Šta je novo?

Crysis demo

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Da, sigurno radi bolje na AMD/ATI kombinaciji :D (morao sam)

A kako izgleda naspram jednog Bioshocka?? Da se ne lazemo, ali Crysis brise patos svim ostalim igrama izaslim do danas (u grafickom smislu). Logicno je i da baca na kolena i najjaci hardver, a sto se tice multi-core optimizacije, procesljaj malo thread, Goranstein je kacio screenshot gde se vidi da koristi sva cetiri jezgra na njegovom quad-core procesoru, doduse nijedno nije 100% optereceno ali to vec pokazuje da je GPU usko grlo.
 
Kod mene sa 196.04 nema bagova, iscrtavanje o kojem je Gx-x pricao je sada skoro neprimetno, ali zato su performanse malo losije:

======================================================
DEFAULT CVARS - DX9 -1280x1024-High (all)-AA 0x

GPU bench:
169.01: Average FPS: 42.10 | Min FPS: 23.81 | Max FPS: 51.66
169.04: Average FPS: 40.34 | Min FPS: 21.01 | Max FPS: 47.86

CPU bench:
169.01: Average FPS: 39.00 | Min FPS: 24.26 | Max FPS: 54.39
169.04: Average FPS: 38.89 | Min FPS: 24.75 | Max FPS: 54.40
======================================================


Eeee svidjaju mi se ovi rezultati :banana:.
Imamo slicne kompjutere, tebi je vise overclockovan procesor, ali valjda Crysisu ne treba vise od 3GHz, i graficka ti je malo vise overclockovana...
Ja bih bio zadovoljan na toj rezoluciji min 20 max 40...
Takodje imam 169.01 drajvere...

Nego reci mi na toj rezoluciji kako izgleda bez AA, jesi li probao sa AA ukljucenim, bar na 2x...?
 
@Nedjo, Ultra-high u ovom trenutku nije dostupan smrtnicima. To je izgleda cinjenica.

Inace, ja igrao na mom laptopu :) 800x600 u low.

Gameplay je odlican, konacno docekah naslednika FC1.

Grafika na low je bolja nego low od FC1, to je sigurno :) Imam od 20-30fps, ovako od oka :)

Full igru igram na boljem kompu i na vecem monitoru.
 
DirectX: 9 (DX10 LOOK Tweak)
Resolution: 1680x1050
Settings: Very High (all)
Antialiasing 0x
CPU Benchmark: 21.87
GPU Benchmark: 23.28


DirectX: 9 (DX10 LOOK Tweak)
Resolution: 1440x900
Settings: Very High (all)
Antialiasing 0x
CPU Benchmark: 27.28
GPU Benchmark: 29.56


DirectX: 9 (DX10 LOOK Tweak)
Resolution: 1280x1024
Settings: Very High (all)
Antialiasing 0x
CPU Benchmark: 27.54
GPU Benchmark: 30.35



DirectX: 9 (Default XP High Details)
Resolution: 1680x1050
Settings: High (all)
Antialiasing 0x
CPU Benchmark: 33.41
GPU Benchmark: 35.13


DirectX: 9 (Default XP High Details)
Resolution: 1440x900
Settings: High (all)
Antialiasing 0x
CPU Benchmark: 41.30
GPU Benchmark: 44.47


DirectX: 9 (Default XP High Details)
Resolution: 1280x1024
Settings: High (all)
Antialiasing 0x
CPU Benchmark: 41.95
GPU Benchmark: 45.56


Znaci desilo mi se da se u toku benchmarka lik samoubio :D ... Toliko o verodostojnosti benchmarka :D:D:D
 
Poslednja izmena:
a sto se tice multi-core optimizacije, procesljaj malo thread, Goranstein je kacio screenshot gde se vidi da koristi sva cetiri jezgra na njegovom quad-core procesoru, doduse nijedno nije 100% optereceno ali to vec pokazuje da je GPU usko grlo.

