Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Bandzi8

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
19.02.2019
Poruke
548
Poena
28
savisno od paketa, cini mi se da pise u onom mesecnom flajeru, 1499 po dodatnom stb
 

iceAge

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
13.06.2005
Poruke
553
Poena
43
Meni se desilo samo prvi dan par puta. Sutradan sam se ulogovao preko browsera na kompu, a kad sam došao kući stb je normalno radio, nije tražio login. Maločas kad sam uključio stb vrteo je kružić, al se automatski ulogovao. To je kod mene ovih dana situacija.
 

ShadowXMan

Flash Drive
Učlanjen(a)
16.03.2021
Poruke
236
Poena
43
@Yettel Srbija predlažem da kada se završi sa realizacijom aplikacije za Android uređaje, da se oformi neki paket Hipernet TV S koji bi sadržao par desetina kanala, od svakog žanra po par i da se doda u aplikacije gde dobijamo po 10gb interneta po ceni od tipa 500-600 dinara, gde bismo mi koji koristimo Total pakete mogli da je aktiviramo besplatno i pratimo kanale iako nismo Hipernet korisnici. :)
 

Yettel Srbija

Flash Drive
Urednik
Učlanjen(a)
17.11.2021
Poruke
252
Poena
43
Greška pri autentifikaciji

Ukoliko dolazi do navedene greške prilikom prijave na Web platformu, potrebno je da se ponovo uveže TV pretplata:

1. Pristupi svom Yettel nalogu i prijavi se koristeći svoju email adresu i lozinku

2. Nakon prijave, u opciji Podešavanje naloga, treba popuniti sve tražene podatke (ime i prezime, ugovor, email, lozinka)

3. U sledećem koraku neophodno je prijaviti se na TV portal i uvezati TV pretplatu klikom na Poveži pretplatu. Tu je takođe potrebno upisati broj Hipernet ugovora na kojem postoji aktivna pretplata za digitalnu TV i onda treba popuniti kod koji će biti poslat na mejl.

4. Kada je TV pretplata ispravno uvezana, prikazaće se obaveštenje o uspešnom povezivanju.

5. Na kraju se prijavljuješ na Web platformu putem linka hntv.rs/login

@dervisbegovic_ @mdark @Devix89 Javite da li su ovi koraci bili od pomoći, pa se nadam da će koristiti i ostalima ukoliko zatreba 😊

~Mila
 

Devix89

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
12.09.2013
Poruke
1,532
Poena
63
Greška pri autentifikaciji

Ukoliko dolazi do navedene greške prilikom prijave na Web platformu, potrebno je da se ponovo uveže TV pretplata:

1. Pristupi svom Yettel nalogu i prijavi se koristeći svoju email adresu i lozinku

2. Nakon prijave, u opciji Podešavanje naloga, treba popuniti sve tražene podatke (ime i prezime, ugovor, email, lozinka)

3. U sledećem koraku neophodno je prijaviti se na TV portal i uvezati TV pretplatu klikom na Poveži pretplatu. Tu je takođe potrebno upisati broj Hipernet ugovora na kojem postoji aktivna pretplata za digitalnu TV i onda treba popuniti kod koji će biti poslat na mejl.

4. Kada je TV pretplata ispravno uvezana, prikazaće se obaveštenje o uspešnom povezivanju.

5. Na kraju se prijavljuješ na Web platformu putem linka hntv.rs/login

@dervisbegovic_ @mdark @Devix89 Javite da li su ovi koraci bili od pomoći, pa se nadam da će koristiti i ostalima ukoliko zatreba 😊

~Mila
Za broj ugovora koji mi prikazuje aplikacija Yettel, a vezano za pretplatu za Hipernet Duo M, izbacuje da nije validan. Takođe mi, za moj broj telefona, izbacuje da je povezan sa drugim nalogom...

Takođe, iz fizičkog ugovora broj nije validan ni u kom formatu.
 
Poslednja izmena:

Yettel Srbija

Flash Drive
Urednik
Učlanjen(a)
17.11.2021
Poruke
252
Poena
43
Da li je moguce iznajmiti drugi tv box ako je ugovor za Hipernet TV Sport+ vec zakljucen?
Moguće je naknadno iznajmiti dodatni STB uređaj, a potrebno je samo da posetiš Yettel radnju kako bi kolege kreirale porudžbinu. U roku od nekoliko dana, uređaj će stići na tvoju adresu 🙂

predlažem da kada se završi sa realizacijom aplikacije za Android uređaje, da se oformi neki paket Hipernet TV S koji bi sadržao par desetina kanala, od svakog žanra po par i da se doda u aplikacije gde dobijamo po 10gb interneta po ceni od tipa 500-600 dinara, gde bismo mi koji koristimo Total pakete mogli da je aktiviramo besplatno i pratimo kanale iako nismo Hipernet korisnici. :)
Hvala ti na predlogu 🙌

~Mila
 

Yettel Srbija

Flash Drive
Urednik
Učlanjen(a)
17.11.2021
Poruke
252
Poena
43
Za broj ugovora koji mi prikazuje aplikacija Yettel, a vezano za pretplatu za Hipernet Duo M, izbacuje da nije validan. Takođe mi, za moj broj telefona, izbacuje da je povezan sa drugim nalogom...

Takođe, iz fizičkog ugovora broj nije validan ni u kom formatu.
Zdravo,

Hvala ti na brzom javljanju. Pošto nisam sigurna šta može da bude uzrok ovoga, ipak bih te zamolila da nam u privatnoj poruci još jednom proslediš svoju adresu na kojoj koristiš usluge, da proverim da li je u sistemu sve ispravno podešeno oko TV pretplate.

~Mila
 

dervisbegovic_

Flash Drive
Učlanjen(a)
06.04.2021
Poruke
159
Poena
43
Greška pri autentifikaciji

Ukoliko dolazi do navedene greške prilikom prijave na Web platformu, potrebno je da se ponovo uveže TV pretplata:

1. Pristupi svom Yettel nalogu i prijavi se koristeći svoju email adresu i lozinku

2. Nakon prijave, u opciji Podešavanje naloga, treba popuniti sve tražene podatke (ime i prezime, ugovor, email, lozinka)

3. U sledećem koraku neophodno je prijaviti se na TV portal i uvezati TV pretplatu klikom na Poveži pretplatu. Tu je takođe potrebno upisati broj Hipernet ugovora na kojem postoji aktivna pretplata za digitalnu TV i onda treba popuniti kod koji će biti poslat na mejl.

4. Kada je TV pretplata ispravno uvezana, prikazaće se obaveštenje o uspešnom povezivanju.

5. Na kraju se prijavljuješ na Web platformu putem linka hntv.rs/login

@dervisbegovic_ @mdark @Devix89 Javite da li su ovi koraci bili od pomoći, pa se nadam da će koristiti i ostalima ukoliko zatreba 😊

~Mila
Izgleda da se TV pretplata razvezala sama od sebe, sada radi sve kako treba!
 

Bandzi8

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
19.02.2019
Poruke
548
Poena
28
@Yettel Srbija predlažem da kada se završi sa realizacijom aplikacije za Android uređaje, da se oformi neki paket Hipernet TV S koji bi sadržao par desetina kanala, od svakog žanra po par i da se doda u aplikacije gde dobijamo po 10gb interneta po ceni od tipa 500-600 dinara, gde bismo mi koji koristimo Total pakete mogli da je aktiviramo besplatno i pratimo kanale iako nismo Hipernet korisnici. :)
Ili da slot za digitalni servis pokriva odredjeni broj kanala, pa ko hoce celu ponudu kanala aktivira vise slotova (samim tim bi mozda i ljudi prelazili na vece pakete). Ili mozda uvesti opciju aktivacije dodatnih slotova za Hipernet TV po ceni koju si predlozio. Sta @Yettel Srbija misli o ovoj ideji? :)
 

