Šta je novo?

CryEngine 3 - Coming 2011 on PC, PS3, (PS4) & Xbox 360

Ima ali ne u tolikom procentu.. Vecina korisnika ni ne zna kako se skidaju i rezu piratske igre ili im se ne bakce sa tim, vec jednostavno kupe original u Wallmartu, dok je na PC-u malo drugacija situacija, to je nesto sto se podrazumeva i sto je ljudima preslo u naviku, kao skidanje muzike, dakle dosta manje pomisljaju uopste o originalima..

Nije to jedini razlog, da nema RRODa verovatno bi se vise ljudi odvazilo da moduje konzolu.
 
za 200$ i da popijem crveni prstenac pa da me bas briga...oh, obozavam Ameriku...
 
Nemoj, bre, znaš li da je Epic član PC Gaming Alliance-a :d



Oduzmi WoW pa vidi da li ovakva izjava stoji ;)

Nema potrebe kalkulirati. Kriza, Stalker, i The Witcher su se odlicno prosli na trzistu, i jos uvijek se prodavaju.
 
Niko ne kaže da se Kriza, Stalker i The Witcher loše prodaju, ali kakvo je stanje industrije? Ceo taj rast, ako ga uopšte ima, počiva na WoW-u i njegovim pretplatama, što nije dobro. Ne za WoW ili Blizzard, već je tužno za industriju kao celinu. Osim toga, Kriza je igra iz 2007. godine, a Stalker i The Witcher iz 2007/2008.
 
Pa covece sta reci o Soniju, oni prave kao AAA naslove, ekskluzive, pritom pumpaju pare razvojnim timovima samo tako, pa gube pri prodaji svake konzole, nigde ne cvetaju ruze :).
Bitno je da naslovi iz godine za godinu izlaze, barem za PC pratim ;).
Mafia 2, OF2, Arma2,...jos gomila stvari za koji mesec izlazi.
 
Poslednja izmena:
Ne zivim ja na Tibetu! Vidio sam kako to decki igraju.
I to oko KZ2 grafike je samo jedam veliki hype. Fakat, sve je to lijepo upakirano, ali tu fali gomila tih naprednih graf. elemenata, a vec sam ih spominjao ovdje.

Nebitno je sta nedostaje, Killzone 2 izgleda fenomenalno u pokretu, daleko od svega ostalog dostupnog na konzolama. Igra briljira u mnogim stvarima i na momente zaista ostavlja... jako, jako mocan utisak...

Zasto trositi ogroman novac, ako nema potrebe za tim!? U Crysis je utroseno oko $20 mil. dolara, dok je KZ2 kostao oko $60 mil. U to se ubraja i razvoj engina.

Huh? KZ2 $60 miliona? Najskuplja igra koju je SCEI trenutno pravi je God of War 3, koji ima budzet, ako se ne varam, $40 miliona. Cifra za KZ2 se vrti oko 20 miliona evra.
 
Nekontam zasto su ljudi ubedjeni da je ps3 preskup?
Mislim razume se da za njega treba dodatno para zbog igrica,ali da je preskup nije.Posto je jedan BR citac za komp?Ne rezac nego citac!100E.Brate kupis ps3 imas dvd,br pleyer masinu za igranje surfovanje netom instaliranje linuxa i drugih raznih stvari.Dok su sve te opcije recimo na wii konzoli nemoguce.Sto asocira na CENU same konzole.Smem suru da stavim na panj da ce neka naredna microsoft konzola imati BR citac u sebi,za nintendov proizvod netvdrim isto:)
Stim ako cemo generalno o konzolama sony(playstation) je uvek sa svojim konzolama donosio nove standarde.PS1 je prva konzola sa cd citacem i pustanjem multinedija (audio cd,vcd),PS2 prva konzola sa dvd citacem(dreamcast je imao 1gb disk ali ne dvd!) i mogucnost pustanja dvd filmova mp3 muzike slika itd,PS3 znate sta sve ima br standard i bla bla:)
Tako da generalno gledajuci,ps3 nije nesto posebno skup.Skuplji od konkurenata jeste ali sa razlogom(vise i nudi od konkurencije).Znam da ce sad posrljati brdo vas kako sve to moze na pc da se igra,ali pc nije konkurencija soniju:)
Konzole su masine za igranje i nikada nece postati kompijuter.Uvek ce im nesto namerno oduzeti(ograniciti ih).Da bi ljudi ipak morali imati obe platforme:)Malo njih ima samo ps3 ili samo xbox360 i wii:)
 
ali pc nije konkurencija soniju:)

off:

Dobro ja sam samo dao primer sta sony konzola moze u odnosu na druge KONZOLE :)
Hteo sam samo da kazem da je ps3 dobar multimedijalni uredjaj za nekog ko nema pc,a hteo bi da radi neke stvari na pc od recimo 200E (samo surh,filmovi mjuza).Nemoj sad da me shvatis pogresno pa da kazes kako sa konfiguracijom od 200e nemoz nista da se igra:)Da napomenem da ps3 ne moze u potpunosti zameniti pc,ali jedan dobar deo moze:)


Ko razume shvatice:D Tj ko zeli da razume:)
 
Nebitno je sta nedostaje, Killzone 2 izgleda fenomenalno u pokretu, daleko od svega ostalog dostupnog na konzolama. Igra briljira u mnogim stvarima i na momente zaista ostavlja... jako, jako mocan utisak...



Huh? KZ2 $60 miliona? Najskuplja igra koju je SCEI trenutno pravi je God of War 3, koji ima budzet, ako se ne varam, $40 miliona. Cifra za KZ2 se vrti oko 20 miliona evra.

Ta cifra od 20 mil. eura je navodno bila u pocetku. Nebitno!
 
"Carmack admitted that he spends a lot of time on the Wii, and how he’d like and is in talks to develop a Wii game. When asked whether it’s related to the unnamed iPhone title, Mr. Carmack answered:” Yes, it could possibly lead into it. Not directly from that, but a very similar concept for something”."
 
To je upravo ono što ne valja sa gaming industrijiom. Šta će sada da uradi, da portuje Wolfenstein ili Quake za Wii? Vau, umirem od želje da to igram 174. put samo zato što je to Karmak.
 
"Carmack admitted that he spends a lot of time on the Wii, and how he’d like and is in talks to develop a Wii game. When asked whether it’s related to the unnamed iPhone title, Mr. Carmack answered:” Yes, it could possibly lead into it. Not directly from that, but a very similar concept for something”."

Carmack je piz*a.
 
Ne znam sto se vodi ovolika polemika. Ljudi rade dalje unapređenje i optimizaciju postojećeg Cry 2 engine-a, sa akcentom na optimizaciji. Jedino bi možda mogli da se zapitate zbog čega ga nazivaju Cry Engine 3, jer je Epic više fora dodao u Unreal Engine 3 od kako je debitovao, da bi sada po toj logici trebalo da se zove Unreal Engine 6. Cry je trebalo da se zove Cry 2.1 ili tako nešto. Grafika će u igrama za PC i dalje biti nabudžena, verovatno ne toliko u odnosu na Crysis koliko je Crysis bio u odnosu na prvi Far Cry (zapravo, napredak neće biti ni blizu toliki), ali su se oni ipak dosta trudili oko optimizacija kako bi naslovi išli na Xbox 360 i PS3. I tako će neki naredni Crysis ili originalni Crysis sa još misija, portovati na ove konzole i to će izgledati kao na High, što je sasvim ok i više nego ok za takav otvoreni engine.

Bezveze se prepirete... kao i u većini situacija, a na kraju će da bude ono što sam ja rekao :)
 
Evo analize:
http://www.digitalfoundry.org/blog/?p=619
http://www.eurogamer.net/articles/gdc-cryengine-3-the-technical-breakdown

First of all kudos to Crytek for releasing a trailer that really is an accurate representation of the work it has done so far on its new CryEngine 3 console technology. We're talking about direct captures from the PlayStation 3 and Xbox 360 with no touching up. In an age where massaging and manipulation of media assets is all but the norm, what Crytek has revealed is refreshingly authentic.

The engine is clearly still in development, and I suspect that there's still plenty of work to do. Most people have already commented on the fluctuating frame-rate, but it's also clear to see that there are a range of differences between implementations of graphical features on both platforms. We'll save the in-depth analysis there for a time when there is actually a gameplay experience at stake.

Frame rate analysis on the released video? Yes, we’ve done it on the 340MB WMV issued by Crytek - an amazingly clean encode, by the way, requiring only a handful of tweaks to the frame analyser readout owing to macroblocking turning a few dupe frames into unique ones. All that being the case, we can say that as an average across the entire range of clips, frame rate on both systems is at 25.5fps give or take a 0.1fps variance.

You can surmise that the Xbox 360 version of the engine appears to be ahead in development compared to the PS3 rendition. You draw this conclusion simply from the fact that the majority of shots involving elements that really tax the engine (and thus incur frame loss) are using 360 video. So, early days yet, and I would be hoping for closer platform parity and a solid 30fps frame-rate on any game powered by this new engine, the first of which must surely be Crysis itself? Crytek needs a showcase game for its console technology, and why not a console rendition of one of the most beautiful-looking games ever made?

So there we go. What is clear is that both versions are running at native 720p, with anti-aliasing absent at this time - we’d be hoping at least for an EdgeAA solution in the final game, as used on the PC version. The trailer itself is a very intriguing teaser and it leaves us hungry for more information. We’re currently sorting out a technical Q+A with Crytek itself which is a hugely exciting opportunity, so look out for that soon.

P.S.
3.6GB lossless version of the CE3 engine trailer came in overnight... "Maximum Media Assets" from Crytek!

:D
 
Poslednja izmena:
kao za ps4 kad jos nije izaso ps4 ?
 
sta mislis da developeri ne dobijaju informacije kakve ce biti nove konzole ?
pa kako bi onda izlazili naslovi za konzolu kad i sama konzola
isto tako je i za PC, jaci timovi rade sa nvidiom, intelom, atijem, sve je to jedan veliki krug koji nama izvlaci zadnji dinar
 
First game with Cryengine 3 in 2010 at the earliest

It seems like we won't see a Cryengine 3 based game this year. Creytek CEO Cevat Yerli said so in an interview with the German magazine Gamestar. Accordingly the first Cryengine 3 based game will be released in 2010 at the earliest. If this game will be coming from Crytek, has not been decided on yet since Crytek has many partners who could deliver games with the Cryengine 3 earlier.

At the GDC Crytek impressed with the new engine while other big engine players like id Software and Epic Games took a back seat.
 
Cryengine 3 (HD) Xbox360 vs PS3 comparison

[YOUTUBE]w4DOtCxSJvg[/YOUTUBE]

Nekako lepse izgleda na PS3 :)
 
Poslednja izmena:
Izgledaju skoro isto stim da Xbox verzija izgleda normalnije. Kod trojke je svetlo ili prenaglaseno ili previse stisano, prelazi izmedju svetla i senki su ostri. U svakom slucaj Crytek i Cevat su posteno izlevatili i Epic i id software.
 
Poslednja izmena:
Pa ne mozemo mi to reci gde izgleda bolje:)
Kad izadje neki demo onda se moze diskutovati.Mada ako je multiplatform,onda ce svugde biti isto otprilike.Isto ima na jednom sajtu video poredjenje 2 verzije nekog masefekta.Neznam koja je to igra!Pa navodno xbox verzija izgleda bolja:)Mislim smesno je reci da na konzoli izgleda igrica bolje od kompa.
 
Powerpoint prezentacija...

http://www.crytek.com/fileadmin/use...ons/2009/A_bit_more_deferred_-_CryEngine3.ppt

Deferred Lighting, Image Based Lighting, Poboljsani SSAO...

GI deluje fenomenalno

Details will be presented at upcomingSiggraph 2009 by Anton Kaplanyan who developed that at Crytek
Implemented and fast on XBox360, PS3 and PC
No precomputation
Fully dynamic (geometry, materials and lights)
Unified for static and dynamic objects

A za poznate probleme (transparencija i AA) kad je deferred sistem u pitanju, kazu:

Transparency => falling back to well known techniques:
Per pixel global fog and fog volumes (deferred)
Back to front sorted alpha transparent objects
Volume texture clouds, Imposter clouds, Distance clouds
Particle systems avoiding per particle sorting

Anti-aliasing => Nasty but possible
EdgeAA, …
... we work on it

2i0nr6.jpg

:p
 
Poslednja izmena:
Pregledao sam ovaj pps i naravno ne razumem nista od ovih strucnih izraza, ali vidim da ce biti tu "materijala" i da ce neki novi Crysis izgledati jos realisticnije (naravno). Samo se nadam da nece opet, kada izadje Kriza na CE3, morati covek da ima graficku od 300+evra da bi mogao da igra na high. Jer ipak, za npr. 2 god. (ne znam ni kada planiraju da izdaju igru baziranu na CE3), ce i prosecna graficka biti veoma mocna, pa ce valjda moci da se izbori sa ovim novi "feature" -ima. Ako ne preteraju..:)
 
Posto su sada grafe sve jace i jace iz generacije u generaciju, kada sam presao skoro sa 3870 na 4870 mogao sam da iskusim to poboljsanje (da ne preteram dobio sam 100% performansi u nekim naslovima). Pa mozemo da pretpostavimo da ce to da se rola na grafi od nekih 150-200e uz odgovarajuce ostale komponente -> cpu. I prvi Crysis sam ja odigrao na High+AA sa svojom proslom 3870 koja je tada kostala nekih 180e, mada na 17inch monitoru...
 
Nazad
Vrh Dno