Šta je novo?

Deus Ex: Human Revolution

Ko je beše to rekao?
 
Zašto to ne bi bilo tačno?
 
Niko ne kaze da ne bi bilo tacno, nego da ti filteri izazivaju frustracije a tu su uglavnom samo zato sto je to kul staviti, a da li ima smisla i koliko to vec utice na psihu igracu to vec niko ne pita. I kao sto sam rekao u onom postu, toliko piss filtera moze samo maximalno da isprazni coveka, jer uporedjivanje igre gde zujis par sati u monitor gde je sve je koloritno monotono i gledanje od par minuta u jednu sliku ne moze nikako da se poredi. To sto oni traze neki razlog da je to Barokna umetnost je njihova stvar. Uostalom, ima gomila primera sa igrama, gotovo nikakve impresije na igraca ne ostavljaju ove "piss filter" igre, prosti primeri su Crysis, Far Cry, Mirrors Edge i ostalo gde je sve sareno i pozitivno i ohrabri igraca da ponovo predje i ostane lepo u secanju, dok nesto tipa GRAW ne da ne bi vise igrao zbog onih jadnih boje, nego mi je muka da uopste razmisljam o toj igri jer je boja i piss filter uzas prvo sto mi pada na pamet.
 
Paleta boja je očigledno inspirisna Gits 2.

ghost%20innocence.jpg


ghost-in-the-shell-2-innocence-4.jpg



Samo što je tamo art direkcija mnogo bolja IMO i sve se bolje "uklapa". I imam utisak da HR neće biti ni upola dobra igra koliko je Innocence dobar film.



Deus Ex igra bi trebala da ima više "plave", po mom mišljenju.

s1Zps.jpg


JJZXV.jpg
 
Poslednja izmena:
...to je plavo zato sto je noc, a i tu stalno kisa pada. Inace zuto asocira na pustinju, a plavo na vodu.
 
Plava boja je boja Deus Ex sveta, a ***** koji radi na izradi same igre i koji se setio da bi zuta bila najbolja, trebalo je da popije otkaz cim je tu ideju predlozio.
 
Kompjuterske igre nisu slikarstvo. Zar svaki nivo treba da bude u jednoj te istoj paleti boja, zutoj?! Ok. je ako je to tako u jednom gradu (zalazak sunca, smog) a da u nekom drugom bude neka plavicasta nijansa u trecem zelenkasta... Svaki nivo i lokacija treba da su prica za sebe. To tesko moze da se docara sa jednim te istim filterom pa ne znam kakav dizajn da je u pitanju. Zato imamo buljuk igara koje koriste UE3 kao Gear of War sa jednom te istom bojom i sumornom atmosferom od prvog do poslednjeg nivoa. Mass Effect 2 je dobar primjer kako ti filteri treba da se koriste, ni jedna lokacija, planeta, nije ista.
Ne treba pretjerivati ni u kom slucaju.

To me previse ne zabrinjava koliko na primjer retardirano oznacavanje objekata, highlighting, sa bljestavim zutim konturama. Presmijesno izgleda. Kako vrijeme odmice sve vise gubim nadu u ovaj DE. Jos kada sam vidio da ce imati i "putokaz" kao onaj u Crysis 2, sve mi je postalo jasno.
Povrh svega toga izbacili su skillove, multitools, lockpiking a ubacili super cool stvari poput cover sistema, auto-reg. helat-a i takedowns, "kreativno" nema sta. :d
 
Poslednja izmena:
Hvala nano.tubu što me podseti da skinem Blade Runner Directors Cut BDRip. :D
 
Zato što je plava noir i Cyberpunk boja. Blade Runner je bio plav, delimično zbog dizajna i stila Sida Mida (Syd Mead) koga je BR proslavio (i Alien 2) i onda je fentastika 80ih bila puna filmova sa tim koloritom i islutracija u tom stilu. Cyuberpunk literatura i video su to nastavili. Pa sam GiTS je ta kombinacija boja, kao i GiTS SAC i 2nd GIG. Tako da su DX i DX:IW logicno uzeli taj stil.

Samo da napomenem, plava bez proklete naranđaste.

ZZ570FFE0F.jpg
 
Plava zvanična i jedina boja cyberpunka? Prvi put čujem :)

Uglavnom, da meni smetaju takve stvari, odavno bih batalio igranje. Mislim da ću da uspem da istrpim žutu boju.
 
Plava zvanična i jedina boja cyberpunka? Prvi put čujem :)

Uglavnom, da meni smetaju takve stvari, odavno bih batalio igranje. Mislim da ću da uspem da istrpim žutu boju.

Pre ćeš morati da istrpiš ono najvažnije, "casualized/streamlined" dizajn i mehaniku.
 
Blade Runner, Aliens (srpski 8mi putnik 2), GiTS, GiTS serije... Mislim da je dovoljan dokaz.
 
LoL

Plava je noir i cyberpunk? BladeRunner je plav? :D Da, ali nocu...evo kakav je LA danju, 2019 ...

Blade Runner Final Cut HD.mkv_snapshot_00.16.30_[2011.04.04_23.49.04].jpgBlade Runner Final Cut HD.mkv_snapshot_00.16.50_[2011.04.04_23.49.39].jpg
Blade Runner Final Cut HD.mkv_snapshot_00.18.53_[2011.04.04_23.50.51].jpgBlade Runner Final Cut HD.mkv_snapshot_01.06.50_[2011.04.04_23.52.19].jpg


Stari holivudski trik sa dan/noc fotografijom, i ako su u ovom DeusEx-u hteli da skinu ovaj kolorit, uspeli su po meni, jedino tu fali i ovakav "mrak" sa senkama koji to treba da prati...I naravno i noc ce da bude isto braon boje, ali ***...HDR, tonemapping i colorgrading su malko zahtevne stvari:p
 
Kompjuterske igre nisu slikarstvo. Zar svaki nivo treba da bude u jednoj te istoj paleti boja, zutoj?! Ok. je ako je to tako u jednom gradu (zalazak sunca, smog) a da u nekom drugom bude neka plavicasta nijansa u trecem zelenkasta... Svaki nivo i lokacija treba da su prica za sebe. To tesko moze da se docara sa jednim te istim filterom pa ne znam kakav dizajn da je u pitanju. Zato imamo buljuk igara koje koriste UE3 kao Gear of War sa jednom te istom bojom i sumornom atmosferom od prvog do poslednjeg nivoa.

Imas takvu igru, OF: Dragon Rising, gde je svaki nivo drugacije piss boje. :D

Nex ti ocekujes da noc bude crna? U next-gen svetu to nikako ne ide... :D

Btw, za plavu boju cyberpunka, Aliens ima plave ali to je zato sto je James Cameron opsednut plavom, tj. deep divingom i dominira plava u svakom njegovom filmu, a takodje ako bas gledamo i Aliens 4 je zut, jer je trademark Jean-Pierre Jeunet-a zuta boja koja dominira u svakom njegovom filmu.
 
Pre ćeš morati da istrpiš ono najvažnije, "casualized/streamlined" dizajn i mehaniku.
Mislim da ću ono označavanje "bitnih" objekata teško da istolerišem. Nekako pretpostavljam da će samo označene kutije moći da se pomeraju... Nadam se da grešim, i da je to samo na easy težini, ili su to stavili iz nekog razloga samo za video.
 
Mislim da ću ono označavanje "bitnih" objekata teško da istolerišem. Nekako pretpostavljam da će samo označene kutije moći da se pomeraju... Nadam se da grešim, i da je to samo na easy težini, ili su to stavili iz nekog razloga samo za video.

Nisam mislio samo na to, nego da su male šanse da je igra dizajnirana od nule sa "emergent gameplay" flozofijom na umu, što je koren Deus Ex iskustva. Dovoljan su znak ova chessy "press a button to feel like such a badass" "cinematic" ubistva.


Btw - http://onegate.wordpress.com/2010/06/23/you-will-soon/


Must-read.
 
Poslednja izmena:
Haha, otkud to? :) Zato što je HUD bio plav, sad nije dozvoljeno da se koristi dominantno druga boja?

HUD može da bude i roze ako hoćeš. Opet pokazuješ da i nakon toliko vremena nisu probao Deus Ex :p

Slažem se sa izjavom da je boja cyberpunk-a plava, ako uopšte može jedna boja da se veže sa ceo jedan univerzum. Žuta ne da ne leži nego je fuj, osim na cveću žutu boju ne volim nigde da vidim a pogotovo ne na kolima mog automobila. Plavičaste nijanse su oduvek dobro izgledale i u kombinaciji sa belom prave sjajan štimung u igrama (Mirror's Edge, Portal, inMomentum). Fazon da sve igre izgledaju kao da je u toku zalazak sunca je jedan od većih dizajnerskih promašaja.
 
Veći je problem što je UE3 engine sa svojim "divnim bojama" i što su ljudi znali da od "zlatnih tonova" nema ništa i da će biti piš braon žuto od kad je ta divna dizajnerska odluka doneta. A i cela igra u jednoj nijansi jeste malo preterivanje.
 
Ova igra ne koristi UE3 engine...
 
Inace, ova igra koristi dosta modifikovani Tomb Raider Legend engine.

edit: pretece me nex
 
Niti endzin ima veze sa bojama...kao ni cyberpunk uostalom...


...zev...
 
HUD može da bude i roze ako hoćeš. Opet pokazuješ da i nakon toliko vremena nisu probao Deus Ex :p
Molim? :) Doduše, samo sam je jednom igrao.

A koje su boje fuj a koje su cyberpunk, neću da ulazim u to. Mislim da bi to mogla da bude jedna od besmislenijih rasprava kojima sam prisustvovao.
 
Molim? :) Doduše, samo sam je jednom igrao.

A koje su boje fuj a koje su cyberpunk, neću da ulazim u to. Mislim da bi to mogla da bude jedna od besmislenijih rasprava kojima sam prisustvovao.

U opcijama možeš da menjaš boju HUDa. Sve Unreal based igre su imale to podešavanje.

Nije nikakva rasprava u pitanju. Samo sam izneo subjektivno mišljenje o fuj bojama i složio se sa ostalima koji su izjavili da plava boja pristaje cyberpunk univerzumu.

Niti endzin ima veze sa bojama...kao ni cyberpunk uostalom...


...zev...

Reče Gospod i ode da malo odrema...
 
Poslednja izmena:
...plava i zelena su boje cyberpunka...to je opste poznata stvar. Tu nema sta da se raspravlja.
Bojama se najlakse moze docarati atmosfera, i istina je da ako promene dominantnu boju mogu promeniti igru skroz...
Pre neki dan sam instalirao opet Call of Cthulhu i ne mogu ni da zamislim kakva bi igra bila da je radjena u dominantnoj plavoj, a mogla je posto je stalno noc i vodeno okruzenje
castel.jpg
 
Poslednja izmena:
Sad je tu i zelena...:)
Ajmo jos:d
 
Vrh Dno