Diabuluskira

Flash Drive
Učlanjen(a)
09.05.2022
Poruke
3
Poena
3
Poštovani,
Imam par stavki koje bi mogle da se izmene za bolje iskustvo i jednostavniji rad sa hipernet TV.
1. Prilikom vraćanja programa ubrzavanje ili vraćanje izgleda ide za neki % od dužine trajanja tog programa. Na primer ako serija traje 20 minuta prilikom ubrzavanja preskace se 10-15 sekundi od programa, a ako nesto traje 2 sata preskače se minut i po ili više što je nepraktično kada se traži neki deo programa ili oreskaču reklame.
2. Kada je program vraćen unazad nema opcija za povratak na prenos uživo. Tačnije ta opcija postoji samo ako je unazad vracen program koji je još u toku, a sve što je završeno ne nudi tu opciju kada se pritisne dugme "nazad"
3. Na dugme "nazad", kada je program uživo, otvara se isti meni kao i na dugme "menu" i iz tog menija ne može da se izađe pritiskom na dugme nazad već mora da se pritisne "OK" što nas vraća na program uživo, što je jako iritirajuće ako ste gledali neki film ili nešto od pre par dana i zbog ovoga morate opet da se vraćate unazad i da tražite željeni program.
4. Prilikom vraćanja programa unazad na strelicu levo ili na na dugme za "premotavanje unazad (dve spojene strelice u levo) može se doći samo do početka trenutnog programa, a ne i na program koji se emitovao pre toga što dovodi do nekoliko nepotrebnih koraka da se klikće epg, pa da se traži prethodni program, pa taj isti da se pusti od početka i onda da se premotava unapred, a ako malo pogrešite i slučajno se tako prebacite na sledeći program opet morate da ponovite istu proceduru od malopre što je gubljenje vremena.
5. Dobra stavka za vraćanje programa bi bila da se prilikom vraćanja pokazuju sličice iznad trake da znate koji deo programa je u tom trenutku ako pustite, nešto slično kao na Youtube-u ili EON TV sto postoji bi bilo idealno.
A sad malo pohvale. Što se tiče interneta brzine su odlične i nemam nikakvih primedbi, brzine koje pišu se i stvarno dobijaju. Sto se tiče igrica problem sa internetom više nemam i SBB ne može da se poredi sa vama kad je internet u pitanju.
A što se TV-a tiče treba da pogledate šta nudi konkurencija koja se duže bavi time i ovih pet gore navedenih stavki postoje u EON TV koju sam koristio dve godine i to je jedino što mi fali za bolje iskustvo. Ili bar da te opcije što sam naveo budu ponuđene u opcijama da može svako da prilagodi svojim potrebama šta mu više odgovara.

Ali stavke 1 i 3 su stvari koje mi najviše smetaju i koje se nadam da ćete promeniti uskoro.
 

dervisbegovic_

Flash Drive
Učlanjen(a)
06.04.2021
Poruke
159
Poena
43
Poštovani,
Imam par stavki koje bi mogle da se izmene za bolje iskustvo i jednostavniji rad sa hipernet TV.
1. Prilikom vraćanja programa ubrzavanje ili vraćanje izgleda ide za neki % od dužine trajanja tog programa. Na primer ako serija traje 20 minuta prilikom ubrzavanja preskace se 10-15 sekundi od programa, a ako nesto traje 2 sata preskače se minut i po ili više što je nepraktično kada se traži neki deo programa ili oreskaču reklame.
2. Kada je program vraćen unazad nema opcija za povratak na prenos uživo. Tačnije ta opcija postoji samo ako je unazad vracen program koji je još u toku, a sve što je završeno ne nudi tu opciju kada se pritisne dugme "nazad"
3. Na dugme "nazad", kada je program uživo, otvara se isti meni kao i na dugme "menu" i iz tog menija ne može da se izađe pritiskom na dugme nazad već mora da se pritisne "OK" što nas vraća na program uživo, što je jako iritirajuće ako ste gledali neki film ili nešto od pre par dana i zbog ovoga morate opet da se vraćate unazad i da tražite željeni program.
4. Prilikom vraćanja programa unazad na strelicu levo ili na na dugme za "premotavanje unazad (dve spojene strelice u levo) može se doći samo do početka trenutnog programa, a ne i na program koji se emitovao pre toga što dovodi do nekoliko nepotrebnih koraka da se klikće epg, pa da se traži prethodni program, pa taj isti da se pusti od početka i onda da se premotava unapred, a ako malo pogrešite i slučajno se tako prebacite na sledeći program opet morate da ponovite istu proceduru od malopre što je gubljenje vremena.
5. Dobra stavka za vraćanje programa bi bila da se prilikom vraćanja pokazuju sličice iznad trake da znate koji deo programa je u tom trenutku ako pustite, nešto slično kao na Youtube-u ili EON TV sto postoji bi bilo idealno.
A sad malo pohvale. Što se tiče interneta brzine su odlične i nemam nikakvih primedbi, brzine koje pišu se i stvarno dobijaju. Sto se tiče igrica problem sa internetom više nemam i SBB ne može da se poredi sa vama kad je internet u pitanju.
A što se TV-a tiče treba da pogledate šta nudi konkurencija koja se duže bavi time i ovih pet gore navedenih stavki postoje u EON TV koju sam koristio dve godine i to je jedino što mi fali za bolje iskustvo. Ili bar da te opcije što sam naveo budu ponuđene u opcijama da može svako da prilagodi svojim potrebama šta mu više odgovara.

Ali stavke 1 i 3 su stvari koje mi najviše smetaju i koje se nadam da ćete promeniti uskoro.
Kad smo već kod toga, meni najviše smeta to što sama Hipernet TV aplikacija na Boxu jako sporo reaguje (npr. kliknem menu dugme na daljinskom, pa se čeka 30ak sekundi da se učita naslovna strana sa kanalima i predlozima, a po nekoj logici to sve bi trebaki da se događa instant, tj. da se ne čeka preko 2-3 sekunde na izvršenje radnje...) resetuje se, zabada sama od sebe, generalno radi presporo. Da se samo to sredi tj. da aplikacija bude fluidna utisak bi bio drastično bolji. Do samog Boxa ne bi trebao da bude problem zato što sve ostale aplikacije reaguju jako dobro i rade jako fluidno. Razumem da developovanje TV platforme nije uopšte laka stvar, tako da smo pogotovo mi ovde ta grupa koja će prva da vam progleda kroz prste i sačeka da unapredite i učinite TV platformu fluidnom... Kao što je već spominjano a i ja sam spomenuo isto ranije TV platforma ima potencijal, ali ima još dosto toga na čemu mora da se radi. :D
 

Diabuluskira

Flash Drive
Učlanjen(a)
09.05.2022
Poruke
3
Poena
3
Kad smo već kod toga, meni najviše smeta to što sama Hipernet TV aplikacija na Boxu jako sporo reaguje (npr. kliknem menu dugme na daljinskom, pa se čeka 30ak sekundi da se učita naslovna strana sa kanalima i predlozima, a po nekoj logici to sve bi trebaki da se događa instant, tj. da se ne čeka preko 2-3 sekunde na izvršenje radnje...) resetuje se, zabada sama od sebe, generalno radi presporo. Da se samo to sredi tj. da aplikacija bude fluidna utisak bi bio drastično bolji. Do samog Boxa ne bi trebao da bude problem zato što sve ostale aplikacije reaguju jako dobro i rade jako fluidno. Razumem da developovanje TV platforme nije uopšte laka stvar, tako da smo pogotovo mi ovde ta grupa koja će prva da vam progleda kroz prste i sačeka da unapredite i učinite TV platformu fluidnom... Kao što je već spominjano a i ja sam spomenuo isto ranije TV platforma ima potencijal, ali ima još dosto toga na čemu mora da se radi. :D
Pozovite njihov call centar na 063/9000. Izaberete opciju 2, pa opet 2 i onda 0 za operatera. Ja sam imao problem da nije htelo na drugom uredjaju nista da učita i da je pre toga vrtelo prvih par minuta utakmice samo. Samo od sebe je vracalo na pocetak utalmice. Oni su iz podrske odradili daljinski restartovanje uredjaja i sad radi dobro. Mozda je problem do uredjaja samo.
 

rastafarian

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
14.01.2003
Poruke
2,487
Poena
63
Poštovani,
Imam par stavki koje bi mogle da se izmene za bolje iskustvo i jednostavniji rad sa hipernet TV.
1. Prilikom vraćanja programa ubrzavanje ili vraćanje izgleda ide za neki % od dužine trajanja tog programa. Na primer ako serija traje 20 minuta prilikom ubrzavanja preskace se 10-15 sekundi od programa, a ako nesto traje 2 sata preskače se minut i po ili više što je nepraktično kada se traži neki deo programa ili oreskaču reklame.
2. Kada je program vraćen unazad nema opcija za povratak na prenos uživo. Tačnije ta opcija postoji samo ako je unazad vracen program koji je još u toku, a sve što je završeno ne nudi tu opciju kada se pritisne dugme "nazad"
3. Na dugme "nazad", kada je program uživo, otvara se isti meni kao i na dugme "menu" i iz tog menija ne može da se izađe pritiskom na dugme nazad već mora da se pritisne "OK" što nas vraća na program uživo, što je jako iritirajuće ako ste gledali neki film ili nešto od pre par dana i zbog ovoga morate opet da se vraćate unazad i da tražite željeni program.
4. Prilikom vraćanja programa unazad na strelicu levo ili na na dugme za "premotavanje unazad (dve spojene strelice u levo) može se doći samo do početka trenutnog programa, a ne i na program koji se emitovao pre toga što dovodi do nekoliko nepotrebnih koraka da se klikće epg, pa da se traži prethodni program, pa taj isti da se pusti od početka i onda da se premotava unapred, a ako malo pogrešite i slučajno se tako prebacite na sledeći program opet morate da ponovite istu proceduru od malopre što je gubljenje vremena.
5. Dobra stavka za vraćanje programa bi bila da se prilikom vraćanja pokazuju sličice iznad trake da znate koji deo programa je u tom trenutku ako pustite, nešto slično kao na Youtube-u ili EON TV sto postoji bi bilo idealno.
A sad malo pohvale. Što se tiče interneta brzine su odlične i nemam nikakvih primedbi, brzine koje pišu se i stvarno dobijaju. Sto se tiče igrica problem sa internetom više nemam i SBB ne može da se poredi sa vama kad je internet u pitanju.
A što se TV-a tiče treba da pogledate šta nudi konkurencija koja se duže bavi time i ovih pet gore navedenih stavki postoje u EON TV koju sam koristio dve godine i to je jedino što mi fali za bolje iskustvo. Ili bar da te opcije što sam naveo budu ponuđene u opcijama da može svako da prilagodi svojim potrebama šta mu više odgovara.

Ali stavke 1 i 3 su stvari koje mi najviše smetaju i koje se nadam da ćete promeniti uskoro.
Ovo 1 i 3 si toootalno u pravu.
@Yettel Srbija bilo bi ok da se u podesavanju negde podesi za koliko sec se premotava sadrzaj
 

Strale_123

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
04.06.2019
Poruke
779
Poena
43
@Yettel Srbija Da li uskoro možemo očekivati i Prepaid pretplatu? :) Web plejer za početak je dovoljan dok čekamo aplikacije za Mobilne uređaje, Android TV, Tizen, WebOS itd.

Inače, primetio sam na Plej prodavnici da već postoji Yettel TV aplikacija za mobilne uređaje na ovom linku.

U pitanju je Yettel Mađarska. Evo i screenshoti iz Plej Prodavnice na Android TV. U suštini verujem da ćemo vrlo brzo dobiti aplikacije, bukvalno prevod da se odradi i naravno kanali koje Yettel Srbija ima u ponudi. :)

Screenshot_20220512-154456.pngScreenshot_20220512-154510.png
 

No_LiMiT

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
09.12.2007
Poruke
331
Poena
28
Ja i dalje ne znam kako se listaju kanali sem ono emisije u glavnom meniju ili 1 po 1 xD
Da odgovorim sebi, strelicama gore dolje, mada provalio sam davno to kad sam uzeo da cackam tv jer nisam nesto aktivan puno, isto tako sam za vracanje provalio.
Kad smo već kod toga, meni najviše smeta to što sama Hipernet TV aplikacija na Boxu jako sporo reaguje (npr. kliknem menu dugme na daljinskom, pa se čeka 30ak sekundi da se učita naslovna strana sa kanalima i predlozima, a po nekoj logici to sve bi trebaki da se događa instant, tj. da se ne čeka preko 2-3 sekunde na izvršenje radnje...) resetuje se, zabada sama od sebe, generalno radi presporo. Da se samo to sredi tj. da aplikacija bude fluidna utisak bi bio drastično bolji. Do samog Boxa ne bi trebao da bude problem zato što sve ostale aplikacije reaguju jako dobro i rade jako fluidno. Razumem da developovanje TV platforme nije uopšte laka stvar, tako da smo pogotovo mi ovde ta grupa koja će prva da vam progleda kroz prste i sačeka da unapredite i učinite TV platformu fluidnom... Kao što je već spominjano a i ja sam spomenuo isto ranije TV platforma ima potencijal, ali ima još dosto toga na čemu mora da se radi. :D

I ja imam probleme, bas dodjoh da napisem. Znaci, svaki put kad gasim tv ugasim i box, tj posaljem ga na standby valjda, ali vrlo cesto on nece da se upali, pa nekad moram 100 puta da pritiskam dugme na daljinskom, nekad drzim dugme da upali, nekad na samom uredjaju dugme da stisnem a vrlo cesto se desi da se restartuje dok se pali, takodje ponekad se restartuje kad zabode u aplikaciji (youtube i sl), bas je to uzasno kao i presporo prebacivanje kanala i prolazak kroz meni.
 

Devix89

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
12.09.2013
Poruke
1,532
Poena
63
Dosta ima problema sa vraćenim sadržajem. Često puca, izbacuje buffer...
 

Yettel Srbija

Flash Drive
Urednik
Učlanjen(a)
17.11.2021
Poruke
252
Poena
43
I ja imam probleme, bas dodjoh da napisem. Znaci, svaki put kad gasim tv ugasim i box, tj posaljem ga na standby valjda, ali vrlo cesto on nece da se upali, pa nekad moram 100 puta da pritiskam dugme na daljinskom, nekad drzim dugme da upali, nekad na samom uredjaju dugme da stisnem a vrlo cesto se desi da se restartuje dok se pali, takodje ponekad se restartuje kad zabode u aplikaciji (youtube i sl), bas je to uzasno kao i presporo prebacivanje kanala i prolazak kroz meni.
Zdravo,

Zamoliću te da nam u privatnoj poruci proslediš adresu na kojoj koristiš usluge i poslednje tri cifre JMBGa vlasnika Hipernet ugovora, pa ću proveriti sve detalje.

~Mila
 

Bandzi8

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
19.02.2019
Poruke
548
Poena
28
ja video app H. stoji Yettel Srbija autor, na play prodavnici
 

NenadSD

Flash Drive
Učlanjen(a)
27.05.2022
Poruke
1
Poena
1
@rafiki i @Protke! su pominjali upravljanje TV uređaja Hipernet daljinskim, pa ću u nastavku opisati kako se to radi.
  • Ukoliko koristite TV jednog od sledećih proizvođača:
    Samsung - 1
    Panasonic - 2
    LG - 3
    Sony - 4
    Philips - 5
    Toshiba - 6
    Sharp - 7
    Orava - 8
    JVC - 9
    Grunding - 0

    Potrebno je da se istovremeno pritisne i zadrži dugme TV + broj proizvođača, dok led lampica pored dugmeta TV ne krene da svetli zeleno. Npr. ako se pokreće povezivanje sa LG TV-om, zadrži se dugme TV i dugme broja 3. Kad lampica krene da treperi zeleno, potrebno pritisnuti dugme OK. Tada daljinski kreće da odašilja "Mute" opciju.

    Ako je TV odreagovao, odnosno isključio zvuk, potrebno je proveriti i ostale komande pritiskom na njihovo dugme. Ovde je savet da se proveri da li TV reaguje na dugme za pojačavanje i smanjivanje zvuka, dugme za promenu ulaza (Source, sa desne strane pored Extra dugmeta), promenu kanala itd. Ukoliko TV odreaguje ispravno na sve komande, potvrđuje se klikom na dugme Play/Pause i tada je daljinski podešen.
    Ako TV nije odreagovao na isključivanje zvuka ili ako TV ne odreaguje na sve komande ispravno, potrebno je promeniti kod klikom na dugme za premotavanje sadržaja unapred (desno od Play/Pause taster), sve dok TV ne odreaguje isključivanjem zvuka. Kada se zvuk na TV-u isključi, potrebno je proveriti i ostale komande. Ako su odgovarajuće, klikom na Play/Pause se potvrđuje kod. Ukoliko se ne poklope sve komande, potrebno je ponovo promeniti kod, dok se ne pronađe odgovarajući, odnosno dok se ne pronađe kod na kojem će svi tasteri imati odgovor na TV-u.

  • Ukoliko koristite TV proizvođača koji nije nabrojan u prethodnoj stavci:

    Potrebno je da se istovremeno pritisne i zadrži dugme TV i sledeći kanal (Channel UP), dok led lampica pored tastera TV ne krene da treperi zeleno. Kada lampica krene da treperi, potrebno je da se pritisne dugme OK i daljinski odašilja "Mute" opciju.

    Ako je TV odreagovao na komandu, odnosno isključio zvuk - proveriti da li će TV odreagovati i ostale komande pritiskom na njihovo dugme (promena jačine zvuka, dugme za promenu ulaza, promena kanala itd.). Ako se sve komande poklapaju, klikom na dugme Play/Pause se potvrđuje podešavanje.
    Ako TV nije odreagovao na komandu isključivanja zvuka, potrebno je promeniti kod. Kod se menja klikom na dugme za premotavanje unapred, nalazi se sa desne strane pored dugmeta Play/Pause. Potrebno je kliknuti dugme za premotavanje unapred, dok TV ne odreaguje isključivanjem zvuka. Kada se to dogodi, proveriti ostale komande. Ukoliko se one poklapaju, odnosno TV ispravno odreaguje na svaku, klikom na taster Play/Pause se potvrđuju podešavanja. Ako se ne poklope sve komande, potrebno je promeniti kod pritiskom na dugme za premotavanje unapred, dok se ne dođe do koda koji odgovara modelu TV-a. U daljinski je ugrađen veliki broj kodova, pa postoji mogućnost da je potrebno proći veliki broj kodova kako bi se došlo do onog odgovarajućeg.

  • Vraćanje daljinskog na fabrička podešavanja se vrši pritiskanjem i zadržavanjem tastera Power i tastera broja 0, dok LED lampica pored TV tastera ne počne da sija zeleno, nakon čega je potrebno pritisnuti dugme OK.
    Nakon reseta, daljinski će komunicirati sa STB-om isključivo putem IR. Kako bi daljinski koristio i BT konekciju, potrebno ga je ponovo povezati u odeljku "Remotes and Accesories" na meniju Android podešavanja.

Napomena: Kada se daljinski upari sa TV-om, kako bi se upravljao STB, potrebno je kliknuti dugme STB. Svaka dalja komanda će biti zadata STB-u. Klikom na taster TV, dalje zadate komande će upravljati TV-om. Tasteri za pojačavanje i smanjivanje zvuka će automatski upravljati TV-om. Ako je potrebno promeniti zvuk na STB-u, potrebno je istovremeno pritisnuti dugme STB i dugme za smanjivanje, odnosno pojačavanje zvuka.

~Dejan
 

uros-ubuntu

Flash Drive
Učlanjen(a)
30.09.2011
Poruke
4
Poena
3
@rafiki i @Protke! su pominjali upravljanje TV uređaja Hipernet daljinskim, pa ću u nastavku opisati kako se to radi.
  • Ukoliko koristite TV jednog od sledećih proizvođača:
    Samsung - 1
    Panasonic - 2
    LG - 3
    Sony - 4
    Philips - 5
    Toshiba - 6
    Sharp - 7
    Orava - 8
    JVC - 9
    Grunding - 0

    Potrebno je da se istovremeno pritisne i zadrži dugme TV + broj proizvođača, dok led lampica pored dugmeta TV ne krene da svetli zeleno. Npr. ako se pokreće povezivanje sa LG TV-om, zadrži se dugme TV i dugme broja 3. Kad lampica krene da treperi zeleno, potrebno pritisnuti dugme OK. Tada daljinski kreće da odašilja "Mute" opciju.

    Ako je TV odreagovao, odnosno isključio zvuk, potrebno je proveriti i ostale komande pritiskom na njihovo dugme. Ovde je savet da se proveri da li TV reaguje na dugme za pojačavanje i smanjivanje zvuka, dugme za promenu ulaza (Source, sa desne strane pored Extra dugmeta), promenu kanala itd. Ukoliko TV odreaguje ispravno na sve komande, potvrđuje se klikom na dugme Play/Pause i tada je daljinski podešen.
    Ako TV nije odreagovao na isključivanje zvuka ili ako TV ne odreaguje na sve komande ispravno, potrebno je promeniti kod klikom na dugme za premotavanje sadržaja unapred (desno od Play/Pause taster), sve dok TV ne odreaguje isključivanjem zvuka. Kada se zvuk na TV-u isključi, potrebno je proveriti i ostale komande. Ako su odgovarajuće, klikom na Play/Pause se potvrđuje kod. Ukoliko se ne poklope sve komande, potrebno je ponovo promeniti kod, dok se ne pronađe odgovarajući, odnosno dok se ne pronađe kod na kojem će svi tasteri imati odgovor na TV-u.

  • Ukoliko koristite TV proizvođača koji nije nabrojan u prethodnoj stavci:

    Potrebno je da se istovremeno pritisne i zadrži dugme TV i sledeći kanal (Channel UP), dok led lampica pored tastera TV ne krene da treperi zeleno. Kada lampica krene da treperi, potrebno je da se pritisne dugme OK i daljinski odašilja "Mute" opciju.

    Ako je TV odreagovao na komandu, odnosno isključio zvuk - proveriti da li će TV odreagovati i ostale komande pritiskom na njihovo dugme (promena jačine zvuka, dugme za promenu ulaza, promena kanala itd.). Ako se sve komande poklapaju, klikom na dugme Play/Pause se potvrđuje podešavanje.
    Ako TV nije odreagovao na komandu isključivanja zvuka, potrebno je promeniti kod. Kod se menja klikom na dugme za premotavanje unapred, nalazi se sa desne strane pored dugmeta Play/Pause. Potrebno je kliknuti dugme za premotavanje unapred, dok TV ne odreaguje isključivanjem zvuka. Kada se to dogodi, proveriti ostale komande. Ukoliko se one poklapaju, odnosno TV ispravno odreaguje na svaku, klikom na taster Play/Pause se potvrđuju podešavanja. Ako se ne poklope sve komande, potrebno je promeniti kod pritiskom na dugme za premotavanje unapred, dok se ne dođe do koda koji odgovara modelu TV-a. U daljinski je ugrađen veliki broj kodova, pa postoji mogućnost da je potrebno proći veliki broj kodova kako bi se došlo do onog odgovarajućeg.

  • Vraćanje daljinskog na fabrička podešavanja se vrši pritiskanjem i zadržavanjem tastera Power i tastera broja 0, dok LED lampica pored TV tastera ne počne da sija zeleno, nakon čega je potrebno pritisnuti dugme OK.
    Nakon reseta, daljinski će komunicirati sa STB-om isključivo putem IR. Kako bi daljinski koristio i BT konekciju, potrebno ga je ponovo povezati u odeljku "Remotes and Accesories" na meniju Android podešavanja.

Napomena: Kada se daljinski upari sa TV-om, kako bi se upravljao STB, potrebno je kliknuti dugme STB. Svaka dalja komanda će biti zadata STB-u. Klikom na taster TV, dalje zadate komande će upravljati TV-om. Tasteri za pojačavanje i smanjivanje zvuka će automatski upravljati TV-om. Ako je potrebno promeniti zvuk na STB-u, potrebno je istovremeno pritisnuti dugme STB i dugme za smanjivanje, odnosno pojačavanje zvuka.

~Dejan
Nikako ne uspevam da povežem Sharp TV, kada ispratim proceduru daljinski zaglavi na TV opciji ne mogu ni da prebacim na STB. Gde grešim?
 

iceAge

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
13.06.2005
Poruke
553
Poena
43
Da li se, kad pritisneš OK, isključi zvuk na TV?
 

iceAge

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
13.06.2005
Poruke
553
Poena
43
Onda moraš da nastaviš po uputstvu- pritisneš dugme za premotavanje unapred, dok TV ne ugasi zvuk. Onda proveriš ostale dugmice. Ako ne radi kako treba, opet dugme za premotavanje unapred.
Meni je za Sony daljina trebalo tri-četiri puta unapred dugme, ne sećam se tačno..
Sada mi TV daljinac upravlja sa stb, tako da praktično imam dva daljinca. Ekstra stvar.
 
Vrh Dno