Šta je novo?

Crysis 3

Ko zna, mozda opet izbace negu "babarogu" za pc kao C1 .
 
then i took an arrow in the knee
 
Nedavno je jedan od Crytek developera spomenuo da ce njihov treci projekat [prva 2 su Ryse i Homefront] biti napravljen sa PC-om kao glavnom platformom. Tacne reci koje je rekao su "PC is our nextgen".

Videcemo.
 
Umesto da mu stave neki particle gun i tome sl. oni mu uglaviše luk i strele... eeee... sad mu fali još samo kamena šjekira sa laserskim nišanom i naravno da ga obavezno zakapuljače pa da zaliči na pravog hybridnog hi-tech assassina c,c,c... :d
 
Pa nije to obican luk :)

Tacne reci koje je rekao su "PC is our nextgen".

Jeste, na nekoj drugoj planeti Zemlji u drugoj dimenziji.
Od toga nema nista jer se developer ne pita. Pitaju se EA primitivci, ne umjetnici.
 
Ako ce da bude kao C2 bolje da ne izlazi. Nisam se skoro toliko razocarao u neku igru.
 
Od toga nema nista jer se developer ne pita. Pitaju se EA primitivci, ne umjetnici.

Crytek je samo deo EA Partners izdavačkog programa, nema EA uticaja na njihove odluke na koju platformu će da izbace igre. Crytekovi vlasnici i investitori žele da maksimizuju profit što preko prodaje igara što preko licenciranja enginea, a to znači multiplatform razvoj od nule. Osim naravno u slučaju kad ih neko angažuie za ekskluzivni naslov kao MS za Ryse.
 
Poslednja izmena:
Nedavno je jedan od Crytek developera spomenuo da ce njihov treci projekat [prva 2 su Ryse i Homefront] biti napravljen sa PC-om kao glavnom platformom. Tacne reci koje je rekao su "PC is our nextgen".

Videcemo.

a totalno iste stvari su govorili za dvojku, PC je glavni što se dvojke tiče bla bla na kraju grafika bolje izgledala na box-u :D (naravno dok nije izašao onaj 1.9 patch i dx11). a što se dvojke tiče mislim da su najviše zeznuli PS3 verziju, igrao sam piratsku i ono je bilo smešno - 16:10 rezolucija razvučena na 16:9, sve je izgledalo nekako spljošteno.
 
jel to ja dobro vidim ili ovog naslova nema za PS3?
 
Pa i za prvi Crysis EA je bio izdavac pa je igra stvarno delovala "next gen" za svoje vreme.

U to vrijeme je Crytek tek radio na multiplatform enginu.

Crytek je samo deo EA Partners izdavačkog programa, nema EA uticaja na njihove odluke na koju platformu će da izbace igre. Crytekovi vlasnici i investitori žele da maksimizuju profit što preko prodaje igara što preko licenciranja enginea, a to znači multiplatform razvoj od nule. Osim naravno u slučaju kad ih neko angažuie za ekskluzivni naslov kao MS za Ryse.

Pokusaj naci danas velikog izdavaca koji ce distribuirati samo PC naslov!

Moras igrati po njihovim pravilima.
 
U to vrijeme je Crytek tek radio na multiplatform enginu.

Pa? Jel EA namerno "unistio" i "osakatio" taj naslov radi bolje prodaje samo zato sto je izdavac? Naravno da nije i kompletna igra je zavisila samo od developera u ovom slucaju Cryteka. Isto je i slucaj za drugi deo igre, tako da te price o velikom zlom EA nece uvek da piju vodu, mozda tek u slucajevima kada EA internal studio radi neku igru, kada angazuju developera da radi neku njihovu fransizu pa onda udaraju blokade na neke kreativne odluke tih developera.

Pokusaj naci danas velikog izdavaca koji ce distribuirati samo PC naslov!

Moras igrati po njihovim pravilima.

Niko ti ne brani da distribuiras i preko steama, naravno da ce on da odreze svoj deo, ali celokupna zarada zavisi od tvog umeca da napravis igru, ucinis je zanimljivom i time joj podignes prodaju.
 
Pa priseti se reči Cevata i kako je kukao zbog piraterije i slabe prodaje keca koja nije povratila uložen novac, pa će viti jasno da je i Crytek krenuo svojom voljom ka multiplatformama.
 
Ja sam to rekao u slucaju da sam distribuiras igru preko steama i sopstvenim dizajnerskim i marketinskim odlukama gadjas sto bolju prodaju. I ne moras da uposljavas sarkasticne mrmote. :D
 
Pa? Jel EA namerno "unistio" i "osakatio" taj naslov radi bolje prodaje samo zato sto je izdavac? Naravno da nije i kompletna igra je zavisila samo od developera u ovom slucaju Cryteka. Isto je i slucaj za drugi deo igre, tako da te price o velikom zlom EA nece uvek da piju vodu, mozda tek u slucajevima kada EA internal studio radi neku igru, kada angazuju developera da radi neku njihovu fransizu pa onda udaraju blokade na neke kreativne odluke tih developera.



Niko ti ne brani da distribuiras i preko steama, naravno da ce on da odreze svoj deo, ali celokupna zarada zavisi od tvog umeca da napravis igru, ucinis je zanimljivom i time joj podignes prodaju.

Ja sam tebi naveo cinjenice. A tvoj pogled na situaciju je tvoj.

I u odnosu na Far Cry je Crysis vec osakacen. A nano odijelo, regeneracija, je vec bila priprema za konzole.
Sta jos bi EA sakatio u prvom Crysisu. Nemas sta.

Zato su to odradili u drugom dijelu.

Zarada najvise ovisi o reklami cak i kada je proizvod najkvalitetniji. Cinjenica.
 
Poslednja izmena:
Ja sam tebi naveo cinjenice. A tvoj pogled na situaciju je tvoj.

Da, pogled je moj ali isto tako je objektivan za razliku od tvog big bad EA i ostalih zlih izdavaca stava, gde po tebi developer nikada nije kriv vec je uvek neko sasvim levi kriv. Pogledaj cinjenice pa prosudi.

I u odnosu na Far Cry je Crysis vec osakacen. A nano odijelo, regeneracija, je vec bila priprema za konzole.
Sta jos bi EA sakatio u prvom Crysisu. Nemas sta.

Da, da, osakacen. Samo ne znam kako izvuce te zakljucke i po cemu je to Crysis osakacen u odnosu na Far Cry kada te dve igre nista zajednicko nemaju sem mozda toga sto se prostiru na otvorenom terenu i na nekim obalama? Hoces li da mi objasnis sta je to "osakaceno" i kojim to principom Crysis koji ima dosta napredniju mehaniku igre aka gameplay od Far Cry-a moze da bude osakacen?

I sta je to sto nano odelo cini konzolnim ficersom? Gde samo izvlacis te paralele? Sta je trebalo, da umesto njega ponovo ima havajsku kosulju i tada bi sve bilo regularno i pc leet?

Zarada najvise ovisi o reklami cak i kada je proizvod najkvalitetniji. Cinjenica.

Zavisi i to niko ne spori, ali isto tako zavisi i od toga sta igras, ima indie i ostalih bisera koji i bez toliko marketinga mogu kvalitetnom prezentacijom igre da poguraju prodaju.


Ah da, posto vidim da ti je Stalker mio, da i u njemu je isto izdavac kriv sto mnogo toga od samog projekta nije ugledalo svetlost dana, mozda ni ona vozila koje je ocigledno izdavac "osakatio" ili jednostavno dizajnerske odluke takvih megalomanskih projekata moraju da budu down to earth i da developer uvidi greske sta je moguce u igri a sta ne. ;)
 
Poslednja izmena:
Da, pogled je moj ali isto tako je objektivan za razliku od tvog big bad EA i ostalih zlih izdavaca stava, gde po tebi developer nikada nije kriv vec je uvek neko sasvim levi kriv. Pogledaj cinjenice pa prosudi.



Da, da, osakacen. Samo ne znam kako izvuce te zakljucke i po cemu je to Crysis osakacen u odnosu na Far Cry kada te dve igre nista zajednicko nemaju sem mozda toga sto se prostiru na otvorenom terenu i na nekim obalama? Hoces li da mi objasnis sta je to "osakaceno" i kojim to principom Crysis koji ima dosta napredniju mehaniku igre aka gameplay od Far Cry-a moze da bude osakacen?

I sta je to sto nano odelo cini konzolnim ficersom? Gde samo izvlacis te paralele? Sta je trebalo, da umesto njega ponovo ima havajsku kosulju i tada bi sve bilo regularno i pc leet?



Zavisi i to niko ne spori, ali isto tako zavisi i od toga sta igras, ima indie i ostalih bisera koji i bez toliko marketinga mogu kvalitetnom prezentacijom igre da poguraju prodaju.


Ah da, posto vidim da ti je Stalker mio, da i u njemu je isto izdavac kriv sto mnogo toga od samog projekta nije ugledalo svetlost dana, mozda ni ona vozila koje je ocigledno izdavac "osakatio" ili jednostavno dizajnerske odluke takvih megalomanskih projekata moraju da budu down to earth i da developer uvidi greske sta je moguce u igri a sta ne. ;)

Ma ne zelim se ja tu puno raspravljati niti dokazivati :)

Jos jedan slican primjer ti je Dragon Age i njegov nastavak.

Sto se tice Crysisa, tu je Levat valjda gazda. A on je isti kao i ovi iz EA. Nego 100% sam siguran da u tom timu ima ljudi koji bi to drugacije odradili.

A sa Stalkerom je druga prica. GSC je developer i izdavac za njihovu regiju. Oni prvo odrade igru pa onda traze izdavace za Zapad.
I na prvom Stalkeru je radilo svega oko 35 developera. Premalo za projekat tih dimenzija.

Btw, evo sta ti kaze Alexey Sytianov, glavni dizajner za Stalker:

In principle, I like the direction in which the industry is moving today. Games are becoming more expansive, global, detailed; for example: Skyrim and GTA. The only drawback is that commerce really does strangle creativity. This is sad. There used to be more soul in games. They were made by smaller groups of people, and it showed. Because, when there are only two or three of you, you are a team, the game has a creator. But in commercial development, there is a plan, everything must be guaranteed, deadlines are fixed, there are various limitations — all this often drains the soul from a project. Only a creator with a vision can instill soul into a game; big development often leaves no place for that.

Ovo je Crytek postao.
 
Lepo rečeno... o tome sam ja pisao još pre nekoliko godina. A što je najgore u celoj toj priči, u skorijoj budućnosti mali timovi neće više imati nikakave šanse ni da započnu samostalno bilo šta, osim ukoliko se naravno nešto ozbiljno ne promeni u načinu funkcionisanja samog tržišta - što je malo verovatno... nažalost!
 
Poslednja izmena:
Ja sam to rekao u slucaju da sam distribuiras igru preko steama i sopstvenim dizajnerskim i marketinskim odlukama gadjas sto bolju prodaju. I ne moras da uposljavas sarkasticne mrmote. :D

Sve je to lepo, ali samo razvoj CryEngine 2 je Crytec koštao 20 miliona evra, neko treba da uloži te pare. Nije ista stvar kao sa manjim razvojnim timovima koji jeftino licenciraju neki tuđi engine i mogu da se posvete svom radu.
 
Lepa vest,meni je 2ka bila fantasticna i mp i sp.
 
Sve je to lepo, ali samo razvoj CryEngine 2 je Crytec koštao 20 miliona evra, neko treba da uloži te pare. Nije ista stvar kao sa manjim razvojnim timovima koji jeftino licenciraju neki tuđi engine i mogu da se posvete svom radu.

Pa kad je tako ko što kažeš... što se ne posvete! Nešto ne vidim da je skoro neki mali tim napržio neki ultra kvalitetan naslov na usvojenom tj. tuđem enginu! Bojim se da ipak tako ne funkcionišu stvari danas... A što se endžina tiče i tu stvari stoje pomalo neobično... Ima još uvek malih i veoma inovativnih timova koji razvijaju nove endžine, samo to nije dovoljno... Da bi neki endžine zaživeo mora neko da napravi igru da se to vidi. I to ne bilo kakvu igru već nešto što vredi... Mislim da je ovaj deo mnogo teži nego li izrada samog endžina... Uostalom, Project Offset je reklo bi se sada već klasičan primer ovakve jedne teze...
 
Btw, evo sta ti kaze Alexey Sytianov, glavni dizajner za Stalker

Tačno je da postoji mogućnost zagljuplivanja i strimlajnovanja i gomila igara danas pati od toga, ali on pogrešno pretpostavlja da ako na igri radi veliki tim da će igra automatska ispasti loša. Nema ništa pogrešno stvarati nešto pod finansijskim pritiskom. Visoki nivoi majstorstva u slikarstvu su dostignuti pod pokroviteljstvom plemstva pre Francuske revolucije, a od tada je usledio samo pad, konačno rezultirajući "modern art" grozotama koje se više cene nego radovi savremenih ilustratora - http://www.artrenewal.org/articles/Philosophy/ArtScam/artscam.php.
 
Poslednja izmena:
Tačno je da postoji mogućnost zagljuplivanja i strimlajnovanja i gomila igara danas pati od toga, ali on pogrešno pretpostavlja da ako na igri radi veliki tim da će igra automatska ispasti loša.

Velikim izdavacima, koji ulazu puno, bitno je da se to dobro proda, a vecina igraca su danas deca koja vole puno eksplozija, da bacaju bombe, jednim udarcem da ubiju 10 kripova, QTE mozgalice, da su neunistivi, i to sve na max tezini kako bi se hvalili drugarima. Samo da je sto vece, brze i bljestavije. Tako da i nije pogresno pretpostaviti da ce veliki tim, s puno love praviti tupave igre.
 
Poslednja izmena:
Ma da, eno Shogun 2, Crysis, Episode 2, Starcraft 2 su loše igre u svojim žanrovima. A od Anno 2070 i nadolazećeg SimCity-a je/će biti bolji hipsterski Minecraft lol.
 
Poslednja izmena:
Sve je to lepo, ali samo razvoj CryEngine 2 je Crytec koštao 20 miliona evra, neko treba da uloži te pare. Nije ista stvar kao sa manjim razvojnim timovima koji jeftino licenciraju neki tuđi engine i mogu da se posvete svom radu.

U mom postu se bas govorilo o malim i nezavisnim timovima, a ne o gigantskim i megalomanskim projektima koje manji timovi bez velikih investitora i ne mogu da sprovedu. ;) Tako da uspeo si da me citiras i kritikujes out of place. :D
 
Nazad
Vrh Dno