Šta je novo?

Crysis 3

Pa valjda ce moci SLi ASUS 680 TOP da izvuche high u 2560... Ako nece, onda bolje da sachekam 780 :)

Verovatno da ces moci solidno da igras sa GTX680 SLI. Kal-El ti je rekao da nije prevelika razlika izmedju GTX670 i 680 SLI, tako da eto, kad se pojavi final verzija igre moci ces da dobijes info iz prve ruke kako to sljaka. ;)
 
mene je multi u dvojci opasno smorio, ovo nisam ni stigao da probam, ali sumnjam da je nesto inventivno uradjeno po tom pitanju toliko da im opet dam pare :)
 
.... ko se igra na 7950 nek iskljuci v-sinc, jer sa njim zeza gpu usage, bez njega je na 99%...
 
5. epizoda "7th wonders" serijala trejlera. Najbolji do sada i think.

[youtube]TZ1rzJMlaT8[/youtube]

Jedva cekam da odigram SP.
 
^I ja isto, jedva cekam SP. Poslednji video je vrhunski. BTW postavljen video vec na prethodnoj strani. ;)
 
aa to, pa to je zato sto oni ocigledno ne znaju ono sto ja znam, a to je da preko nv inspectora moze da se doda beta.exe u crysis 3 profil, gde vec postoje sli flagovi:)
 
Poslednja izmena:
aa to, pa to je zato sto oni ocigledno ne znaju ono sto ja znam, a to je da preko nv inspectora moze da se doda beta.exe u crysis 3 profil, gde vec postoje sli flagovi:)

Bas sam to hteo da napomenem, SLI profil je uploudovan odmah posle 313.96 beta kao poseban update :) Kako sljaka taj SLI sa tim profilom?
 
Čitao sam sinoć samo sam zaboravio da postujem :D video, ****te kakvi *****i, ne znam zašto onda kažu NO kada ih pitaju ljudi da li je sli compatible..
 
Izbaci neki test KAL ? IZvrti mu minut frapsom ...
 
Ja sam skoro na dnu liste... bas steta sto 8xxx serija ne izlazi pre premijere C3.

Oh well, precicu C3 dva puta. :D
 
Poslednja izmena:
Ako je to tako, da u 1920 bez AA pravi 40-45fps na GTX660Ti/7950 onda nema nikakve brige
 
crysis3mpopenbeta2013rvkw2.jpg


Klasična dominacija.
 
Malo pre sam malo testirao, sa svim odvrnutim na ULTRA, 16x AF, i menjao razna setovanja za AA, ubedljivo najbolje radi SMAA 2TX, prakticno nema padova fps-a, gotovo konstantnih 55fps, povremeno ume da padne na ispod 50, ali uglavnom lepo radi, veoma fluidno. Vsync je totalno ubagovan, kad se ukljuci fps se zakuca na 30 i prakticno je ne igrivo, laguje samo tako, to ce nadam se da isprave sa finalnom verzijom igre, ili ce se srediti kasnije kroz driver.
Generalno fino radi, i moci ce lepo da se pegla ovo. :)

Evo i nekih shotova koje sam napravio:
http://imageshack.us/g/1/9992606/
 
Malo pre sam malo testirao, sa svim odvrnutim na ULTRA, 16x AF, i menjao razna setovanja za AA, ubedljivo najbolje radi SMAA 2TX, prakticno nema padova fps-a, gotovo konstantnih 55fps, povremeno ume da padne na ispod 50, ali uglavnom lepo radi, veoma fluidno. Vsync je totalno ubagovan, kad se ukljuci fps se zakuca na 30 i prakticno je ne igrivo, laguje samo tako, to ce nadam se da isprave sa finalnom verzijom igre, ili ce se srediti kasnije kroz driver.
Generalno fino radi, i moci ce lepo da se pegla ovo. :)

Evo i nekih shotova koje sam napravio:
http://imageshack.us/g/1/9992606/
Nije to ubagovano jer kada ti fps padne ispod 60fps, on automatski obara fps na 1/2 od 60Hz, dakle na 30fps. Zasto ATI ne napravi nesto kao "Adaptive V-Sync" kao NVidia i resi ovaj problem.
 
Zasto ATI ne napravi nesto kao "Adaptive V-Sync" kao NVidia i resi ovaj problem.

postoji to samo se kod ATi ne zove adaptive nego dynamic V-Sync


dynamic.jpg

Dynamic Vsync Control (DVC) support. This feature controls how vertical synchronization is applied at rendering time, automatically turning it off when frame rate is below monitor's refresh rate to reduce stuttering and turning it on when framerate is above or equal to monitor's refresh rate, improving smoothness.
 
Poslednja izmena:
Adaptive Vsync je useless ako ti je fps konstantno ispod 60 fps-a, jer se tada Vsync gasi. Resenje za ovako nesto, kada se zeli slika koja nije iscepana i da nema tog skokovitog pada fps-a, je da se forsira tripple buffering uz Vsync.
 
da li mozemo mi sa foruma da se sastanemo i igramo ili ne moze?
 
Mene ovaj MP smorio posle par partija :) C2 multi sam mnogo duze igrao i vise uzivao, naravno dok je bio dz :d Igram i ovo po malo uz dubstep radio ali do pola h dnevno.

Grafika je odlicna ali i plasticna/nerealna, skoro sve osim osvetljenja npr. Ali bar postoje pravi dx11 efekti, ne kao u ostalim kvazi dx11 igrama gde to dx11 stoji cisto 'nako.

Jedino sto je igra primer dobre optimizacije, sa matorim hw imam oko 45-50 fps u proseku na high i SMAA 1-2X (1680x1050). Ako ukljucim very high tesselator matore 5850 se prilicno muci i baca 25 fps a ako uljucim max MSAA dobijem 3-4 fps :)
 
Poslednja izmena:
Ljudi kazite vi mene dal ovo radi bolje od FarCraja 3? JEl bolje optimizovano?
 
Pa posto verovatno ni ne postoji nista od aktuelnih naslova a da radi gore od FC3, odgovor je-da, bolje je optimizovano. Da Ubisoft kojom nesrecom radi sa Crytekom bilo bi potrebno par komada 680GTX za slajd sou.

Inace, kod mene na masini iz potpisa ovo nikako ne radi dobro, redom sam isprobao i 13.1 i 13.2 beta, ukljucujuci poslednju verziju 13.2 beta4 navodno optimizovanu za C3 ali meni je Museum mapa skroz neigriva, dropovi su na 27FPS, ide to ponekad i na 60+, prosek je mozda 40at al zalud kad drop ubi. Vidim da neki forsiraju motion blur cak na high, ja tek na medium mogu da uopste razmisljam o kakvom takvom igranju, ne kapiram. Shadoving na high ili medium takodje ne radi posao, SMAA 2TX daje nesto malkice boosta ali ako je ovako ili slicno stanje i kod ostalih a prica se o nekoj igrivosti onda stvarno...

Evo kako to izgleda:

Crysis 3 MP Open Beta_2013_02_01_02_49_06_237.jpg Crysis 3 MP Open Beta_2013_02_01_02_44_20_193.jpg

Sto se tice multija, ne kapiram kako je nekima C2 multi bio kul a ovaj smor, kad je u sustini sve isto, nista nije izbaceno a dodato je par zanimljivih stvari, hunter mod ocito pati od disbalansa na stetu huntera koje kamperi vec nizu kao glinene golubove po mapi ali je generalno zanimljiv, jedino ako nekom smeta nekontrolisano trcanje po mapi buduci isto vise ne drainuje nanosuit.
 
Poslednja izmena:
Pazi, toliko se neznajanja krije o materiji u toj tvojoj rečenici, da mi je predugo vremena da ti objašnjavam, stoga ću te udostojiti od bilo kakvog odgovora:D
 
@magny_cours Evo da ti kazem ako ti je za utehu i ja imam slicne rezultate kao i ti samo sto sa motion blurom i ne primecujem kada je 35 kada 45 fpsa tako ta mi je ok. Oseti se kad ode preko 60 ali retko se to desi.... Hteo sam da kazem dok je beta bolje od ovoga necemo videti, strpi se jos malo dok ne izadje igra pa ako i tad bude isto onda cemo da kukamo :D

edit: 4xmsaa, ostalo sve na max
 
Poslednja izmena:
Ne znam što se toliko priča o optimizaqciji kada lično i ne vidim neke grafičke pomake u odnosu na prethodnika :)
 
Sačekajte punu verziju. Sumnjam da su u beti prikazali sva grafička unapređenja. Ipak se zove beta.
 
Nazad
Vrh Dno