Ti nisi razumeo koncept multicore optimizacije. nije poenta da se igra razbaca na 4 jezgra po 25%. To Windowsow sheduler moze da uradi! Poenta je da igra 100% optereti SVA jezgra, kao sto to rade rendering programi i kao sto UE3 igre zakucaju oba jezgra 100%. Odnosno da kada neki drugi proces zatrazi procesorske resurse, igra mu ih pruzi, ali i dalje do maksimuma crpi preostale resurse (recimo 3 jezgra).

Sve u svemu s aspekta multicore optimizacije Crysis je SHARENA LAZA, igra je iskljucivo singlecore optimizovana. naravno, uvek postoji mogucnost da ce je to drugacije u "gold" verziji. iskreno se nadam, jer je neprihvatljivo da jedan neslov za koji svi drzimo da je "numero uno", kada su "nexgen" naslovi pitanju, bude single core optimizovan u eri quadcore procesora.
 
Sve sam igrao na 1680x1050 uz detalje na prilozenim shootovima.
Windows XpSp2, 168.18 driveri.
Bench 1 mi je dao prosecno oko 24fps, na masini iz potpisa, a graficka je na def. setovanjima.

Dobro, igra je zaista zahtevna, ali cu probati da je odigram na nizim nivoima detalja u max. rezoluciji, nego u nekim nizim rezolucijama na visim detaljima. U principu se dobije skoro slican frame rate. Naravno, u cilju ocuvanja tastature i zivaca, ne gine mi easy level.
Nisam toliko sujetan da mora da uvek bude high tezina.
 

Prilozi

  • advanced.JPG
    advanced.JPG
    216.5 KB · Pregleda: 80
  • Crysis 2007-10-30 21-36-46-48.jpg
    Crysis 2007-10-30 21-36-46-48.jpg
    291.4 KB · Pregleda: 101
  • Crysis 2007-10-30 21-47-09-78.jpg
    Crysis 2007-10-30 21-47-09-78.jpg
    285.6 KB · Pregleda: 104
  • Crysis 2007-10-30 22-14-50-46.jpg
    Crysis 2007-10-30 22-14-50-46.jpg
    300.6 KB · Pregleda: 81
  • Crysis 2007-10-30 22-20-39-48.jpg
    Crysis 2007-10-30 22-20-39-48.jpg
    139.3 KB · Pregleda: 56
Ti nisi razumeo koncept multicore optimizacije. nije poenta da se igra razbaca na 4 jezgra po 25%. To Windowsow sheduler moze da uradi! Poenta je da igra 100% optereti SVA jezgra, kao sto to rade rendering programi i kao sto UE3 igre zakucaju oba jezgra 100%. Odnosno da kada neki drugi proces zatrazi procesorske resurse, igra mu ih pruzi, ali i dalje do maksimuma crpi preostale resurse (recimo 3 jezgra).

Sve u svemu s aspekta multicore optimizacije Crysis je SHARENA LAZA, igra je iskljucivo singlecore optimizovana. naravno, uvek postoji mogucnost da ce je to drugacije u "gold" verziji. iskreno se nadam, jer je neprihvatljivo da jedan neslov za koji svi drzimo da je "numero uno", kada su "nexgen" naslovi pitanju, bude single core optimizovan u eri quadcore procesora.

Ali Nedjo, 100% opterecenje svih jezgara bice samo u slucaju kada to aplikacija zaista i trazi. Ukoliko nije tako, razbacace se opterecenje shodno broju jezgara. Sve igre koje nisu multicore maltene ni ne opterecuju ostala jezgra osim tog jednog, i to je jasan pokazatelj da igra ne vidi vise od jednog. Sve ovo, kao npr UT3 i Crysis, vidi sva jezgra, ali prosto, dolazi se do zakljucka da im snaga sva 4 jezgra jos uvek nije potrebna ...

Objasni zasto taj famozni Windowsow sheduler koga toliko pominjes ne radi to u svim igrama. Malo mi ta prica ne pije vodu ....
 
Pa ne moramo je svi odmah igrati na very high. Za pola godine ce dobar deo nas moci.

Kojih pola godine bre? Ne razumem te teorije, igracemo je za godinu dana, za pola godine, za dve godine ... Pa sto je onda izasla sada uopste? Isti hype bi bio i za godinu dana ... Mojne mi te ganci teorije vise molim te ...
 
Kojih pola godine bre? Ne razumem te teorije, igracemo je za godinu dana, za pola godine, za dve godine ... Pa sto je onda izasla sada uopste? Isti hype bi bio i za godinu dana ... Mojne mi te ganci teorije vise molim te ...

6 meseci :)

Ti je koliko vidim igras vec sad. Koliko ti fps-a fali da bi igrao u rezoluciji koju zelis u Very High?
 
Poslednja izmena:
Ali Nedjo, 100% opterecenje svih jezgara bice samo u slucaju kada to aplikacija zaista i trazi.
Pa poenta i jeste da se sve aplikacije nateraju da uvek opterecuju sva jezgra. osnosno, da iskoriscenje procesora kada on nesto racuna uvek bude stoprocentno, tj. da sva njegova jezgra budu uposlena. Sasvim svejedno da li se radi o 3DSMaxu, WinAMP pluginu, ili igri...
Ukoliko nije tako, razbacace se opterecenje shodno broju jezgara. Sve igre koje nisu multicore maltene ni ne opterecuju ostala jezgra osim tog jednog, i to je jasan pokazatelj da igra ne vidi vise od jednog.
pa sasvim je logicno da sve igre koje nisu multicore ne vide vise od jednog jezgra. Razlog zasto one nisu multicore, jeste zato sto developer nije napisao multicore optimizaciju.
Sve ovo, kao npr UT3 i Crysis, vidi sva jezgra, ali prosto, dolazi se do zakljucka da im snaga sva 4 jezgra jos uvek nije potrebna ...
u slucaju UE3, developer Bioshocka je rekao da je multicore optimizacija masine takva da ona trenutno ne vidi vise od dva jezgra, ali da oni rade na patchu koji ce to promeniti, sto bid odatno ubrzalo Bioshock. Slozices se da Crysis koji ima onako slozen AI siste, kao i sisteme fizike i nevidjeno zahtevnu grafiku koju procesor mora da "sazvace" za GPU, svakako ima potrebu za multicore optimizacijom.
ovo sto sada ima nije multicore optimizacija, jer je sasvim svejedno da li cetiri jezgra rade sa po 25% opterecenja ili jedno shiba na 100%. Sta vise bolje je da samo jedno bude optereceno, zbog neumitnih gubitaka u kominikaciji jezgara...
Objasni zasto taj famozni Windowsow sheduler koga toliko pominjes ne radi to u svim igrama. Malo mi ta prica ne pije vodu ....
Sheduler je taj koji treba da vodi racuna kom procesu u datom momentu treba da posveti koliko procesorskih resursa. U idealnom slucaju koda aplikacije "pomaze" sheduleru da joj ovaj uvek obezbedi trenutno sve raspolozive resurse, a da pri tome neka druga aplikacija ne bude "ugusena" kada joj se umanje raspolozivi resursi. naravno, malo je takvih aplikacija (WinRAR je svetao primer)

No, back to Crysis... jos uvek ne mogu da verujem da igra nema multicore optimizaciju i sve se nadam da ce u finalnoj verziji to biti onakokako su developeri obecali - 100% ili barem blizu tome za svako jezgro.
 
Poslednja izmena:
U svakom slucaju je veoma lose da pri mucenju od 25fps 70% procesorskih resursa stoji besposleno. Druga je stvar kada procesor radi sa 25% potencijala a frejmaza zakucana za V-sync. Ima tu jos mnogo posla, ali mislim da se to nece brzo razviti. Prvo treba prodati okean 8800GT-a, pa tek onda izbaciti "1.1 patch" koji ce sve te kupce i zadrzati na igri. Verujem da tako razmisljaju, ipak je to nVidia+intel+Crytek.
Naravno, jako bih voleo da me razuvere i izoptimizuju je sto pre.
 
Poslednja izmena:
Ja sam stvarno razocaran preformansama i zahtevnoscu, na high u 1600x1200 imam 2 (dva) fps , u 1440x900 i high imam 8-15 fps , u istoj rezoluciji na medium imam 19-27 ... mislim stvarno nema smisla dalje spustati detalje na low i jos manju rezoluciju jer ce onda igra izgledati losije od farcry-a .
Znam da nemam neku graficku ali Unreal 3, Bioshock i sl. tera sasvim pristojno u native rezoluciji..
Taman sam se primio na 8800gt ali vidim da ona takodje ne moze da tera u 1680x1050 na high sa "stabilnih" 30 fps i to sve bez AA..
Ako ce naredne igre da budu ovako zahtevne onda ova generacija karti ne vredi po k...
Ipak cu da sacekam 9900xx
 
Pa poenta i jeste da se sve aplikacije nateraju da uvek opterecuju sva jezgra. osnosno, da iskoriscenje procesora kada on nesto racuna uvek bude stoprocentno, tj. da sva njegova jezgra budu uposlena. Sasvim svejedno da li se radi o 3DSMaxu, WinAMP pluginu, ili igri...

Zasto bi to bila poenta? Hoces da kazes da bi svaka igra trebala da mi zakuca procesor na 100%? Potpuno netacno. Niti su sve igre isto zahtevne, niti imaju iste kalkulacije, niti se u svakom momentu desava isto opterecenje ...

pa sasvim je logicno da sve igre koje nisu multicore ne vide vise od jednog jezgra. Razlog zasto one nisu multicore, jeste zato sto developer nije napisao multicore optimizaciju.

Znaci da je Crysis ipak multicore, i da vidi sva 4 jezgra, kao sto to vidi i Unreal Tournament III (Bioshock je nesto drugo), ali da u demou nije bilo situacija kada bi to opterecenje bilo pozamasno ...

u slucaju UE3, developer Bioshocka je rekao da je multicore optimizacija masine takva da ona trenutno ne vidi vise od dva jezgra, ali da oni rade na patchu koji ce to promeniti, sto bid odatno ubrzalo Bioshock. Slozices se da Crysis koji ima onako slozen AI siste, kao i sisteme fizike i nevidjeno zahtevnu grafiku koju procesor mora da "sazvace" za GPU, svakako ima potrebu za multicore optimizacijom.
ovo sto sada ima nije multicore optimizacija, jer je sasvim svejedno da li cetiri jezgra rade sa po 25% opterecenja ili jedno shiba na 100%. Sta vise bolje je da samo jedno bude optereceno, zbog neumitnih gubitaka u kominikaciji jezgara...

Ponavljam, Crysis jeste multicore aplikacija, koja vidi sva 4 jezgra, ali nije bilo situacija kada bi kalkulacije sto se ticu fizike npr. opteretile jezgra ozbiljnim opterecenjem. A da je tako bilo u demou, sta bi bilo u situacijama kada imas mnogo intenzivnije scene sto se ticu fizike? Zar bi u obe situacije jezgra trebala biti opterecena na istom nivou iako su drasticno razlicite scene sto se tice intenziteta, kako fizike, tako i AI skripti, i ostalih stvari?

Sheduler je taj koji treba da vodi racuna kom procesu u datom momentu treba da posveti koliko procesorskih resursa. U idealnom slucaju koda aplikacije "pomaze" sheduleru da joj ovaj uvek obezbedi trenutno sve raspolozive resurse, a da pri tome neka druga aplikacija ne bude "ugusena" kada joj se umanje raspolozivi resursi. naravno, malo je takvih aplikacija (WinRAR je svetao primer)

Upravo te i pitam da mi objasnis fenomen gde scheduler bira sa kojom aplikacijom ce biti u drugarstvu, a sa kojom ne? Nema logike, a ovde logike mora biti ...
 
6 meseci :)

Ti je koliko vidim igras vec sad. Koliko ti fps-a fali da bi igrao u rezoluciji koju zelis u Very High?

Cekaj, zar treba sad svi da rade igre koje nece nikako raditi prvih 6 meseci nakon sto izadju, a potom ce proziveti procvat kada izadje hardver koji ce to omoguciti? Da li iko igra vise Rainbow Six Vegas? To su budalastine koje ne mogu i ne treba da prolaze ... Ko kupuje petarde za novu godinu u vreme leta? Ima li takvih budala, kazi mi ...?

Da li je iko izbacio igru za XboX da nije radila kako treba sa obrazlozenjem kako ce ta igra da radi dobro tek na X360, a da se dotle snadju, ali da je odmah kupe, pa neka stoji?

A b'e bate, ne kupujem ja svez 'lebac da bih ga jeo tek za dva dana, aloooo :d
 
Poslednja izmena:
Nomojte da se smejete...

Uspeo sam na poslu da pokrenem Crysis na P4 DC 3GHz, 1GB RAM i NV-7600GT na 24" wide monitoru. Nazalost.. igra ima "pristojan" framerate samo u LOW podesavanjima u rezoluciji 800x500 (da.. 500.. napravio sam custom 16:10 rezoluciju). Moze da radi sa LOW podesavanjima i u 1024x640 ali ume ponekad da se ugusi.
 
Koliko sam se odusevio igrom i cekao da izadje makar demo... Toliko sam se razocarao... Pa razmislite dal ljudi treba da daju po 1000e za nov komp da bi igrali igru i to NE u full-u... Bezobrazluk bre, muka mi je vise od pc-a... Zapitajte se cemu sve ovo...!?

Morao sam da se olaksam... :p
 
E 'ajte manite me vishe zalopojki, kao gomila baba!
Zamislite da imate neki fetish, bilo kakav, birajte, motori, kola, tetovaze...MORASH NA NESHTO DA SE LOZISH!
Zamisli da neko kuka na cenu novog BMW-a, joj, pa to je skupooo, ja sam moj pre 3 godine platio 30.000 eura, a sad dobijesh nov model za 27.000 plus klima, kozza...

Pomirite se sa tim, pare su za troshenje.
A nekada se davalo mnogo vishe na prosecan komp, sada je to standard, ljudi su prodavali zemlju da detetu kupe PC!!

Ja se lozzim na pc, na video igre, a cene hardvera stalno padaju.
A shta mene briga shto neko necje da da pare za to?
I ne mora.
I batalite taj trip "preci cu na konzolu"!
Kupite je vec jednom i ostavite nas PC gejmere da se igramo:p

Dzaba UE3 opterecjuje sva ta jezgra, kad jednostavno nije dovoljno namunjen, jeste dobar ali cryengine 1 i 2, svaki u svoje vreme peru pod sa konkurencijom.
 
Poslednja izmena:
Niko nikoga ne prisiljava. Sve je to samo ponudjeno, kao i sve drugo na ovom svetu. Uzmes sta hoces i koliko mozes.
 
Naravno, ja se nadam da cje 8800gt biti povoljan, ili vecj neki ati pandan, ali ja ovo hocu lepo da odigram!
***, pa demo sam igrao 2 dana!

Bitno da ljudi budu zadovoljni igrom, nije za svakog primarno da je igra u 60+fps, nek je i u30+fps, gomila cje biti srecna.
Crysis je u ovom momentu prosto neverovatan, i skreno posle nekih sumornih predvidjanja, mi ipak igramo, i kako vidim svi smo srecni shto je konachno tu:)

King is dead, long live the king!
 
Stvarno nije potrebno ganjati tih 60 fps u Crysis-u. Već od 20 do 30 je sasvim solidno. Na 30+ je izuzetno igrivo. Ko odloži igranje ove igre zato što nema fps 40-60 se gadno istripovao.
 
Predjoh demo u 1360x768, sve na high, 4xaa padao je i na 20tak u toku igre, al ishao i preko 25 u toku shetnje po shumi. Kad prebacim na dx10 look tweak sve ostalo isto 15-16 fps uglavnom i ne pomera se.
Ono sto je meni zanimljivo je da je dx10 mode na xpu bezmalo duplo zahtevniji. Npr buljim u kamencice na putu i u dx9 imam 40 fps a u dx10 20 fps. Medjutim posle sam uzeo brdo shootva i gledao. Ima razlike u detaljima dx9 vs dx10, medjutim ono sto je meni lichno mnogo bolje kod dx10 su boje. Nekakako su mnogo realnije dok su npr u dx9 palme jarko zelene sto je skroz neprirodno.
Meni licno je greota igrati ovo u dx9, cekace se serija 9 nvidie.

edit: i najjace mi kad neko kaze da je igrivo na 20 -30 fps. ej ja sam presao demo na 20-30 fps samo da bi video grafiku i sl. i to u high modu, al pre bi se ubio nego da se mucim celu igru i gledam slideshow od 20 fps.
 
Poslednja izmena:
Ima razlike u detaljima dx9 vs dx10, medjutim ono sto je meni lichno mnogo bolje kod dx10 su boje. Nekakako su mnogo realnije dok su npr u dx9 palme jarko zelene sto je skroz neprirodno.
Separacija boja je mnogo izrazenija u high podesavanjima. Po meni, glavno obelezje very high setovanja je sjajna upotreba palete zutih tonova koji uspevaju da homogenizuju sve kolor kanale. Suptilna, ali u isto vreme ogromna razlika.

edit: i najjace mi kad neko kaze da je igrivo na 20 -30 fps. ej ja sam presao demo na 20-30 fps samo da bi video grafiku i sl. i to u high modu, al pre bi se ubio nego da se mucim celu igru i gledam slideshow od 20 fps.
Pre nego sto se ubijes zbog igre, ugasi AA i neces se muciti. ;)
 
Ova igra je igrivija na 20 fps od bilo koje druge igre na tom framerate-u. Nikakav slideshow nije. Bolje ugasite taj fraps samo vas zbunjuje.
 
Poslednja izmena:
Evo, ja pokrenuo crysis u windowed modu, podigao task manager, rade oba jezgra, opterecenje od 60 do 80%, nekad i vishe zavisno od akcije.
Znachi koristi oba jezgra prilichno.
 
Koliko sam se odusevio igrom i cekao da izadje makar demo... Toliko sam se razocarao... Pa razmislite dal ljudi treba da daju po 1000e za nov komp da bi igrali igru i to NE u full-u... Bezobrazluk bre, muka mi je vise od pc-a... Zapitajte se cemu sve ovo...!?

Morao sam da se olaksam... :p

Nemoras da je igras sada. Igraj je za 2-3 godine, kada zahtevnost te igre bude smesna.
Kao sto ima ljudi koji sada igraju Half Life 2, jer nisu imali mogucnost da tada kupe pristojan hw za nju.
 
ne razumem malo nedju, zar igre danas vise nego ikad zavisi najvise od GPUa ? tako je verovatno projektovan krajzisov engine kao i ostali... to bi recimo bilo dobro poredjenje neko sa GTXom da proba krajzis na kvadu na c2d (ili x2) i na singl core pa da vidimo konkretno sta i kako...
 
ne razumem malo nedju, zar igre danas vise nego ikad zavisi najvise od GPUa ? tako je verovatno projektovan krajzisov engine kao i ostali... to bi recimo bilo dobro poredjenje neko sa GTXom da proba krajzis na kvadu na c2d (ili x2) i na singl core pa da vidimo konkretno sta i kako...

Najbitnije stavke koje uticu na Crysis po Turcinu:

1. CPU
2. GPU
3. RAM
 
Shack: What is the main limiter for Crysis in terms of GPU, CPU, or RAM? If users are near the low end of the requirements, which should they upgrade first?

Cevat Yerli: We would say first CPU, then GPU, then memory. But it must be in balance. If you are balanced, we are more CPU bound then GPU, but at the same time at higher CPU configurations we scale very well for GPUs.
...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno