- Učlanjen(a)
- 17.01.2009
- Poruke
- 8,233
- Poena
- 605
Interesantno je da se i dalje palamudi o igri koja je u u razvoju i poredi sa vec gotovom igrom.
A pogotovo kada se uporedjuju efekti i wheater sistem kod koga dosta toga fali i skoro sve je jos first pass, a da ne govorim o color balancingu staza koje su SVE jos WIP, teksturama, objektima, globalnom osvetljenju, globalnoj iluminaciji itd, dakle ja ne znam da li je ijedna stvar u ovoj igri FINAL. To se zove izgradnja asseta i modela i tek na kraju se rade finese balansinga i optimizacije. Sve to lepo pise samo treba malo skoknuti do wmd foruma gde je razvoj i informisati se. A mislim da i nije tesko jer doticni ima user i pass za tamo... 
Inace, tek pre nedelju-dve se vratio posle skoro godinu dana glavni render coder Griffiths, pa ko hoce nek izvoli da prati njegove postove, a ima i dosta novih featuresa koje su skorije planirani i ubaceni u pipeline, HDR motion blur, SS Refleksije, ingame downsampling etc. Ili naravno mozemo i dalje da na svakih nekoliko meseci da palamudimo kako igra u pre-alpha stanju lose izgleda i uporedjujemo sa drugim igrama.
A uz to jedno hiljadu puta je recno sta znaci pre-alpha, kolikim timom raspolaze SMS i koliko je daleko od izlaska.
Posto sam izgleda ovde najinformisaniji oko razvoja ove igre (onog render code, fiziks carcass i dynamics modela, a cak ni ja ne pratim razvoj detaljno), udostojicu se svakog daljeg prepucavanja, vec samo ako nekog interesuje nesto konkretno.
I da jos jedna stvar btw za model osvetljenja GT5, koliko mi je poznato i koliko sam video, tu se koristi 3rd party model osvetljenja koji je samo Poliphony implementirao u razvoj, tj. nisu ga razvijali kao neki od nule vec su iskesirali u startu za njega.
Inace, tek pre nedelju-dve se vratio posle skoro godinu dana glavni render coder Griffiths, pa ko hoce nek izvoli da prati njegove postove, a ima i dosta novih featuresa koje su skorije planirani i ubaceni u pipeline, HDR motion blur, SS Refleksije, ingame downsampling etc. Ili naravno mozemo i dalje da na svakih nekoliko meseci da palamudimo kako igra u pre-alpha stanju lose izgleda i uporedjujemo sa drugim igrama.
Posto sam izgleda ovde najinformisaniji oko razvoja ove igre (onog render code, fiziks carcass i dynamics modela, a cak ni ja ne pratim razvoj detaljno), udostojicu se svakog daljeg prepucavanja, vec samo ako nekog interesuje nesto konkretno.
I da jos jedna stvar btw za model osvetljenja GT5, koliko mi je poznato i koliko sam video, tu se koristi 3rd party model osvetljenja koji je samo Poliphony implementirao u razvoj, tj. nisu ga razvijali kao neki od nule vec su iskesirali u startu za njega.