Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Nikako ne uspevam a sve sam probao. Privremeno rešenje je telefon i app na telefonu, tu sve radi kako treba.
Ovaj stock daljinac odbija poslušnost.
Kad krenemem:
Onda moraš da nastaviš po uputstvu- pritisneš dugme za premotavanje unapred, dok TV ne ugasi zvuk. Onda proveriš ostale dugmice. Ako ne radi kako treba, opet dugme za premotavanje unapred.
onda lepo zabode daljinac i moram u reset...
 
Apdejt daljinca jesi li odradio?
- ili ga reklamiraj, ne znam šta drugo da ti napišem.. izvadi baterije iz daljinca na par minuta de se resetuje...nek se jave iz Yettel za ovaj problem
 
Zdravo,

Zamoliću te da nam u privatnoj poruci proslediš adresu na kojoj koristiš usluge i poslednje tri cifre JMBGa vlasnika Hipernet ugovora, pa ću proveriti sve detalje.

~Mila
Provalio sam sta je, daljinskom treba xx sekundi da se probudi..
Kad kliknem dugme za paljenje na njega pocne zeleno da treperi, nekad duze nekad krace ali uglavnom 10 sek plus, i kad stane i tada opet pritisnem sve radi kako treba.


A na temu povezivanja s tv daljinskim, od LGa, poveze mutuje al i kuca brojeve il jos neke opcije, i onda posle zaboravi da se povezivao lol
 
Pre par dana, tačnije 31.05. sam sa MTS optike prešao na Hipernet duo, net i TV.
Došao majstor, zamenio ruter i tv boksiće i sve brzo i bez problema profunkcionisalo.
Malo sam se pribojavao čitajući komentare ovde kako će sve to da ide sa TV-om s obzirom da je platforma nova, još uvek u razvoju a totalno drugačija od Irisa.
Prvi utisci su ovakvi: NET paket je 150/75, na merenjima pokazuje ping 6 i oko 140/70.
Što se tv-a tiče rekao bih da je slika za nijansu lošija nego na MTS-u. Tu pre svega mislim na oštrinu to jest fali više detalja na slici. Inače slika je nekako jača, boje i osvetljenje je jače pa sam morao da malo promenim podešavanja na tv-u da prilagodim svom ukusu. Meni lično nesmeta jer nisam baš zahtevan korisnik. Ono što me malo iritira je da kada u dnu slike ide neki kajron sa slovima on malo secka. To mi se na Irisu nije dešavalo, sve je išlo glatko i fluidno. Ako neko zna da li to može da se otkloni nekim podešavanjima unapred zahvalan. Takođe bilo kakva sugestija za podešavanje Rutera za net ili tv boksa je dobrodošla. Za ruter znam kako se ulazi u podešavanja ali za tv boks samo ona osnovna. Ako je neko provalio kako se ulazi u onaj servisni meni kao na Q11 od MTS-a ja zahvalan.
 
Seckanje slike, i nesinhronizovan ton u odnosu na sliku su boljke od prve verzije i nikako da ih otklone ..
 
Mali savet za sve koji prelaze sa MTS-a. Nema potrebe da cekate da vam izdaju IDP broj. Mene su pokusali da prevare i da mi ostave usluge koje bi u zbiru bile preko 6-7 hiljada. Najbolje resenje je da na dan isteka ugovora zatrazite da vam prekinu sve usluge i izdaju vam potvrdu da ste raskinuli ugovor. Sa tom potvrdom odete u Yettel i oni vam vec sutra (u mom slucaju) posalju instalatere. Kod mene je bio manji problem jer se kod njih u sistemu MTS usluga jos uvek vodila kao aktivna ali su to brzo resili. Sama instalacija 10-15 minuta, momci sjajni, kulturni, profesionalni... Ono sto je meni jako bitno je da, za razliku od MTS mreze, rade svi UM kanali na EON-u (SK, N1, Nova) tko dasad ima najbolje iz obe ponude. Jedini problem na koji sam (za sada) naleteo je u vezi online gedanja TV na racunaru. Dobijam ovu poruku:
 

Prilozi

  • Screenshot 2022-06-06 at 13.11.23.png
    Screenshot 2022-06-06 at 13.11.23.png
    569.6 KB · Pregleda: 55
Mali savet za sve koji prelaze sa MTS-a. Nema potrebe da cekate da vam izdaju IDP broj. Mene su pokusali da prevare i da mi ostave usluge koje bi u zbiru bile preko 6-7 hiljada. Najbolje resenje je da na dan isteka ugovora zatrazite da vam prekinu sve usluge i izdaju vam potvrdu da ste raskinuli ugovor. Sa tom potvrdom odete u Yettel i oni vam vec sutra (u mom slucaju) posalju instalatere. Kod mene je bio manji problem jer se kod njih u sistemu MTS usluga jos uvek vodila kao aktivna ali su to brzo resili. Sama instalacija 10-15 minuta, momci sjajni, kulturni, profesionalni... Ono sto je meni jako bitno je da, za razliku od MTS mreze, rade svi UM kanali na EON-u (SK, N1, Nova) tko dasad ima najbolje iz obe ponude. Jedini problem na koji sam (za sada) naleteo je u vezi online gedanja TV na racunaru. Dobijam ovu poruku:
Evo upustva, koje je upalilo. Verovatno ti nije lepo uvezana TV pretplata za za portal.
Greška pri autentifikaciji

Ukoliko dolazi do navedene greške prilikom prijave na Web platformu, potrebno je da se ponovo uveže TV pretplata:

1. Pristupi svom Yettel nalogu i prijavi se koristeći svoju email adresu i lozinku

2. Nakon prijave, u opciji Podešavanje naloga, treba popuniti sve tražene podatke (ime i prezime, ugovor, email, lozinka)

3. U sledećem koraku neophodno je prijaviti se na TV portal i uvezati TV pretplatu klikom na Poveži pretplatu. Tu je takođe potrebno upisati broj Hipernet ugovora na kojem postoji aktivna pretplata za digitalnu TV i onda treba popuniti kod koji će biti poslat na mejl.

4. Kada je TV pretplata ispravno uvezana, prikazaće se obaveštenje o uspešnom povezivanju.

5. Na kraju se prijavljuješ na Web platformu putem linka hntv.rs/login
 
Mali savet za sve koji prelaze sa MTS-a. Nema potrebe da cekate da vam izdaju IDP broj. Mene su pokusali da prevare i da mi ostave usluge koje bi u zbiru bile preko 6-7 hiljada. Najbolje resenje je da na dan isteka ugovora zatrazite da vam prekinu sve usluge i izdaju vam potvrdu da ste raskinuli ugovor. Sa tom potvrdom odete u Yettel i oni vam vec sutra (u mom slucaju) posalju instalatere. Kod mene je bio manji problem jer se kod njih u sistemu MTS usluga jos uvek vodila kao aktivna ali su to brzo resili. Sama instalacija 10-15 minuta, momci sjajni, kulturni, profesionalni... Ono sto je meni jako bitno je da, za razliku od MTS mreze, rade svi UM kanali na EON-u (SK, N1, Nova) tko dasad ima najbolje iz obe ponude. Jedini problem na koji sam (za sada) naleteo je u vezi online gedanja TV na racunaru. Dobijam ovu poruku:
Zdravo,

Vidim da je u odgovoru na post linkovano rešenje izazova, hvala @dervisbegovic_ 🙂
Ukoliko bude potrebna bilo kakva pomoć, stojimo ti na raspolaganju!

~Lazar
 
Greška pri autentifikaciji

Ukoliko dolazi do navedene greške prilikom prijave na Web platformu, potrebno je da se ponovo uveže TV pretplata:

1. Pristupi svom Yettel nalogu i prijavi se koristeći svoju email adresu i lozinku

2. Nakon prijave, u opciji Podešavanje naloga, treba popuniti sve tražene podatke (ime i prezime, ugovor, email, lozinka)

3. U sledećem koraku neophodno je prijaviti se na TV portal i uvezati TV pretplatu klikom na Poveži pretplatu. Tu je takođe potrebno upisati broj Hipernet ugovora na kojem postoji aktivna pretplata za digitalnu TV i onda treba popuniti kod koji će biti poslat na mejl.

4. Kada je TV pretplata ispravno uvezana, prikazaće se obaveštenje o uspešnom povezivanju.

5. Na kraju se prijavljuješ na Web platformu putem linka hntv.rs/login

@dervisbegovic_ @mdark @Devix89 Javite da li su ovi koraci bili od pomoći, pa se nadam da će koristiti i ostalima ukoliko zatreba 😊

~Mila

Helou :)

Ja imam problem na četvrtom koraku iz ovog uputstva. Problem je nakon unosa broja ugovora (ako unesem pogrešan dobijem povratni info da je pogrešan, a kad unesem ispravan - videti sliku ispod):

Capture.JPG

Neki savet?


edit: dopunski info - identičan problem imam sa instalacijom yettel app - i na tabletu i na telefonu.
 
Poslednja izmena:
Pozdrav ljudi, imam problem.
Uzeo sam pre neki dan hipernet TV, imam yettel-ov home internet, prijavio sam se na uredjaj i sve je bilo u redu.
Nisam išao na oko ytl.rs/tv jer mi nije tražilo.
Sada posle par dana palim tv i izlazi mi poruka "Dobrodošli na Hipernet TV!
Na samo jedan korak od 1000 sati zabave!"
Kliknem nastavi i uputi me na ytl.rs/tv tu se prijavim na nalog i kucam ovaj kod.
Hipernet se restartuje i kad očekujem da se upali televizija ono mi opet pokaže istu poruku: "Dobrodošli na Hipernet TV!

Na samo jedan korak od 1000 sati zabave!"

I opet mi traži da kucam kod. Kucao sam preko 100 puta i opet isto.
Molim vas za pomoć ako je neko imao sličan problem. Unapred hvala!
 
Pa na kraju sam rešio problem tako što sam ušao u link iz mejla, gde je pisalo da verifikujem.
Opet dobio istu poruku i kod, ukucao kod i sve je radilo.
Pretpostavljam da je najveći problem bilo to što u yettel već imam broj i dva interneta, pa samim tim i nalog.
Pošto nemam opciju za optiku (selo) uzeo sam digitalnu tv koju sam povezao na home internet (tv ne troši onih 150gb).
Prezadovoljan sam, sve dobro šljaka, imam 2 uredjaja. Malo nervira čekanje kad se menja kanal, ali verujem da će se i to srediti vremenom kako gospoda iz yettela budu imala više iskustva.
 
Još uvek ništa oko mogućnosti da se instalira i koristi Netflix app na Yettel boxu?
 
Pretpostavljam da radi bez problema? Bilo bi dobro kad bi neko ko koristi televiziju snimio kratak video kako to sve izgleda. Na YT nema baš takvih snimaka, nešto malo u snimku benchmarka.
Još nešto me čudi: i SBB i MTS, a mislim i Supernova trenutno samo na usluge televizije daju popust od 50 % različit broj meseci, a Yettel kao nov pružalac usluga nema nikakve popuste takve vrste.
 
Radi normalnokao i na svim chromecast uređajima
 
Mali savet za sve koji prelaze sa MTS-a. Nema potrebe da cekate da vam izdaju IDP broj. Mene su pokusali da prevare i da mi ostave usluge koje bi u zbiru bile preko 6-7 hiljada. Najbolje resenje je da na dan isteka ugovora zatrazite da vam prekinu sve usluge i izdaju vam potvrdu da ste raskinuli ugovor. Sa tom potvrdom odete u Yettel i oni vam vec sutra (u mom slucaju) posalju instalatere. Kod mene je bio manji problem jer se kod njih u sistemu MTS usluga jos uvek vodila kao aktivna ali su to brzo resili. Sama instalacija 10-15 minuta, momci sjajni, kulturni, profesionalni... Ono sto je meni jako bitno je da, za razliku od MTS mreze, rade svi UM kanali na EON-u (SK, N1, Nova) tko dasad ima najbolje iz obe ponude. Jedini problem na koji sam (za sada) naleteo je u vezi online gedanja TV na racunaru. Dobijam ovu poruku:

Isti problem i ja imam sada.

Uspeo sam da odradim sve iz gornjeg uputstva

1655583743809.png


, ali i dalje imam ovaj problem:

1655583769565.png

@Yettel Srbija nešto vas nema ovde već neko vreme!?

edit: uspeo sam konačno doći do narednog koraka, ali sada:

1655584173567.png
 
Poslednja izmena:
Bio bih zahvalan ako neko ko je gledao fudbalske utakmice može da uporedi Hipernet TV i Arena Cloud u kvalitetu slike? Da li i Hipernet ima "duhova" kao ArenaCloud prilikom brzih frejmova?
 
^Da dopunim pitanje, jel su Hipernet TV kanali 25 ili 50fps? Po narodnom "ima li duhova i seckanja?".
 
Presao sam pre pa| dana sa Supernove na Hipernet i razocaran sam kvalitetom slike koju Yettel televizija pruza. Slika je losijeg kvaliteta. Prvo kao da je slabije rezolucije, nije ostra vec nekako mutna, boje lose, manjak detalja i jos kao da secka u smislu kao da ne pruza dovoljno slika u sekundi pa deluje tako da smeta ocima. O cemu se radi? Da li je sve do tv uredjaja ili je jednostavno los kvalitet slike koju saljete? Da li ce biti nekih promena vremenom? I pokusao sam na sve nacine da poboljsam sliku ali jednostavno je losa!
 
^Da dopunim pitanje, jel su Hipernet TV kanali 25 ili 50fps? Po narodnom "ima li duhova i seckanja?".
Imas tri podesavanja 1080p, 576p i 272p. Za 1080p kvalitet (Automatiski) strim je 50fps progressive, a za nizi kvalitet je 25fps progressive. Isto vazi za tv box kao i za web player na racunaru.
Presao sam pre pa| dana sa Supernove na Hipernet i razocaran sam kvalitetom slike koju Yettel televizija pruza. Slika je losijeg kvaliteta. Prvo kao da je slabije rezolucije, nije ostra vec nekako mutna, boje lose, manjak detalja i jos kao da secka u smislu kao da ne pruza dovoljno slika u sekundi pa deluje tako da smeta ocima. O cemu se radi? Da li je sve do tv uredjaja ili je jednostavno los kvalitet slike koju saljete? Da li ce biti nekih promena vremenom? I pokusao sam na sve nacine da poboljsam sliku ali jednostavno je losa!
Spoji utp ethernet na tv box (zicu ces naci u ambalazi od tv boxa, ako su ti ostavili). Yettel monteri koliko sam video samo povezu tv box na wifi koji moze da radi ok ali i ne mora, i onda ti tv box strimuje u niskom kvalitetu.
 
Poslednja izmena:
Jos par stvari, tv box je android tv box ali je glavni app launcher yettelov, odnosno nema app launcher uopste vec konstantno prikazuje njihovu tv aplikaciju koja ima opciju gde se mogu videti sve ostale instalirane aplikacije na sistemu. Znaci nesto nalik na firetv interfejs. Na stranim kanalima moze da se bira jezik titla i jezik zvuka, medjutim po defaultu box prikazuje bez titla i kad izaberes srpski titl to vazi sve dok ne restartujes box, znaci ne pamti podesavanja titla uopste.

Ah da, nema Netflix i Prime Video. Moze HBO i Disney plus.

Box radi i na drugim internet provajderima, a eon app “u mrezi” radi na yettel optici, svi kanali.
 
Poslednja izmena:
Imas tri podesavanja 1080p, 576p i 272p. Za 1080p kvalitet (Automatiski) strim je 50fps progressive, a za nizi kvalitet je 25fps progressive. Isto vazi za tv box kao i za web player na racunaru.

Spoji utp ethernet na tv box (zicu ces naci u ambalazi od tv boxa, ako su ti ostavili). Yettel monteri koliko sam video samo povezu tv box na wifi koji moze da radi ok ali i ne mora, i onda ti tv box strimuje u niskom kvalitetu.
Uradio i to ali i dalje je losa slika. Da uporedim, kao kad imate TV koji kosta nekih 1000e sa kvalitetnom slikom, ostrom, lepe boje, detalji... i bez seckanja, duhova i sad odjednom kao da imate neki krs TV od 100-200e koji ima losu sliku i bez obzira sta mu podesavate i dalje ce biti los. Imao sam jednim prilikom android box Tanix TX6 i on je isto imao to seckanje slike.
 
Ja ne primećujem nikakvo seckanje, i kajron ide normalno bez zastajkivanja i seckanja
 
Imas tri podesavanja 1080p, 576p i 272p. Za 1080p kvalitet (Automatiski) strim je 50fps progressive, a za nizi kvalitet je 25fps progressive. Isto vazi za tv box kao i za web player na racunaru.
Hvala najlepše na ovoj informaciji, sada napokon znamo i to. I sjajno što to važi i za Box aplikaciju i Web plejer. Dakle sigurno će biti isti strim i kad puste aplikacije za Android TV, LG, Samsung itd. Jedino ne znam šta fali da su pustili i 720p kao opciju? Ko će gledati 272p?

Dakle dugoročno Cloud, iris, SN aplikacije su ga ugasile. :D Kad ljudi saznaju da jedino Orion i Yettel puštaju 50fps na IPTV bataliće ove smećare od ove prve tri navedene platforme.
 
Hvala najlepše na ovoj informaciji, sada napokon znamo i to. I sjajno što to važi i za Box aplikaciju i Web plejer. Dakle sigurno će biti isti strim i kad puste aplikacije za Android TV, LG, Samsung itd. Jedino ne znam šta fali da su pustili i 720p kao opciju? Ko će gledati 272p?

Dakle dugoročno Cloud, iris, SN aplikacije su ga ugasile. :D Kad ljudi saznaju da jedino Orion i Yettel puštaju 50fps na IPTV bataliće ove smećare od ove prve tri navedene platforme.
Pustaju 50 a deluje kao 15fps. A kvalitet ko da nije 1080p vec 480.
Pustaju 50 a deluje kao 15fps. A kvalitet ko da nije 1080p vec 480.
A slika zucksto rozikasta ko da se tv pokvario i boja koze i ostali detalji uzasni.
 
Pa podesi TV. Imaš na netu uputstva, možda ti neko od njih reši problem.
Ja sam malo poboljšao prikaz na mom Sony nakon menjanja podešavanja. Ako ne umeš, probaj da resetuješ TV, podesi na difolt ... možda ti bude bolje..
(Inače, slika mi je u redu na Hipernetu)
 
Nazad
Vrh Dno