Nova aplikacija izgleda potpuno drugačije od dosadašnje. Nije u pitanju update postojeće aplikacije, već kompletno nova aplikacija.Koja verzija treba da piše nakon update-a? Da li iko zna?
Pozdrav
Nova aplikacija izgleda potpuno drugačije od dosadašnje. Nije u pitanju update postojeće aplikacije, već kompletno nova aplikacija.Koja verzija treba da piše nakon update-a? Da li iko zna?
Resenje je EL tv odlican kvalitet sadrzaja u odnosu na sk,arena.Još jedno moje proročanstvo je da će Arena namerno košarku jesenas emitovati na Premium 4 i 5, pa svi mi koji smo se nadali da ćemo moći da gledamo EL preko Yettela u starim paketima, gledaćemo šipak.
Jel to svima stiže nova app na Yettel TV box ili samo novim korisnicima sa novim paketima?Nova aplikacija izgleda potpuno drugačije od dosadašnje. Nije u pitanju update postojeće aplikacije, već kompletno nova aplikacija.
Pozdrav
3.20.1.0Koja verzija treba da piše nakon update-a? Da li iko zna?
Svima stiže.Jel to svima stiže nova app na Yettel TV box ili samo novim korisnicima sa novim paketima?
Ja trenutno ostajem na dosadašnjem paketu, Yettel TV L. Voleo bi da mi nikad ne stigne ta nova app. Na ovu sam se koliko toliko navikao.
Jedno od resenja, ako tako bude sa EL razmenis slot sa nekim ko ima Iris tamo ima Arena Premium 4 i 5Još jedno moje proročanstvo je da će Arena namerno košarku jesenas emitovati na Premium 4 i 5, pa svi mi koji smo se nadali da ćemo moći da gledamo EL preko Yettela u starim paketima, gledaćemo šipak.
Izgleda opet došlo vreme da će IrisGo/Smart zlata vredeti, da znam da ga dobro unovčimJedno od resenja, ako tako bude sa EL razmenis slot sa nekim ko ima Iris tamo ima Arena Premium 4 i 5
Možete malo i da pregledate forum u zadnjih dva-tri dana,posebno ovu temu, npr. jedna od objava #5015 a ima ih jošJel može neko da skine najnoviji verziju aplikacije sa boksa i postavi ovde da i mi ostali vidimo kako to izgleda. Hvala unapred. Pozdrav od Kety
Samo ukoliko su ukinuli neki kanal, u suprotnom ne.Јел ми корисници М пакета под уговорном обавезом, сад имамо право на раскид без пенала у складу са чланом 131. Закона о електронским комуникацијама, будићи да сав спортски програм који смо имали на каналима сада више немамо, јер је одређен досадашњи спортски садржај сада доступан на арена спорт каналима који нису у понуди и самим тим смо ускраћени за садржај који смо до сада могли да гледамо?
Ako je ta stavka navedena u ugovoru onda da, zakon je tu da se pozoveš na njega kada nije drugačije regulisano tj kada nije ugovorom definisano.Јел ми корисници М пакета под уговорном обавезом, сад имамо право на раскид без пенала у складу са чланом 131. Закона о електронским комуникацијама, будићи да сав спортски програм који смо имали на каналима сада више немамо, јер је одређен досадашњи спортски садржај сада доступан на арена спорт каналима који нису у понуди и самим тим смо ускраћени за садржај који смо до сада могли да гледамо?
Ista situacija, znaci juriti te agente sada?Поздрав, друштво, да вам пренесем моје искуство.
Пошто сам и ја био међу унесрећенима који су у "Јетел" прешли у претходних месец дана, понесени информацијом о фузији са "СББ"-ом и преносу канала "Јунајтед групе", наравно да сам са нестрпљењем очекивао један од бројних датума за које је најављено да је то - то. Додатно, аквизитери су ме убеђивали да је то готова ствар и да ћу добити код њих оно што је обећавано медијским путем.
Прекјуче сам био крајње разочаран одлуком да се све то убаци само у нове пакете, тако да сам пажљиво прелистао Закон о заштити потрошача и, штавише, нашао озбиљна кршења чланова 19 и 20 (пре свега у домену навођења корисника на погрешан закључак како би ступио у уговорну обавезу - што спада у област обмане).
Било како било, за правном интервенцијом није било потребе. Аквизитери су ме контактирали и понудили да, фактички, за исту цену пређем на нови пакет, уз задржавање идентичне интернет брзине.
Што не значи да, глобално гледано, није реч о обмани великог броја корисника.
И да, могу да потврдим на основу овог контакта да је пре два дана у оперативном центру "Јетела" владао хаос. Нису се припремили за транзицију - очекивали су позитивну реакцију корисника, а добили су буру.
Било би упутно. Не знам да ли си у контакту са неким лично, или си то урадио у пословници.Ista situacija, znaci juriti te agente sada?
Propuštanje kojim se obmanjuju potrošači
Član 19
Obmanjujuća poslovna praksa postoji kada trgovac propuštanjem određene radnje, uzimajući u obzir sve okolnosti slučaja, prostorna i vremenska ograničenja upotrebljenog sredstva komunikacije i dopunske mere koje je preduzeo u cilju obaveštavanja potrošača:
1) uskrati bitna obaveštenja koja su prosečnom potrošaču potrebna za odgovarajući nivo obaveštenosti kod odlučivanja, čime navodi ili preti da ga navede da donese ekonomsku odluku koju inače ne bi doneo;
2) skriva bitne informacije ili bitne informacije pruža neblagovremeno ili na nejasan, nerazumljiv ili dvosmislen način ili kada propusti da istakne poslovnu svrhu svog obraćanja potrošačima, čime navodi ili preti da navede prosečnog potrošača da donese ekonomsku odluku koju inače ne bi doneo.
Poziv na ponudu i obaveštenje o osobinama i ceni, osim ako nešto drugo ne proizlazi iz okolnosti slučaja, kao bitne informacije mora da sadrži:
1) osnovna obeležja proizvoda u obimu koji odgovara datom proizvodu i upotrebljenom sredstvu komunikacije;
2) naziv i adresu trgovca i ako trgovac posluje u ime drugog trgovca, naziv i adresu trgovca u čije ime posluje;
3) cenu koja obuhvata poreske i druge dažbine i dodatne troškove, troškove transporta, poštarinu i troškove isporuke;
4) pravila o plaćanju, isporuci i izvršavanju ugovornih obaveza i načinu na koji se postupa po reklamacijama potrošača, ako pravila odstupaju od zahteva profesionalne pažnje;
5) obaveštenje o pravu na odustanak od ugovora.
Izuzetno od stava 2. tačka 3) ovog člana, ako se zbog svojstava proizvoda cena ili dodatni troškovi ne mogu unapred obračunati, trgovac je dužan da potrošaču dostavi podatke na osnovu kojih se cena ili dodatni troškovi obračunavaju.
Oblici poslovne prakse koji se smatraju obmanjujućom poslovnom praksom
Član 20
Oblici poslovne prakse koji se bez obzira na okolnosti pojedinačnog slučaja smatraju obmanjujućom poslovnom praksom jesu:
1) neistinita tvrdnja da je trgovac potpisnik kodeksa dobre poslovne prakse ili da postupa u skladu sa određenim kodeksom dobre poslovne prakse;
2) neovlašćeno isticanje oznake kvaliteta, znaka od poverenja ili sličnog znaka od strane trgovca;
3) neistinita tvrdnja trgovca da je određeni kodeks dobre poslovne prakse odobren od državnog organa ili određene organizacije;
4) neistinita tvrdnja trgovca da njegovu poslovnu praksu ili prodaju proizvoda, odobrava, podržava ili pomaže određeni državni organ ili određena organizacija ili istinita tvrdnja iste sadržine u slučaju da se trgovac ne pridržava uslova pod kojima mu je dato odobrenje, podrška ili pomoć;
5) poziv trgovca potrošaču da učini ponudu za kupovinu nekog proizvoda po određenoj ceni, ako trgovac prikriva postojanje osnovanog razloga za sumnju da će moći da isporuči taj proizvod ili opremu ili da angažuje drugog trgovca za isporuku proizvoda po navedenoj ceni, u količini i roku koji bi se mogao očekivati s obzirom na vrstu proizvoda, obim oglašavanja i ponuđenu cenu;
6) poziv trgovca potrošaču da učini ponudu za kupovinu nekog proizvoda po određenoj ceni, ako trgovac u nameri da potrošača navede na kupovinu nekog drugog proizvoda odbija da pokaže potrošaču proizvod na koji se oglas odnosi ili odbija da primi narudžbinu ili da isporuči proizvod u primerenom roku ili pokaže potrošaču oštećeni uzorak proizvoda na koji se odnosi oglašavanje;
7) neistinita tvrdnja trgovca da će proizvod biti raspoloživ u kratkom roku ili da će biti raspoloživ u kratkom roku pod određenim uslovima, s ciljem da se potrošač navede da odluku o kupovini donese bez odlaganja, odnosno da mu se uskrati prilika ili vreme potrebno za odgovarajući nivo obaveštenosti kod donošenja odluke;
8) propuštanje trgovca da potrošača, pre nego što prihvati ponudu, na jasan način obavesti da će mu nakon prodaje određenog proizvoda pružiti prateće usluge na jeziku koji nije u službenoj upotrebi u Republici Srbiji;
9) neistinita tvrdnja trgovca ili stvaranje pogrešnog utiska da je određeni proizvod u prometu u skladu sa pozitivnim propisima;
10) predstavljanje prava koja su potrošaču garantovana zakonom kao posebne prednosti koju trgovac nudi potrošaču;
11) upotreba uredničkog prostora u medijima za oglašavanje proizvoda, to jest propuštanje trgovca da u sadržaju oglasa zvukom ili slikom naglasi da je reč o plaćenom oglašavanju, a ne o sadržaju iza kojeg stoji uredništvo;
12) neistinita tvrdnja trgovca o prirodi i značaju rizika kome potrošač izlaže sebe ili svoju porodicu ako ne kupi određeni proizvod;
13) oglašavanje od strane trgovca proizvoda koji podražava proizvod drugog trgovca i kojim se potrošač namerno navodi na pogrešan zaključak da proizvode proizvodi isti trgovac;
14) stvaranje, vođenje ili oglašavanje od strane trgovca sistema prodaje proizvoda u okviru kojeg potrošač plaća naknadu za mogućnost ostvarenja prihoda koji ne zavisi od uspešnosti prodaje određenog proizvoda, već od učestvovanja drugih potrošača u tom sistemu prodaje (piramidalna šema);
15) neistinita tvrdnja trgovca da prestaje sa poslovanjem ili da se premešta u druge poslovne prostorije;
16) tvrdnja trgovca da određeni proizvod povećava šansu za pobedu u igrama na sreću;
17) neistinita tvrdnja trgovca da određeni proizvod leči određenu bolest, poremećaj funkcije ili malformaciju;
18) pružanje netačnih informacija o uslovima na tržištu ili mogućnosti kupovine određenog proizvoda na tržištu u nameri da se potrošač navede da proizvod pribavi pod uslovima koji su nepovoljniji od uobičajenih tržišnih uslova;
19) tvrdnja da se raspisuje nagradno takmičenje ili promotivna igra, ako se nakon toga ne podeli obećana nagrada ili odgovarajuća zamena za nju;
20) opisivanje proizvoda rečima gratis, besplatno, bez naknade ili drugim rečima sličnog značenja, ako je potrošač dužan da snosi bilo kakav trošak osim neizbežnog troška u vezi sa poslovnom praksom i preuzimanja ili isporuke proizvoda;
21) stavljanje računa ili sličnog dokumenta kojim se zahteva plaćanje u oglasni materijal, čime se kod potrošača stvara pogrešan utisak da je već naručio oglašavani proizvod;
22) neistinita tvrdnja ili stvaranje pogrešnog utiska da trgovac ne postupa u okviru svoje poslovne delatnosti, profesije ili zanata ili neistinito izdavanje za potrošača (predstavljanje kao potrošač);
23) stvaranje pogrešnog utiska kod potrošača da su nakon prodaje određenog proizvoda prateće usluge dostupne i na teritoriji druge države osim države u kojoj je proizvod prodat.
I to je malo što daju, na spram što su u SBB-u uveli svima odmah Telekom kanale, da ne pričam što su forsirali priču ista ponuda! Pa gde su HRT kanali, Cinestar da ne pominjem...Врло је могуће да су очекивали да се мало дигне прашина и да сви легну на руду, али нису очекивали толику навалу (између осталог, да људи од поноћи 29. јула чекају активацију пакета, као да стиже нови "Ајфон") .
Било како било, да није тако, не би сада нудили задржавање услова за прелазак на нове тарифе.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari