Šta je novo?

Carina na posiljke [FAQ u prvom postu]

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Samo prelistaj unazad pa ces sam videti da je itekako istina :d Naazalost...
 
Iskreno, mislila sam da je super kupovina preko interneta, da covek moze sebi da priusti nesto povoljno. Ali, kakva je drzava, to je izgleda samo mastarija.
Da odgovorim, neko je pitao, narucila sam multivitamine, nocurak i probiotik. Mislim, nista toliko posebno, sto upada u oci i deluje da je skuplje od 17$, koliko je racun.
Jednostavno i po vasim komentarima vidim, da oni naplacuju sve, verovatno im se ucinilo da je malo da mi naplate samo 300 din. nego bolje da oni procene to na vise, pa i naplate veci pdv.
A za jaknu nemam reci...
Dno dna smo i to je to. Najbolje i da nam ukinu internet, sto bi se uopste lozili da mozemo da zivimo kao normalan svet. Najbolje u svom getu i to je to :)
 
Prvi se mačići u vodu bacaju :D Zna naravno da povremeno iskoči neki problem (ne bi ova tema imala preko 400 strana :D), ali generalno naručivanje je sasvim ok, ne mora taj jedan slučaj da te potpuno obeshrabri. :)
 
Slazem se. Ja sam bas mnogo narucivao u poslednje vreme, a ovo sa jaknom je jedini problem koji sam imao- sve ostalo (barem tridesetak porudzbina) je korektno ocarinjeno..

PS. Za nekoga ko nije upucen, onih 13000 nisam platio, vec sam ulozio zalbu, dostavio dokaze, pa sada cekam da se to razresi (nadam se pozitivno po mene)..
 
Poslednja izmena:
Drugari jos u avgustu sam narucio starke od kineza preko aliexpresa koji ima samo pozitivne ocene, patike nisu stigle, ja nisam posecivao sajt i vidim da je automatski potvrdjeno da sam primio posiljku. Jel postoji nacin da povratim novac?
 
Drugari jos u avgustu sam narucio starke od kineza preko aliexpresa koji ima samo pozitivne ocene, patike nisu stigle, ja nisam posecivao sajt i vidim da je automatski potvrdjeno da sam primio posiljku. Jel postoji nacin da povratim novac?

Ne the end... ako je vreme isteklo, morao si paziti, traziti produzenje roka ili otvoriti dispute
 
***a odavno isteklo vreme, jednom sam produzio rok i posle potpuno zaboravio. A da ga makar ocenim negativno? Inace to mi je bila prva kupovina. :D Jos uvek nista nisam pisao prodavcu, rekoh prvo sa vama da se konsultujem. Jos on mi u startu napisao da sacekam malo duze, kao zemlje su nam udaljenje bla bla. I kada mi je navodno poslao preko china maila, kada sam proveravao status posiljke preko tracking broja, nije pronazilo posiljku, meni bilo sumnjivo, ali ispao sam neozbiljan oko toga.
 
Ti si ispao savršena mušterija za prevaranta na aliju. Pokušaj bar negativnu da mu daš, ako ti nije istekao rok i za to.
 
Vratili mi sa dx novac za dve posiljke koje su se kao izgubile... ajd jedna da ss izgubila al obe, to mi je malo mutno. Kinezi prevaranti
 
Ok, upravo sam prvi put nesto porucio i treba da mi stigne iz inostranstva pa imam jedno pitanje i jedan savet za one koji ce to tek da rade ili koji to vec rade, ali mozda nisu znali.
Napomenucu samo da ja nisam platio internet karticom, vec preko bankovnog transfera, ail sve ostale procedure carinjenja i naplate poreza su kod nas iste.
Pratio sam posiljku, prosla je carinu i sad treba da bude vec negde u mojoj lokalnoj posti.
E sad, ako sam dobro shvatio, a citajuci forum cini mi se da je tako, ukupnu vrednost carine i poreza cu saznati tek kada je taj postupak zavrsen i kad mi kazu u posti da treba da platim toliko i toliko prilikom preuzimanja paketa. Sto znaci da ako i imam neku primedbu, ne znam da li je to moguce razresiti tada jer je ceo postupak vec zavrsen. Svakako sam u prednosti sto sam platio preko banke jer imam tacan dokaz koliko je roba kostala koji mogu pokazati u bilo kom trenutku ako su sami pogresno procenili vrednost robe (za slucaj da ne veruju dokumentu koji ide uz robu).
Dakle, pitanje je sledece, zasto u toku carinnjenja ne mozemo na neki nacin biti obavesteni o ceni carine i poreza tj. ako carinici imaju neku dilemu da nas pozovu, a ne da samostalno procenjuju cenu? Jer ako nemaju taj problem sa procenom cene, slucaj je vrlo jasan: cena robe+usluga slanja pa na to ide carina pa na sve to zajedno PDV, paralelno sa tim roskovima imate i uslugu spedicije (ta cena varira i i meni bar je vrlo maglovito kako se to odredjuje).
A sad da informisem sve kojima moze biti vazno vezano za naplatu carine nesto (ovo pouzdano znam za robu koja ima znacajne cene, pa sigurno podleze carinjenju, a za ove ispod tog limita ne znam) - carina se placa na svu robu, osim na onu koja je poreklom iz EU, ali nije dovoljno da je sama po sebi ta roba iz EU, vec morate zahtevati od posiljaoca/prodavca/proizvodjaca robe da vam na dokumentu koji ide uz taj paket jasno napise na jeziku zemlje iz koje dolazi recenicu koja kaze da je ta roba EU porekla. E sad, za tacnu formulaciju recenice, morate ili potraziti na carini ili ih zamoliti da vam kazu tacno kako glase te recenice za taj jezik da bi bile priznate. Samo u tom slucaju, na robu necete platiti carinu, cak iako je sama roba iz EU. Nadam se da ce nekome znaciti.
Pozdrav
 
Nema nikakve rečenice, potreban ti je EUR-1 dokument koji obično prodavci ne izdaju pa ga je dosta teško nabaviti.
 
Cudno mi je sto je prodavac koji me je prevario za patike bio neki yanan li a sada pise da je to Online Store 422562 . Poslao sam mu poruku da mi objasni zasto je tracking broj neispravan od pocetka i zasto mi nije stigla posiljka, inace tracking broj je RB692659328CN pa proverite sami da ne postoji, a tako je bilo od starta. Ali express ima politiku kojom izgleda stiti prevarante. Zasto oni zavrsavaju slucaj bez mog odobrenja, tj. zasto su stavili automatski da se zavrsava u korist prodavca?
 
Ali express ima politiku kojom izgleda stiti prevarante. Zasto oni zavrsavaju slucaj bez mog odobrenja, tj. zasto su stavili automatski da se zavrsava u korist prodavca?
Pa zbog toga što tek kad se završi transakcija prodavac dobije pare. A ima gomila ljudi koji dobiju robu, i zaborave, ili ih mrzi da potvrde prijem. Imao si skoro 60 dana da pokreneš žalbu.
Aliexpress ima svoje mane, često se prilično otegne procedura za refundiranje, a i sistem ocenjivanja je takav da tek posle završene transakcije možeš da oceniš prodavca. U slučaju prevaranta može da prođe dosta vremena dok dobije dovoljno negativnih ocena da se upozore drugi, i da ga sklone sa Aliexpress-a. Ni kupovina kod ozbiljnih prodavaca ne mora da prođe savršeno. Ja sam morao da čekam 2 meseca da mi refundiraju novac za kupovinu kod prodavca koji ima skoro 30.000 transakcija i skor preko 98%. Ono što je bitno da alijeva zaštita kupaca ipak funkcioniše, i da sam svaki put dobio novac nazad.
 
Zapreti prodavcu da ces mu dati jednu zvezdicu veruj mi toga se Kinezi najvise plase. Aliexpress automatski zavrsava jer vecina ljudi zaboravi da potvrdi prijem robe, a prodavci bi onda propali. Poslali su ti na mail 3 upozorenjem pre nego sto su sami potvrdili, ako ga nema na trackingu posle 7 dan odmah treba dici dispute
 
Sad mi odgovorio citiram Dear friends, I'm sorry, parcel was returned, I've re-sent.. Ja sam ga logicno pitao, kada je ponovo poslao i zatrazio ispravan tracking number.
BTW izgleda da mi je isteklo vreme za ocenu. Koliko je vremensko ogranicenje za ocene?
EDIT: Na sta mi on opet odgovara I just returned parcel post office back. Resend tomorrow. Tell your new tracking number.
Sta bi mu vi odgovorili, meni se cini kao da me zavlaci...?
 
Poslednja izmena:
Ako su ti vratili pare , gde je tu onda prevara ?

Mozda to sto su mu uzeli kintu, obrtali 2 meseca, a robu nisu ni slali, pa kad im javio da nije stiglo onda vratili pare i "svi" srecni, do tad ih udvostrucili najmanje!!
 
Ti si ispao savršena mušterija za prevaranta na aliju. Pokušaj bar negativnu da mu daš, ako ti nije istekao rok i za to.

Zasto??? Pa sam je kriv, nije mu prodavac kriv sto je on neodgovoran. Mozda je stiglo na carinu, oni vratili prodavcu odnosno posiljaocu isteklo vreme on nije ista "rekao" Aliju slucaj se zatvara, pare idu prodavcu.
Samo i jedina je njegova greska, cak da mu nije nista ni poslao, samo je mogao da napise u roku Aliju i dobio bi novac natrag, bez problema.
Ajde da budemo realni a ne da navijamo za naseg. Iskreno meni je zao ALI nije ispostovao pravila igre, cak sve lepo pise, jel procitao neko uopste obaveze, prava kupaca prodavaca, Bayer protection, help.... sumnjam, a mogu da potpisem da milosh NIJE zapravo 101% sam siguran da NIJE.
Ja to uvek kad se registrujem na bilo koji sajt porocitam sve sto moze da mi bude od pomoci, uslovi koriscenja sajta itd..
Nemoj da mu das negativnu, nije nista kriv, za pare koje nisi dobio(ne robu) iskljucivi krivac si TI.
BTW, ajd daj taj TN da vidim da li je upste bilo ista poslato i o cemu se na kraju radi pa cu ti sve objasniti.
Pozz
 
Cudno mi je sto je prodavac koji me je prevario za patike bio neki yanan li a sada pise da je to Online Store 422562 . Poslao sam mu poruku da mi objasni zasto je tracking broj neispravan od pocetka i zasto mi nije stigla posiljka, inace tracking broj je RB692659328CN pa proverite sami da ne postoji, a tako je bilo od starta. Ali express ima politiku kojom izgleda stiti prevarante. Zasto oni zavrsavaju slucaj bez mog odobrenja, tj. zasto su stavili automatski da se zavrsava u korist prodavca?

Sad vidim ono sto sam te pitao u predhodnom postu pa da ne editujem taj post vec da ti odgovorim ovde:
Najkasnije posle 10 dana si trebao da posaljes poruku prodavcu da ga pitas u cemu je problem sa tvojom posiljkom, u slucaju da ti ne odgovori, otvoris dispute i posaljes ljudima sa Alija sve dokaze, prepiske, broj koji ti je dao oni ce proveriti, kontaktirati prodavca i videti i UVEK rese problem, ali veruj mi znam sta pricam narucujem preko ALija vec mnogo godina(zbog raznih ludaka necu napistai tacko koliko godina, oni ce se sami prepoznati) i znam sta ti pricam, poslusaj me i NIKADA neces ostati bez svog kesa.
AKo te nesto jos zanima pitaj.
veliki je problem sto svi napravite gresku pa onda pronadjete ovaj sajt odnosno forum pa onda ajde da popravljamo greske, nazalost(tvoju) ti si zakasnio da bismo ista mogli da ispravimo sto se tebe tice, ali sledeci put pitaj pre nego sto nesto odradis.
Vidi ja se ne razumem u sve na svetu, i ono sto ne znam prvo pitam pa onda odradim, kupim ili bilo sta drugo jer mi samo takav pristup donosi da nemam probleme.
Pozz
 
Sad mi odgovorio citiram Dear friends, I'm sorry, parcel was returned, I've re-sent.. Ja sam ga logicno pitao, kada je ponovo poslao i zatrazio ispravan tracking number.
BTW izgleda da mi je isteklo vreme za ocenu. Koliko je vremensko ogranicenje za ocene?
EDIT: Na sta mi on opet odgovara I just returned parcel post office back. Resend tomorrow. Tell your new tracking number.
Sta bi mu vi odgovorili, meni se cini kao da me zavlaci...?
Ma zaboravi slobodno na to, nema nikakve sanse vise ni patike ni pare da dobijes...kinez te malo zavlaci cisto da bude fin, i to je to.
On vise nikakve obaveze prema tebi nema.
 
Stigao mi jutros paket iz Amerike. Vrednost paketa 60$, težina 650 grama. Otvaran, piše oslobođeno od carine. Nisam platio ni PDV, samo otvaranje paketa 66 dinara. Super sam prošao :)
 
Ionako sam se oprostio od para. Pratim ja ovu temu dugo, ali me je kostala nezainteresovanost(nedostatak slobodnog vremena, sta god) ovaj put. Skola se placa. Ja sa alija sigurno necu vise narucivati, nezadovoljan sam njihovom politikom tj. automatizmom.
 
Poslednja izmena:
Ako su ti vratili pare , gde je tu onda prevara ?

Da sam ispao ****** i verovao u te price da dugo putuje paket i digo bih ruke od toga. 20 dana me oni zavlace kao mozda se izgubio paket da posaljemo opet, pa opet da se izgubi. Nije do para koja je to sica nego ne volim da me neko zavlaci
 
Potpuno si u pravu, moj primer je skolski da ne treba verovati u njihove bajke, na najmanju sumnju treba reagovati.
 
Koliko intesa trazii da imas na kartici da bi prosla transakcija.Kupovao sam za 45,3$(sto je nekih 35-36eura) a na racunu imam 43 eura i nije proslo.To je visak od nekih 6-7eura.
 
Koliko intesa trazii da imas na kartici da bi prosla transakcija.Kupovao sam za 45,3$(sto je nekih 35-36eura) a na racunu imam 43 eura i nije proslo.To je visak od nekih 6-7eura.

Dobro pitanje, imao sam slican slucaj sa ortakom, Intesa nesto opasno muti, po Veljovom kraducka ;)
 
Zezaju . Ja u zadnje vreme kad je placanje u $ stavim toliko Eura i prolazi :)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno