Šta je novo?

Diablo IV

Moze li neko pomoci sa Uber Lillith? Trebace mi za achievement za sezonu iz onog zadnjeg tier-a.
 
 
Moze li neko pomoci sa Uber Lillith? Trebace mi za achievement za sezonu iz onog zadnjeg tier-a.
E to će i meni jednom trebati, nadam se da ću uspeti lvl 100. Mislio sam da mora solo da se ubije Uber Lilith.

Za sada sa Barbom mnoog lakše nego sa Druidom na Eternal koji se muči od jedno lvl 35-40 do lvl 55 tek kad nisu krenuo Paragon i jače Sacred oružje.
Sa Barbom za sada držim neki svoj build, ali kad više neće išlo tako glatko onda ću morati neki od proverenih.

2 od 3 puta ubio Butchera prvi put jedan od najgorih Unique bacio boost 100,000 Steps a drugi put 2H Unique sword ‍Fields of Crimson mada ne igram taj bleeding build a i ne znam da li je koristan za neki build.
 
Jel ste primetili neke razlike u boljim dropovima kada igrate ND dosta veceg lvla od vaseg, citao sam za xp farm da je max razlika +3 lvl od trenutnog pa da se ne mucim sa nekim vecim tirom ako je drop rate isti?
 
Ja igram solo tier 52, to je 106 lvl, ja sam 83. Palo mi je dosta bolje opreme nego kad sam igrao manje tier-ove. Moze biti slucajnost, a mozda i nije. Max farm ti je 10 levela od tvog.
 
Ja igram solo tier 52, to je 106 lvl, ja sam 83. Palo mi je dosta bolje opreme nego kad sam igrao manje tier-ove. Moze biti slucajnost, a mozda i nije. Max farm ti je 10 levela od tvog.
Zar računica za idealan tier spram levela nije tvoj level minus 51?
Znači ako si npr. 65 level igraš tier 14 (65-51).
 
^
Nightmare Dungeon Scaling
Monsters, including bosses, scale up by +1 level per Tier, starting from level 54 at Tier 1 up to 154 at Tier 100.
 
Zar računica za idealan tier spram levela nije tvoj level minus 51?
Znači ako si npr. 65 level igraš tier 14 (65-51).

Gdje si ti našao 51? I što oduzimaš level od 51? Prvi level mobova je 54, tj minimum. znači na mom levelu 82 moraš ići sa tier-om 38 (kako bi dobio 15% XP).

  • Monster is 10 or more levels above character: +15.0%
To je max XP. Sve preko nema razlike. Nemas idealnog tier-a, smor je igrati na malom tier-u i nije zanimljivo. Ti igraj 3-4 levela veći od tebe pa ceš vidjeti kada ćeš nabiti level.
 
Gdje si ti našao 51? I što oduzimaš level od 51? Prvi level mobova je 54, tj minimum. znači na mom levelu 82 moraš ići sa tier-om 38 (kako bi dobio 15% XP).

  • Monster is 10 or more levels above character: +15.0%
To je max XP. Sve preko nema razlike. Nemas idealnog tier-a, smor je igrati na malom tier-u i nije zanimljivo. Ti igraj 3-4 levela veći od tebe pa ceš vidjeti kada ćeš nabiti level.
Players can easily determine the Tier that will produce that result by subtracting 51 from their character's level. This is recommended because monsters that are three or more levels higher than the player character will award 25% bonus XP when slain.

Izvor i nije jedini...
 
E svasta majke mi. Ovo je izmijenjeno zadnjim patchem onda da sprijece "pushanje". Znaci trebam ici na ancestral tier 32. Zanimljivo :D
 
E svasta majke mi. Ovo je izmijenjeno zadnjim patchem onda da sprijece "pushanje". Znaci trebam ici na ancestral tier 32. Zanimljivo :D
Ne moraš, ali ne dobijaš ništa više XP što igraš tier 52 (bar sam ja tako skontao), osim veće težine i satisfakcije da ti je build dobar čim možeš da guraš i više od predviđenog...
 
Ne moraš, ali ne dobijaš ništa više XP što igraš tier 52 (bar sam ja tako skontao), osim veće težine i satisfakcije da ti je build dobar čim možeš da guraš i više od predviđenog...
Smanjili su znači sa 10 levela na 3 i digli sa 15% na 25% XP.

"defeating higher-level monsters will still result in a more basic XP being awarded to you"

Ipak tu ima više XP. Pusti ti te priče.
 
  • We are adjusting bonus experience rewards for killing monsters that are a higher Level than the player.
    • Pre-Season of the Malignant bonuses:
      • 1 Level higher: +15%.
      • 2 Levels higher: +20%.
      • 3+ Levels higher: +25%.
    • Post-Season of the Malignant:
      • 1.5% bonus per Level up to 10 Levels.
        • Ex:
          • +1 level: +1.5%.
          • +2 levels: +3%.
          • +10 levels: +15%

Ovo je patch notes sa Blizzard stranice. Ne znam da li se odnosi generalno na Experience ili i na XP u dungeons.
 
Ja mogu samo da potvrdim da farmanjem T100 se ne dobija nista znacajniji drop u odnosu na recimo T75.Testirao sam ova 2-3dana, Farmao sam 15 x T100 i 15 x t75 Ima 1-2itema veceg item levela al sve ostalo je manje vise isto.Nije vredno utrosenog vremena, u smislu brzine ciscenja ND-a.
Jedinu korisnu informaciju mogu da dam je da T75 sve sto padne je ancestral gear.Cak i beli itemi koji random ispadnu kad krsite surrounding(Namestaj/police za knjige/shrine-ove itd).
Jedini sacred pazi sad ovo, na tom levelu moze da padne na kraju kad dobijate ona 4itema za predjeni Dungeon :ROFLMAO:
 
Ja mogu samo da potvrdim da farmanjem T100 se ne dobija nista znacajniji drop u odnosu na recimo T75.Testirao sam ova 2-3dana, Farmao sam 15 x T100 i 15 x t75 Ima 1-2itema veceg item levela al sve ostalo je manje vise isto.Nije vredno utrosenog vremena, u smislu brzine ciscenja ND-a.
Jedinu korisnu informaciju mogu da dam je da T75 sve sto padne je ancestral gear.Cak i beli itemi koji random ispadnu kad krsite surrounding(Namestaj/police za knjige/shrine-ove itd).
Jedini sacred pazi sad ovo, na tom levelu moze da padne na kraju kad dobijate ona 4itema za predjeni Dungeon :ROFLMAO:
To je glupost najveca. Da se sacred dobije za kraj dungeona. I meni se cesto desava. Bas su sugavi dropovi. Cekao penitent greaves do 83 lvl-a i kad sam ih dobio, palo mi jos 4 puta za 3 sana.😂
 
Poslednja izmena:
Molio bi za jedno objasnjenje za afix, kada pise dmg reduction 9.5% [9.5% - 16.5%], da li cu upgradeon opreme povecati broj ili moram da rolam da bi dobio veci broj?
 
Upgradem na sledeći lvl opreme ćeš opet dobiti najmanju vrednost ukoliko sad imaš najmanju vrednost i vice versa....znači hoće se povećati ali će i dalje da bude najmanji mogući broj.
 
Molio bi za jedno objasnjenje za afix, kada pise dmg reduction 9.5% [9.5% - 16.5%], da li cu upgradeon opreme povecati broj ili moram da rolam da bi dobio veci broj?
Upgradeom će se ovaj afix povecati za 10%, a ako upgrade prebaci Item Power na sledeći breakpoint koji definiše novi range affixa prvo će se affix random rollovati u tom novom range + biće povećan za 10%.

Evo ti sve objašnjeno i slika sa Item Power breakpointima.

 
 
Interesovanje je opalo drastično. Sledeća sezona tek za mesec ipo dana a oni već izbacili trailer.

Mana je loot koji pati od malo drugačijeg problema nego onaj u D3 a to je ima milion affixa od kojih strašno mali broj je koristan.
Nije mi jasno kome palo +% Damage to Bleeding, +% Damage to Chilled, +% Damage to Poisoned i onda na kraju imaš +% Physical Damage over time.
Što nije moglo jednostavnije, kao da su hteli namerno da naprave da loot nikako nije moguće podeliti između klasa da stvarno moraš da igraš sa svakom zasebno.
Primer affixa i Barb i Drudi imaju +x Fury/+x Spirit zašto to nije moglo da ide po zajednički naziv ?

I po svim buildovima se vrti +% Vulnerable damage, +% Critical Damage pod obavezno, Overpowerd Damage i Lucky Hit su kao Critical ne konzistentan damage.

Takođe su ispali lenji sa world level scalingom, kolko je velika mapa realnije bi bilo da glavni putevi su populisani monsterima približanog level koji se očekuje da bude igrač dok neke zabiti i tamnice imaju veće levele pa kad se prebaci na slećeu težinu da budu propocijonalno veći leveli. Teško im to bilo da odrade jer su hteli da kretanje po svetu bude ne linerano i casual u isto vreme, da igrači koji nisu dovoljan level ne moraj da beže od monstera već da ih ubiju pa bar sporo. Zato se obradujem kad čujem Butchera u taminici jer znam da eto pravi izazov.

Dizajn unique im je sranje, samo jače verzije legendary itema sa zakucanim affixima i specilanim aspektom.

Glavno razlika D4 odnosu na D2R je što u D2R item do je još na zemlji znam da li mi treba (osim socketed koje čekam da budu i eternal, i class specific base itema).
Dok u D4 moram sve rare da skupljam da vidim da li nešto valja, kvantite u D4 je veći dok kvalitet manje više isti kad se sve to izfiltrira.

Dobra strana je što ima mnoog više endgame sadržaja koji su i dalje zabavni i nikad u Diablo igrama nije bilo lako stići do max. level samo grind.
 
Ma pogubili su se skroz...
Vidim da najavljuju da će ubuduće "bespogovorno" slušati mišljenje igrača (što je glupost, valjda kao dev imaš neku viziju razvoja igre, a ne da ti Pera iz Donje podusmine diktira šta ćeš i kako)...

Ovo je poslednja objava (primio sam vest prilično meh, iako je generalno dobra vest i manje grinda u najavi):
"Blizzard has gone the extra mile announcing all characters, Seasonal and Eternal, will now share Renown.".
 
Ima nekoliko stvari koje moraju da se ispravo, svestan sam da "moraju" zvuci poprilicno iskljucivo te opet s druge strane igram Diablo igre od 2001e godine, kontam da sam zasluzio donekle taj luksuz. xD

Ono sto je D2/D2:R uradio dobro, Zokocx je vec pominjao, je itemizacija. Kada padne item na zemlju, ja po boji, tipu itema i actu/nivou tezine znam vec da li mi treba ili ne, da li je za moju klasu ili ne. Runewords. Itemizacija generalno.
D3 iako je imao brdovit start, po mom misljenju i gori nego D4, ako se uzme u obzir je nemogucnost logovanja i RMAH - je dobro radio u eliminisanju tih losih praksi. Loot 2.0 i RoS su, opet po mom misljenju, promenili igru za 180 stepeni. Igram RoS i dalje, evo izasla jos jedna sezona i ono sto je vitalno, npr za Barba maltene svaki set je viable. Da, Rend/Hota/Raekor su mozda za neke stvari bolji ali svako moze da radi GR preko 120,130 i sa H90 i MotE setovima. I to onda sa svim klasama maltene.
Manjak cookie cutter buildova. Npr, brda ljudi u D3 gura H90 set sa barbom, ali uglavnom svi voze iste iteme. Ja igram lightning H90, koji bas nije toliko popularan jer se uglavnom igra frost ili fire, ali opet mogu da guram GR sa ciframa gde je komparabilno sa ostalim tipovima elementalnog dmg-a.
D4 nema viable podjednako sve klase, sto je mandatorno, da svaka moze slicno da pushuje content i da su ravnopravne, barem u nekim sirim okvirima.
Itemizacija mora biti bolja, ovo je kanal, iskreno.
Segregacija kvaliteta itema mora biti bolja.
Vec pominjano, nije problem grind - grind je esencijalni faktor svakog aRPG izdanja, problem je kada grind nema smisla.
Storage, ne treba pominjati nesto preterano, vec ispricano.
Nadam se iskreno da ce je srediti.
 
@mad_skillz i ovo što si pomenuo za buildove je isto tačno. Znamo da neki ljudi previše kukaju na neke klase, ali recimo nigde ne vidim da kukaju na Rogue ili u poslednje vreme Necro i Druid.
Dok Sorceress je malo tuga što se toga tiče.

I svi znamo da oni imaju materijala i mehanika za sledeće bar 2-3 godine u sezonama. Jer kako su najavili 3 sezone godišnje (ili čak 4) i ako to po sezoni izgleda kao malo sadržaja kad bi to sve odjednom izbacili bilo bi primetno, ovako kad dosta toga fali i nije QoL kako treba svaka mana se oseti u igri.

D2 ima onaj wau dopamin efekat kod itema kad vidiš naziv itema na zemlji ili naziv rune u onoj narandžastoj boji već znaš da je verovatno dobar item. Ovde upoređujem rares/legendary iteme i mentalno se naprežem da skontam koji je bolji po statistikama i ne ostane mesta iznenađenju, nego samo OK ovo mi izgleda kao bolje.

Svesni su oni svega ovako, i imaju već razrađen plan kako to da reše samo treba da ubace implementaciju i da odrade najteži deo a to je balansiranje a to sam i dalje ubeđen da testeri ne mogu da postignu.
Moraju da krenu da praktikuju PTR verzije igre i tamo kupe feedback. Ima voljnih ljudi sa viškom vremena koji bi rako potrošili sate da tamo igraju i tako mogu da pokupie feedback pre nego što puste na glavni realm izmene.

I neće stvari pustiti pre vremena, samo će prioritizovati QoL poboljšanja i nadam se balans buildova.
 
@zokocx Što da se cimaju da testiraju nešto pre puštanja?
Lakše im da puste neku svoju random viziju optimizacije svega i svačega putem peča nadajući se besplatnom testiranju od strane igrača, a onda dve nedelje ili dva dana kasnije (zavisi koliko su za.rali) kukaju, organizuju campfire debate i u panici menjaju sve iz korena...

Iskreno, utisak je da Blizz pojama nema gde udara. To će nekako i taljigati dok ne izađu PoE2 i TQ2, posle toga mogu da zatvore radnju zvanu D4...
Naravno, ako se ne uozbilje i prionu na posao.

Ja lično dve nedelje nisam uključio D4, nisam igrao sezonu uopšte, a kako stoje stvari to se u narednih mesec-dva neće promeniti...
 
Zato mi deremo svako veče sat-dva 😇😁 Jeste dosadno uvek sve iznova al bar ima društva.
 
Zato mi deremo svako veče sat-dva 😇😁 Jeste dosadno uvek sve iznova al bar ima društva.
@Proday Skroz slabo sam XP-a dobio sinoć, još smo nas trojica bili u party, nisam ni trećinu glyph-a levelovao, dobio cca 40-50 XP na glyph. Više dobijem kad idem sam, 100+. Trebate ganjati dungeone sa skučenim prostorom (tipa uldur's cave, sarat's lair, domhainne tunnels), a hoarfrost demise mi je isto jedna od boljih iako nije skučena. Tu rogue-om dominiraš. Meni jedan ovaj dungeon donese skoro pa četvrtinu levela - 1 paragon, a glyph levelujem brzo. A za baš veliki XP odvojim vremena i odigram Garan Hold, Iron Hold, Mercy's Reach. Inače odradio sam od tier 60-68 bez problema, kako napreduje build i paragoni, vidim da je rogue sve jači i jači. Kontam da će ga nerfovati :D
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno