Zli bokser
Slavan
- Učlanjen(a)
- 06.10.2005
- Poruke
- 1,038
- Poena
- 350
Svaka kapljica kise zasebno generise efekte na vodi!?
Ne znam kakva godzila ce biti potrebna da potera ovo...
Ne znam kakva godzila ce biti potrebna da potera ovo...
Fantasticno! Izgleda da ce C3 biti mnogo vise doradjen nego sto se mislilo.![]()
Voda u CE (npr. Crysis 2 sa dx11 patchom) je sve samo ne primitivna.Ako si kojim slucajem igrao Crysis 3 alfu mogao si da primetis da voda ima fizicka svojstva da pravi realne talase dok se kroz nju krece, kao i da je moguce sudaranje tih talasa, sto pravi odredjenu dozu realisticnosti vode (koju recimo jos samo ima Lost Planet 2 ali dosta losiju). Naravno ovde se ne misli na ful dinamiku fluida kao sto je sa physx-om ali je naprednije nego bilo sta do sad vidjeno. Just Cause 2 isto ima odlicnu vodu ali tamo je to samo teselirano simuliranje talasa bez ikakvih mogucnosti da se oni menjaju.
btw, CE je inkorporirao i cloth simulation (isto u alfi ima), kao i sto smo videli na snimcima vegetation simulation, sto doprinosi odlicnoj dozi realisticnosti i vracanju korenima prvog Crysisa.
UE4 jedino ima prednost zbog physx-a tj 3rd party dodatka, mada se CE3 sasvim dobro drzi po tom pitanju. Pogotovo sto je veliko pitanje sta ce od potencijala koji pruza physx/apex ulaziti u UE4 igre (vrlo verovatno ce biti ista situacija kao sto je i sad). Za to vreme CE3 parira sasvim fino u rigid body/cloth/particle fizici i donekle u fluidima dok je u svemu ostalom ravnopravan ili napredniji (a pogotovo u shaderima i editovanju istih) jer je mnoge stvari koje sad najavljuju kao novine u UE4, cryengine imao jos od prve iteracije.
Ne vidim kako CE moze da zaostaje po pitanju cestica kada su jos u Krizi 2 imale motion blur, a u kasnijim revizijama engine-a su jos dobile i sencenje i osvetljavanje od raznih izvora. Baci pogled na ovaj tech trailer. Ako bas gledamo trenutnu situaciju a i za par meseci (Crysis 3), CE je trenutno najmocniji i tehnicki najnapredniji engine. UE4 nema nikakve specijalne featurse koji do sada nisu vidjeni, ali nadam se da ce biti kompletan i optimizovan kao engine, tj. da igre mogu pametno da ga iskoriste i bez gomile bagova (onaj prokleti streaming problem sa UE3).
Ovde govorim upravo i fizickim svojstvima vode. Ne sporim da voda izgleda fantasticno u CE, samo mi smeta sto je sva interakcija skriptovana i to lose (sto vazi za skoro sve endzine). Cak i ti mali talasi oko likova nisu odmakli ni korak od onih iz Morrowinda, pa cak i Outcasta iz 1999-te.![]()
Bolje samo stani.
Ne postoji tako nesto kao najbolji engine u svemu. Koristim trenutno Unity, UE i CE i svaki ima svoje prednosti i mane.
Evo i jednog korisnog linka sa crydev-a gde je user po imenu Tommy dosta lepo pisao o raznim komponentama pa nekom moze biti korisno.
http://www.crydev.net/viewtopic.php?f=355&t=69239&sid=d787d56d366ae1a076132a79dc6dfa8d
Iskren da budem, ne mislim da ce igre radjene u Luminous engine-u biti real time. Cini mi se da je u pitanju nadogradnja tehnologije koju je Square koristio za Spirits Within.
Verovatno ce taj novi Final Fantasy biti u fazonu nekog animiranog filma kao i veliki broj igara sa novih konzola. Ono kao, imas motion controllere i mlatis njima kada ti igra kaze a u medjuvremenu gledas sta se desava na ekranu. Mislim da ce takve biti next gen console igre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari