Šta je novo?

CryEngine 3 - Coming 2011 on PC, PS3, (PS4) & Xbox 360

Znaci ovo je u principu "what is cryengine 3 capable of". Pa dobro ni Crysis 1 svojevremeno kada se pojavio nije mogao da se "tera" na max ni na jednoj karti.
Valjda ce se pojaviti u skorijoj buducnosti kartice koje ce moci ovo da izguraju, stvarno jako lepo izgleda! :)
 
Lepo, skoro kao rendering. Ja sam pre 10-tak godina kada sam radio u 3D Studiju morao da se namucim da napravim ovakve slike.
 
Izgleda odlično, jedino pomalo deluje "plastično", ali to je i mala mana ovog engine-a.
 
Lepo, al dzaba. Cry endzin je dupe-glava, jer nikada nije mogao da se tera kako treba. Treba da cekas 2-3 godine da bi iole normalno mogao da igras.
 
Meni je impresivniji trud koji je covek ulozio u ovo...za endzin znamo jos od 2007. da moze da izgleda ovako dobro. :)
 
Lepo, al dzaba. Cry endzin je dupe-glava, jer nikada nije mogao da se tera kako treba. Treba da cekas 2-3 godine da bi iole normalno mogao da igras.

CryEngine3 je trenutno najbolji endzin, a i fino je optimizovan. Ja igram Crysis 2 sve na maksimum, 1920x1080 i to na proslogodisnjem hardveru. Crysis 1 sam igrao komotno na hardveru sa pocetka 2008-e (igra je izasla 2007-e).
 
Treba sacekati final verziju ovog titanik nivoa. Odlicno izgleda, pogotovo osvetljenje.
 
Iskreno receno... vise volim da vidim "new engine" u open-world prezentaciji... sume, pecine, podrumi... itd.

Ovde su sve homogene povrsine - bez naglasenih textura. Predivno osvetljena plastika...
( Ship-interior vise sakriva - nego sto pokazuje )
 
Lepo izgleda i toliko...
 
aj posto ti treba pojasnjenje :)
Ako bi stavili ovakvu grafiku u nekoj igri, danas ne bi mogao niko da je igra koliko bi bila zahtevna. Zamisli ovaj brod sa ovoliko detalja, pa ga onda napuni ljudima i vanzemaljcima, dodaj efekte, eksplozije i ostala cuda...
Vuklo bi se na najjacim kartama verovatno...

gotovo sigurno , ali koja je onda poenta? sta , ostali developeri ne mogu da naprave neupotrebljiv engine? :p
 
Neki propali orijentalni projekat koji ima svojih momenata...

 
Zato je u ovoj temi. :)
 
Ma da, ali je tuga što je milsim scena opasno zapostavljena. A postoji toliko mogućnosti sa novim endžinima...
 
Zbog tog navigacionog sistema sam i okacio video:) Ostalo je vec bilo u igri u DX11 (doduse sad ce biti i u endzinu/sdk) ...
Stvarno je odlicna stvar.
 
Ako se ne varam, tesalacija u igri je radila samo kao ona prva (bulin?) opcija? Nije bilo pravog displacement-a. Fali i SSS shader za vodu kao i onaj shader koji detektuje gde treba dodati penu na vodi (to mi je tek fascinantno!)
 
Ne, teselacija je bila ona treca tj njihova varijanta, jedino su mozda unapredili optimizaciju ali u to vec nisam siguran dok ne vidim licno
SSS shader za vodu - mozda je novina. Pena na vodi je bila, sa DX11 patchom, ali je bas bilo potrebno da se zagleda kako bi se videla uopste...
 
 
Poslednja izmena:
^Upravo odgledao ovo. I bilo je krajnje vreme da se neko pozabavi fizikom, jer sve stagnira poslednjih 5-6 godina
 
da , havoc je vec smorio...
 
Ovo imate u Street Legal Racing :Redlinu . Ali bukvalno isto ovako
 
Samo sto su ti udesi u SLR a i u CRC 2005 i svim racing igrama do sad pre-calculated, tj. vec je unapred izracunato kako izgleda deformacija vozila. U ovom gore demou sve je u realnom vremenu, znaci i najmanje krivljenje i savijanje materijala zahteva kompleksniju kalkulaciju i vozilo se moze deformisati na bezbroj nacina, za razliku od dosadasnjih igara gde je broj i izgled deformacija vec izracunat i poznat.

Ovi gore kazu da ovo nije striktno vezano za CE3 i da je porting moguc na bilo koji endzin, sto bi bilo veoma interesantno videti bar neku igru koja ima ovakve mogucnosti, recimo neki novi Flatout ili neka druga offroad voznja. Verujem da bi zahtevnost pri udesu nekoliko vozila bila veoma velika, ali definitivno bi izuvalo kako izgleda realno.
 
Nazad
Vrh Dno