- Učlanjen(a)
- 12.07.2000
- Poruke
- 6,934
- Poena
- 800
Facts:
1. CoD2 je baziran na Q3 masini! Naravno ljudi iz IW-a su je maksimano nabudzili, sto ona jadna ne moze da podnese bas najbolje, tako da je igra i na HighEnd karticama ne igriva na najvisim setovanjima preko 800x600! NormalMapping, hi-res texture, specular... jednostavno nisu bile u planu kaa se prvio "core" Q3 masine, a njihovo nakalemljivanje je exrta preopteretilo istu. U najvisim setovajnima na mojoj gameing masini (Sempron64 2.6GHz, GF6800LE Moded 16/6) Quake 4 leti u 1280x1024 8x Aniso, a CoD2 umire na toj rezoluciji (morao sam spustiti u 800x600 MaxALL, 2xAA kako bi frame rate bio u skladu sa dinamikom same igre i kako bih imao prihvatljiv kvalitet prikaza). Ono sto u meniju stoji Dx7 i Dx9 level grafike je tu cisto kako bi nakon odabira odgovarajuce opcije igra automatski podesila nivo detalja i nema veze sa rendering modovima, posto ionako igra renderuje u OpenGLu (glupo bi bilo da su pisali "Fragment Shaders ON/OFF").
2. Videli smo u PAcific Asaultu sta se desava kada se Q3 masini na grbachu stave kompleksni efekti, a CoD2 ju je doterao do krajnjih limita.
Posto paralelno igram i Q4, ocekujem da svaku novu igru mogu igrati u setovanjima koje vaze za Q4... ali to nije moguce. S druge strane vizuelno je Q4 ispred svega trenutno ponudjenog na trzistu, i onda me svaka igra koja radi sporije, a jelte, ne izgleda bolje, malko smori...
3. U sustini CoD2 se moze smatrati jos jednim MPom za CoD, ali sa prebudzenom grafikom. Meni se svidja kako su resili sistem helta. Posle CoD 2 imam utisak da se vishe nem sta reci na temu WWII (mada u perspektivi imamo jos jedan siguran WWII naslov - RTCW2... mada ipak je u pitanju drugacija realnost).
4. Mogao bih se opkladiti da ce nakon ET:QW, Infinity izbaciti (tamo negde za Bozic 2007) CoD3 na id-ovoj "Mega texturing" masini koja se koristi za ET:QW! Valjda ce onda da ubce i partizane (prijavicu mog ddu da im bue konsultant
- samo od njegovh dozivljaja bi se mogao napraviti opak scenario za WWII igru)
1. CoD2 je baziran na Q3 masini! Naravno ljudi iz IW-a su je maksimano nabudzili, sto ona jadna ne moze da podnese bas najbolje, tako da je igra i na HighEnd karticama ne igriva na najvisim setovanjima preko 800x600! NormalMapping, hi-res texture, specular... jednostavno nisu bile u planu kaa se prvio "core" Q3 masine, a njihovo nakalemljivanje je exrta preopteretilo istu. U najvisim setovajnima na mojoj gameing masini (Sempron64 2.6GHz, GF6800LE Moded 16/6) Quake 4 leti u 1280x1024 8x Aniso, a CoD2 umire na toj rezoluciji (morao sam spustiti u 800x600 MaxALL, 2xAA kako bi frame rate bio u skladu sa dinamikom same igre i kako bih imao prihvatljiv kvalitet prikaza). Ono sto u meniju stoji Dx7 i Dx9 level grafike je tu cisto kako bi nakon odabira odgovarajuce opcije igra automatski podesila nivo detalja i nema veze sa rendering modovima, posto ionako igra renderuje u OpenGLu (glupo bi bilo da su pisali "Fragment Shaders ON/OFF").
2. Videli smo u PAcific Asaultu sta se desava kada se Q3 masini na grbachu stave kompleksni efekti, a CoD2 ju je doterao do krajnjih limita.
Posto paralelno igram i Q4, ocekujem da svaku novu igru mogu igrati u setovanjima koje vaze za Q4... ali to nije moguce. S druge strane vizuelno je Q4 ispred svega trenutno ponudjenog na trzistu, i onda me svaka igra koja radi sporije, a jelte, ne izgleda bolje, malko smori...
3. U sustini CoD2 se moze smatrati jos jednim MPom za CoD, ali sa prebudzenom grafikom. Meni se svidja kako su resili sistem helta. Posle CoD 2 imam utisak da se vishe nem sta reci na temu WWII (mada u perspektivi imamo jos jedan siguran WWII naslov - RTCW2... mada ipak je u pitanju drugacija realnost).
4. Mogao bih se opkladiti da ce nakon ET:QW, Infinity izbaciti (tamo negde za Bozic 2007) CoD3 na id-ovoj "Mega texturing" masini koja se koristi za ET:QW! Valjda ce onda da ubce i partizane (prijavicu mog ddu da im bue konsultant