Šta je novo?

CryEngine 3 - Coming 2011 on PC, PS3, (PS4) & Xbox 360

Svaka kapljica kise zasebno generise efekte na vodi!?

Ne znam kakva godzila ce biti potrebna da potera ovo... :)
 
Da li svaka kapljica generise efekt? To moramo njima vjerovati.

CS je dynamic wet surfaces i water splash davno pokazao:

http://www.youtube.com/watch?v=Qxg9rK086SU

No u pitanju su shadow mape koje generiraju takav efekt.
 
Sjajno! Sad cekamo GTA VI. :)
 
Jel ima neki release date ?
 
Ovo sa automobilima je physics plugin koji moze da se ubaci u bilo koji engine.
 
Fantasticno! Izgleda da ce C3 biti mnogo vise doradjen nego sto se mislilo. ;)

Na skrinovima izgleda samo tako :d
jedva cekam...

fdbd31e296.jpg
 
Odlican engine i editor, ali ja sam nazalost na osnovu C2 video nazadovanje u mogucnostima upotrebe ovog engina. Kao da je za tu igru upotrebljeno (vise nije ni trebalo) samo 10% mogucnosti. Ne znam bar da li stize neka druga igra u ovom engine-u, a da je vredi cekati? Ja cu C3 da igram tek posle mnogo procitanih review-a. Drugi deo zelim da zaboravim.
 
Poslednja izmena:
Nije to samo tesselacija vec Parallax Occlusion Mapping, ovo na zemlji i kamenju. :)
 
Zar nije displacement mapping ? I mislim da je teselacija overkill za hardver ...
 
Fino izgleda ali zaista vise nije wow. Okej teksture, to mogu da nabudze a modele mogu doterati teselacijom (mada CE podrzava jako veliki broj poligona). Ono sto ce definitino zaostajati u CE kada izadju ove konzole jesu particle efekti i shaderi. Onaj Unreal 4 kao i Square Enix engine upravo to imaju mnogo dobro odradjeno i zato sve izgleda mekano i prirodno.

U ovim klipovima kada padne bomba u vodu tacno se vidi tekstura vode... toga nema ni u Skyrimu.
 
Ne vidim kako CE moze da zaostaje po pitanju cestica kada su jos u Krizi 2 imale motion blur, a u kasnijim revizijama engine-a su jos dobile i sencenje i osvetljavanje od raznih izvora. Baci pogled na ovaj tech trailer. Ako bas gledamo trenutnu situaciju a i za par meseci (Crysis 3), CE je trenutno najmocniji i tehnicki najnapredniji engine. UE4 nema nikakve specijalne featurse koji do sada nisu vidjeni, ali nadam se da ce biti kompletan i optimizovan kao engine, tj. da igre mogu pametno da ga iskoriste i bez gomile bagova (onaj prokleti streaming problem sa UE3).
 
@G@W
Slazem za interakciju objekata sa vodom koja je vrlo "primitivna". Po ovom pitanju CE1/2/3 nije daleko odmakao Source-a, a isto vazi i za sve ostale endzine. Ono sto zelim da vidim kod novih tehnologija / igara su daleko naprednija fizika, destrukcija i interakcija, a ne jos bolja grafika - na sta danas (na zalost) ciljaju svi veliki igraci. Nesto sto ce objediniti sve ono po cemu su Red Faction (ne i skriptovana destrukcija u BF3), PhysX i Euphoria (GTA IV/V) poznati.
 
Poslednja izmena:
Voda u CE (npr. Crysis 2 sa dx11 patchom) je sve samo ne primitivna. :) Ako si kojim slucajem igrao Crysis 3 alfu mogao si da primetis da voda ima fizicka svojstva da pravi realne talase dok se kroz nju krece, kao i da je moguce sudaranje tih talasa, sto pravi odredjenu dozu realisticnosti vode (koju recimo jos samo ima Lost Planet 2 ali dosta losiju). Naravno ovde se ne misli na ful dinamiku fluida kao sto je sa physx-om ali je naprednije nego bilo sta do sad vidjeno. Just Cause 2 isto ima odlicnu vodu ali tamo je to samo teselirano simuliranje talasa bez ikakvih mogucnosti da se oni menjaju.

btw, CE je inkorporirao i cloth simulation (isto u alfi ima), kao i sto smo videli na snimcima vegetation simulation, sto doprinosi odlicnoj dozi realisticnosti i vracanju korenima prvog Crysisa.
 
Poslednja izmena:
UE4 jedino ima prednost zbog physx-a tj 3rd party dodatka, mada se CE3 sasvim dobro drzi po tom pitanju. Pogotovo sto je veliko pitanje sta ce od potencijala koji pruza physx/apex ulaziti u UE4 igre (vrlo verovatno ce biti ista situacija kao sto je i sad). Za to vreme CE3 parira sasvim fino u rigid body/cloth/particle fizici i donekle u fluidima dok je u svemu ostalom ravnopravan ili napredniji (a pogotovo u shaderima i editovanju istih) jer je mnoge stvari koje sad najavljuju kao novine u UE4, cryengine imao jos od prve iteracije.
 
Poslednja izmena:
Voda u CE (npr. Crysis 2 sa dx11 patchom) je sve samo ne primitivna. :) Ako si kojim slucajem igrao Crysis 3 alfu mogao si da primetis da voda ima fizicka svojstva da pravi realne talase dok se kroz nju krece, kao i da je moguce sudaranje tih talasa, sto pravi odredjenu dozu realisticnosti vode (koju recimo jos samo ima Lost Planet 2 ali dosta losiju). Naravno ovde se ne misli na ful dinamiku fluida kao sto je sa physx-om ali je naprednije nego bilo sta do sad vidjeno. Just Cause 2 isto ima odlicnu vodu ali tamo je to samo teselirano simuliranje talasa bez ikakvih mogucnosti da se oni menjaju.

btw, CE je inkorporirao i cloth simulation (isto u alfi ima), kao i sto smo videli na snimcima vegetation simulation, sto doprinosi odlicnoj dozi realisticnosti i vracanju korenima prvog Crysisa.

Ovde govorim upravo i fizickim svojstvima vode. Ne sporim da voda izgleda fantasticno u CE, samo mi smeta sto je sva interakcija skriptovana i to lose (sto vazi za skoro sve endzine). Cak i ti mali talasi oko likova nisu odmakli ni korak od onih iz Morrowinda, pa cak i Outcasta iz 1999-te. :)
 
UE4 jedino ima prednost zbog physx-a tj 3rd party dodatka, mada se CE3 sasvim dobro drzi po tom pitanju. Pogotovo sto je veliko pitanje sta ce od potencijala koji pruza physx/apex ulaziti u UE4 igre (vrlo verovatno ce biti ista situacija kao sto je i sad). Za to vreme CE3 parira sasvim fino u rigid body/cloth/particle fizici i donekle u fluidima dok je u svemu ostalom ravnopravan ili napredniji (a pogotovo u shaderima i editovanju istih) jer je mnoge stvari koje sad najavljuju kao novine u UE4, cryengine imao jos od prve iteracije.

Ovo za shadere je sasvim suprotno, material editor u CE debeeeelo zaostaje za UE. Na crydevu redovno nicu nove teme za zahtevima da ubace node based material editor kao sto ima unreal. U free SDK-u nemas cak ni mogucnost da pises ni editujes postojece sejdere. Prakticno preko 90% stvari kojih radis se radi preko instanci jednog uber shadera gde samo ides check/uncheck parametara sta ti treba (ostalo ide na predefinisane za vodu, foliage, skin, hair).
To naravno ima dobre i lose strane. Dobre jer kao sto rekoh za 90% stvari ce biti sasvim dovoljno i artist nema portebe da se maltretira da pise shadere vec moze odma da se baci na tweakovanje izgleda modela. Opet za druge stvari to je nedovoljno, ako ti treba nesto sto nije ponudjeno kao predefinisana opcija mozes da zaboravis na to.

Ne vidim kako CE moze da zaostaje po pitanju cestica kada su jos u Krizi 2 imale motion blur, a u kasnijim revizijama engine-a su jos dobile i sencenje i osvetljavanje od raznih izvora. Baci pogled na ovaj tech trailer. Ako bas gledamo trenutnu situaciju a i za par meseci (Crysis 3), CE je trenutno najmocniji i tehnicki najnapredniji engine. UE4 nema nikakve specijalne featurse koji do sada nisu vidjeni, ali nadam se da ce biti kompletan i optimizovan kao engine, tj. da igre mogu pametno da ga iskoriste i bez gomile bagova (onaj prokleti streaming problem sa UE3).

...
Bolje samo stani.
Ne postoji tako nesto kao najbolji engine u svemu. Koristim trenutno Unity, UE i CE i svaki ima svoje prednosti i mane.


Nevezano za ove postove ranije, evo i jednog dosta korisnog linka sa crydev-a gde je user po imenu Tommy dosta lepo pisao o raznim komponentama pa nekom moze biti korisno.

http://www.crydev.net/viewtopic.php?f=355&t=69239&sid=d787d56d366ae1a076132a79dc6dfa8d
 
Poslednja izmena:
Ovde govorim upravo i fizickim svojstvima vode. Ne sporim da voda izgleda fantasticno u CE, samo mi smeta sto je sva interakcija skriptovana i to lose (sto vazi za skoro sve endzine). Cak i ti mali talasi oko likova nisu odmakli ni korak od onih iz Morrowinda, pa cak i Outcasta iz 1999-te. :)

Kompletnu dinamiku verovatno neces jos dugo da vidis u igrama sem nekih physx efekata, dok za CE vodu recimo pogledaj ovaj video, ili jednostavno probaj u igri. Cak mi se cini da je interakcija talasa u trojci bila bolja nego u dvojci.

Bolje samo stani.
Ne postoji tako nesto kao najbolji engine u svemu. Koristim trenutno Unity, UE i CE i svaki ima svoje prednosti i mane.


Evo i jednog korisnog linka sa crydev-a gde je user po imenu Tommy dosta lepo pisao o raznim komponentama pa nekom moze biti korisno.

http://www.crydev.net/viewtopic.php?f=355&t=69239&sid=d787d56d366ae1a076132a79dc6dfa8d

Niko nije rekao sta je "najbolji engine", vec je moj post bio odgovor na onaj u kome se reklo da CE zaostaje sa dinamikom cestica. A da je trenutno CE tehnicki najmocniji engine sa najvise inovacija to stoji, naravno iz svoje prednosti i mane.

btw, hvala za link
 
Poslednja izmena:
Pa ni to ne stoji, al mrzi da gubim sat vremena da idem stavku po stavku. :D

Zaboravih gore da dodam, al sto se tice particles UE4 ne ide preko physx vec koriste svoje resenje. Ako glasine o AMD cipu u obe konzole budu tacne oslanjanje na nvidijin physx bi bilo veoma lose.
Ukratko ko hoce da pravi indie igru > Unity bez razmisljanja, UI, lakoca skriptovanja, ovde izuva i UE i CE zajedno. - def podesavanja "nisu najbolja" i treba da izgubis vreme da dovedes izgled na nivo ona dva
Situacija dva: imas neki model i hoces odmah da ubacis i vidis kako izgleda u igri. CE ili UE, ako hoces brze onda CE, imas i lepo predefinisana podesavanja i veoma brzo mozes da doteras na eye candy. Ne treba neko dobro poznavanje ili ucenje da bi se doteralo dotle.
Ako hoces vecu kontrolu modela sa custom shaderom i dodatnim perverzijama onda UE, ali za ovo treba vec bolje poznavanje endzina i pisanja shadera. Toolset wise poprilicno mocan pogotovo za izivljavanje sa custom materijalima. Moze i za igre, ali samo ako imas nekoga ko dobro barata sa uScriptom, ali za male igre opet bih tu prednost dao Unity-ju.
 
Poslednja izmena:
Cry Engine 3 najnapredniji kazete... a sta cemo sa ovim? :)

 
Tek sad verujem da je ono na E3 bilo realtime. :)

Komentar: Thank God I searched for ''キャラクターの髭によるレンダリングデモ'' :D
 
Ima jos jedan segment iz Agni's Philosophy gde mogu da se podesavaju parametri scene ali bolje da ne zatrpavam ovu temu.

Na 0:26 problemi sa streamingom textura :D
 
Crysis 3 je tu odmah iza coska, dok svi ti ostali nextgen engine-i sa svojim igrama nece jos godinu dana do novih konzola. Pod ovim mislim na "big" igre, da ne bude sada sa Fortnite-om kao nekada kad je Goranstajn kacio prvu UE3 igru Roboblitz a svi ga prozivali. :D
 
Iskren da budem, ne mislim da ce igre radjene u Luminous engine-u biti real time. Cini mi se da je u pitanju nadogradnja tehnologije koju je Square koristio za Spirits Within.

Verovatno ce taj novi Final Fantasy biti u fazonu nekog animiranog filma kao i veliki broj igara sa novih konzola. Ono kao, imas motion controllere i mlatis njima kada ti igra kaze a u medjuvremenu gledas sta se desava na ekranu. Mislim da ce takve biti next gen console igre.
 
Iskren da budem, ne mislim da ce igre radjene u Luminous engine-u biti real time. Cini mi se da je u pitanju nadogradnja tehnologije koju je Square koristio za Spirits Within.

Verovatno ce taj novi Final Fantasy biti u fazonu nekog animiranog filma kao i veliki broj igara sa novih konzola. Ono kao, imas motion controllere i mlatis njima kada ti igra kaze a u medjuvremenu gledas sta se desava na ekranu. Mislim da ce takve biti next gen console igre.

Pa sad, sto se tice novih konzola i igara, sve zavisi, sigurno kako koja igra.
Ne znam da li si video gameplay i trailer-e za igru zombie u, sa nove nintendove next gen konzole?
Ako nisi:
http://www.youtube.com/watch?v=Wu1qiaRT9kc
http://www.youtube.com/watch?v=Funscm-kdwk
 


Maltene na svim predavanjima na kojima sam bio na GDC-u, a koja su bila vise vezana za grafiku glavna prica je bila o phisically based materials/shading...sto i nije neka novost realno
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno