Moja neka logika je da pun doživljaj i maksimalni kvalitet Yettelovih usluga možemo očekivati za godinu ipo dana. Otprilike kada prođe 2 godine od prvog ugovornog kruga. Yettel sada još uvek skuplja korisnike i radi na kvalitetu, jednim delom na osnovu i feedback-a koji korisnici daju. Slažem se za aplikaciju...bolje je i čekati još ali da vredi nečemu, nego da bude loša/neupotrebljiva. Imati aplikaciju samo da bi se reklo da je imaju - nije rešenje.
4 meseca koristim yettelove usluge, prešao sa SBB-a pre svega zbog optike i ekonomski isplative ponude (SBB nema optiku kod mene, dok mi je MTS-ova ponuda skupa). TV slabo gledam, ali i ono što gledam - nisam uspeo da se naviknem (EON zaostavština). No, obzirom da slabo gledam, nije da mi pravi neki problem. Samo sport, ništa drugo, dok za filmski program, ionako gledam samo HBO i Netflix za koje pretplate delim sa još nekim ljudima.
Yettel ima potencijal da "pojede" tržište. No, ako do kraja 2023će ne bude drastičnih unapređenja (realno, treba ljudima dati vremena, ne ide sve "preko noći") - ljudi će masovno bežati sa Yettela na isti način kao što sada prelaze na Yettel (bar cenim da je tako prethodnih 6-8 meseci).