TwistedMind
Čuven
- Učlanjen(a)
- 30.05.2009
- Poruke
- 7,997
- Poena
- 715
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Intel i5-13600KF & Noctua NH-D15S chromax.black
- Matična ploča
- Gigabyte Z790M AORUS ELITE AX
- RAM
- Corsair VENGEANCE 32GB (2 x 16GB) DDR5 6000MHz C36
- GPU
- ASRock RX 6700 XT Challenger Pro 12GB OC
- Storage
- 1TB Samsung 990 PRO NVMe M.2 SSD
- Zvuk
- FiiO K7 + HiFiMan Sundara, Soundpeats H1 TWS
- PSU
- Seasonic Prime PX 850W Platinum
- Kućište
- Cooler Master Storm Trooper
- Monitor
- 2x ASUS MG279Q
- Miš & tastatura
- Logitech G502 LIGHTSPEED & Asus ROG Falchion MX Brown
- Ostale periferije
- Playstation 5
- Mobilni telefon
- Xiaomi 14
- Pametni uređaji
- Mobvoi TicWatch Pro 3 Ultra GPS
- Pristup internetu
- Optički internet
I za malik spasavanje je visak. Moze znaciti ako zelis da pucas sa mesta na kome pocinejs misiju (iako nije preporucljivo jer ce te robot odmah videti, a neces biti u dometu za bombu), ali ako potrcis na desno i popnes se na platformu, odmah mozes da pocistis 3 lika na prvom nivou i snajper na drugom. Kada se nalazis na poziciji za snajper bez problema skidas snajper preko puta (naravno potrebno je drzati nisan malo iznad zeljenog mesta pogotka) i heavy ispod. kada dodje veliki robot nece ni obratiti paznju na tebe. bacis mu emp i kraj.
Drago mi je da resavaju probleme sa bindovanjem dugmica. Samo mi nije jasno zasto dodaju funkcije malo po malo umesto da dozvole sve. Ja recimo, igram na TFGH umesto na WASD i smeta mi sto f1,f2,f3,f4 nisam mogao da prebacim na f5... Nevidljivost i vision sam bindovao na mis na m4 i m5, a necujno trcanje sam stavio umesto hodanja koje postaje nepotrebno. Ne vidim razlog pravljenja kompromisa. Valve ima savrsen sistem i mislim da bi svi trebali da ga prihvate.