Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Evo posle jučerašnjeg pristojnog rada, od jutros svsko malo puca net, pojavljuje se onaj krug a kvalitet streama kriminal kao da gledam usporeni snimak. Ovo je drži vodu dok majstori odu. Sinoć mi se tokm utakmice na RTS1 onaj krug pojavio bezmalo 20 puta. Nadam se da kad već furaju usuga da će nešto uraditi na unapređenju jer ovako neće ići.
Nadam se da si ovo odmah prijavio Yettelu... Mi ti nismo od neke pomoći.. (resetuj stb i ruter npr.)
 
Sačekaću još malo. Sad se kao stabilizovalo. Svakao ću ih zvati ako bude učestalo.

Evo ako nekog interesuje kako da poveže magic remote od LGa da radi sa boxom potrebno je kod pružaoca usluga ići na search, obzirom da nema Yettel ili Tekenor u ponudi, i upisati ZTE koji će tv pronaći i sve će raditi.
 
Pucanje se dešava od zadnjeg update-a. @Yettel Srbija se ovde oglašava oko svega osim oko toga. Nije da je nešto što nije bitno za funkcionisanje usluge. To bi trebalo biti ispravljeno ASAP nekim update-om, a ne fa čekamo par meseci između dva ažuriranja.
 
Sudeci po tome kako radi hipernet tv kod drugih korisnika, nacekacemo se mi jos na aplikaciju bez boxa. Nespremno i prerano su usli u ovu pricu..
 
Ko im više zna. Evo od jutros nije puklo ništa. Slika bolja nego juče. Čak i šaltanje kanala radi bolje. Jedine promene koje sam izvršio su što sam za mrežu izabrao onu 5GHz i video umesto automatski stavio na 4K kako u njihovom meniju tako i u android meniju. Malo mi to za net čudno. Jeste da je 5Ghz brži ali ni onaj 2,4 nije spor obzirom da TV treba minimalno 5mbps protok da bi radio normalno jedino što taj 2,4 često puca i taj prekid traje 5 sekundi. Tako da sam sve boxove vezao na taj 5G pa ćemo videti. Ja mislim da oni sve to znaju i da rade na tome, ali kako prate ovaj forum mislim da je važno da ovde iznosimo iskustva ili da ih zovemo, s tim da je ovsko lakše, kako bi bili upoznati sa eventualnim problemima.
 
Meni je STB od 0tog dana na 5Ghz mreži. Čak sam razmišljao da mu dovedem Cat6, ali me je neko sa foruma odgovorio da je ista priča i sa LANom, tako da definitivno aplikacija ima problem sa pucanjem konekcije.
 
Zdravo,

Pozdrav, drugari. Imam pitanje vezano za Jettel box: da li su na njemu predefinisane aplikacije koje mogu da se instaliraju ili se mogu skinuti sa google play-a, apkpure itd?

Unapred se zahvaljujem na odgovoru...
Aplikacije koje možeš da koristiš preko našeg box-a su unapred definisane, i instalirane. U pitanju su YouTube, HBO Max, Deezer.
Pucanje se dešava od zadnjeg update-a. @Yettel Srbija se ovde oglašava oko svega osim oko toga. Nije da je nešto što nije bitno za funkcionisanje usluge. To bi trebalo biti ispravljeno ASAP nekim update-om, a ne fa čekamo par meseci između dva ažuriranja.
Naše kolege su već upoznate sa navedenim, i uveliko rade na usavršavanju istog, verujem da će u što kraćem roku svi izazovi ovog tipa biti rešeni.

~Nemanja A.
 
i da se smanji kašnjenje za boxu, to je najveća zamerka za sada, kadamože preko browsera da ide ok, treba to ujednačiti sa boxom
 
Pukla mreža, ni da zucne. Odradim restart, dobijem ovo:
IMG_20220703_231929.jpg IMG_20220703_231342~2.jpg

Odradim ovo preko sajta, ni da mrdne dalje ..
 
Trenutno Hipernet TV funkcioniše po principu UO + gledanje samo na njihovom Box-u (Box se iznajmljuje za vreme trajanja UO) + mogućnost gledanja na Web plejeru. Kad Yettel pusti Prepaid pretplatu + Android / Android TV aplikacije onda ćeš lepo platiti mesec dana pretplate pa probati sam kako radi, tako ti, ja i svi drugi. Neće tek tako da ti neko šalje User/Pass svog naloga. :) Pa onda mora da ti briše uređaj, menja lozinku bla bla..
e bas muke zive sta bi taj neki morao da radi ako da nalog ;) a testni period su imali za digitalnu tv sto ne bi i samo za app
 
Danas je uspelo ovo sa kodom, proradilo...
 
I dalje su kanali sa kvalitetom SD a ne HD ili FullHD. Loša slika. I nije tečna već kao da secka, muljavi. Smeta očima.
 
Mora malo da se urade TV podešavanja. Ja sam stavio rezoluciju 4k2k na 50 Hz kvalitet videa na 4k i onda u podešavanjima slike na TV podigao sve elemente jasnoće i dinamični kontrast sa niskog na srednje i hdr stavio na adaptive i sad mi je slika odlična. Na nekim kanalima i bolja nego na EONu. Mora malo da se šteluje. Ali tako je to sa android boxovima. Ovo sam morao i sa EoNom da radim.
 
Mora malo da se urade TV podešavanja. Ja sam stavio rezoluciju 4k2k na 50 Hz kvalitet videa na 4k i onda u podešavanjima slike na TV podigao sve elemente jasnoće i dinamični kontrast sa niskog na srednje i hdr stavio na adaptive i sad mi je slika odlična. Na nekim kanalima i bolja nego na EONu. Mora malo da se šteluje. Ali tako je to sa android boxovima. Ovo sam morao i sa EoNom da radim.
Problem je u tome što je slika koju Hipernet TV pruža u startu loša i sad mi tu trebamo da iščupamo stvar koliko toliko i dovedemo u pristojno stanje, podešavanjima na TV-u ali to nije rešenje. A šta je da seckanjem slike, tj. to što nije tečna? Na Supernova televiziji slika mi je bila perfektna, HD, bez potrebe ja tu nešto da dovodim u gledljivo stanje, slika tečna...
 
Meni nije bila u startu loša već ista kao i mtsova. To je bilo u januaru.
Kasnije sam zbog primetnog seckanja kajrona (verovatno posle nekog apdejta) ušao u postupak podešavanja kako stb tako i TV. Slika je danas, kao i na početku korišćenja usluge dobra.
Žao mi je što imaš problem. Probaj da rešiš, ako ne, menjaj provajdera.
 
Nema, juče su izbacili iz ponude
 
Pa zašto to?! Kakve gluposti rade provajderi unazad nedelju dve... Izbacuju sport pakete, dižu cene za 40-60%. Očekivao sam da Yettel postane najsadržajniji sa paketima a ne da srozaju ponudu a još ni aplikacije nisu objavljene.
 
Sada gledam ponudu kanala, ovo je baš siromašno u odnosu na druge. Druga stvar, ko garantuje da arena odnosno mts neće pokrenuti neki novi kanal za premier ligu i koji će ostati samo kod njih kao što je sbb pokušao sa novasport ali je to postalo besmisleno pošto su u međuvremenu svi ostali bez njihovih kanala . A ova poskupljenja kod mts ili izbacivanje sport paketa kod yettela mi nisu baš jasna.
 
Zdravo,

@ZeeGerman Poslali smo ti privatnu poruku, očekujemo tvoj odgovor.
@El Fenomeno Da li si uspeo da rešiš poteškoću na koju si naišao, ukoliko nisi, kucni nam u privatnoj poruci kako bismo zajedno prošli određene korake?
@Cira84 Da li možeš da pokušaš da na Samsung TV-u razvežeš prethodno bluetooth povezan daljinski, pa da naknadno pokušaš da se povežeš na TV?

~Nemanja A.

Uspeo sam. Na žalost, moram da pokrećem isključivo pod Edge-om, jer na primarnom browseru dobijam ovo:

1657480773724.png

Ne kapiram da li je problem do setovanja browsera (Brave) ili nedostatku podrške za isti.
 
Pa zašto to?! Kakve gluposti rade provajderi unazad nedelju dve... Izbacuju sport pakete, dižu cene za 40-60%. Očekivao sam da Yettel postane najsadržajniji sa paketima a ne da srozaju ponudu a još ni aplikacije nisu objavljene.
Zdravo!

U potpunosti te razumem. Kao što smo navodili u prethodnim postovima, svakodnevno radimo na usavršavanju svih naših usluga i trudimo se da svi korisnici budu zadovoljni.
Prosledio sam sve sugestije na pravu adresu, budi siguran. Iskreno se nadam da ćemo što pre u ponudi imati baš ono što tražiš.

~Lazar
 
@Yettel Srbija
Kada ćete izjednačiti brzinu streama na boxu sa brzinom preko browsera, jer na boxu stream kasni skoro 40 sekundi u odnosu na browser, što je nedopustivo
 
Moram priznati da sam vise ocekivao od Yettela kao “novog” operatera. Mnogo kasne sa ispravljanjem gresaka a neke stvari kao sto su aplikacije za gledanje TV-a su misaona imenica. Takodje, kasnjenje na Boxu je katastrofa. Svi odgovori su “Cao. Prosledili smo tvoju sugestiju na pravu adresu” uz 10 smajlija ali je realizacija 0. A podrska (telefonska) kada sam presao (pocetkom juna) nije imala odgovor apsolutno ni na jedno pitanje. Da nije cena 12 meseci po dinar nebi mogli da pridju ostalim operaterima, to jedino cini Yettel konkurentnim za sada.
 
Isto je i sa EONom jer kući imam EON box i D3Cam kao i D3 dekoder. D3 dekoder kasni oko 10 sekundi dok EON box dobrih 30. Yettel box kasni tako oko 40 možda i malo jače. Poenta je da zvuk prati sliku jer tako je to sa streamovima. I ako se poveže na LAN isto je. Ima tu još nekih stvari zbog kojih su konkurentni, a nije samo cena. Yettel box ima wifi opciju i ne traži fizičku vezu sa ruterom. EON i Iris traže. Ako će Yettel tv aplikacija biti kao iris go za smart tv onda bolje da je nikad ne naprave. I dalje smatram da ako čekate yettel app i ako vam je app bitan, imate prion TV app. 150 kanala i sve arene za 1100 mesečno bez ugovora a slika i kvalitet streama fantazija.
 
Isto je i sa EONom jer kući imam EON box i D3Cam kao i D3 dekoder. D3 dekoder kasni oko 10 sekundi dok EON box dobrih 30. Yettel box kasni tako oko 40 možda i malo jače. Poenta je da zvuk prati sliku jer tako je to sa streamovima. I ako se poveže na LAN isto je. Ima tu još nekih stvari zbog kojih su konkurentni, a nije samo cena. Yettel box ima wifi opciju i ne traži fizičku vezu sa ruterom. EON i Iris traže. Ako će Yettel tv aplikacija biti kao iris go za smart tv onda bolje da je nikad ne naprave. I dalje smatram da ako čekate yettel app i ako vam je app bitan, imate prion TV app. 150 kanala i sve arene za 1100 mesečno bez ugovora a slika i kvalitet streama fantazija.

Moja neka logika je da pun doživljaj i maksimalni kvalitet Yettelovih usluga možemo očekivati za godinu ipo dana. Otprilike kada prođe 2 godine od prvog ugovornog kruga. Yettel sada još uvek skuplja korisnike i radi na kvalitetu, jednim delom na osnovu i feedback-a koji korisnici daju. Slažem se za aplikaciju...bolje je i čekati još ali da vredi nečemu, nego da bude loša/neupotrebljiva. Imati aplikaciju samo da bi se reklo da je imaju - nije rešenje.

4 meseca koristim yettelove usluge, prešao sa SBB-a pre svega zbog optike i ekonomski isplative ponude (SBB nema optiku kod mene, dok mi je MTS-ova ponuda skupa). TV slabo gledam, ali i ono što gledam - nisam uspeo da se naviknem (EON zaostavština). No, obzirom da slabo gledam, nije da mi pravi neki problem. Samo sport, ništa drugo, dok za filmski program, ionako gledam samo HBO i Netflix za koje pretplate delim sa još nekim ljudima.

Yettel ima potencijal da "pojede" tržište. No, ako do kraja 2023će ne bude drastičnih unapređenja (realno, treba ljudima dati vremena, ne ide sve "preko noći") - ljudi će masovno bežati sa Yettela na isti način kao što sada prelaze na Yettel (bar cenim da je tako prethodnih 6-8 meseci).
 
Mogli bi staviti search button kako bi lakše pretražili sadržaj. Nervira me kad znam šta hoću da pogledam i znam da je to bilo na tv-u u poslednjih 7 dana a moram da tražim po epg-u. (ovo se naročito odnosi na serije, pošto u onom njihovom izboru uopšte nema serija koje ja pratim, filmove je već lakše naći, mada i tu ima listanja po sekciji.
 
Moja neka logika je da pun doživljaj i maksimalni kvalitet Yettelovih usluga možemo očekivati za godinu ipo dana. Otprilike kada prođe 2 godine od prvog ugovornog kruga. Yettel sada još uvek skuplja korisnike i radi na kvalitetu, jednim delom na osnovu i feedback-a koji korisnici daju. Slažem se za aplikaciju...bolje je i čekati još ali da vredi nečemu, nego da bude loša/neupotrebljiva. Imati aplikaciju samo da bi se reklo da je imaju - nije rešenje.

4 meseca koristim yettelove usluge, prešao sa SBB-a pre svega zbog optike i ekonomski isplative ponude (SBB nema optiku kod mene, dok mi je MTS-ova ponuda skupa). TV slabo gledam, ali i ono što gledam - nisam uspeo da se naviknem (EON zaostavština). No, obzirom da slabo gledam, nije da mi pravi neki problem. Samo sport, ništa drugo, dok za filmski program, ionako gledam samo HBO i Netflix za koje pretplate delim sa još nekim ljudima.

Yettel ima potencijal da "pojede" tržište. No, ako do kraja 2023će ne bude drastičnih unapređenja (realno, treba ljudima dati vremena, ne ide sve "preko noći") - ljudi će masovno bežati sa Yettela na isti način kao što sada prelaze na Yettel (bar cenim da je tako prethodnih 6-8 meseci).
Ljudi ce bezati svakako cim neko da dobru ponudu kao Yettel sada. Politika svih za stare korisnike znaci mnogo slabije pogodnosti, poput mesec dana za 1din i sl.
Slazem se za app, treba da je upotrebljiva pre nego
sto krene, ali 7 meseci od pustanja usluge da nije moguce plasirati app je stvarno smesno. Jos pritom, tv ponuda je mrsava, doplacuju se hbo kanali, nema cinemax-a, nema radijskih kanala, itd.
 
Nazad
Vrh Dno