Šta je novo?

Carina na posiljke [FAQ u prvom postu]

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
ne znam zasto se neki od vas ovde ponašaju kao da su ODUVEK paketi na srpskoj carini stajali 20 i više dana,to je TREND u zadnja 2-3 meseca......ranije nije bilo tako....da li to shvatate??

Mislim da nije baš tako, oko prošle nove godine i praznika, i malo pre, kad se najviše narucivalo, kašnjenje je isto bilo tu negde skoro 20 dana, jer su bili zatrpani, onda kako je godina odmicala i manje paketa stizalo smanjili su to vreme na do nedelju dana... dok opet nisu poludeli za vreme selidbe i godišnjih odmora...
Svaki praznik, povećano naručivanje, godišnji odmor, atmosferske nepogode, povećavaju vreme čekanja :(
 
Opet ona priča, da je žrtva kriva. Ono kada žena opet tera muža da je bije.....

Nije problem kada jedan korisnik vrati pošiljku od 2$ koja je procenjena na 15$ i oprosti, zaboravi na plaćena 2$.
Nije problem ni kada jedan korisnik vrati mobilni od 50$ procenjen na 100$ i traži povraćaj umanjen za troškove slanja.

Problem je u carini i njenom ponašanju. Odokativnom procenjivanju i opet zadržavanju pošiljki 20 i više dana.

Pa šta bi bilo da savesno rade svoj posao, i precizno procenjuju. Proces bi trajao godinu dana. Danas naručiš telefon i dobiješ ga za 14 meseci....

Kakva zrtva? Prijatelju, ako vratis paket i trazis pare nazad jedina zrtva u celoj priči je prodavac kojem si džabe napravio posao, a usput je izgubio vreme, energiju i zaradu. Da li ti zaista misliš da je nekom ko prodaje online iz bilo koje zemlje bitno sta radi neka carina u Srbiji? Sta misliš ako svi budu vracali pakete sta ce da bude rezultat? Skinuce Srbiju sa liste i zdravo. A kako je internet danas globalno selo kad jedan skine Srbiju sa liste krenuce lancano da skidaju i oni koji nikad ništa nisu ni slali ovamo. Sami sebi uvodimo sankcije tako.

Dalje, da li zaista misliš da carinu nešto pogađa ako ti vratis paket? Posto sam puno radio sa njima pa znam kako rade i kako razmišljaju, evo da ti kažem, zabole ih ona stvar. Njima ni iz dzepa ni u džep, oni su svoj posao obavili. Sta ćeš ti dalje apsolutno ih se ne tice.

Dakle tvoja odgovornost je da uračunaš sve rizike kad narucujes nešto, nije ni prodavca ni carine. I nemoj biti beba, imas na raspolaganju sredstva da rešavaš sa carinom sve nesporazume. Vracanje paketa je samo nezrelo i neodgovorno ponasanje, ništa vise.
 
Da li ima svrhe poslati email carini sa dokazima o placanju predmeta koji je bio na popustu i koji u proseku kad se izgugla kosta 5x vise i podleze i carinjenju pored klasicne naplate pdv-a? Paket je tek stigao na carinu i po trackingu se vidi da ce biti ocarinjen.
Imam screenshotove email-a od prodavnice i od paypala, da li je potrebno jos nesto i da li se salje na [email protected]?
Znam da je bilo price ranije na ovu temu al bese davno a i cini mi se da je i tu lutrija dal ce videti email i prihvatiti moje dokaze...

Pisao sam ja o ovome pre jedno 2-3 nedelje (ne znam da li se to klasifikuje kao davno ili ne...) kad sam im na mail slao dokaze za telefon koji je bio na carini...
 
Kakva zrtva? Prijatelju, ako vratis paket i trazis pare nazad jedina zrtva u celoj priči je prodavac kojem si džabe napravio posao, a usput je izgubio vreme, energiju i zaradu. Da li ti zaista misliš da je nekom ko prodaje online iz bilo koje zemlje bitno sta radi neka carina u Srbiji? Sta misliš ako svi budu vracali pakete sta ce da bude rezultat? Skinuce Srbiju sa liste i zdravo. A kako je internet danas globalno selo kad jedan skine Srbiju sa liste krenuce lancano da skidaju i oni koji nikad ništa nisu ni slali ovamo. Sami sebi uvodimo sankcije tako.

Dalje, da li zaista misliš da carinu nešto pogađa ako ti vratis paket? Posto sam puno radio sa njima pa znam kako rade i kako razmišljaju, evo da ti kažem, zabole ih ona stvar. Njima ni iz dzepa ni u džep, oni su svoj posao obavili. Sta ćeš ti dalje apsolutno ih se ne tice.

Dakle tvoja odgovornost je da uračunaš sve rizike kad narucujes nešto, nije ni prodavca ni carine. I nemoj biti beba, imas na raspolaganju sredstva da rešavaš sa carinom sve nesporazume. Vracanje paketa je samo nezrelo i neodgovorno ponasanje, ništa vise.

Delimično si u pravu ali...gubitak sem prodavca svakako ima i kupac koji pošiljku koju je prilično dugo čekao na kraju ni ne primi jer je jedna karika u celom tom putešestviju loše odradila svoj posao. Ta loša karika u ovom slučaju je carina ali i prodavci koji rade krivično delo tj lažno postavljaju vrednost paketa pa se ovi moraju lomatati po internetu i tu dolazi em do usporavanja em do gresaka prilikom procene vrednosti pošiljke. Poenta je da kada bi svi online prodavci bili krivicno gonjeni u slučaju lažiranja vrednosti pošiljki problema nebi ni bilo, samo je potreban uvid u pravu cenu otisnutu na paketu. Ali to je već problem na globalnom nivou.
Što se tiče vraćanja paketa u slučaju pogrešne procene carinjenja to je često jedino rešenje sem ako nemate živaca i još malo para da se usvoji vaš dokaz o pravoj vrednosti paketa.
 
Da carina želi mogla bi lako da pojednostavi proceduru žalbe.
Medjutim, oni to ne žele, tako da mi kolektivno, kao narod, ni ne zaslužujemo bolje nego da sami sebi uvodimo sankcije.
 
Delimično si u pravu ali...gubitak sem prodavca svakako ima i kupac koji pošiljku koju je prilično dugo čekao na kraju ni ne primi jer je jedna karika u celom tom putešestviju loše odradila svoj posao. Ta loša karika u ovom slučaju je carina
Ako si u žurbi uzimaj express službe i problem sa čekanjem je rešen. U svim ostalim slučajevima radi kao i što mnogi od nas rade. Planiraj kupovine unapred i nema sikiracije...Carina sigurno radi onako kako im propisi dozvoljavaju. To što imaju lufta i u vremenskom i cenovnom rasponu rešavanja pregleda pošiljki najverovatnije je negde napisano. Možda su državni službenici, ali teško da su toliko glupi da krše pravilnike, jer to se kad tad obije o glavu.
ali i prodavci koji rade krivično delo tj lažno postavljaju vrednost paketa pa se ovi moraju lomatati po internetu i tu dolazi em do usporavanja em do gresaka prilikom procene vrednosti pošiljke. Poenta je da kada bi svi online prodavci bili krivicno gonjeni u slučaju lažiranja vrednosti pošiljki problema nebi ni bilo, samo je potreban uvid u pravu cenu otisnutu na paketu. Ali to je već problem na globalnom nivou.
Utopija. A svet ne bi imao bogate trgovce...

Što se tiče vraćanja paketa u slučaju pogrešne procene carinjenja to je često jedino rešenje sem ako nemate živaca i još malo para da se usvoji vaš dokaz o pravoj vrednosti paketa.
Ako nemaš para, onda moraš imati živaca za čekanje. Ako nemaš živaca za čekanje, onda moraš imati para. Ako nemaš ni jedno ni drugo, onda odustani od bilo kakve kupovine.
Želja i realnost su različite, ali i dokazive, pa ako su pogrešili u proceni, ti uvek imaš dokaz koliko si platio. Sigurno je elektronski. Tako ga i pošalji na njihov i dobićeš novi obračun. Sve je ovo potvrđeno više puta u ovoj temi.
 
Poslednja izmena:
Mislim da nije baš tako, oko prošle nove godine i praznika, i malo pre, kad se najviše narucivalo, kašnjenje je isto bilo tu negde skoro 20 dana, jer su bili zatrpani, onda kako je godina odmicala i manje paketa stizalo smanjili su to vreme na do nedelju dana... dok opet nisu poludeli za vreme selidbe i godišnjih odmora...
Svaki praznik, povećano naručivanje, godišnji odmor, atmosferske nepogode, povećavaju vreme čekanja :(

Pa dobro,da li je sada nova godina?

Koji je sada početkom novembra praznik?.....nije nijedan

Da li je vreme godisnjih odmora?....nije

Nema čak ni atmosferskih nepogoda,vreme je izuzetno lepo za novembar,a oni opet kasne sa carinjenjem po 20 dana....

Kako ne vidite da u nekim "normalnim" okolnostima oni kasne po 20 dana (što ranije najčešće nije bio slučaj),a šta će tek onda biti kada bude stvarno nova godina?....kasniće 45 dana sa carinjenjem?
 
Delimično si u pravu ali...gubitak sem prodavca svakako ima i kupac koji pošiljku koju je prilično dugo čekao na kraju ni ne primi jer je jedna karika u celom tom putešestviju loše odradila svoj posao. Ta loša karika u ovom slučaju je carina ali i prodavci koji rade krivično delo tj lažno postavljaju vrednost paketa pa se ovi moraju lomatati po internetu i tu dolazi em do usporavanja em do gresaka prilikom procene vrednosti pošiljke. Poenta je da kada bi svi online prodavci bili krivicno gonjeni u slučaju lažiranja vrednosti pošiljki problema nebi ni bilo, samo je potreban uvid u pravu cenu otisnutu na paketu. Ali to je već problem na globalnom nivou.
Što se tiče vraćanja paketa u slučaju pogrešne procene carinjenja to je često jedino rešenje sem ako nemate živaca i još malo para da se usvoji vaš dokaz o pravoj vrednosti paketa.

To sto ti misliš da je krivicno delo, mozda u državi prodavca nije. Cak i da jeste, to je njegov problem. Tvoje je da se upoznaš sa politikom poslovanja prodavca i da te uslove prihvatis ili ne.

Ako ih prihvatis onda snosi svoj deo odgovornosti do kraja.

Dalje, diskreciono pravo carine je da proceni vrednost posiljke. Ako su promasili u proceni imas sredstva na raspolaganju da gresku ispraviš.

Ali, to nije problem. Problem ovde je tipicno srpsko razmisljanje, "boli me qr, sad ću da narucim, pa ako prođe prođe. Ako mi naplate carinu, vratim paket i refundiram, boli me qr, a onda na sva usta ke**m kako carina reze takse, kako su mafija, itd". To je nezrelo i neodgovorno. Nismo mi Bogom dani da prodavci moraju to da trpe, tako da ako se tako nastavi bicemo sankcionisani.
 
Da carina želi mogla bi lako da pojednostavi proceduru žalbe.
Medjutim, oni to ne žele, tako da mi kolektivno, kao narod, ni ne zaslužujemo bolje nego da sami sebi uvodimo sankcije.

Opet krajnje neodgovorno. Uvedi sam sebi sankcije lepo pa kad je već sve tako prestani da narucujes online. Ima nas dosta koji drugačije razmisljamo i srecni smo sto posle sankcija 90-ih danas imamo tu opciju online narucivanja. Dok se stvari ne izmene sa državnim sluzbama se borimo sredstvima koja su na raspolaganju.

A za menjanje carina, propisa i ostalog zna se , tu su izbori.
 
da li neko zna koji datum danas carine?
 
Idemoooo

17.10.2015. 17:57 - CH - SGSINY, 23.10.2015 22:23:00, CH - CHZRHT Otprema
24.10.2015. 11:45 - 11003 IZMENIÈNA POŠTA, Prispeæe
26.10.2015. 10:06 - 10200 GPC BEOGRAD - 10200 GPC BEOGRAD, Otprema, PODNOŠENJE NA CARINSKI PREGLED
27.10.2015. 08:11 - 10200 GPC BEOGRAD - 10200 GPC BEOGRAD, Otprema, PODNOŠENJE NA CARINSKI PREGLED
28.10.2015. 08:06 - 10200 GPC BEOGRAD - 10200 GPC BEOGRAD, Otprema, PODNOŠENJE NA CARINSKI PREGLED
29.10.2015. 07:59 - 10200 GPC BEOGRAD - 10200 GPC BEOGRAD, Otprema, PODNOŠENJE NA CARINSKI PREGLED
30.10.2015. 08:40 - 10200 GPC BEOGRAD - 10200 GPC BEOGRAD, Otprema, PODNOŠENJE NA CARINSKI PREGLED
02.11.2015. 08:54 - 10200 GPC BEOGRAD - 10200 GPC BEOGRAD, Otprema, PODNOŠENJE NA CARINSKI PREGLED
03.11.2015. 07:52 - 10200 GPC BEOGRAD - 10200 GPC BEOGRAD, Otprema, PODNOŠENJE NA CARINSKI PREGLED
04.11.2015. 09:10 - 10200 GPC BEOGRAD - 10200 GPC BEOGRAD, Otprema, PODNOŠENJE NA CARINSKI PREGLED
05.11.2015. 08:05 - 10200 GPC BEOGRAD - 10200 GPC BEOGRAD, Otprema, PODNOŠENJE NA CARINSKI PREGLED
06.11.2015. 07:59 - 10200 GPC BEOGRAD - 10200 GPC BEOGRAD, Otprema, PODNOŠENJE NA CARINSKI PREGLED
07.11.2015. 08:08 - 10200 GPC BEOGRAD - 10200 GPC BEOGRAD, Otprema, PODNOŠENJE NA CARINSKI PREGLED
09.11.2015. 08:49 - 61200 CARINA GPC BEOGRAD - 11200 GPC BEOGRAD, Otprema
 
Истог дана је и мој пакет стигао код њих али последњи статус ми је 7.11
 
E, na ovo sam mislio, dobro je da ima ljudi koji su to koristili.
Hvala na odgovorima, pogledacu u temi za Redmi Note 2. :wave:
Da ja sam to koristio sa Coolicoola platio 5% vise kad sam im poslao skeniran papir koji sam dobio od carine uplatili su mi carinu+pdv i sve savrseno.
Prosto da prostije ne moze biti i bas te briga koliko ce ti biti carina i pdv a po zakonu ti ispadne 32% a moze i vise da bude a ti platis samo 5% vise i hebe ti se koliko ce te rebnu.
Tako je meni bilo u Aprilu ove godine. Sve mi vraceno sutradan na PP nalog.
 
15tak paketa se vraca sa nase carine (moje narudzbe samo) posle 45 dana cekanja, ne mogu da verujem da ga kinez donese za dzabe u srbiju za 15 dana a nasi ne mogu da ocarine i puste za 45 dana? A da ne pominjem da apsolutno ni jedannpaket ne prelazi 70e.
Samo mala napomena nemij da si naivan da ti donosi iko ista za DZ i to preko pola sveta, sve je on ukalkulisao u cenu.
Pitanje je samo da li si spreman ti to da platis toliko koliko pise inace ukalkulisao je on prevoz nemoj da mislis da je dzabe(tebe buni sto verovatno pise free shipping?) to je samo psihologija a na tvom eto primeru vidimo da deluje-jer ti pises da on tebi dzabe salje a nije tacno.
 
Svaka cast Crnogorcima,a ne ko ovi nasi 20 I vise dana
 
Slanje sa Alija je bilo obicno tako da ne znam sta mu dodje Expres
 
Pa I ako je Expres placen je 1€ u CG
 
Da, svaka cast. Parazitska drzava. Sta mislite odakle vam valjaju kineze ovi preprodavci ... ***, jos kad bi dobijanje njihovog pasosa bilo lako kao naseg crvenog sa najsavremenijim cipom ...
 
Narucio sam jednog drona od $14.. izaslo me ukupno $25 sa rezervnim delovima. Da li ce ovi nasi praviti problem zbog drona i vratiti ga nazad? Vec sam video da je neko rekao da je dobio manjeg drona bez problema, nadam se da je tako.

Dron je JJRC H8 Mini.
 
Meni danas prošao carinu,tamo je dospeo 26.10. Znači taj dan su danas radili
LkpEW12.png
 
Narucio sam jednog drona od $14.. izaslo me ukupno $25 sa rezervnim delovima. Da li ce ovi nasi praviti problem zbog drona i vratiti ga nazad? Vec sam video da je neko rekao da je dobio manjeg drona bez problema, nadam se da je tako.

Dron je JJRC H8 Mini.
Mislim da u srbija ima neki zakon za dronove i da u carini ga vracaju nazad tako sam citao negde tako da ako ga otvore 90 % neces da ga dobijes :)
 
Mislim da u srbija ima neki zakon za dronove i da u carini ga vracaju nazad tako sam citao negde tako da ako ga otvore 90 % neces da ga dobijes :)

Nadam se da nece, ovo je obicna igracka od $15, bas mali dron, nema cak ni kameru a mislim da je to najveci razlog kada vracaju.
 
Danas podigao paket , na njemu pise ocarinjeno. Vrednost paketa je bio 40 E a ja platio 960 dinara. Po ceni koliko sam platio ne izgleda mi kao da sam platio carinu, nista mi nije jasno ?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno