Šta je novo?

C.A.R.S - Community Assisted Race Sim

Interesantno je da se i dalje palamudi o igri koja je u u razvoju i poredi sa vec gotovom igrom. :D A pogotovo kada se uporedjuju efekti i wheater sistem kod koga dosta toga fali i skoro sve je jos first pass, a da ne govorim o color balancingu staza koje su SVE jos WIP, teksturama, objektima, globalnom osvetljenju, globalnoj iluminaciji itd, dakle ja ne znam da li je ijedna stvar u ovoj igri FINAL. To se zove izgradnja asseta i modela i tek na kraju se rade finese balansinga i optimizacije. Sve to lepo pise samo treba malo skoknuti do wmd foruma gde je razvoj i informisati se. A mislim da i nije tesko jer doticni ima user i pass za tamo... :p

Inace, tek pre nedelju-dve se vratio posle skoro godinu dana glavni render coder Griffiths, pa ko hoce nek izvoli da prati njegove postove, a ima i dosta novih featuresa koje su skorije planirani i ubaceni u pipeline, HDR motion blur, SS Refleksije, ingame downsampling etc. Ili naravno mozemo i dalje da na svakih nekoliko meseci da palamudimo kako igra u pre-alpha stanju lose izgleda i uporedjujemo sa drugim igrama. :D A uz to jedno hiljadu puta je recno sta znaci pre-alpha, kolikim timom raspolaze SMS i koliko je daleko od izlaska.

Posto sam izgleda ovde najinformisaniji oko razvoja ove igre (onog render code, fiziks carcass i dynamics modela, a cak ni ja ne pratim razvoj detaljno), udostojicu se svakog daljeg prepucavanja, vec samo ako nekog interesuje nesto konkretno. :p

I da jos jedna stvar btw za model osvetljenja GT5, koliko mi je poznato i koliko sam video, tu se koristi 3rd party model osvetljenja koji je samo Poliphony implementirao u razvoj, tj. nisu ga razvijali kao neki od nule vec su iskesirali u startu za njega. :)
 
:laugh:

Interesantno je kako je igra na hardveru starom 8 godina tek skoro dobila konkurenciju na svemocnom PC-u kada je izgled u pitanju.
Ali i pored sve te snage pCars meni i dalje ne izgleda prirodno zbog svog osvetljenja i fizike.
Do vremena kada se pCars bude pojavio u prodaji mi cemo najverovatnije videti kako izgleda next gen GT, dovoljno je samo da poteraju photo-mode kvalitet i nece mu biti ravnog...

Konkurenciju? LOL, ako cemo da gledamo cisto graficki, cak i Shift kec izgleda neuporedivo lepse od GT5. Bilo je jasno iz aviona da nam je Polyphony u promo snimcima zamazivao oci sa premium modelima u photo mode-u, a da ce u realnosti to izgledati neuporedivo losije, sto se ispostavilo kao tacno. Modeli prebaceni iz GT4-ke nemaju cak ni cockpit mode i prakticno jedino sto ih razlikuje od PS2 prethodnika je osvetljenje. Mislim da je cak i broj poligona ostao isti.

Da se ne lazemo, GT5 smo ocekivali zbog obecanja o super realnoj fizici (koju su samo donekle ispostovali) i konkurentnom i ozbiljnom multiplayeru (koji su zesce isfuserili). Grafika nikad nije bila presudan faktor u vezi ove igre. Na kraju je ispala sasvim solidna i zabavna, ali ipak daleko od silnih obecanja i hypa koji su joj prethodili.

Kakav ce na pcars na kraju ispasti, ostaje da se vidi... Trenutno ne gajim nesto velike nade i nemam ne znam kakva ocekivanja, no mozda me i iznenade. Ono sto mi smeta, however, je konstantno uzimanje GT5-ice kao tipika i uzora, na koje sve ostale simulacije treba da se ugledaju. ***, igra cak nije ni cistokrvna simulacija, a taman posla uporediti je sa legendama zanra kakve su RBR, Rfactor, GT legends, iRacing i sl.
 
Da budemo realni, konzole ove generacije nikada ne mogu imati previse time sensitive osetljive fizike parametre jer ce sve ostalo morati da se stese. Sto bolja simulacija realnih fizickih sila je uvek veoma zahtevna i naravno pod ovim se podrazumeva da i svi sadasnji fizicki modeli u igrama su i dalje dosta daleko od realtime simuliranja gomile parametara, pa se prave gomile zaobilaznica, kako u tyre modelu, tako i u dinamici vozila.
 
Konkurenciju? LOL, ako cemo da gledamo cisto graficki, cak i Shift kec izgleda neuporedivo lepse od GT5.
Eeeee, i ti nekome lol-ujes, posle ovakve izjave nisam ni hteo da citam dalje, sve mi je jasno... :D
Taj plastelin od igre moze dobro da izgleda samo deci do 12 godina koja nikada iz kuce nisu izasla i videla kako funkcionise osvetljenje u realnom svetu..
 
Trenutno nisam u toku. Je l' bi mogao u kratkim crtama da napises sta je novo, i sta novo stize?
Poslednji update koji sam probao je bio onaj koji je doneo Fokusa i SLS.

Uf, ne mogu ni da se setim svega. Pored novih automobila, ubacili su jednu novu stazu [very early version], 1st pass kvalifikacija, transparent ghost-ove, crapton vizuelnih poboljsanja na raznim stazama, 1st pass mokrog vremena na mnogim stazama, novi shader za mokre aute...
 
Eeeee, i ti nekome lol-ujes, posle ovakve izjave nisam ni hteo da citam dalje, sve mi je jasno... :D
Taj plastelin od igre moze dobro da izgleda samo deci do 12 godina koja nikada iz kuce nisu izasla i videla kako funkcionise osvetljenje u realnom svetu..

Grafika ok, al realno za sve ostalo je u pravu.. Fizika je fina u veoma specificnim okolnostima, na 'losim' gumama i na samo par staza, tek tad dobijes naznake simulacije. Multiplayer je na PS2 nivou, ne vredi ga ni komentarisati..
 
Eeeee, i ti nekome lol-ujes, posle ovakve izjave nisam ni hteo da citam dalje, sve mi je jasno... :D
Taj plastelin od igre moze dobro da izgleda samo deci do 12 godina koja nikada iz kuce nisu izasla i videla kako funkcionise osvetljenje u realnom svetu..

Da si se kojim slucajem udostojio da procitas post do kraja, video bi da sam prvenstveno kritikovao prenesene modele iz GT4-ke koji izgledaju, blago receno, uzasno. Premium modeli izgledaju OK, ali je zato okruzenje katastrofa. Shift nisam uzimao kao primer dobre grafike (taman posla), ali sam cisto hteo da pomenem da cak i on, takav kakav je (sa najgorim fizickim modelom u istoriji), opet ima bolju grafiku od GT5-ice.

Na kraju krajeva, da ne bude da lupetam napamet, evo poredjenja. Druga slika je screenshot non premium modela prenesnog iz GT4 i, verovali ili ne, u pitanju je GT5 screen.

need_for_speed_shift_1.jpg


101125063252832950.jpg
 
Ja ne vereujem da ti i dalje guras ovu blesavu pricu, cekaj koliko Shift ima automobila, lupam ali neka bude 50-ak verovatno, GT5 ima preko 250 premium modela i ti si nasao matoru sliku jednog standarda (kojih ima preko 800) i onda kao wow, vidi kako Shift izgleda lepse. Taj model je odavno zamenjen:

i3los.jpg


A sada je i okruzenje katastrofa haha, a stavio si sliku shifta koji ima pozadinu od plastelina :D

Kada neka druga igra bude imala preko 1000 automobila onda se javi da pricamo ozbiljno, ili jos bolje, kada neka igra bude imala i tih 250, mozes i onda da se javis, do tada nastavi da me zanimas lol

Nesto za kraj da isperem oci od onog plastelina, uzivaj malo u okruzenju a mozes i video da pogledas :D


77qIS.jpg

MdwQ8.jpg



http://www.youtube.com/watch?v=kQO6JHZl-Cs#t=5m33s

Kako ce sve ovo da bude obrisano... :D
 
Poslednja izmena:
I da jos jedna stvar btw za model osvetljenja GT5, koliko mi je poznato i koliko sam video, tu se koristi 3rd party model osvetljenja koji je samo Poliphony implementirao u razvoj, tj. nisu ga razvijali kao neki od nule vec su iskesirali u startu za njega. :)

To je samo plugin za Mayu koji sluzi da se GI bejkuje na tesksture (onako, uprosceno objasnjeno). Koriste ga moje kolege, znam tacno sta radi, tako da pises neistine. Lightning model u GT5 je interni engine Sony-a i miljama je daleko od sve sto je do sad izaslo samo vam nje WOW jer nema kilo bloom-a i prenaglasenog mBlura. O kavalitetu shadera da i ne pricam. Bolja vam je plastika u Shiftu i CARS-u nego ono sto izgleda kao pravi metal...
Preveliki ste hejteri, to se odavno zna. O fizici i zvuku jos i mozemo da diskutujemo i ponegde se slozimo ali vizuelan dojam koje ove dve igre imaju u POKRETU a ne na shotovima je nesto neuporedivo. To, naravno niko ovde nece priznati.

Mnogo je interesantnija cinjenica da se CARS realno nije previse pomakao vizuelno od kad je najavljen i stalno pricamo o pre-alpha ovo pre-alpha ono... Nek oni samo imaju dobar fizicki model, sve ostalo je sekundarno.
 
Cekaj, a ko je rekao da je osvetljenje u GT5 lose? Ja uopste o tome ne govorim, meni je ono licno fenomenalno i bench za sebe, vec govorim o nekim drugim stvarima da se uporedjuju babe i zabe, igre u development statusu sa zavrsenim igrama, a koliko vidim na kraju dodjosmo da se uporedjuje shift i gt5... sigurno, posto nfs igra stvarno puca na realisticno osvetljenje a ne na stylish fazon.

Inace, interesantno je da si isekao samo onaj deo sto te interesuje, za razliku od onog dela gde sam jasno objasnio dokle se stiglo sa procesom. Ali to je uobicajeno ovde na benchu da iako se iznesu informacije iz prve ruke, vecina koja blage veze nema o cemu se radi uporno razglaba i udara predvidjanja, cisto da nesto napise i da njihovo bude poslednje. Realno, gore sam rekao da ako nekog bas nesto interesuje u vezi developmenta ove igre i dokle se stigo procesu pipeline-a rendera, carcass i dinamickog fizickog modela moze da pita, za ostalo prepucavanje i ove gluposti vise don`t give a fuck.
 
@Ranko: Sjajan ti onaj photo mode. Inace GT5 zaista ima takvu grafiku i u real time okruzenju... al' u mosnicama. :d

Video nema potrebe da gledam. Dovoljno sam vremena proveo na Nordschleifu u GT5 da znam apsolutno sve mane i nedostatke, kao i vrline koje ta igra pruza. Stojim iza svega sto sam rekao. Ti mozes da palamudis o grafici i da kacis photo mode slike do sutra ako zelis, ali cinjenicu da je igra na kraju ispala simulacija u pokusaju sa jako "varijabilnim" fizickim modelom i najgorim zvukom u istoriji, ne mozes da osporis.

BTW, neverovatno mi je da neki pojedinci po svaku cenu i dalje pokusavaju da opravdaju investiciju u hardver star 7 godina, braneci ga i poslednjim atomom svog bica. :d Only in Serbia...

EDIT: Da, treba pomenuti i da od tih cuvenih 1000 automobila, pola su R32 i R34 Skyline-ovi sa drugacijim liverijima. :d
 
Poslednja izmena:
Uporno se zaboravlja i konkurencija koja sada postoji, čak i ako pcars ne donese ono što se očekuje, tu je recimo Asseto Corsa koja po meni obećava više od pcars. Može se dodati i RaceRoom Racing Experience, ali meni se ličo ne dopada model gde moraš da plaćaš za kola i staze, tako da ću to zaobići. Može se dodati i rFactor 2. Tako da će izbor biti baš velik.
 
^upravo tako.

vuce ove shotke sto si kacio iz shifta ti uopste ne idu u prilog, bre zar ne vidis koliko je braon stil , koliko su shaderi krs (metal meni uopste ne izgleda kao metal) ...

mislim da ono sto je ranko pokusao da objasni je da poliphony ima mnogo vise smisla da pogodi da grafika ide u realnost. refleksije na autu deluju malkice blurovano i deformisano , bas kao u realnosti, dok je to u shiftu kao ogledalo... kao da su ti automobili supeeer izpolirani pred svaku trku (mada da ih neko toliko polira , skinuo bi boju sa sasije :p )

sad jes da je sve to u photo modu , ali kao sto ti i sam rece ,to je na hardware-u matorom 6 godina. PD sada ima engine kome ne treba mnogo upgrade-a , samo da poprave ivicaste senke i dodaju malo veci broj poligona na stazama ... i robotske animacije vozaca da poprave, i gt6 ce biti eyecandy.

to sto pricas za fiziku je , da izvines, lupetanje. ono u cemu je veliki broj igraca gresio , je sto su svi poiskljucivali pomoci pa onda za turisticke aute birali racing soft gume, za koje se sve simraceri na forumima slazu da je isuvise gripy i nerealisticno ponasaju. Amer jedan koji je vozio svoj audi r8 na laguna seci je rekao da je za realistican dozivljaj za r8 potrebno odabrati comfort hard gume ... znaci one najgore... a da za sport pack (opcione koje nudi audi) idu comfort soft. Sve van toga je arkada po njegovom misljenju , ma koja god podesavanja i pomoci odabrali.

i stvarno , sa tom kombinacijom (znaci preporucenom) gt5 fizika brilijira. Zvuk u globalu jeste krs , ali je odlican na par automobila za koje su se potrudili. Medjutim nije ni u shiftu bas idealan. Oba bi morali da se ugledaju na raceroom. ffb u pcarsu je za sada uzas! ovo moze da prodje dok ne usaglase taj tyre model za sve aute, videcemo sta ce biti posle.
 
Cekaj, a ko je rekao da je osvetljenje u GT5 lose? Ja uopste o tome ne govorim, meni je ono licno fenomenalno i bench za sebe, vec govorim o nekim drugim stvarima da se uporedjuju babe i zabe, igre u development statusu sa zavrsenim igrama, a koliko vidim na kraju dodjosmo da se uporedjuje shift i gt5... sigurno, posto nfs igra stvarno puca na realisticno osvetljenje a ne na stylish fazon.

Inace, interesantno je da si isekao samo onaj deo sto te interesuje, za razliku od onog dela gde sam jasno objasnio dokle se stiglo sa procesom. Ali to je uobicajeno ovde na benchu da iako se iznesu informacije iz prve ruke, vecina koja blage veze nema o cemu se radi uporno razglaba i udara predvidjanja, cisto da nesto napise i da njihovo bude poslednje. Realno, gore sam rekao da ako nekog bas nesto interesuje u vezi developmenta ove igre i dokle se stigo procesu pipeline-a rendera, carcass i dinamickog fizickog modela moze da pita, za ostalo prepucavanje i ove gluposti vise don`t give a fuck.

Evo sad cu da ti citiram ceo post da se ne bi uvredio ...

Citirao sam deo koji nije bio istinit i demantovao te. Sta je tu problem?

Sto se developmenta tice i tvog uvida u isti, do jaja! Napisi nesto. Na kraju mog prethodnog posta sam se osvrnuo upravo na cinjenicu da se pCARS nije mnogo pomerio od svojih prvih verzija (najvise u svom vizuelnom delu). A nije bas da se radi kratko. Realno me uopste ne zanima koliki je tim i ko ga radi i siguran sam da imaju dovoljan budzet s'obzirom da su prestali da primaju donacije. Obecava se puno i zaista se nadam da ce to sve ispuniti jer na PC-u zaista fali ozbiljan (ali i zabavan) simulator.

P.S
Za sve one koji misle da ja nesto opravdavam, ne posedujem PS3.
 
****zovno , nema sta... mada ni asseto corsa nije daleko, a i manje su hw zahtevni ;)
 
Asseto Corsa meni izgleda malo prirodnije vizuelno, pCARS je eyecandy, ali je vrlo blizu fotorealizma. Mislim da treba jos malo svetlo da srede.
 
Aj kad je vec razbacivanje sa slikama...ingame downsampling aa (DS2,4X) is in i koliko vidim vec ima stunning rezultata (doduse ima negde i injectora)...

ixeuraH5TadiQ.jpg


ibrQ1mga4TFWn5.png


ibbW4Gp3fVTmbY.jpg


iUNRk57A6rXRD.png


ibsWkxUN2qOENa.jpg


imGhxWly4HmaP.jpg


iSE002a8wTRkr.jpg


ibapgefTbU1tT2.jpg


i5ABPSVGuj6jw.jpg


iTOYtsSCLcpY4.png


btw DS2X je u rangu zahtevnosti kao 4xMSAA...
 
Poslednja izmena:
Da li si ti ovo uze oscreenove ili ? Ja nisam vidio ni jedan dosada gameplay vido koji izgleda makar slicno screenovima koji se pojavljuju.
 
Poslednja izmena:
Nisu moje slike, vec od drugih likova sa wmd foruma sa teme screenshots... inace sve je iz gameplaya naravno, replay mod sa free kamerom. Problem sto gameplay ne izgleda kao ove slike je zbog nezavrsenosti igre i neujednacenosti asseta staze i objekata oko nje. Obicno ko hvata ovakve slike uglavnom hvata nesto sto ok izgleda u pozadini i uglavnom automobile, dok cim se kamera malo vise odmakne od staze da je prikaze vidi se ocajno 2d drvece i senke koje pravi uz naravno gomilu dodatnih placeholder objekata... inace kada je "sve na mestu" gameplay i izgleda isto ovako jer je ovo logicno iz njega. :D
 
DS2X i DS4X nece da rade kod mene, umesto 3D visualsa dobijam neke kockice preko celog ekrana [2D overlay od HUD-a je i dalje OK].

Oh well, moj 6870 ionako ne bi mogao to da istera valjano.
 
ovaj zeleni bmw je :zgran:
 
Nisu moje slike, vec od drugih likova sa wmd foruma sa teme screenshots... inace sve je iz gameplaya naravno, replay mod sa free kamerom. Problem sto gameplay ne izgleda kao ove slike je zbog nezavrsenosti igre i neujednacenosti asseta staze i objekata oko nje. Obicno ko hvata ovakve slike uglavnom hvata nesto sto ok izgleda u pozadini i uglavnom automobile, dok cim se kamera malo vise odmakne od staze da je prikaze vidi se ocajno 2d drvece i senke koje pravi uz naravno gomilu dodatnih placeholder objekata... inace kada je "sve na mestu" gameplay i izgleda isto ovako jer je ovo logicno iz njega. :D

Znaci photomode :D :)
 
Mozes da ga zoves kako hoces, moze i fraps/afterburner photo mode. :D

DS2X i DS4X nece da rade kod mene, umesto 3D visualsa dobijam neke kockice preko celog ekrana [2D overlay od HUD-a je i dalje OK].

Oh well, moj 6870 ionako ne bi mogao to da istera valjano.

Mislim da dsx trenutno baguje na atiju i dx11, a inace ovaj ingame downsampling nije zahtevan kao drajverski, ds2x je tu negde u rangu kao 4xmsaa, naravno sa daleko boljim performansama nego da je downsampling iz drajvera.

For a 1920x1080 display the internal resolution is 1920x2160 for DS2X and 3840x2160 for DS4X (double height for DS2X and both double width and double height for DS4X). The choice of double height for DS2X is really helpful because of the widescreen aspect ration in a driving game.

Inace je trenutno billinear, ali uskoro treba da se prebaci bicubic ili lanczos i imace bolji image quality... a btw, ovi sto udaraju ove ciste screenove koriste malo sharpeninga iz injectora pa je sve clean i sharped, defaultno u igri postoji mali bluriness, pre svega zbog ove navedene billinear downsampling metode.
 
Al si se ispsovao sada :D
 
Hoce li vise ovi apdejti za nas juniore doneti nesto znacajno, iz meseca u mesec se nesto kao palim na prvi petak u mesecu i uvek isto... manje vise. Kako nisam uzeo veci paket ? Ufff
 
Zeznuo si se sto nisi uzeo jaci paket, evo danas je Team Memberima+ stigao
Project-Cars4.jpg


:D
 
Zeznuo si se sto nisi uzeo jaci paket, evo danas je Team Memberima+ stigao
Project-Cars4.jpg


:D
Noooo, noooooo, noooooooooooooooooooooooooooooo !!!!:mad: One of my favorite ... Kud si mi ovo pokazao i to pred spavanje
 
Nazad
Vrh Dno