Šta je novo?

CryEngine 3 - Coming 2011 on PC, PS3, (PS4) & Xbox 360

GDC Stage demo:

Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
Part 5

Sto bi neki rekli, oprema u fullu. Sa ovakvim alatom u rukama bih cak i ja napravio opasnu igru.

Ali trebalo je napraviti te alate, apstraktovati "low-level" deo od dizajnera/artista, a u isto vreme pruziti im dovoljnu fleksibilnost, pride da budu intuitivni u radu, i + na sve to da ima dobre perfomanse. ;)
 
Poslednja izmena:
^Video je jako loseg kvaliteta, ja nista ne vidim :(
 
Sve su superiška odradili, ovo sa bledovanjem tekstura je jako pametno rešenje koje definitvno eliminiše problem ponavljanja, wet surfaces isto odlično rešen, međutim pitam se da li je to moglo na neki način da se primeni i na procedural destruction efekat, jer mi se uopšte ne dopada na koji način otpadaju delovi maltera i tome sl. kao i sam izgled tih oštćenja.. Previše mi to nekako izgleda ćoškasto (low-poly) i u poređenju sa onim što je bilo prikazano za Star Wars Force Unleashed, ovo ipak izgleda rekao bih malo slabije i jednostavnije. Pa... nadam se da će to još malo doterati!

Sve pohvale za izgled enterijera i sveobuhvatan ustisak. Biće zbilja zanimljivo iskustvo ovo isprobati!
 
Ali trebalo je napraviti te alate, apstraktovati "low-level" deo od dizajnera/artista, a u isto vreme pruziti im dovoljnu fleksibilnost, pride da budu intuitivni u radu, i + na sve to da ima dobre perfomanse. ;)

Na tome im skidam kapu + jedan duboki naklon. Ali to ne menja cinjenicu da im gejm dizajn nije jaca strana. Al dobro sada ce njihova tehnologija biti dostupna drugima pa je velika verovatnoca da cemo videti kvalitetnu igru uradjenu u jednom ovako kvalitetnom enginu :)

Sto se tice fizike, nadam se da ce biti veliki korak napred u odnosu na poslednji Battlefield gde je rusenje zgrada odlicno uradjeno (sto je najbitnije poprilicno je nezahtevno u odnosu na izgled).
 
Na tome im skidam kapu + jedan duboki naklon. Ali to ne menja cinjenicu da im gejm dizajn nije jaca strana.

Odakle ti ideja da im game design nije јаča strana??? Nano odela su odlično osmišljena i dizajnirana, izgled oružija i uopšte osećaj dok se krećeš okolo je nekako stamen, što je svakako dobro plus kad na to dodaš efektiće koji su pospešili realističan prikaz određenih detalja (tipa svetlucanje leda na zaleđenim uniformama napr. i tome sl.) koji su opet u tu svrhu iskorišćeni stvari dobijaju dodatno na težini! Zatim ako sada pogledamo i kao su odrađene ulice, dreveće, reklame, upotreba svetala, jednom rečju kompletan eksterijer i enterijer pa ja stvarno ne znam šta tebi još treba da bi im skinuo kapu za game design!

Možda bi pre mogao da nađeš neku zamerku na koncept određenog level designa ili screenplay-a, što je svakako nešto drugo, ali kad je reč o game dizajnu tu je sve taman kako treba čak i preko toga!

Heh, svašta! :trust:
 
Poslednja izmena:
Crytek plans to release free version of CryEngine 3

Izgleda da hoce da prate Epic sa UDK.

Giving high end game development tools to the general masses got a big boost in 2009 thanks to Epic Games releasing the Unreal Development Kit for free and Unity releasing a free version of their Unity engine. Now Develop reports that Crytek wants to release a free version of their CryEngine 3 development tool set.

Crytek CEO Cevat Yerli pointed out that they have released free editing tools for their previous two engines for the mod community but, " it's not the same as what Epic or Unity are currently doing, but we are now pushing harder on this area." He added, " . . . we do want to make a standalone free platform that people can run independent of CryEngine that will also be up to speed with the latest engine." Crytek has already announced they will offer a free version of CryEngine 3 that can be used by schools for game development courses and research projects.
 
Nova prezentacija...

Future graphics in games

Authors: Cevat Yerli and Anton Kaplanyan

This keynote was presented at the High Performance Graphics Conference 2010. We want to share our vision and future trends in real-time computer graphics in games. This keynote raises some classic problems as bandwidth, deferred lighting and h/w issues along with the new trends, as server-side rendering and perception-driven graphics.

Besides that, the history of Crytek games and chronology of engines is briefly described as well as new trends in games content and style.


PPT:

http://www.crytek.com/fileadmin/user_upload/inside/presentations/2010_HPG_Keynotes/Notes.ppt

2ymvhgw.jpg

rtmjd0.jpg

21mzp1f.jpg


hehe, i prva primena sparse voxel octree...dok iD-jevci i dalje nesto eksperimentisu...:d Ovi nesto i rade. Coskaste raskrsnice su izgleda stvar proslosti...

33yswsh.jpg


Par interesantnih stavki:

* Short-term user impact opportunities till 2012
* The delta in visual opportunities is limited, BUT...
* for the next 3 Years: Huge gains are possible in Physics, AI and Simulation of Special Effects

* Till 2012 majority of games must use artistic style, physics and AI to differentiate!
* What‘s the current artistic style? Desaturate colors?
 
Poslednja izmena:
U ovom slucaju, to i jeste to. Subdivision, ali izveden drugacije - nalik na texture mipmaping, ali za geometriju - bez potrebe za DX11 i budjavom teselacijom ("No GPU computations required (despite virtual texturing)"). Drlja jedino memoriju.

Edit:
Dobar tekst o tome: http://www.tomshardware.com/reviews/voxel-ray-casting,2423.html (zanemariti sliku na prvoj strani :D)

Ovde je fino objasnjeno, situacija slicna onoj gore sa raskrsnicom (progressive mesh) - http://www.tomshardware.com/reviews/voxel-ray-casting,2423-5.html
 
Poslednja izmena:
a sta fali teselaciji? :)
 
Pa, ubija GPU, i zahteva DX11 kompatibilan hardver. Dok se ovo strimuje iz memorije / hdd-a ...:) Nuspojava koja moze da bude - ogromna instalacija igre.
 
Pa, cisto zbog kuknjave na forumu (STA, XX GB za igru koja se predje za toliko i toliko, joj sto potrosih bandwidth itd itd) :p
 
teselacija je odlicna stvar, jedna od glavnih odlika dx11,
takodje vizuelni efekti su mnogo bolji nego bez nje
 
Hehe:D

Dubai Police are showcasing their new SWAT training application at the Dubai World Game Expo. Built on Cry Engine 3, the training simulator allows trainees to walk around a virtual Dubai and test out various scenarios. We managed to try our hands at a limited demo of the training application at the Dubai World Game Expo where you’re on a street behind Sheikh Zayed road and can see Dubai’s towers behind you. In the training simulator, you play a SWAT team member who can run around, get into a police car and drive it around or swim to a boat and explore the seas (watch out for the Burj Al Arab in the background).

[YOUTUBE]utPtDiQXqk4&hd=1[/YOUTUBE]
[YOUTUBE]K3n3iyOR6uM&hd=1[/YOUTUBE]
[YOUTUBE]Efp740a886I&hd=1[/YOUTUBE]
 
Ovo mora da je neki paša platio da se napravi ovakva igra. :d

A inače lik koji upavlja onim autom i čamcem u pravom videu mora težak retard kad nije u stanju da uhvati pravac makar jednom kako treba. Ili je to, ili su im komande ubitačno rešene... :smoke:

Sve u svemu od cele ove stvari ovde, koliko vidim vredi samo endžin i ništa više...:S:
 
Poslednja izmena:
Poslednja izmena:
Trejleri su fantasticni. Bas bih voleo da Cryteku krene prodaja licenci, da ut3 endzin malo odmori. Ne znam koliko ce to uticati na celokupan kvalitet samih igara, ali svakako ce barem biti lepse. Nisam strucnjak, ali s obzirom na mogucnosti samog endzina, voleo bih da vidim vise open world igara, sto bi ovaj endzin zbog svih svojih alata trebalo lakse da omoguci, za razliku od, recimo, omasovljenog ut3 enzdina. Greota bi bila da igramo nesto s ovim endzinom, da prolazimo pored onakve plaze (***, lepsa je nego u stvarnosti), a da ne mozemo da se bucnemo. Sve toliko perverzno dobro izgleda da bih igrao i "Walk in the park sim" da izadje u ovom endzinu... makar malo.

Sta mislite, da li ce eventualno omasovljenje ovog endzina, i u kolikoj meri, uticati na gaming trziste platformi koje ga budu koristile? Da li se moze ocekivati neki znacajniji pomak sto se tice samog kvaliteta igara ili cemo i dalje imati gomilu mediokriteta, samo s boljom vizuelnom prezentacijom?
 
Više izgleda da Crytek pokušava da se probije za vojne i industrijske prezentacije. Epic se drži za X360 kao pit bul, i verovatno je da će UE3 ostati konzolni standard u ovoj generaciji, i da Epic već ima spremne ugovore za iduću generaciju konzola. Nikom tu nije bitan kvalitet ili unapređenje grafike, samo biznis.
 
Izgleda da Crytek ne moze tek tako head to head sa Epicom, koji se ocigledno lepo ugnjezdio. Naravno da se sve svodi na biznis, ali ako bi Crytek hteo i uspeo da uskomesa malo Epicovo trziste, stvorila bi se zdrava konkurencija, a tu bi onda situacija mogla da postane zanimljivija. Svi veliki izdavaci imaju svoje najace fransize-krave muzare, ali pored toga neki umeju i da eksperimentisu radi dobrog PR-a, zapostavljenih trzisnih dzepova, a i ne bi li eventualno iznedrili neki sleeper hit, sto moze da dovede do stvaranja nove kes fransize, npr. Deadspace. Evo sta EA (koga toliko ljudi pljuje samo tako) radi u poslednje vreme sa sjajnim retro-indie naslovima (Shank, Deathspank) ili sa vec pomenutim Deadspace-om. EA je samo s ovim igrama porastao u mojim ocima kao izdavac. Ovi slucajevi, naravno, nemaju veze sa endzinima, ali je pokazatelj i da su veliki izdavaci izgleda konachno spremni da ponekad idu i putem kojim se redje ide...

Jeste da se u svakoj zabavnoj industriji sve svodi na biznis, ali izdavaci moraju i da misle na kvalitet, jer se ocekivanja korisnika vremenom uvecavaju, a izdavaci to moraju da prate i da budu u toku s vremenima. To mora da ih interesuje, naravno samo onoliko koliko je to neophodno da bi ispunili svoja ocekivanja profita itd. Masu mozes da zatrpavas bajatim, a lepo upakovanim proizvodima odredjeno vreme, ali kad tad moras da ponudis nesto novo i sveze, to je neminovno.

Primetio sam i ja da Crytek napada kompanije van gaming industrije, ali Epic nije valjda toliki monopolista po pitanju endzin licenci, da u gaming industriji nema zanemarenih trzisnih dzepova koje bi Crytek mogao da pokusa da popuni. Mnogi game developeri verovatno odustaju od nekih ambicioznih inovacija, jer nemaju resurse za pravljenje sopstvenog endzina (tog kalibra) i zato odrade ono sto mogu s onim sto im je dostupno (setite se Witchera koji se zlopatio s Bioware-ovim endzinom). Posto ce sad cryengine 3 biti prisutan i na konzolama, to moze da uvede na velika vrata i neke dobrodosle aspekte gameplay-ja vezanog za fiziku, ciklus dana i noci, razlicitih vremenskih uslova itd. Vise uspesnih igara koje pruzaju nesto novo i naprednije od konkurencije podize automatski i prag zahteva i ocekivanja prosecnih korisnika, a to moze biti samo dobro po celu industriju. Buduci da je Cryengine brend koji je sinonim za vrhunsku grafiku, a u isto vreme i endzin koji pruza velike mogucnosti za unapredjenje gameplay-a, on moze predstavljati samo jos dodatan publicitet za igru koju pokrece, a samim tim bi i bilo vise igara s svezijim gameplay-jom. To je ono sto bih voleo da vidim, vise FPS-va kao sto su far cry 2 (bez odredjenih mana iste, naravno), gde ce gorepomenuti aspekti gameplay-a biti veoma bitni za samu igru. Samo je pitanje koliko Crytek ima prostora za igranje u Epicovom dvoristu, a izgleda da ga trenutno nema bas dosta. Kao i uvek, vreme je najveci pokazatelj, a ja cu da navijam za Crytek.
 
Okačio sam u drugoj temi, ali više pripada ovde:

City Interactive buys a CryEngine 3 license
WARSAW, POLAND/NEW YORK, NY, October 28, 2010 - City Interactive, a fast-growing international publisher and developer of interactive entertainment, today announced that it has licensed the state-of-the-art CryENGINE ® 3 from Crytek GmbH to develop two new, but unannounced FPS games for release over the next couple of years.

"We are certainly gratified by our overall growth and are excited about the potential of our upcoming product release schedule," - said Marek Tyminski, CEO of City Interactive. "We have licensed the CryENGINE®3, one of the most advanced game engines available, as a means to further develop some soon to be announced multi-platform games that will deliver amazing gaming experiences."


Neki od bivših članova GRIN-a su oformili novi studio Whiteout i koristiće CE3:
Former members of defunct Swedish outfit GRIN have announced a new development studio, Whiteout.

The team already has a Cry Engine 3 project underway, with a playable demo up and running, and intends to focus on digital markets.

"We've got some very exciting concepts under development," commented Joel Fagerlund, co-founder of Whiteout. "We are currently working on a bigger project in Cry Engine 3, and thanks to the excellent technology and support from Crytek, we have been able to carefully handcraft a playable prototype that will knock your socks off."

At GRIN the developers worked on the well-received Bionic Commando: Rearmed, as well as the console version of Bionic Commando for publisher Capcom, Wanted: Weapons of Fate and Terminator: Salvation.
http://www.shacknews.com/laryn.x?story=64972
 
Odlično! Što više ovog endžina to bolje, siguran sam (tačnije nadam se) da je odrađen kako valja i da će pružiti igraču razuman vizuelni ugođaj u skladu sa grafičkom koju poseduje.
Naravno da nije sve u izgledu igre, ali meni je uglavnom veoma bitna grafika u igrama pa bih voleo da svaka izgleda bar kao Kriza na very high i da ide bar u 35+ frejmova :). I dosta je bilo već UE3 gde ni AA ne radi :wall:
 
Naravno da nije sve u izgledu igre, ali meni je uglavnom veoma bitna grafika u igrama pa bih voleo da svaka izgleda bar kao Kriza na very high

A šta konkretno znači da izgleda "kao Kriza na VH"? :) Ima tu dosta više faktora, dizajn, art direkcija, subjektivni utisak...
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno