvrdnja ili stvaranje pogrešnog utiska da trgovac ne postupa u okviru svoje poslovne delatnosti, profesije ili zanata ili neistinito izdavanje za potrošača (predstavljanje kao potrošač);

23) stvaranje pogrešnog utiska kod potrošača da su nakon prodaje određenog proizvoda prateće usluge dostupne i na teritoriji druge države osim države u kojoj je proizvod prodat.

Мислим да ово подебљано не треба ни коментарисати.

Надам се да ће бити од помоћи.
 
pisao sam ranije, to je jetelova taktika/biznis model jos od kad je prodat telenor.
njima paketi ne traju duze od godinu dana, svake godine izmisle nove pakete u koje dodaju neki minut, neku uglavnom beskorisnu "novinu" i onda cekaju da korisnici kojima istice ugovor za samo 100-200dinara vise obnove ugovor i uzmu novi paket, jer stari vise ne postoji...
Meni na svake 2 godine, nude neograniceno minuta za samo 100din vise, a ja potrosim 200 od 400minuta koje imam... Sta ce mi neograniceno? I onda ja gledam najeftiniji paket, oni pokusavaju da uvale skuplji... i tako...

A to se prenelo i na tv i internet pakete... za godinu - dve ce podici brzinu interneta dodati neki bezvezni kanal i nudice nam to za samo 200din vise, a realno, ove brzine su za sada dovoljne za 90% korisnika...
 
Врло је могуће да су очекивали да се мало дигне прашина и да сви легну на руду, али нису очекивали толику навалу (између осталог, да људи од поноћи 29. јула чекају активацију пакета, као да стиже нови "Ајфон" :) ) .
Било како било, да није тако, не би сада нудили задржавање услова за прелазак на нове тарифе.
 
Врло је могуће да су очекивали да се мало дигне прашина и да сви легну на руду, али нису очекивали толику навалу (између осталог, да људи од поноћи 29. јула чекају активацију пакета, као да стиже нови "Ајфон" :) ) .
Било како било, да није тако, не би сада нудили задржавање услова за прелазак на нове тарифе.
I to je malo što daju, na spram što su u SBB-u uveli svima odmah Telekom kanale, da ne pričam što su forsirali priču ista ponuda! Pa gde su HRT kanali, Cinestar da ne pominjem...
 
Nazad
Vrh Dno