Šta je novo?

CryEngine 3 - Coming 2011 on PC, PS3, (PS4) & Xbox 360

Demo video:

http://pc.ign.com/dor/articles/965172/cry-engine-3-video/videos/cryengine3_trl_032309.html

Ne izgleda NIMALO bolje od onoga sto imamo sad.Cak su se i sprdali sa dizajnom nivoa- pravili su tipicne "zatvorene" prostore, a ono malo eksterijera je ojadjeni Crysis -kao da fali deo detalja, volumetricni oblaci mi prvo padaju u oci, tj. nema ih.
Sto potvrdjuje da je CE3 (bar ovaj prikazan na snimku) isto sto i CE2, ali sa manje slatkisa za oci:D Ostaje da se vidi hoce li izbaciti jos koji filmic, ali sa stvarnim pomakom unapred.
 
Poslednja izmena:
U pravu si, ovo je isto kao i dvojka. Samo sebe ispaljuju sa ovim filmom...:smash:
 
Pa ne ispaljuju sebe u sustini, vec nas:D Ali- to je biznis, i znaju sta rade.I ovoliko sto je prikazano u demo filmicu maltene nijedna konzolna igra nema, i ako zaista radi dobro na konzolama -to je uspeh, zaista...
A trik da je ovo CE3, a ne CE1.75 ce biti dobra reklama svakako.

295r61v.jpg


Smesno :S: Fali tu ihaaaaj stvari...
 
Poslednja izmena:
Shto spominjesh CE1.75,ne razumem kako ne bi CE2 mogao da se okarakterishe kao nova generacija.
 
Pa hocu da kazem da je ovo na snimku zapravo ojadjeni CE2... tj. CE1.7534 :D
 
Ili je mozda CE2, a na developerima ostaje da biraju koje ce efekte implementirati, a koje nece, da bi se ostvarile trazene performanse?

Uostalom, ovo ce koristiti iskljucivo multiplatform igre. Graficki najlepse igre ne koriste multiplatform enginea nalik na UE3, ili sad CE3.
 
Ta "teza" nije tacna, jer je sve u developerima i njihovim gazdama, a ne u engine-u. Svejedno, ovo i tako kako je- predstavlja najlepsu grafiku na konzolama, stoji rame-uz-rame sa vizuelno najlepsim konzolnim igrama a zbog nekih tehnickih stvari i "sitnica koje zivot znace" ih i prevazilazi.No, to je stvar za diskusiju iz koje se u startu iskljucujem...

Jos neka poredjenja (s tim da je ova gornja slika ojadjena za teksture u daljini, tj. fali joj texturestreaming=0...)

CryEngineComparison.jpg
 
Poslednja izmena:
^odakle kacis ove slike iz ce3? deluje mi da su screenshotovi iz onog videa koji je sam po sebi ocajnog kvaliteta

Svejedno, ovo i tako kako je- predstavlja najlepsu grafiku na konzolama, stoji rame-uz-rame sa vizuelno najlepsim konzolnim igrama a zbog nekih tehnickih stvari i "sitnica koje zivot znace" ih i prevazilazi.

:). kako mozes nesto na osnovu jednog minuta demo snimka loseg kvaliteta (bar ja nisam naisao na neki hd) da tvrdis nesto ovako.
 
Gledao sam tech demo u "HD-u" (iako je dosta los kvalitet cak i u HD-u, bolje je od IGN-ovog djubreta).

Prvo, ovo je tech demo. Treba sacekati da vidimo kada ce izaci prva igra zasnovana na ovome i na sta ce liciti.
Drugo (ako ce igra liciti na ovo, a nadam se da ce sve biti poboljsano u narednom periodu), ovo ne moze da stoji rame uz rame sa najlepsim konzolnim igrama.

@kimi
http://rs740.rapidshare.com/files/21...2309_wmvhd.rar

Naravno, ostavljam mogucnost da me video nije impresionirao zbog njegovog kvaliteta...
 
Poslednja izmena:
^^Slike jesu sa tog videa (ali HD)...i vidi se sve sto treba da se vidi, ono sto fali je kvalitet tekstura, koji naravno ne moze da se vidi, pa da se poredi- sto je u ovom slucaju i nebitno doduse...jer rezolucija tekstura ne oslikava kvalitet endzina...HD video

kimi je napisao(la):
kako mozes nesto na osnovu jednog minuta demo snimka loseg kvaliteta (bar ja nisam naisao na neki hd) da tvrdis nesto ovako.

Pa fora je sto je to tech demo snimak, kojim su prikazali razne bitne stvari- dinamicka svetla, volumetricna svetla, dinamicke senke, fiziku, partikle, pokretnu vegetaciju, itd...Apsolutno je konkurentno i ne moze da se kaze "losije je zato sto je multiplatform"...mada eto, neki vele da ne valja...od mene dosta na tu temu...
 
Poslednja izmena:
Ako bude kao u videu, ni zastavu mu ne bi držao:
large_killzone_thumb_21.jpg



Ipak, moram da pohvalim enterijere, koji najzad nakon Far Cry-a i Crysis-a liče na nešto.
 
LoL...ovakav post sam ocekivao od Gruje, a ne od tebe.Ono, mogao bi i neki gif da okacis...sa tim predivnim enterijerima, koje jelte FC i Crysis nemaju:d
Cisto da flejm bude potpun;)
 
Poslednja izmena:
Nisam ja u fazonu gifova. A enterijeri jesu slaba tačka i Crysisa i Far Crya, no srećom igre su uglavnom smeštene na otvorene prostore pa to i nije toliko bitno u tim igrama. Da li je do neoptimizovanosti engine-a ili neznanja programera - ne znam, ali je simptomatično da neko ko toliko pažnje obraća na svaki detalj pusti da čitave sekcije izgledaju za klasu-dve ispod, ili što bi neki rekli - kao na konzoli. Da je, posebno u Far Cry-u, to bilo do znanja a ne do lenjosti, indikator je bio i pad performansi do koga bi dolazilo kada se zakorači u neki enterijer.

No, sve je to sekundarno. Ono što sam želeo da kažem (između ostalog i onom sličicom) jeste da nije tačno da na konzolama ne postoji bolje od onog videa. Samo što ti endžini nisu korišćeni za prikaz tog tipa objekata koji u videu dominira. Ali npr. Killzone 2 i Metal Gear Solid 4 svakako nemaju razloga za brigu.
 
Pa fora je sto je to tech demo snimak, kojim su prikazali razne bitne stvari- dinamicka svetla, volumetricna svetla, dinamicke senke, fiziku, partikle, pokretnu vegetaciju, itd...Apsolutno je konkurentno i ne moze da se kaze "losije je zato sto je multiplatform"...

pa jeste konkurentno. pogledao sam hd snimak, fino to izgleda sve sto si nabrojao ali nisam video nesto sto bi ga stavilo ispred najlepsih exkluziva (kao da ne znamo o kojoj igri pricamo :p).

inace pokretna vegetcija je cool :) .. samo mi je malo smesno ponasanje, pucas u palmu a grane se vrte ko ventilator :D
 
Nisam ja u fazonu gifova. A enterijeri jesu slaba tačka i Crysisa i Far Crya, no srećom igre su uglavnom smeštene na otvorene prostore pa to i nije toliko bitno u tim igrama. Da li je do neoptimizovanosti engine-a ili neznanja programera - ne znam, ali je simptomatično da neko ko toliko pažnje obraća na svaki detalj pusti da čitave sekcije izgledaju za klasu-dve ispod, ili što bi neki rekli - kao na konzoli. Da je, posebno u Far Cry-u, to bilo do znanja a ne do lenjosti, indikator je bio i pad performansi do koga bi dolazilo kada se zakorači u neki enterijer.

Ne znam gde si video te "slabe tacke"...FC ima fantasticne enterijere, i za razliku od 99.9% shootera, raznovrsne tokom nivoa.Od prve scene u bunkeru, ruine zarasle u vegetaciju, sa svetloscu koja se probija kroz otvore, pa vodom po podu...dalje ima mracne tunele i pecine, pa opet bunkere, pa zardjali WW2 nosac aviona nasukan na obali, pa sve do hi-tech laboratorija...
A sto se performansi tice, nisam primetio da radi nesto slabije...Moj drugar jeste, ali na FX5200:d
Crysis nema raznovrsne nivoe u enterijeru, jedina duza deonica koju su napravili kao diverziju (stos da se i u totalno linearnom okruzenju "neiskusni" pogube- samo zato sto su stavili zeroG) je izazvala maltene proteste lol...A izgleda brutalno i fantasticno detaljno...Da ne pominjem nosac aviona ili korejsku laboratoriju na ostrvu...kakve crne multiplatforme...

No, sve je to sekundarno. Ono što sam želeo da kažem (između ostalog i onom sličicom) jeste da nije tačno da na konzolama ne postoji bolje od onog videa. Samo što ti endžini nisu korišćeni za prikaz tog tipa objekata koji u videu dominira. Ali npr. Killzone 2 i Metal Gear Solid 4 svakako nemaju razloga za brigu.

E vidis, po meni, endzin koji, da bi prikazao osvetljenje na sceni ne podrazumeva da sve teksture obojis u zeleno-braon, ili zeleno-sivo ce uvek biti ispred.Developer koji bude imao ovaj endzin na raspolaganju, mocice da radi iste bazicne stvari kakve imaju te dve igre...da dizajnira nivoe na isti nacin ako hoce, da "zacrni" sve uglove na teksturama simulirajuci AO, animira delove zidova da simulira raspadanje, da animira botove onako fino da padaju pod udarima metka.Jos kada su na nivou pojedine deonice male i zatvorene, jos bolje- eto mesta za jos jedno dinamicko svetlo na sceni.
A zatim ce imati i ovo sto je prikazano na videu.Nivo koji ima velicinu, u kom mozes da odes do udaljene tacke koju vidis, gde okruzenje nije kulisa koja sluzi da okruzuje neku zgradu/brod/grupu zgrada/itd tek reda radi, zatim vegetaciju koja postoji na sceni, objekte koji jesu podlozni destrukciji, vodu koja izgleda kao voda...

I maltene najvaznije, sto se ovo sve radi kroz editor.A editor je toliko dobar, da svako sa iole znanja i volje moze da napravi sta hoce i da ispadne fenomenalno.To otvara nove mogucnosti, developeri mogu za manje vremena da izbace naslov, mogu da posvete gameplayu i dizajnu vise vremena, umesto programiranju tehnikalija kakve su svetlo/fizicki model/Level of Detail celog nivoa -jer to endzin radi umesto njih.I to svejedno da li su u enterijeru ili eksterijeru...

Prost primer- odes na google earth, odaberes lokaciju po zelji, lupis screenshot, doradis u PS po potrebi, ucitas ga kao height map u editoru, dobijes tu lokaciju u 3D u editoru, pa i sve sa teksturom "iz vazduha" ako hoces, ako neces, uzmes cetkicu i obojis po zelji.Stavis drvce.Ono odmah dobije bacenu i sopstvenu senku, volumetricno svetlo kroz krosnju, njise se u zavisnosti od slajdera za vetar, a cela scena je osvetljena u zavisnosti od slajdera za vreme dana/vremenske uslove...sve bez programiranja, gubljenja vremena za optimizaciju (jer to endzin radi umesto tebe), imas samo "budzet" u vidu zeljene iskoriscenosti resursa/FPS-a i to je to.
Cak i grupa amatera, ili pak jedan sa debljim zivcima moze da napravi igru kakvu zeli i po svom ukusu.Sto naravno ostavlja mogucnost za razvoj bezbroj modova/konverzija.

Sto se developera tice, sve je na njima i njihovim gazdama.Da li ce igra biti smece ili ne po gameplayu, to je osnovno.Ali ovako imaju grafiku i odlican engine na raspolaganju.
Jedino bi se UE3 mogao nazvati konkurencijom (u smislu postojeceg editora), ali je znatno osakacen time da nikad nije izasao kao kompletan zaseban editor, vec samo editor za Unreal Turnament mape.I koliko je ogranicen u odnosu na CE Sandbox, svako ko ga je otvorio i isprobao, znace.
 
Poslednja izmena:
Ovo je za sada najbolji screenshot koji sam nasao. Izgleda duplo losije u odnosu na CE2.

2dm9z9.jpg


Dolje sam okacio screenshot sa Ultra detaljima.
 

Prilozi

  • Crysis 2009-03-24 13-31-20-85.jpg
    Crysis 2009-03-24 13-31-20-85.jpg
    279.8 KB · Pregleda: 175
Najbolje da su HD slicice, pogledaj koliko je kompresovan taj video po ovom IGN logou.
 
Koji uzas :).

Grafika iz Warhead + fizika iz KZ2, to raji treba, a ne neki poluproizvodi...
 
Ok, moje izvinjenje.. nije mi namera nikakav lock. Mislim da ima logike u tome sto pricam, ali ako ne razumete necu da dalje raspaljujem vatru. Samo kazem da bi valjda trebalo da vas raduje da ce Crytek praviti optimizovanije igre, jer je valjda do sad ocigledno da za Crysis nije potreban onakav PC kakav je trebao kad se tek pojavio. Ne znam gde zurite sa tom tehnologijom i gladju za sve boljom i boljom grafikom? Jel vam zaista nije dosta trenutno Crysis grafika? i na ustrb igara sa boljim gameplayom, dizajnom nivoa i pricom, vi bi jos jedan tech demo za mazohisticki novi hardver? Samo to sam hteo da kazem..

@ starivuk

Nece nikako PS4 2011-e, budi uveren u to.
 
Poslednja izmena:
Ja znam da ne cine samo teksture, vi? :) Nisam jos pogledao ovo u pokretu, verovatno izgleda dosta slicno Crysis-u, barem na High detaljima. A to ce navodno raditi na konzoli od 199 dolara.
'Ladno pre birate opciju neoptimizovanih igara i da dajete ogromne novce za upgrade, umesto da se radujete kad vidite da kad se hoce, sve to moze i na manje skupim masinama? Jeli Crysis totalno druga igra kad stavis High i Highest (Ultra), promeni se i fizika, gameplay? Mazohizam stvarno...

Krizi je grafika najjaci adut.
A high resolution texture, volumetricno osvjetljenje, napredni parallax, full dinamicno osvjetljenje... je uvijek isto zahtjevno i izgleda isto, bilo u pokretu ili ne. Ovaj izraz "u pokretu" se jedino koristi na ovom forumu.

I ja dajem svoju lovu, ne tvoju. Suvisno je raspravljati o tome.
 
Ok, moje izvinjenje.. nije mi namera nikakav lock. Mislim da ima logike u tome sto pricam, ali ako ne razumete necu da dalje raspaljujem vatru. Samo kazem da bi valjda trebalo da vas raduje da ce Crytek praviti optimizovanije igre, jer je valjda do sad ocigledno da za Crysis nije potreban onakav PC kakav je trebao kad se tek pojavio. Ne znam gde zurite sa tom tehnologijom i gladju za sve boljom i boljom grafikom? Jel vam zaista nije dosta trenutno Crysis grafika? i na ustrb igara sa boljim gameplayom, dizajnom nivoa i pricom, vi bi jos jedan tech demo za mazohisticki novi hardver? Samo to sam hteo da kazem..
nece nas radovati ako je uslov za tu "optimizaciju" degradacija kvaliteta ;) i to sto kazes, zar nam nije dosta? pa naravno da nije. mozda danas i jeste ali nece biti dosta 2011. godine svakako. poenta je u napretku a ne u tapkanju u mestu. mozda cemo zvucati kao foliranti, elitisti, fejkeri ili razmazeni, ali da se zadovoljavamo muljavim texturama i igranju na gamepadu imali bi smo konzole odavno i ustedeli brdo novca. ali eto, krastavac, na srecu (ili zalost) nismo u tom fazonu...
nadam se da ovo nece rasplamsati dalji flame.
 
Poslednja izmena:
nece nas radovati ako je uslov za tu "optimizovaciju" degradacija kvaliteta ;) i to sto kazes, zar nam nije dosta? pa naravno da nije. mozda danas i jeste ali nece biti dosta 2011. godine svakako. poenta je u napretku a ne u tapkanju u mestu. mozda cemo zvucati kao foliranti, elitisti, fejkeri ili razmazeni, ali da se zadovoljavamo muljavim texturama i igranju na gamepadu imali bi smo konzole odavno i ustedeli brdo novca. ali eto, krastavac, na srecu (ili zalost) nismo u tom fazonu...
nadam se da ovo nece rasplamsati dalji flame.

Prvi put se slazem sa tobom i ako imas Ati:banana::banana:
 
Da nisu mozda "optimizanije" igre? Cemu navodnici kao da sam pogresno rekao? :whip:
moja greska. prvo sam napisao "optimizovanije igre" pa sam prepravio u to sto sam prepravio (htedoh reci optimizaciju), dakle typo. sada cu ispraviti. ali opet ne kapiram poentu tvog posta?
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno