Šta je novo?

Diablo IV

hahaha alal nek ti je :D
 
beše li lock ?
 
Ja bih pobrisao gomilu comments, pa nazad na 99 stranu :geek:

Sto lock? Pa samo prestanite da pisete do S2... :cool:
 
Isto tako ja mislim da je WoW rupa bez dna . Obrnuli celu priču par puta.

Ko je ispratio šta je sve bilo predstavljanje kroz koncepte da će biti u igri nije ni čudo da imaju materijala za godišnje DLC ekspanziji. Mislim na npr. runeword sistem, set items neke druge endgame aktivnosti, khm zanimljiviju progresiju do lvl 100.
I zašto bi izbacili DLC za 30$-40$ sa recimo 2 nove klase i 30 sati nastavka glavne priče ako mogu da to razbiju na 2 DLC-a i imaju potencijalno dupli profit.

Lično mislim da možda imaju materijala za DLC sledeće godine, ali baš za sledeće 3 godine svake godine mora da budu baš efikasni i jako kreativni.
Lako oni mogu da prate uspeh igre na finasijskom nivou i popularnosti ako krene da opada samo produže produkciju dodaju još stvari, ispeglaju i pojačaju marketing i poguraju igru.

Mada prvo neka odrade domaći zadatak a to je da učine itemizaciju i endgame zanimljivijim koliko je moguće.
Sa biznis strane, slazem se 100% - zasto bi izdali jedan DLC.
S druge strane, ne znam koliko pratis rad Creative Assembly i Total War fransizu, ali overpriced DLC sa nedovoljno contenta moze da backfire-uje do te mere da ti ukanali ceo roadmap za narednih 1-2 godine. :D
Sto se njima trenutno desava - izbacili DLC za TW:Warhammer 3 koji je izazvao toliko backlash-a da nisam to video od release-a WoW - Cataclysm. :D
 
@madafak pa to su ti Diablo igre nemaju "hard" endgame ono da ti igra kaže "Bravo završio si sve dalje nemaš šta da radiš u igri".

Za D2(R) ljudi su izmislili svoj endgame
  • Lvl 99
  • Holy grail (nađeni svaki unique item, set item i svaka runa)

I usput što bolje iteme tj. BiS a to juriti je ne moguće, jer ultra teško je craftovati neki dobar caster amulet, rare ringove sa dobrim statsima čak i naći eth. armor sa 4 socketa sa što većim Def za recimo Fortitute je baš teško tj. zahteva strašno puno vremena.

U D4 su učinili lvl 100 pristupačnijim, i moguće je stići po T100 dungeon ostaje Pinnacle Boss kao finalni izazov i to je po meni endgame.
Jurenje BiS i da heroj bude jači za 0.2% je mučenje posebno ako moraš da rovariš po smeću itema gde 70% affixa ti nisu korisni i nikad neće biti za tvoj build.

Exponecijalno počinje da bude teže da se poveća Dmg. HP i Defense (ako si već na lvl 100) što si jači, i tako se približava skoro ne mogućem jer sve više vremena treba.
Ma D2(R) je skroz drugi nivo u odnosu na D4.Diablo je do diabla 3 bilo ono sto treba da bude.Jedan od najboljih RPG-ova, koji je postavio temelje.Sam onaj zvuk loot-ovanja golda 8bit zvuka u D1/D2 te tera da se upiskis :) Koliko se sati igralo samo na piratu pa se posle prebacilo na original igru, ma idi.D4 je samo money making machine.Mora da bude uglavnom sve dostupno svima, jer jedini cilj je zadrzati igrace sto duze u igri . Da bi povecali sanse da neko uzme nesto za kes.I ako je moguce sto manje contenta da se pravi jel moraju da placaju ljude da bi pravili novi content.
Meni je to idiotska ideja da prave ekspanzije na svakih godinu dana.Ja mislim da je to jedno sr**e jer ce poceti da dodaju samo klase, kao igrace u Mortal Kombat DLC-ovima i sa njima da ide gomila kozmetike, gde ce core igre dobiti mozda neki average joe content da te drzi u igri.
Posto sam prosao i nolife-ovanje u WoW-u, mogu samo da se slozim sa vecinom ljudi.Blizzard je na zalost postao jedno veliko djubre od kompanije.
 
@mad_skillz prestao sam da pratim Creative Assembly i Total War fransizu, ali sam primetio od kad su ubacili WH univerzum da ocene igara nešto padaju. Vode sličnan biznis model kao Paradox sa onim njihovim strategijama. Moj rođeni buraz to igra i ne pada mu na pamet da kupi neku Paradoxovu igru jer zna da uvek će nešto da dodaju, zato igra gusarsku verziju i eventulano kupi kad izbace ceo komplet po sniženoj ceni.
Ali glup je model totalno, ako ponude premalo sadržaja po visokoj ceni dobiće samo negativne ocene i slabo će zaraditi.
Vreme ekspanzija kao nekad je prošlo, ali ne smeju da budu takve stipse i da naguraju cenu obijaće im se to o glavu.

@madafak realnost je da D2 nije imao sve ovo što ima u poslednjoj verziji i tamo je falio endgame sadržaj, dosta runewords su dodavni kroz patcheve a i to su nastavili da rade u D2(R).

Svi hvalimo D2 iz bar 2 razloga, prvi je nostalgija a drugi jer su dobru igru i sa više sadržaja učinili još boljom sa QoL poboljšanjima i raznim ispravkama, pažljivo rade na igri.
U D4 mene od starta baš smara pun inventar rare itema koje mora da pregledam, velika razlika u odnosu na D2R.

Veruj mi da se D2 pojavio danas kakav je bio sredinom 2000-ti ne bi dobio neku pažnju čak i sa LoD, ali pošto je to bio nastavak jedine takve igre zato je dobio takvu popularnost.
Sad je konkurencija velika i em je teško napraviit nešto bolje, ali i sa druge strane opširnije da svi budu zadovoljni.
Kako čitam na redditu novi igrači Diabla su zadovoljni uglavnom veterani ističu mane.

A koliko Blizzard ne zna šta da radi da bi zadržo igrače je i ovaj patch note (source):
  • The total experience bonus from the Urn of Aggression season blessing has been increased from 8% to 20%.
Developer’s Note: We increased the total experience bonus of Urn of Aggression to make the Season Blessing more impactful and to help players seeking Level 100 get there a little faster.

I dalje stojim da igra ima dobru podlogu, samo fali još endgame sadržaja i itemizacija da bude drastično bolja (biće nadam se kroz par godina). Jer istu glupost oko rare itema su nam prodali kao u D3.
Sreća naša za godinu ipo dana stiže PoE2 pa zdravi i živi bili i to da igramo.
 


Jel smo ispratili ovo? Ovo je 180stepeni skretanje u ispravnom pravcu.Da se zapita covek kako su mogli sve da rese za mesec dana. :ROFLMAO: Ko nije odgledao nek skoci kod Rhykker na kanal pa nek isprati kracu verziju.Mada na ovom njihovom streamu 1.5h je dovoljno sve da se vidi, vredi odgledati.Ima i timestamp.Jos je zanimljivije da i 10okt dolazi jos jedan Dev update sa jos 2 sata update-a igre.
 
Kraj jedne ere..

Sad Michael Scott GIF
 
Ih 2 sata stream.

Ovim izlaskom igre na steam tipujem da će imati bar malo bolju recenzije igrača od ovoga .
 
Ispratili, indiferentan sam i dalje. I skeptican nadasve, i dalje mi ne deluje da je class balancing prioritet. Mora se videti kako ce odraditi progres igre od 70-100.
Animozitet nema veze sa inzenjerima, i ja radim u razvoju pa potpuno razumem da prosto postoje release ciklusi gde nekada za mesec, dva moze bas dosta da se postigne.
Imam problem sa menadzmentom i ljudima koji vode D4 projekat, nivo obnevidelosti na maks. I skeptican sam koliko ce ovoga zapravo biti implementirano u igru on release day.
Aj da vidimo.
 
Svakako sezona 2 izgleda kao najobicnije hard grind djubre, sa jedva nekim aktivnostima... jos AKO "resistance" proradi to bi znacilo dodatni grind resistance to xxx gear-a, da bi se komotno opet grindovali ti novi bossevi zarad recimo UBER unique itema, koje navodno imaju veci % dropa za iste.Znaci ispada da se prebacuje grind target sa Nightmare dungeon-a na bosove.Sto opet moze tek da ubije volju za igranjem.
Prica o implementiranju novih boseva u T3 i T4 je najobicniji marketing.U svakoj ozbiljnoj RPG igri grindovanje gear-a je manje vise tek bitno kad se opali max level.Tako ce biti i sad u s2 verovatno, kao stoje i bilo do sad, ne vidim kako ce da se menja potreba za grindanjem bilo cega u nizim tier-ovima.
Mislim da se slepaju do sesone 3 kad navodno uvode Leaderboard, koji tek moze da otvori Pandorinu kutiju sa citerima i svakojakim idiotima.
Kritika je tu, ne kazem da se nece igrati, bar prvih 3-4nedelje sezone, pa ce da vidimo sta dalje.Al aj da sacekamo 10/10 da vidimo sta su uradili sa stats na giru i sa unique dropovima.
 
Niko da pomene jučerašnji dev stream. D4 propo :)


Po meni najveća promena je damage. Crit damage i Vul imaju fiksni multiplikator.
Pokušali su to oni nekim sladjom da objasne.

Kako stvari funkcionišu sad:

Damage=(any% crit dmg + any% vuln dmg) x 1.5 x 1.2
50% je fiksni multi od Critical damage.
20% je fiksni multi od Vulnerable damage.

Primer:
An attack deals 100 damage baseline, and critically strikes:
  • You have 100% increased damage from various sources (let's say 25% damage to close, 25% damage to CC, and 50% damage to burning, all of which apply for the current attack).
  • In addition to the above, you have +50% critical strike damage, which is now added onto the previous bonuses additively, bringing your total multiplier to 150%. Your base damage is now 250
  • The static Critical Strike multiplier of 1.5 is now applied to your attack, causing your final damage to be 375.
 
Poslednja izmena:
Ja sam igru odložio "na policu" na neodređeno vreme...
Jedan prelazak glavne priče koji je bio prijatno iskustvo i grindanje na silu do nekog 80LVL, od mene dosta...
Biće ovo zanimljiva igra za nekih 5-6 godina (možda)...
 
Niko da pomene jučerašnji dev stream. D4 propo :)


Po meni najveća promena je damage. Crit damage i Vul imaju fiksni multiplikator.
Pokušali su to oni nekim sladjom da objasne.

Kako stvari funkcionišu sad:

Damage=(any% crit dmg + any% vuln dmg) x 1.5 x 1.2
50% je fiksni multi od Critical damage.
20% je fiksni multi od Vulnerable damage.

Primer:
An attack deals 100 damage baseline, and critically strikes:
  • You have 100% increased damage from various sources (let's say 25% damage to close, 25% damage to CC, and 50% damage to burning, all of which apply for the current attack).
  • In addition to the above, you have +50% critical strike damage, which is now added onto the previous bonuses additively, bringing your total multiplier to 150%. Your base damage is now 250
  • The static Critical Strike multiplier of 1.5 is now applied to your attack, causing your final damage to be 375.
Ja ne stigoh da gledam stream al procitah jutros patchnotes.Promena u damage-u i glyphovima, koliko sam procitao daje mogucnost da buduci buildovi(i ako ce se ljudi drzati meta buildova al ajde) budu svi oko neke tacke tj "jednaki' za sta god : U ovom slucaju za grindovanje novih bossova.
Necromanser i dalje ostaje najjaca klasa u smislu da je ferrari za sve situacije (onako na slepo) ove sezone, i 99% ljudi ce igrati ili njega ili sorsera zbog startnog resistance-a na osnovu intelligence-a, ali mislim da ce OPET biti sezona Necromancera.
Gomila ispravki, za koje imam licno misljenje da su ih povukli iz contenta tj patcha koji treba da izadje za sezonu 3, jer su sad na ko ziv ko mrtav, pa pokusavaju da se spasu igru i generalno se nista nije promenilo, osim sto se sad stavlja prioritet na grindanje novih bosova, zbog povecanog % za uber unique.
Nemam nista protiv "dodavanja matematike" u buildove tj promene gomile statsa i kako vulnerable i crit dmg funkcionisu, ali nisam siguran da znaju sta rade, da li zele da imaju kvantitet ljudi koji ce da igraju, ili se okrecu hard core fanovima Diablo-a.Ovde ce najvise profitirati content creatori jer pola ljudi nece znati sta da rade sami sa sobom,

Najgluplji primer ovoga sto pricam je recimo objasniti ljudima(gore konkretno tvoj primer) kako 50% x 20% damage = 80% damage-a i kako tih 80% damage-a u nekim situacijama su apsolutno beznacajni jer neki buildovi ih nece koristiti i ako je to WOW 80% sirovog damage-a.

No nebitno razmisljam naglas.. uglavnom nastavljaju sa Diablo 3 sezonama, sto je zabrinjavajuce.
 
Poslednja izmena:
Iskreno ne, cekao sam launch, bio je meh, cekao sam Season 1, bio je meh. Season 2 isto meh, i dalje nemaju stanje gde svih 5 klasa su za pocetak ravnopravne pa tek onda ostalo.
Life support do daljnjeg dok ne rese zapravo da izbace nesto sto lici na kompletan proizvod.
 
Ja cu sigurno probati,ali dokle cu dogurati to cu videti.Nekako me ne vuce da igram....
 
Ja sam rano ostavio S1, pa cu da probam. Iskreno, pokusavam da smanjim ARPG, previse vremena oduzimaju, tako da mi D4 deluje idealno :D
 
Niko da pomene jučerašnji dev stream. D4 propo :)


Po meni najveća promena je damage. Crit damage i Vul imaju fiksni multiplikator.
Pokušali su to oni nekim sladjom da objasne.

Kako stvari funkcionišu sad:

Damage=(any% crit dmg + any% vuln dmg) x 1.5 x 1.2
50% je fiksni multi od Critical damage.
20% je fiksni multi od Vulnerable damage.

Primer:
An attack deals 100 damage baseline, and critically strikes:
  • You have 100% increased damage from various sources (let's say 25% damage to close, 25% damage to CC, and 50% damage to burning, all of which apply for the current attack).
  • In addition to the above, you have +50% critical strike damage, which is now added onto the previous bonuses additively, bringing your total multiplier to 150%. Your base damage is now 250
  • The static Critical Strike multiplier of 1.5 is now applied to your attack, causing your final damage to be 375.
Ukratko Critical dmg. i Vulnerable dmg. su sa additivni kao i svi ostali.
Jedino automatski kad se dese dodaju fixni extra %.
Kad se desi Crit Dmg. automatski se dodaje još 50% i kad se udara Vulnerable monsert automatski se dodaje 20% veći dmg.

hese damage types will now always have a baseline multiplicative bonus. Additional sources of bonus Critical Strike Damage, Vulnerable Damage, or Overpower Damage will be additive to your other damage bonuses. Overpower will also receive additional additive damage based on your Maximum Health and Fortify amounts. This change represents an overall decrease in damage output, so we are adjusting monster scaling to ensure that the best Class builds are still as powerful as before. This change is not intended to lower the power of the best builds, but rather allow more builds to reach that same level of power. We have also added a variety of mechanics to classes that encourage them to chase other stats for multiplicative bonuses, rather than always chasing Critical Strike and Vulnerable Damage.

Tek sa nemaju smisla 3 ziliona različitih affixa. Normalno da su svi jurili one koji daju najveći boost za dmg. kad imaš samo 4 mesta za affixe.
Tačno su osmislili igru da moraš da igraš svaku klasu za sebe, nema deljenje item. Eventualno melee klase mogu da podele nešto, ali i to teško.

I sa obzirom da će vremenom dizati item power tako da trenutni BiS rare itemi će postati slabi.
Ova igra će imati smisla da se igra za jedno 2-3 godine kad skontaju da dodaju Unique ili neki novi tier jačih itema sa više fixnih statsa. Mene to najviše nervira ono guranje itemizacije kakva je u D3.
 
S2 seasonal mehanika me bas nesto i ne privlaci, ali bice zanimljivo probati malo sve novine, do nekog lvl 75, recimo.
Ako bude zabavno, mozda se potrudim i za prvu 100-ku... S1 mi definitivno nije legla za to.

Trenutno mi je Starfield bas lepo legao za casual popunjavanje slobodnog vremena, Cyberpunk mi je spreman i na hold jer ga ranije nisam igrao... tako da konkurencija je prilicno jaka.
 


Ovo mi je osvezilo dan.

Umirem od smeha… izgleda da mi je najbolja odluka ove godina bila kada sam rekao dosta vise…

Mislio sam da je Immortal dosadan, kad on ispade prava igra u odnosu na ovo ******… jos kad pomislim da sam dao pare da krenem 5 dana ranije… ***, pa ja sam kupio PS5 zbog diabla… ***** of the year
 
Nazad
Vrh Dno