Šta je novo?

Deus Ex: Human Revolution

nije to od sad... kao sto rekoh, opste pozanato... neonska zelena
stock-photo-computer-chip-underside-green-tint-3278554.jpg
 
Poslednja izmena:
Endžin nema veze sa bojama. Ali opet od endžina zavisi kako će razno ovakvi umetnički pokušaji ispasti u stvarnosti. Pa sećate se stare priče. Doom je bio plastičan i crn ko tunel, Far Cry lep ali plastičan, HalfLife2 je i pored najslabijeg enžina u priči imao najbolji set boja i delovao je najprirodnije. Crysis je u odnosu na FarCry imao dosta dosta prirodnije boje.

UE3 igre su različite plastičnosti ali u većini slučajeva se UE3 vidi sa kilometra u deliću sekunde.
 
^Ja tebe opet podsecam da ova igra ne koristi UE3 endzin (kao ni te druge sto si pomenuo), a i da UE3 koristi Gears of War, a takodje i Mirror's Edge, pa ti saberi i oduzmi...Osim ako tebi obe igre izgledaju isto...ili slicno...
 
***, o cemu se ovde raspravlja, ne mogu da verujem... :d

Nesto sumnjam da bi plava i zelena mnogo poboljsale utisak o ovom trashu od igre...
 
da , "piss filter" je ovde najmanji problem xD
 
Pa nemojte tako, igra još nije ni izašla :d
 
Veći je problem što je UE3 engine sa svojim "divnim bojama" i što su ljudi znali da od "zlatnih tonova" nema ništa i da će biti piš braon žuto od kad je ta divna dizajnerska odluka doneta. A i cela igra u jednoj nijansi jeste malo preterivanje.

Okosnica cyber punk zanra je upravo dominacija jednog kolorita, a to nikako ne mora da bude samo plava. Bladerunner i Deus Ex 1 nisu njegovi jedini predstavnici. :p

Kultni low budget film "Hardware" iz 1990. je vrsno cyber punk ostvarenje, a u njemu, zamisli, sve vreme dominira prljavo narandzasta (ili "pis braon zuto", kako si ti preveo :p). Film je sjajan i definitvno ga treba odgledati, a sto se tice Human Revolutiona, dovoljno je samo pogledati klipove gameplaya i dobija se materijala za 500 strana pljuvanja. Cak i da je level dizajn odradjen kako treba, uz ovakvo izvodjenje, igra bi opet bila epic fail. ;)
 
Pa i u knjizi "Do androids dream of electric sheep" po kojoj je i radjen Bladeruner, dominira zutilo u opisu stanja na planeti :)
 
Pa kako, plava i zelena su zvanične boje cyberpunka, to je opšte poznato. :D Piše na internetu :p
 
Okosnica cyber punk zanra je upravo dominacija jednog kolorita, a to nikako ne mora da bude samo plava. Bladerunner i Deus Ex 1 nisu njegovi jedini predstavnici. :p

Kultni low budget film "Hardware" iz 1990. je vrsno cyber punk ostvarenje, a u njemu, zamisli, sve vreme dominira prljavo narandzasta (ili "pis braon zuto", kako si ti preveo :p).
...to crveno i zuto je pustinja... plavo i zeleno je cyber
0.jpg

ovako na to gleda jedan cyborg;)
...moze i crveno da gleda kao u nasminkaonom terminatoru, ali nije to to:D
[YOUTUBE]wRKi5BAlW2U[/YOUTUBE]
 
Poslednja izmena:
...to crveno i zuto je pustinja... plavo i zeleno je cyber
0.jpg

ovako na to gleda jedan cyborg;)

Nece biti. :p Hollywood, Deus ex i System Shock ne moraju i ne trebaju da budu jedini primeri vizualizacije cyber punka. Kreator ovog zanra William Gibson, poznat po kultnim ostvarenjima iz '80-ih, cesto je voleo da saradjuje sa grafickim dizajnerima i 3D artistima u mnogobrojnim performance artovima u kojima je ucestvovao.

Ovo je oficijalna slika Minga i Hodgettsa za roman "Skinner's Room":

Untitled_-_Craig_Hodgetts,_Hsin_Ming_Fung.jpg


A ovo je slika Gibsonove umetnicke knjige Agrippa (a book of the dead) na kojoj je saradjivao sa Dennis Ashbaughnom.

dch200603175114-245.jpg


Karl Sims je, takodje, jedan od umetnika sa kojima je voleo da saradjuje:

ksims1.jpg


struggleb3.jpg


snakeswim3.jpg


Jel' vidis ti ovde neku opstu dominaciju plave, zelene, ili cak oblika?... :p

Cyber punk je jako sirok pojam i ne mora iskljucivo da se odnosi na distopijsku buducnost i androide/cyborge... :p

Cesto ume dosta da koketira sa fantazmagorijom, otud i performance artovi u stilu radova Karla Simsa.
 
Poslednja izmena:
...mogu da nadogradjuju i improvizuju, al koreni su u zelenom dipleju i stampanoj ploci.
GreenScreen1.jpg
 
^ I kakve to sad ima veze sa ovom pricom? Gorepomenuti autor (William Gibson) je krenuo da stvara ovaj zanr mnogo pre stampane ploce i zelenog displaya... :p
 
@Vuk_
...da nema zelene stampane ploce nema ni zelenog displeja ni neuromancera ni cyberpunka, a samim tim ni tvorca William Gibsona.
Malo treba promuckati glavom gore dole, levo desno i mozda neke stvari budu jasnije:)
 
Poslednja izmena:
Dajte bre sta vam je sa tim bojama, nijedna boja ne moze da se veze za taj zanr, gotovo svaka primena neke boje ima neko objanjenje a ne zato sto je to oficijelna boja cyberpunka...
 
A sto je onda plava oficijelna boja cyberpunka:D ?
 
Poslednja izmena:
A sto je onda plava oficijelna boja cyberpunka:D ?

zato sto je cyberspace plav... ili zelen:d

^Mnogo dobar link. Bilo bi zanimljivo videti kako bi ispala prvobitna verzija igre (eto ideje za dobar Crysis 2 mod ;)). Dizajn vuče na japanske mange, u najpozitivnijem mogućem smislu.

Gracias, señor Colt :)

Edit:

ccc, koji oftopik.

Jel ima moderatora na ovom forumu ljudi božji? :p
meni su ovde of jedino mange i ovaj concept art ... ko deca da su se igrala
...umesto da su se ugledali na metabarons i technopriests.
Vidim da ovde ne treba ocekivati puno...
 
Poslednja izmena:
Bogami, bojim se kada jednom krene u upotrebu još neki nehigijenski filter, počeću da igram isključivo metlom i lopatom... true hardcore :headbang:...
 
...ko sto kazu ljudi, ne verujem da ce boje i mange ovde biti problem, nego oni filteri za teletabise kojima je sve preko Y/N opcije previse za citanje, a pretesko ako im ne najave kad treba udariti x ili ox.
 
Niko ne kaze da ne bi bilo tacno, nego da ti filteri izazivaju frustracije a tu su uglavnom samo zato sto je to kul staviti, a da li ima smisla i koliko to vec utice na psihu igracu to vec niko ne pita. I kao sto sam rekao u onom postu, toliko piss filtera moze samo maximalno da isprazni coveka, jer uporedjivanje igre gde zujis par sati u monitor gde je sve je koloritno monotono i gledanje od par minuta u jednu sliku ne moze nikako da se poredi. To sto oni traze neki razlog da je to Barokna umetnost je njihova stvar. Uostalom, ima gomila primera sa igrama, gotovo nikakve impresije na igraca ne ostavljaju ove "piss filter" igre, prosti primeri su Crysis, Far Cry, Mirrors Edge i ostalo gde je sve sareno i pozitivno i ohrabri igraca da ponovo predje i ostane lepo u secanju, dok nesto tipa GRAW ne da ne bi vise igrao zbog onih jadnih boje, nego mi je muka da uopste razmisljam o toj igri jer je boja i piss filter uzas prvo sto mi pada na pamet.

Ti si izgleda alergičan na žutu boju koliko vidim, kao uostalom i jedan solidan broj ljudi ovde... A da ima smisla ima i da utiče na psihu utiče. To što ti ne vidiš poentu u tome, ne znači i da je nema... Što se tiče primera koje si naveo, ja samo mogu da dodam da si zaboravio da navedeš gomilu drugih igara koje nisu nimalo intenzivne u boji a koje su takođe bile gamski koloristički koncipirane i pored toga jesu veliki hitovi, za koje sam sasvim siguran i da su ih ljudi više puta igrali... Ja ih neću nabrajati namerno sada, već ću umesto toga samo da ti poručim da su sve ove igre namenski tako rađene kako bi u koloritu bile bliže bojama kakve su u realnosti. A u realnosti je zapravo jako malo intenzivnih boja čak i danas kada je moguće proizvesti iste. Dakle ovde se radi o psihološkom efektu, po kome određenoj grupaciji ljudi godi da u igrama imaju intenzivne boje, i to je povezano sa osećajem ugodnosti prilikom igranja obzirom da ova grupacija očekuje od video igara nadrealni ugođaj najvećim delom. A inače, mislim da većini ljudi zapravo gode intezivne boje ali to važi samo za kraće vremenske intervale do momenta posle čega se vrlo brzo javalja zapravo zasićenje na psihološkom nivou (iako toga većina u prvi mah nije ni svesna). Međutim postoji i druga grupacija ljudi kojoj ovo nimalo ne prija, šta više izaziva upravo osećaj nelagode u mučnine. Evo konkretno, meni je recimo Far Cry izazivao osećaj nelagode zbog drečavog i neuravnoteženog kolorita pa sam ga igrao uvek pod cool ili pod advanced filterom i to je verujem zato što konkretno ja nisam neko ko je operisan od osećaja za boju, već naprotiv... prilično sam ubeđen da boju doživljavam daleko intezivnije od ogromne većine ljudi, pa mi je zato kolorit koji je po defaultu bio ponuđen izgledao drastično prenaglašeno, kičasto i mučno. Osim toga intenzivne boje u kombinaciji sa animacijom kakva je prisutna u video igrama prilično sam siguran da će pre dovesti do osećaja nelagode od gamski i harmonično uravnoteženih situacija u koloru... Tako da ta tvoja teza o nekakvom mentalnom pražnjenju cenim da baš i ne stoji do kraja jer intezivne i šarenolike boje u mnogome mogu jako da dekoncetrišu tj. imaju upravo neženji efekat o kome zapravo i ti sam govoriš... A takođe da su se autori recimo odlučili nekim čudom za crveni filter, opet sam prilično siguran da bi to zapravo drastično manjem broju ljudi smetalo i to samo zato što crvenu bolju ne bi niko mogao da okrakteriše kao pissing-filter... I evo zakačiću dole upravo svoj jedan rad, pa neka svako sam stavi na probu tu svoju tezu... No da ne dužim, jer ionako nema baš previše smisla, pravi zaključak po ovom pitanju verujem da bi se mogao izvesti tek po nekakvoj zahtevnijoj globalnoj studiji. Ovako čitava ova diskusija ostaje u granicama individualnog ukusa o kome definitivno nema smisla raspravljati...

Uostalom, većina ljudi ovde se i nije izjasnila po pitanju inteziviranog i šarenolikog odnosno vedrog kolorita u igrama o čemu si pisao, već je u načelu zauzela stav da je ovaj nastavak trebao koloristički da prati prvi deo koji je u globalu bio pretežno plavičast u gami. Ja to vidim isključivo i samo kao puku projekciju a ne realnost ili činjenicu, na šta su koliko vidim određeni pojedinci fino i argumentovano već ukazali i rekli da zapravo u cyberpunku plava i zelena boja nemoraju da budu dominantne boje tj. drugim rečima da ove boje nemaju tapiju na ovaj žanr. Ovaj utisak da to tako treba da bude, je puka konstrukacija za koju je kriva mahom filmska industrija koja je sve što ima veze sa cyber okruženjem u najvećem broju slučajeva uvek bojila u plavo i to pre svega isključivo iz praktičnih razloga. I zato kad se kaže primera radi Cyborg, mi odmah imamo asocijaciju na plavu boju! I ja je imam, iako sam svestan da to zapravo baš i nema mnogo smisla... ,)
 

Prilozi

  • phoenix_redux___the_city_by_vladimir0523-d31306p.jpg
    phoenix_redux___the_city_by_vladimir0523-d31306p.jpg
    67.3 KB · Pregleda: 106
Poslednja izmena:
Uhvatili ste se tog kolorita kao da je glavna stvar na svetu, a posle ovoliko poruka niko nije izveo jedan zajednicki zakljucak :)
U Cyberpunk svetu uvek preovladava JEDNA ili DVE boje, koje oslikavaju celu pricu i stanje planete, grada ili okoline :) I danas kada ogledate neke gradove koji pate od zagadjenja, videtcete da na dnevnim slikama preovladava zuta boja, a na vecernjim neka plavicasto siva ;)
 
...to zagadjenje, pustos i rusevine po meni nisu cyberpunk... Cyberpunk, kao i punk, bi trebao biti u glavi, i ako je cyber onda je to svet vestacke inteligencije, stampanih ploca, igara, automata, kompjutera, interneta, hakera, neona, zelenih displeja, monitora, plavicaste svetlosti koju prave, svemira, kedzovani bo dzo, itd :)
...tako sam ja to zamislio...
Postapokalipsu ne vezujem za to... mozda jedino kao posledicu cyber utopije.
 
Poslednja izmena:
...to zagadjenje, pustos i rusevine po meni nisu cyberpunk... Cyberpunk, kao i punk, bi trebao biti u glavi, i ako je cyber onda je to svet vestacke inteligencije, stampanih ploca, igara, automata, kompjutera, interneta, neona, zelenih displeja, monitora, plavicaste svetlosti koju prave, svemira, itd :)
...tako sam ja to zamislio...
Postapokalipsu ne vezujem za to... mozda jedino kao posledicu cyber utopije.

Ja sam mislio vise na okruzenje u kome bi se odvijala radnja, jer je po meni zbog same ljudske prirode nemoguce trenutno zamisliti buducnost bez zagadjenja... Ali se slazem sa tobom oko definicije cyberpunk sveta :)
 
Sve je to ok. da na jednoj lokaciji bude jedan odredjena boja. Ako je u pitanju zalazak sunca ciji se zraci probijaju kroz smog i ostalo onda i moze da bude ovako zuckasta ali ako se taj kolorit ponavlja u Sijetlu i u Hong Kongu i ostalim gradovima i lokacijama u igri onda to ne valja. U tome je problem.:D
 
Ti si izgleda alergičan na žutu boju koliko vidim, kao uostalom i jedan solidan broj ljudi ovde... A da ima smisla ima i da utiče na psihu utiče. To što ti ne vidiš poentu u tome, ne znači i da je nema... Što se tiče primera koje si naveo, ja samo mogu da dodam da si zaboravio da navedeš gomilu drugih igara koje nisu nimalo intenzivne u boji a koje su takođe bile gamski koloristički koncipirane i pored toga jesu veliki hitovi, za koje sam sasvim siguran i da su ih ljudi više puta igrali... Ja ih neću nabrajati namerno sada,

Ok, kad si mogao ovoliki post, mogao si da navedes i po neku igru na koju si rekao da sami razmislimo... :p

već ću umesto toga samo da ti poručim da su sve ove igre namenski tako rađene kako bi u koloritu bile bliže bojama kakve su u realnosti. A u realnosti je zapravo jako malo intenzivnih boja čak i danas kada je moguće proizvesti iste. Dakle ovde se radi o psihološkom efektu, po kome određenoj grupaciji ljudi godi da u igrama imaju intenzivne boje, i to je povezano sa osećajem ugodnosti prilikom igranja obzirom da ova grupacija očekuje od video igara nadrealni ugođaj najvećim delom. A inače, mislim da većini ljudi zapravo gode intezivne boje ali to važi samo za kraće vremenske intervale do momenta posle čega se vrlo brzo javalja zapravo zasićenje na psihološkom nivou (iako toga većina u prvi mah nije ni svesna). Međutim postoji i druga grupacija ljudi kojoj ovo nimalo ne prija, šta više izaziva upravo osećaj nelagode u mučnine. Evo konkretno, meni je recimo Far Cry izazivao osećaj nelagode zbog drečavog i neuravnoteženog kolorita pa sam ga igrao uvek pod cool ili pod advanced filterom i to je verujem zato što konkretno ja nisam neko ko je operisan od osećaja za boju, već naprotiv... prilično sam ubeđen da boju doživljavam daleko intezivnije od ogromne većine ljudi, pa mi je zato kolorit koji je po defaultu bio ponuđen izgledao drastično prenaglašeno, kičasto i mučno. Osim toga intenzivne boje u kombinaciji sa animacijom kakva je prisutna u video igrama prilično sam siguran da će pre dovesti do osećaja nelagode od gamski i harmonično uravnoteženih situacija u koloru... Tako da ta tvoja teza o nekakvom mentalnom pražnjenju cenim da baš i ne stoji do kraja jer intezivne i šarenolike boje u mnogome mogu jako da dekoncetrišu tj. imaju upravo neženji efekat o kome zapravo i ti sam govoriš... A takođe da su se autori recimo odlučili nekim čudom za crveni filter, opet sam prilično siguran da bi to zapravo drastično manjem broju ljudi smetalo i to samo zato što crvenu bolju ne bi niko mogao da okrakteriše kao pissing-filter... I evo zakačiću dole upravo svoj jedan rad, pa neka svako sam stavi na probu tu svoju tezu... No da ne dužim, jer ionako nema baš previše smisla, pravi zaključak po ovom pitanju verujem da bi se mogao izvesti tek po nekakvoj zahtevnijoj globalnoj studiji. Ovako čitava ova diskusija ostaje u granicama individualnog ukusa o kome definitivno nema smisla raspravljati...

Uostalom, većina ljudi ovde se i nije izjasnila po pitanju inteziviranog i šarenolikog odnosno vedrog kolorita u igrama o čemu si pisao, već je u načelu zauzela stav da je ovaj nastavak trebao koloristički da prati prvi deo koji je u globalu bio pretežno plavičast u gami. Ja to vidim isključivo i samo kao puku projekciju a ne realnost ili činjenicu, na šta su koliko vidim određeni pojedinci fino i argumentovano već ukazali i rekli da zapravo u cyberpunku plava i zelena boja nemoraju da budu dominantne boje tj. drugim rečima da ove boje nemaju tapiju na ovaj žanr. Ovaj utisak da to tako treba da bude, je puka konstrukacija za koju je kriva mahom filmska industrija koja je sve što ima veze sa cyber okruženjem u najvećem broju slučajeva uvek bojila u plavo i to pre svega isključivo iz praktičnih razloga. I zato kad se kaže primera radi Cyborg, mi odmah imamo asocijaciju na plavu boju! I ja je imam, iako sam svestan da to zapravo baš i nema mnogo smisla... ,)


Yeah right, ocigledno slabo se ti next-gen igras. Na svaku petu ili ko zna koju dodje jedna igra koja se trudi da ima normalan kolorit, sve ostale su sablonske i kod njih vazi moto "ako konkurencija ima ogroman bloom, blur i kolorit koji vuce na sivo, to cemo i mi u nasu igru." Kakvo crno priblizavanje realnosti, pa secam se kad je izaso Dirt 1, nisam mogao da poverujem da su bili toliki slepci kakav je kolorit igra imala, igra koja se odvija u realnosti i treba da ima najrealnije boje. I sto je najgore i sada im igre izgledaju isto uz samo malo smanjen taj isti postprocesing...

A to sto pricas za Far Cry, pa on i ima boje koje teze realnosti, to sto je tad slab postprocesing bio, to je druga stvar, ta igra se trudila da ima realne boje koliko je mogla. I da, boje u stvarnosti mogu da budu veoma drecave, pogotovo u prolece kada sve olista kod nas, kad zraci sunca upadaju gotov pod pravim uglom, uglavnom pred kraj proleca, a takodje verujem i da na nekom tropskom ostrvu pesak i boje sljaste u podne.

No nebitno, tvoja suma posta je da pokazes da ima ljudi koji vole "Unreal" filter, sto se slazem, ne kazem da nema, ali znam da najvecoj vecini, ne da im smeta bilo kakvo "licenje igre jedna na drugu" i farbanje samo zato sto je to trenutno "next-gen" in, nego je to vec uglavnom svima opste poznato. A to sto se traze razlozi da bi se to opravdalo je smesno, jer se ova igra sudeci po svemu do sada vidjenom, toliko uprostila i usla u fazon gotovo svake druge genericke igre koja izlazi za sve 3 platforme.
 
Poslednja izmena:
Yeah right, ocigledno slabo se ti next-gen igras. Na svaku petu ili ko zna koju dodje jedna igra koja se trudi da ima normalan kolorit, sve ostale su sablonske i kod njih vazi moto "ako konkurencija ima ogroman bloom, blur i kolorit koji vuce na sivo, to cemo i mi u nasu igru." Kakvo crno priblizavanje realnosti, pa secam se kad je izaso Dirt 1, nisam mogao da poverujem da su bili toliki slepci kakav je kolorit igra imala, igra koja se odvija u realnosti i treba da ima najrealnije boje. I sto je najgore i sada im igre izgledaju isto uz samo malo smanjen taj isti postprocesing...

Druže nema potrebe da banalizujes celu stvar. Ako treba sad da brojimo kojih ima više igara, sa ovim ili onim koloritom samo da bi ti sabrao dva i dva, onda je cela ova diskusija potpuno besmislena...

A što se tiče ove tvoje opaske da ja očigledno ne igram next-gen igre... Pah, na to stvarno nemam specijalnog komentara... ,)

A to sto pricas za Far Cry, pa on i ima boje koje teze realnosti, to sto je tad slab postprocesing bio, to je druga stvar, ta igra se trudila da ima realne boje koliko je mogla. I da, boje u stvarnosti mogu da budu veoma drecave, pogotovo u prolece kada sve olista kod nas, kad zraci sunca upadaju gotov pod pravim uglom, uglavnom pred kraj proleca, a takodje verujem i da na nekom tropskom ostrvu pesak i boje sljaste u podne.

To je debelo hvatanje za slamku, lafe... Izađi na ulicu pa se osvrni oko sebe malo... A i u najvećem broju slučajeva i od tih prolećnih dana o kojima ti govoriš ne bude bog zna šta... Jedino mesto na planeti koje ima inetzivnije i raznovrsnije boje kao i solidan broj sunčanih dana je onaj set havajskih ostrva (uz još možda Novi Zeland i tome sl.), koji je u principu i bio polazna tačka autorima FC igre, ali to svakako ne izgleda onako u boji kako su to oni predstvaili u samoj igri. Uostalom isti tim je radio Crysis koji je smešten u potpuno isti ambijent pa ga ne obojiše onako kako su to napravili u FC-u. Mada je i ovo nebitno, obzirom da takav kolorit nije ni prikladan gradskoj atmosferi u kakvu je inače smeštena ova igra što i jeste poenta mojeg zapažanja, prema tome dabome... A inače malo mi je i truba da razgovaram sa tobom kad su ove stvari u pitanju, jer nisam ubeđen u to koliko zbilja možemo ja i ti da polemišemo o ovome, obzirom da sam ja po zanimanju dipl. slikar a ti ko zna šta... Mislim, bez uvrede, ali to je tako...

No nebitno, tvoja suma posta je da pokazes da ima ljudi koji vole "Unreal" filter, sto se slazem, ne kazem da nema, ali znam da najvecoj vecini, ne da im smeta bilo kakvo "licenje igre jedna na drugu" i farbanje samo zato sto je to trenutno "next-gen" in, nego je to vec uglavnom svima opste poznato. A to sto se traze razlozi da bi se to opravdalo je smesno, jer se ova igra sudeci po svemu do sada vidjenom, toliko uprostila i usla u fazon gotovo svake druge genericke igre koja izlazi za sve 3 platforme.

Eto vidiš i ovo si skroz pogrešno pokapirao! Ne ugrađuju se u priču ili atmosferu jednog projekta kao što je napr video igra ili film, određeni idejni koncepti samo zato da bi se pravdalo filtriranje ili paleta boja kojom su se autori služili, već je upravo obrnuto. Idejni kocept diktira ove elemente... Dakle žuti filter je izabran upravo iz razloga o kojima sam ovde već govorio u jednom od svojih prednodnih postova a sa kojima se ti inače nisi takođe složio... Mislim, ok... tvoje je pravo da se složiš i ne moraš... ali treba da znaš da ja nisam pokušavao ništa da nametnem u svom izlaganju, već samo da konstatujem da je takvo jedno viđenje koje si ti zajedno sa nekolicinom ovde napucao, potpuno individualna stvar i da to svakako ne mora da bude i nije nikakva referenca za bilo šta... Nadam se da si to uspeo konačno da sabereš do sada...

Nego da ne zamaramo okolinu više sa ovim, jer u principu nije ni važno i evo ja se povlačim iz dalje diskusije...
 
Poslednja izmena:
Filter treba da bude zlatni, a ne žuti.


Igra ima dosta većih problema od toga doduše, počev od karakterizacije glavnog lika. *****ali su izgleda osnovnu interakciju sa okolinom. Industrija igara oseča veliku "penis" zavisnost prema filmu.
 
Vrh Dno