Šta je novo?

Crysis 2 [pc only]

Ja ne vidim razlog za nipodaštavanje grafike kada mi još uvek nismo ni videli kako će zapravo PC verzija da izgleda.
Ne smeju da prikazu, jer onda niko ne bi ni uzeo u obzir verziju za konzole. :D Ne bi me cudilo da uopste ne vidimo PC verziju do mesec-dva nakon izlaska igre za PS3 i 360.
 
Uh, mutno sve izgleda, a dizajn neprijatelja je nekako dosta različit od prvog dela i expanzije, iskreno nije nešto po mom ukusu. Al da vidimo šta će bude.
 
I ljudski protivnici mi lice na one kao da su izasli iz Project Snowblind:d.
 
Ovo je školski primer zašto rasprava o grafici na ovom forumu više nema smisla. Svi ste se uhvatili za ono odvratno zelenilo i na osnovu toga zaključili da je grafika krš. To je jedina sličnost za UE endžinom. Da ste malo bolje pogledali efekte, solidne teksture (za konzolnu igru, na PC bar nije problem izmodovati teksture) kao i kvalitet ejlijenskih modela možda i ne bi pričali da je grafika krš. Ima u konzolnoj temi ovaj isti shot samo bez zelenila, nisam siguran da li je taj ss obrađen ili je ovaj ispao loš jer je televizor slikan fotoaparatom (tako mi izgleda). U svakom slučaju na tom drugom ss stvari solidno bolje izgledaju. Ko što neko reče, Asasins Krid 2 vam ima super grafiku a ovaj shot je dno. Jaki ste mi vi kritičari, čak je i Goranštajn izgubio edge, sad samo ima drajverovske upadice...

Kad kažem zelenilo ne pričam o drveću već o zelenom filteru koji dominira na prvoj slici.

Evo ga isti ss samo malo drukčiji:

image_crysis_2-12808-1862_0001.jpg
 
Poslednja izmena:
Nije losa grafika uopste na SS-u., jedino mi se ne svidja kako je puska uradjena, predebela je
 
-1!!!11 :S:

Meni je bolje sto su humanoidni...manje ce da deluju kao "dosadna napast", vise ce doci do izrazaja Ai (ako ga bude)...pa bi time izbegli onu masu kritika "smor napucavanje sa vanzemaljcima..." koja je bila za prvi deo.

Da pojasnim- Ai ce imati "citljivije" ponasanje. Iz perspektive igraca, uvek ce inteligentnije izgledati humanoidni lik u akciji, (trci, saginje se, kleci, izviruje i puca) nego leteca hobotnica koja letucka naokolo.
 
Poslednja izmena:
-1!!!11 :S:

Meni je bolje sto su humanoidni...manje ce da deluju kao "dosadna napast...

Da, i manje ce da deluju kao vanzemaljci ;), sa humanoidnim izgledom igra se dosta utapa u vec vidjeno, meni licno prvo na pamet je pao doom3 pa na dalje... a da su napast jesu :D.
 
Kako za koga...meni je veci gust da se napucavam sa humanoidnim neprijateljem nego sa lebdecim lignjama, makar one bile jako fino dizajnirane i delovale vise izvanzemaljski;) Jeste da to dominira u danasnjim igrama, ali to je s razlogom tako...Crysis je najvise kritika trpeo zbog tog dela i napucavanja sa vanzemaljcima, tako da su taj deo izmenili.
Sad alieni vise nemaju lebdeci exoskelet, vec ovaj dvonozni, posto im se onaj nije dobro pokazao:p
 
Kakav crni humanoidni izgled. Zar vi ne znate razliku između vanzemaljca u oklopu i humanoidnog vanzemaljca kao u GeoW igrama? (eto razloga što su se takvi alieni smučili Muzziju)

nex999, nešto si se poćutao. Ne iskomentarisa ti one skrinove tj. kvalitet grafike na njima. Jako neobično, s obzirom da si do sada imao samouveren nastup kada je ta tema u pitanju.
 
U prvom Crysis-u nije ni bilo exoskeleta. Imao si aliene u svom brodu i prirodnom habitatu koji su lebdeli, tj. plivali i imao si njihove vojne mašine.
 
Ma meni je nji'ov dizajn super, podsećaju me na Centurione iz BSG-a. Inače nema ništa gluplje od lebdećih meduza aliena i sa te strane mi je drago što su zamenjeni.
 
nex999, nešto si se poćutao. Ne iskomentarisa ti one skrinove tj. kvalitet grafike na njima. Jako neobično, s obzirom da si do sada imao samouveren nastup kada je ta tema u pitanju.

Ne moram da se ponavljam, niti da se objasnjavam oko istih stvari bas svaki put, shotovi nisu reprezentativni jer su iz alfa verzije, niti znamo sa kakvim su nivoom detalja...Ono sto je novo su realtime glossy refleksije (vide se na pusci), a i fin ragdoll na NPCovima...s obzirom da su neki igrali igre sa ovakvom grafikom jos 2001. sta ja da dodam uopste...:d


Dandy je napisao(la):
U prvom Crysis-u nije ni bilo exoskeleta. Imao si aliene u svom brodu i prirodnom habitatu koji su lebdeli, tj. plivali i imao si njihove vojne mašine.

Njet...te masine su im bile "vozila", tj exosuit...:) Doduse, oni malecni su mozda bili samo dronovi, ali ne i oni veci.
 
Poslednja izmena:
Lignje :D

Ma dajte bre ljudi, niste realni! Zasto bi vanzemljanac iz ko zna koje galaxije pravio exo... sta god imao 2 noge, 2 ruke i drzao pucu kao i svaki rednek? ALO!!? Hocu lignjoslave nazad! U prvom delu je to bilo gotovo savrseno. Kretali su se jako zivotinjski, bezali, zasedali...
Bas me nekad iznenadis nex.
 
Da pojasnim- Ai ce imati "citljivije" ponasanje. Iz perspektive igraca, uvek ce inteligentnije izgledati humanoidni lik u akciji, (trci, saginje se, kleci, izviruje i puca) nego leteca hobotnica koja letucka naokolo.

Evo i ja sam "igrac" i to mi uopste nije intiligentnije... Mnogo utice taj vizuelni element koji na jako jeftin nacin pokusava da probudi neku emociju. Da ti prosto bude lakse da shvatis da je to zivo bice? Glupost.
 
Evo i ja sam "igrac" i to mi uopste nije intiligentnije... Mnogo utice taj vizuelni element koji na jako jeftin nacin pokusava da probudi neku emociju. Da ti prosto bude lakse da shvatis da je to zivo bice? Glupost.

Hah, jak si mi ti igrac:D Imas li PC uopste?:D

LM...svejedno, to jeste jedan od razloga zasto su humanoidni alieni cesti u igrama danas...drugi je i taj sto ih je lakse animirati, a da iole deluju uverljivo pri fajtu u sandbox igri.
I to nema veze sa emocijama, niti da se shvati kao zivo bice - i oni leteci su delovali zivo. Stos je u napucavanju, posto niko od nas nece stajati u mestu i diviti se njima kako su zivahni:smoke: U kecu nisu bili bas neki izazov, u Warhead-u su to popravili dosta, ali ipak je napucavanje sa Korejancima bilo glavno jelo..

Lignje:D

Ma dajte bre ljudi, niste realni! Zasto bi vanzemljanac iz ko zna koje galaxije pravio exo... sta god imao 2 noge, 2 ruke i drzao pucu kao i svaki rednek? ALO!!? Hocu lignjoslave nazad! U prvom delu je to bilo gotovo savrseno. Kretali su se jako zivotinjski, bezali, zasedali...
Bas me nekad iznenadis nex.

Ae, neka bude da nisam realan, ali mene ne zanima razlog zasto oni prave exoskelete (mada mi to deluje logicno, kad su mekusci hehe), vec me zanima kako ce da vitlaju tandzarama kad naletim... Ovo su verovatno samo dronovi, i zamena za Warriore iz keca, nisam rekao da ce takvi biti i oni veci primerci...ne verujem da ce tu sta bitno menjati...bice tu pipaka koliko oces...:D
 
Poslednja izmena:
Nisi me ubedio...
I dalje tvrdim da su u prvom delu ono bile samo mašine. Alieni nikada nisu napuštali svoj brod.
 
Pa imas i zadatak u kecu (i u warheadu) - "defeat the alien exosuit"... jedino se ne zna bas da li su Scout (onaj sto ubija Jester-a) i oni manji vozila ili nezavisne masine.

Uostalom: http://crysis.wikia.com/wiki/Enemies

Hunter

A massive 4-legged alien exosuit/alien vehicle. It is capable of freezing the surrounding environment and its occupants using its molecular arrestor (MOAR). Its legs are also an extremely potent weapon when in range; they can both crush large objects against the ground and pick up the same to fling them at the enemy. In Crysis, the one encountered in Reckoning has distinctive blue theme, which makes it somewhat different from the others including in Exodus. In Crysis Warhead, it is discovered that its "mouth" is its weak spot. Psycho, with the help of Dane and his nanosuit team, takes one down. Psycho confronts the more powerful red variant on his own at a later point in the story.

Suggested weaponry (not when it has it's shield): Minigun, LAW, FGL40 Automatic Grenade Launcher, PAX

Warrior

The largest known class of alien unit, comparable to a battleship, aircraft carrier and cargo ship combined. It is armed with 6 Molecular Accelerator turrets and a heavy singularity cannon on each "arm". It is not known whether the warship is an exosuit, vehicle, sentient, harbors multiple aliens inside, or all.

The Warrior can release Troopers through a hatch in its underside.
 
Poslednja izmena:
Opet nigde ne vidim decidirano da se pominje postojanje "pilota" unutar bilo koje vanzemaljske naprave.
Jedino ako se taj zadatak stvarno tako zove, pa implicira prisustvo nekoga unutra.
Inače, sami alieni meni deluju kao neko ko se ne bi izlagao nepotrebno riziku kada mogu da pošalju svoje mašine napolje da obavljaju posao umesto njih.
 
Ahahaha malo :D da nisam bolje pogledao, mislio bih da su oba skrinova iz Krize 2 :)
Dim je bolje odrađen na gornjoj slici :)
 
Vrh Dno