Šta je novo?

Call of Duty 2 - Oficijelni tred

to je CoD2 demo koji sam i sam probao na Ibizi. Onaj demo koji nikad nije objavljen zvanicno. A CoD2 meni odlicno klizi (doduse nisam probao na slabijim kartama ali vidim da je *******o zahtevan) cak i u velikim bitkama. Inace, da ne izgleda dobro, ne bi bio udarni naslov u Xbox360!
 
Igra je tu i to-je sto-je.Verovatno ima vizuelno lepsih igara,ali onima koji su radili CoD2 verovatno to i nije bio cilj.Grafika je dovoljno dobra da uz ostale elemente igre prenese atmosferu bitaka posebno tu mislim na Apokalipticnu atmosferu Staljingradske bitke koja vazi za jednu od najvecih i najstrasnih bitaka u istoriji covecanstva.Dakle igra je odlicna i pojedine delove cu igrati po nekoliko puta kao sto je bio slucaj sa prvim delom.
 
belja je napisao(la):
Igra je tu i to-je sto-je.Verovatno ima vizuelno lepsih igara,ali onima koji su radili CoD2 verovatno to i nije bio cilj.Grafika je dovoljno dobra da uz ostale elemente igre prenese atmosferu bitaka posebno tu mislim na Apokalipticnu atmosferu Staljingradske bitke koja vazi za jednu od najvecih i najstrasnih bitaka u istoriji covecanstva.Dakle igra je odlicna i pojedine delove cu igrati po nekoliko puta kao sto je bio slucaj sa prvim delom.
Ima vizuelno lepsih gde je grafika sama sebi cilj (aka tech demo igre), ali nema lepsih gde je sve smisleno upotrebljeno, sa fantasticnim gameplay-om, atmnosferom i zaraznoscu.

Definitivno najbolja pucacina ove godine...
 
Vise mi se svidja prvi deo, sada su misije po meni dosta lakse i nekako kratke :)
 
Iz ociju igraca koji ne "benchuje" vec igra igre :) :
CoD2 u dx7 modu izgleda ko CoD1 a i iste je zahtevnosti :)
CoD2 kad se nagruva opako zeza i na "jacim" kompovima (sempron 2800+ u kombinaciji sa 6600GT/x800GT) .
Ali cinjenica je da je sjajan za SP a jos sjajniji za MP.(ko voli taj tip igara)

Q4/D3 bolje rade od Cod2 pod dx9 na gorenavedenim kompovima

P.S. Q4 MP - e pa kakva uzivancija :)
 
Prvi dio je bio ok.Ali ovaj nastavak je baš sramota.Uopće ne vidim razlog za ovoliku zahtijevnost.Kod mene FEAR doslovno leti,dok se ovo ****** vuče ko crknuta mačka.
 
Pa ja neznam ljudi sta da vam kazem!
Evo ja sam pre neki dan pazario 6600GT i sa njim na VIA KT333ultra cipsetu
sa 512Mb DDR-a na 333MHz i Bartonom 2.5 neklokovanim igra radi bez ikakvih
problema u 1024 x 768.Vidim tu se raspravlja i ljudi se zale da na jacim masinama radi slabo,reze itd.
Sta da vam kazem ako hocete radu cu se menjati sa vama za te vase jace,masine :)
Inace igra je stvarno super,za opustanje!Ides rokas i snimas!Malo je jednostavnija od prvog dela i slazem se da u DX 7 izgleda ko neki nastavak istog.
Inace igru sam pokrenuo i na ATI 9600XT kartici u DX9 sa malo smanjenim efektima itd.Radila je pristojno.
Moram da priznam da smo se svi ocito malo razmazili sto se tice izgleda igara.Nekada smo se odusevljavali i sa 800x600!
Ali novo vreme valjda nonosi i nove trendove,sto neznaci da ja kukam za tim starim vremenima.Ja sam inace veliki fan lepe grafike ali proporcijonalno mom dzepu :)
Sve u svemu igra je OK!
 
bubu63 je napisao(la):
Nekada smo se odusevljavali i sa 800x600!

Davno bese to nekad, vec bar 5 godina ne spustam ispod 1024, cesto i 1280 ako su performanse lose... a nisu ni monitori ko nekad...
 
Jedan Baja je napisao(la):
http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=59144 , to vam je link kako popraviti performanse u igrici za oko 20-30%, probao i uverio se u to na x700 pro.Posle doticnih "optimizacija" igra stvarno dosta bolje ide.

Da,znam za ove optimizacije već odavno,ali još nisam podešavao ništa.
Svejedno hvala.

bubu63 je napisao(la):
Pa ja neznam ljudi sta da vam kazem!

Ma nije u redu da se na 6800gt ponaša tako.Na 1024 radi ok.Ali 1280 je već problem.A 1024 na LCD-u je brate ružno!
I nebi rekao da je to razmaženost,da smo razmaženi.Mislim,uzmi u obzir kompleksnost,arhitekturu današnji g.kartica,i grafiku u COD-u 2.

FEAR,BF2,QUAKE4 rade bez problema,ali COD2 ne ide.Nije to sad ništa novo,jer smo i prije imali neoptimtizirane naslove,na žalost.
Prvi dio je imao odličnu grafiku u to vrijeme,i odličnu optimizaciju.Na 9600 Pro je letio!Ali ovo me je iznenadilo!?
Nisam to očekivao od ovakvog naslova.
 
Za Nedju:

http://www.firingsquad.com/hardware/call_of_duty_2_performance_ati_nvidia/

Whereas the original Call of Duty as well as the expansion United Offensive were both based on id Software’s battle-tested Quake 3 engine (a graphics engine Infinity Ward was quite familiar with, having used it for Medal of Honor back when they were at 2015), Call of Duty 2 utilizes an all new DX9 graphics engine Infinity Ward has developed in-house. The new engine sports all kinds of eye candy in the DX9 code path (a DirectX 7 path is also available for older hardware), including some of the best-looking smoke that has ever graced the PC. You’ll find high-resolution textures everywhere, including hi-res normal and specular maps, which are used effectively on the houses and buildings in the Stalingrad campaign, where you’ll be locked up close in urban combat with the German infantry.

The bottom line is that this is one sweet-looking game.


The only downside to all this graphical eye candy though is that Call of Duty 2 can be pretty unforgiving if you’d planned on relying on older hardware to play the game. Like F.E.A.R., Call of Duty 2 requires a pretty cutting-edge system with lots of graphics horsepower at its disposal to deliver crisp frame rates. (We’ve already seen forum posts from eForce 6800 users complaining about poor frame rates.) In fact, CoD 2 is so demanding that we didn’t even crank up all the eye candy settings to their maximums for this article, and we’re testing with the fastest hardware on the planet right now!

As a launch title for the Xbox 360, we have a sneaky suspicion Infinity Ward and Activision spent too much time playtesting CoD 2 on the Xbox 360, rather than the PC.

In any case, with this in mind we figured we’d start off by evaluating Call of Duty’s performance with today’s latest and greatest high-end cards, and work our way down to the mainstream cards later this week.


pogledao sam i nekoliko review-ova Q4 i CoD2. Dok u prvom kude grafiku, za grafiku CoD2 pricaju samo o superlativima!

sto se tiche toga da CoD2 koristi Q3 engine, mislim da su na firingsquadu pogresili i da CoD2 ipak koristi OpenGL, ali da je to daleko daleko od Q3...

evo sta kažu na nekim drugim sajtovima...

Infinity Ward have moved away from the Quake engine they used for the first Call of Duty, and have coded a new engine (borrowing a range of elements from the Doom 3 engine) for Call of Duty 2. This engine appears to deliver the goods and when run at maximum eye candy really does look as good, if not better, than the Doom 3 engine. However that in itself has become a dual-edged sword: the very source of these amazing DirectX9 graphics and effects has caused a lot of users a great deal of pain, as they find their systems unable to cope with these high-quality DX9 effects. For the most part I can assure you that the COD 2 engine is not "flawed" from what I can see - it simply uses a variety of advanced techniques which can severely drain anything but the most recent of medium to high-end graphics cards. Fortunately there are ways you can adjust these settings to improve your performance.

i jos jedan zanimljiv...

Obviously, this is no longer a Quake 3 Arena engine. Instead, they came up a new one, built from the grounds up, the kind of engine that will probably be used in a couple of other “Call of Duty” games.

There will be some people complaining it’s not as good looking as a Crytek or Doom 3 engine, but in fact it’s better that all of them. This monster is capable of delivering a huge number of effects and enemies.

Why am I saying this is one of the best engines I have ever seen? Well, you have to keep in mind they are rendering a lot of events and enemies at the same time and still manage to make them look great.

Almost everything you could want in term of technology is there: specular maps, normal maps, anisotropy, antialising and even “SLI Compatibility” for those happy owners of NVidia hardware with such capabilities.

It runs pretty smooth on medium systems if you’re not setting every option at maximum level. It even has a “force DirectX 7” compatibility mode for those who still have a GeForce 4 MX video card. Yes, we know you are out there, don’t be ashamed.


tako da, treba ipak odigrati CoD2 na najvišim setovanjima i videti šta nudi, grafički, da bi dalje hvalio onog slona od Doom 3 engine-a koji ne može da renda sobu veću od 300 kvadrata :)
 
Poslednja izmena:
Tako je to kad necesh da ti majstor sredi stvari (JC) vec izmishljash toplu vodu nanovo. A voda ispadne ledena da ledenija nemoze da bude. Ili kao shto nash narod kaze: "Nije svachije ni po putu s*at"".

Elem, taj njihov API i engine vishe nece biti instaliran na mojoj mashini. To oni nek prodaju glupim konzolashima, netiche me se... :)
 
To sto pisu na FSu i na nekim drugim sajtovima je budalastina! Igra apsolutno koristi Q3 nabudzenu masinu! Pa pobogu pogledajte listu cvarova!!! To su komadne Q3 masine! A to sto se neke budale blamiraju, a vaze za strucnjake nije nista neobicno! Glupi Ameri! Bah!
 
Pomenute "Optimizacije" vaze samo za deo vezan za SLI. Ostalo nisu optimizacije nego obaranje kvaliteta prikaza. Npr smanjenje nivoa anizotropnog filtriranja ili cuveno r_picmip 2 odnosno 0. Ovo drugo probajte u ruskoj kampanji na nivou gde su betonski blokovi piramidalnog oblika. Ukucajte doticnu komandu i r_applypicmip i sa ovih blokova ce nestati sneg. Ovo je samo jedan od primera gde se to javlja, i lako se uocava.
 
Nedjo je napisao(la):
To sto pisu na FSu i na nekim drugim sajtovima je budalastina! Igra apsolutno koristi Q3 nabudzenu masinu! Pa pobogu pogledajte listu cvarova!!! To su komadne Q3 masine! A to sto se neke budale blamiraju, a vaze za strucnjake nije nista neobicno! Glupi Ameri! Bah!

Nadam se da kapiraš da sam hteo da počnem diskusiju o engine-u, a ne da ti kontriram. Ja imam mali problem sa windows-om, postavio sam tred o tome pre par meseci (wizard has been interrupted ... bla bla... no changes have been made to your computer) i neke programe i igre ne mogu da instaliram, pa onda moram na 100% da kažem cancel i onda ih prekopiram na drugu lokaciju pre nego što ih setup wizard obriše. Elem, čim sam video strukturu igre (exe i par dll-ova van "baseq" direktorijuma u kome su .pak fajlovi - pomislio sam da je Q3 ili D3), ali kad sam video igru i ono D3D, bilo mi je čudno - da nisu toliko otišli daleko da su "rekompajlirali" Q3 mašinu za D3D. Onda sam uradio jednostavnu stvar - uključio u drajverima aniso samo za OpenGl, a ne za D3D i bio je vidljiv u igri (u koju sam stavio trilinear u samim podešavanjima). I na kraju - konzola i čuvenih par komandi koje znam još od 99-te... Mada, stojim pri tome da je ono daleko od bilo koje prethodne igre na nabudženom Q3 engine-u, pa i od CoD United Offensive... Jednostavno, igra izgleda odlično, vredi je odigrati na jakoj mašini!
 
Ma OK je razumeli smo se, nema vise kontriranja i ja bih da tred povedemo u pravcu enginea ;)
Kao sto sam negde gore naveo, mislimd a su oni ono DX7 i DX9 stavli zbog neukih narodnih masa koje ionako samo slusaju o tom DirectXu, a i na kutiji graficke koju su kupili pise im za koji DirectX je ista!
Apsolutno nema sumnje da je CoD 2 napravljen na Q3 masini.
I nakon citanja sledece informacije u vezi RTCW-a 2,a psolutno sam siguran da je ovo sto sto je IW uradio za CoD2, poslednja inkarancija Q3 masine. Daklem, evo te informacije:
"One thing however, was the announcement that Raven is developing the new Wolfenstein game. Not a whole lot was mentioned, or shown even (although it was clear it was a continuation of the mad scientist type world of Return to Castle Wolfenstein), but the Xbox 360 is the primary development platform for the game
and it's based on new technology; a sort of extension of the MegaTexture tech used by ET: Quake Wars. Basically, expect Wolfenstein to have one huge game world. No more loading individual levels."
Zamisli CoD3 sa tri kampanje koje se odvijaju na jednm ogromnom ratnom polju (odn. tri fronta) sa dozivljajuma u akcijama koje se desavaju u eventualnom putovanju od grada do grada!
Jedva cekam demonstraciju novog (ili ti D3 Giga-upgraeovanog) Jocinog enginea!
 
Poslednja izmena:
Ima jedan video koji sam gledao, a baš je bio demonstracija ET:QW, koji izgleda kao mesavina Q4 i FarCry. Skoro fotorealisticno. Nije mi jasno zbog čega onda Doom 3 ima problema sa outdoor-om, kada su tako relativno brzo uspeli da mu dodaju MegaTexturing, koji ga oslobađa glavnog nedostatka. Kažeš da će RTCW2 koristit taj QuakeWars, tj. D3MT engine ili ovaj koji su budžili za CoD2...?
 
Nakon zavrsetka D3 masine, JC se bacio na trku za X-prize i u medjuvremenu je postao tata - ukratko zapostavio je programiranje na izvesno vreme (svojevremeno je on izjavljivao da ce se posle D3 masine povuci iz citave price). Posto je njegov Armadilio izgubio X-Prize, a on se malo smorio od dadiljanja i uzeleo akcije, vratio se programiranju zestoko i MegaTexturing je prvo ozbiljno prosirenje D3 masine. Sama D3 masina je veoma fleksibilno isproramirana i rpedstavlja ce baz za id i njihove partnere duzi niz godina. Iskustvo sa prethodnim masinama je pokazalo da JC pise kod koji se veoma lako nadogrdjuje, ukoliko se disciplinovano kodira. ET:QW ce da koristi MegaTexturing, a RTCW2 ce da koristi jos napredniju verziju istog. Vec goinama JC vapi za virtuelizcijom texturne memorije, ali se 'vidiji i ATiju nesto bas ne zui da potrose rtanzistore na to iako ce imlementcija iste predstavljati ogromn skok u kvalitativnom smislu. Sa MegaTeturing masinom naprvio je svojevrsnu "virtuelnu" virtelizaciju texturne memorije, tako da masina moze da barata ogromnim texturama i u krajnjoj instanci da strimuje iste. Logika iza citave price je veoma jednostavna, onaj ko bude hteo da se kurchi s peformansama u buducim id-powered naslovima, morace hardverski da akcelerise virtuelizciju memorije, a ja znam za sigurno jedan nexgen GPU koji ce imati implementiranu tu opciju (recimo da mu fleksiblna arhitektura memorijskog kontrolera to omogucava ;)).
 
Znaci D3 sa MT bi trebalo da konkurise Unreal 3 i CryTek 2 masini...? JC ce samo da nadogradjuje postojecu masinu? Kad se uopste ocekuju ET:QW i RTCW2, nisam uspeo da nadjem podatke o tome>?
 
Ne svidja mi se jedna stvar u vezi igre...

Kada rokas neprijatelje oni mogu tako da izlaze do sutra, znaci nema sanse da ih ubijes sve, tek kada im pridjes odnosno kada dodjes do mesta sa koga su oni do tog momenta besomucno izlazili, oni tada "nestanu" odnosno tek tada mozes da ih ocistis.
 
Nije poenta da se zaletish i da ih pobijesh sve odjednom, nego morash taktichki da ih nadmudrish - dodjesh od pozadi pa im kazesh "Com, com" :D
Bez zezanja, u CoD2 morash neprijatelje da zasipash granatama, pravish smoke screenove i slichno ako ne zelish da zaginesh... I to je po meni jedna od jachih strana ove igre.
 
Poslednja izmena:
byMaX je napisao(la):
Znaci D3 sa MT bi trebalo da konkurise Unreal 3 i CryTek 2 masini...? JC ce samo da nadogradjuje postojecu masinu? Kad se uopste ocekuju ET:QW i RTCW2, nisam uspeo da nadjem podatke o tome>?
Ne bih reako da "treba da konkurise". U pitanju su ipak razlicite masine, bazirane na razlicitim API-ima. Sve tri masine ce podrzavati najnovije tehnologije i trendove (otvoreni prostori, ali "inteligentno" otvoreni, a ne budalastine kao u SS-u).
Al ajd, moze se reci da ce MgeaTechuting da konkurise ovim masinama...
ET:QW je planiran za iduci QuakeCon, a sto se RTCW-a tice, sumnjam da ce stici za praznike iduce godine, moj tip je prolece 2007.

@Civil
Ja nisam primetiu tu anomaliju
 
Civil je napisao(la):
Ne svidja mi se jedna stvar u vezi igre...

Kada rokas neprijatelje oni mogu tako da izlaze do sutra, znaci nema sanse da ih ubijes sve, tek kada im pridjes odnosno kada dodjes do mesta sa koga su oni do tog momenta besomucno izlazili, oni tada "nestanu" odnosno tek tada mozes da ih ocistis.


pa tako je bilo i u prvom delu, a ne ustekas se pap pap pap poubijas sve iza coska i onda se shetas... ovako je dinamicnije 5x i zanimljivije
 
Nedjo je napisao(la):
Nakon zavrsetka D3 masine, JC se bacio na trku za X-prize i u medjuvremenu je postao tata...

O/T: Koji je klošar onaj Kuzmanović iz SK, 'ladno jednom u kolumni proglasio čoveka gejom, a on postade ćale...
 
Voodoo_NBGD je napisao(la):
O/T: Koji je klošar onaj Kuzmanović iz SK, 'ladno jednom u kolumni proglasio čoveka gejom, a on postade ćale...
znaci ti citas te gluposti? :trust:

Nedjo je napisao(la):
Zamisli CoD3 sa tri kampanje koje se odvijaju na jednm ogromnom ratnom polju (odn. tri fronta) sa dozivljajuma u akcijama koje se desavaju u eventualnom putovanju od grada do grada!
mmmm zamisljam i vidim da necu dugo cekati na MMOFPS :cigar:

ima li nesto novo u vezi ET:QW posle onog filmica iz igre???

Basically, expect Wolfenstein to have one huge game world. No more loading individual levels.
kolko ce rama trebati za ovako nesto? :bottle:
 
Ser_Zile je napisao(la):
kolko ce rama trebati za ovako nesto? :bottle:
Pa mislim da ce uz danasnji igracki optimum od 2GB ovo raditi kako treba. Naravno od velike pomoci ce biti ukoliko na grafickoj ima 512MB ;)
 
"inteligentno otvoreni" as in FarCry, ili kao u Morrowindu? FarCry ima ogromne nivoe ali su oni opet klasični nivoi, ne učitavaju se dinamički, već se samo tako... "iscrtavaju", što je i normalno. Morrowind opet ima deljenje na segmente, ali je lepo optimizovano, tako da ona poruka "loading" koja zamrzne scenu, zaustavi igru na sekund-dve (na iole jačim mašinama), pa mislim da je to idealno rešenje...
 
kolko ce rama trebati za ovako nesto?

Pa valjda i jeste poenta u tome umesto da imas ucitan ogromni nivo, imas ucitan samo deo istog, a da se ono sto ne treba brise iz memorije... tako da realno takva igra moze da spadne na 200-300 Mb a da izgleda isto kao klasicna koja jede 1000...
 
Ma oni ce namerno i da naprave da trosi sto vise rama kako bi mi kupovali jos vise...i tako stalno
 
Jel neko od Vas provalio šta piše u nazivu thread-a? Call of Duty 2 - Oficijelni tred
Znači učitao sam samo zadnju stranu i istripovao da sam slučajno upao u neku hw sobu :trust:
Eh moderatori :d
 
Nazad
Vrh Dno