Šta je novo?

CryEngine 3 - Coming 2011 on PC, PS3, (PS4) & Xbox 360

Hoće li u next gen verziji endžina (CE4 ili kako će se već zvati) vratiti 32-bit precision floating point?
 
haaa, zanimljivo pitanje...CE3 nije striktno FP16, znam da su ovi sto rade na Star Citizen-u tu nesto cackali zajedno sa Crytekom, e sad, da li ce se stvari menjati za CE4 ili za neki sledeci update CE3, videcemo (znamo od cega zavisi). Uglavnom, Pierre-Yves Donzallaz nesto nije bio optimistican kad su nove konzole u pitanju hehe
 
Da li uciti Cryengine ili Unity za free walk architectural visualizations?
 
Cryengine definitivno (i iz licnog iskustva), iako je proces importa modela i tekstura slozeniji nego u unity i zna da smara.

Ovo iskljucivo kazem zbog: Cryengine odmah ima "napucan" prikaz sa svime sto ti treba da scenu osvetlis kako treba plus Time of Day i color grading. Da bi dostigao makar deo toga u Unityju moras da se pomucis dosta, pocev od nabavke Unity Pro i jurenja svega sto ti treba po asset storu, a tu ces tesko naci nesto korisno za dz. Ili ako znas nekog programera voljnog da ti pomogne :)
 
Hvala za brz odgovor! Tako nesto sam i sam istrazivao, pa onda naleteh na ovu prezentaciju:



i poceh da razmisljam i o Unity-ju. Fora je sto bih u 99% slucajeva koristio baked light, i sto bi se verovatno islo na stancovanje ako prodje predlog kod stalnih klijenata.
Zato mi je bitna i brzina i "user friendliness" :)

Videcu da jos malo procackam ovu tematiku u sledecih par dana, pa da se obratim ovde, vidim da ima ljudi koji znaju znanje.

Mnogo toga mi jos nije jasno, recimo zasto bih koristio asset store ako bih vecinu modela prilagodjavao u Maxu pa importovao...
Engine mi prakticno najvise treba za mogucnost setanja kroz objekat, i eventualnog programiranja odredjenih opcija, tipa odabira boja ili zamene odredjenih delova namestaja.

Mislim da je free walk buducnost arch viz animacije, pa nisam pametan u kom pravcu da krenem. :)
 
Aha, za ovako nesto, gde je svetlo staticno tj baked i enterijer, komotno mozes Unity. Jako se brzo udje u stos sa njim. I za brzo menjanje modela/tekstura na sceni je odlican. Par klikova. Podrzava FBX i OBJ i instant ubacujes modele i teksture iz Maxa/Maye ili sta vec koristis:)
Asset store ti treba ako ti zatreba nesto sto ne dolazi uz Unity, a to su pre svega custom shaderi (uz unity/unity pro dolaze inace najosnovniji). Na primer, imaces problema sa staklom jer uz Unity ne dolazi upotrebljiv shader za staklo tj prozore a da ga mapiras sa diffuse, specular i normal mapom na primer. Toplo bih ti preporucio Marmoset Skyshop za Unity, stvar je MUST ako zelis malo fotorealizma na sceni :) On moze da pomogne dosta i za eksterijer gde Unity skripi podosta iako ima integrisan Beast.

I naravno, kad klijentu pokazes realtime walk kroz objekat na svom fonu, a Unity je sposoban za to = win:)

Cryengine je vise za archviz ako zelis obimnije stvari i realtime prikaz u razlicitim vremenskim prilikama i mood-ovima, ali za to treba i vise vremena i ljudi. Kao sto rade ovi iz Enodo-a npr.

 
Poslednja izmena:
 
Ehh kad bi postojala FIFA sa CryEngine 3, gde bi nam kraj bio :D
 
Lepo izgleda, al ubise sa lens flare-om u svakoj CE igri.
 
Lepo izgleda, al ubise sa lens flare-om u svakoj CE igri.

Ovo je projekat jednog coveka, jednog entuzijaste, koji radi u Cryengine-u. Inace, kazes ubise sa lens flare-om u svakoj CE igri, aj mi nabroj u kojoj to? Ovo sto je on iskoristio na ovim shotovima je zapravo vise preovladao lens dirt, a inace po prvi put u CE su poceli da ga koriste u Crysis3, i implementiran je tako da mozes da ga kontrolises, odnosno iskljucis ako zelis. U svim ostalim njihovim igrama ga nema, nema ga ni u C1, ni u C2, ni u Ryse-u, stvarno ne znam gde to ubise.
Da nisi ti mozda pomesao CE sa DICE-ovim Frostbite-om??
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno