Šta je novo?

C.A.R.S - Community Assisted Race Sim

Prvog petka u mesecu, znaci 6-tog.
 
Interesantan video od Fanatec-a u kome se slucajno na ekranima vidi da testiraju CARS:



Sudeci po ovome oni izgleda potajno rade i licenciraju vozila, sto znaci da je Porsche jedan od njih. :)

Sem ako nije neka veoma napredna 1st april joke, u sta cisto sumnjam. :D
 
Nego, evo i ja konacno da se pohvalim..
Stari gamepad sada moze mirne duse u penziju..
 
Čestitam na kupovini, nek te fino služi :banana:
 
Svaka čast, da mu izližeš pedale od korišćenja. Gasi pomagala i da vidimo ta vremena :)

Počeo sam da vežbam Caterham 7, ima li neko vreme za njega na Bolonji?

P.S. Plastični šrafovi se posle zavrtanja gurnu na dole i zabrave. Čisto da ti ne smetaju.
 
Poslednja izmena:
imam ja na Imoli sa cath 7 , do duse dooosta stariji build. :d

(smanjite volume pre pustanja)

[YOUTUBE]WhYPyxbQor8&list[/YOUTUBE]


cestitke Sharp na volanu , nauzivaces se kao niko kada se budes navikao :)
 
Poslednja izmena:
Svaka čast, da mu izližeš pedale od korišćenja. Gasi pomagala i da vidimo ta vremena :)

Počeo sam da vežbam Caterham 7, ima li neko vreme za njega na Bolonji?

P.S. Plastični šrafovi se posle zavrtanja gurnu na dole i zabrave. Čisto da ti ne smetaju.

Hvala, hvala :)
Da, to za plasticne srafove znam, nego sam ovo montirao cisto da vidim kako mi odgovara, nisam cak ni zategao posteno :D
..a morao bih jos dosta da se igram sa podesavanjima. Valjda cu stici ovih dana, pa da vidim na cemu sam kada je pCARS u pitanju :)

E sad, u sekvencijalnom modu, menjac ne funkcionise bas najbolje. Tj. promeni on brzinu na vise kada se povuce u nazad, ali isto tako promeni brzinu na vise i kada se gurne napred. Dok u manuelnom modu sve radi perfektno. Rekli su mi da je u pitanju mikroprekidac i da nije tesko zameniti ga. No, za sada mi to ne smeta tako da ce opravka ipak sacekati malo..
 
Poslednja izmena:
Cestitke na volanu. Neka te sluzi dugo :)

Sto se tice menjanja brzina, sekvenc sam koristio mozda par puta. Ili leptiri ili H.
 
^ +1 , sekvencijalni se sada vise i ne koristi cini mi se. WRC sad ima polusekvencijalni mod (leptir samo za menjanje brzine na vise a sam menja na nize) , DTM je isto sada na leptirima ako se ne varam ,...
 
Ma batali sekvenc mod na menjaču, nisu ga džabe izbacili na G27. Ili leptiri ili teraj brzine u H. Inače nabavio sam rezervni menjač sa G27-ce, ali nikako da prespojim kablove na njemu kako bi radio na G25. Deluje dosta bolje i robusnije od starog.

Što se podešavanja tiče ja nisam ništa čačkao. Na kraju sam sve isključio i podešavam ga preko drajvera. Nikakav profili i podešavanja u igri.
 
Preko drivera inace i osecas najvecu razliku sto se promena ffb tice. Samo pored svih podesavanja koja zelis obavezno cekiraj da igra moze da ih overriduje .

ontopic - strangers in the niiiight... :D

7042141687_2447b3f17d_b.jpg

7042141381_b0faa3bfe7_b.jpg

7042141569_4c51d78d64_b.jpg

7042141483_409b9c9ac1_b.jpg
 
Ova igra izlazi tek u mozda prvom a najverovatnije drugom kvartalu 2013-te, a ovo sve sto se vidi sada je pre-alpha verzija igre, tj. izrada igre u toku. Tako da ovo trenutno nije prozivod za kupovinu vec uplatom od 10, 25, 100 pa na vise evra stices pravo da ucestvujes u izradi igre i naravno zaradi kada igra iduce godine bude krenula u prodaju.
 
Bem mu misha kad pre postova? :p

Ajde daj build release notes ako smes? :D
 
:D

Build 189 (6/4/12, Junior Member+)
Further tweak to camera behaviour when world movement is off
Fixed tire materials (wrong textures assigned)
Moravia autograss added
Formula A: added contest winning liveries
New Asano X4 export
New Monterey export
New Moravia export
New Sakitto exports

Build 188 (5/4/12, Senior Manager)
DX11 Commandlist state saving optimisation. (-dx11MT)
(the renderer now correctly tracks state between/during commandlist execution - meaning that we no longer need to save and restore DX11 state, which was adding overhead to each call)
Set G-Force effect default to 60
Add exit to desktop custom message handling to dialogues
All cars: tyre specular textures updated to go with shader changes
Palmer: fixed matellic liveries alpha channel
Palmer: checks/fixes, new light billboards, textured chassis meshes cloned for CPIT
Formula A - LODBs finished
Added track data files for Moravia
Leonus68: review changes + changed driver animations to work with F1_classic rig
HDR Mode text changed to fit column
Loading screen updated to match FE
Can now cycle through all options using TAB
Exit button tidied
New Formula A export
New Palmer JPLM export
New Moravia export
New Sakitto exports

Build 187 (4/4/12, Senior Manager)
Spotlights checked in for Connecticut hill tracks
Gumpert Apollo: damage replacements configured for Ultra detail
Add rgb components for emissive lighting
FormulaA - WIP LOD, A done B almost done
New lightmap setup for self illuminated objects
BAC Mono: enabled custom liveries
Lightmap for the night lighted advertboards
Added TweakIT tool installation/shortcuts
New Asano LM11 export
New BAC Mono export
New GUMPERT apollo export
New Connecticut exports
New Monterey export

Build 186 (3/4/12, Manager+)
Avoid crash when restoring lap section after going off-track when insufficient data points exist
Fix for sun rise and sun set being 180 degress out
Improved the color banding on the adverts
FFB: reduced vehicle tyre force multi and tyre grip multi params to between 10 and 15 % of original values as proposed by WMD members
Kart 1, Formula B animations
Kart 1 physics: Changes to load sensitivity and base grip : Less load sens, less base grip and some speed sens added.... Also some AI grip changes for better turn in
New Cheterfield AIW with new raceline and many corner tweaks to slow the AI karts to aviod going off track
New detail tweaks to the BAC Mono. Weight bias moved to 43/57 some grip increase with speed sensitivity added. Other chassis balance changes to suit the weight bias change
Tyre shaders and material updates on cars; modified tyres shader with fresnel and diffuse reduction
Asano TDX: fixed a typo in the rear slow rebound settings
Skyring texture and shader changes for emissive lights on skyrings at night
TweakIT tool added to the game
New Formula B export
New Leonus F68 export
New Azure Coast exports
New Bologna exports
New Connecticut Hill exports

Build 185 (2/4/12, Senior Manager)
BAC Mono: tire grip bias moves a few % to the rear
Fix for diffuse multipler being applied to opacity as well as colour
FormulaA - WIP LODs
added optional fresnel to overlay.fx
new skyrring textures for Bologna
Lock out tracks not supported based on server versions
Skyrings can now have tweakable emissive lighting
JPLM texture updates
California Highway: new exports
 
Touche! :D

U vidim i Brno je tu, Laguna takodje, me like it. Nego dok se na laganoj vatri peche ovaj download, jel bese mi Dzuniori imamo pravo na jurcanje Azurskom i Kalifornijskom ulicom? :D
 
Ova igra izlazi tek u mozda prvom a najverovatnije drugom kvartalu 2013-te, a ovo sve sto se vidi sada je pre-alpha verzija igre, tj. izrada igre u toku. Tako da ovo trenutno nije prozivod za kupovinu vec uplatom od 10, 25, 100 pa na vise evra stices pravo da ucestvujes u izradi igre i naravno zaradi kada igra iduce godine bude krenula u prodaju.
A jel mogu da probam pre nego sto platim tih 10, 25, 100 ili vise evra - da probam da vidim sta placam? ;)
Vidim vi vec vozite, jel to znaci da ste platili? Da li, kada bude izasla finalna verzija, moram nju ponovo da platim, ili nju dobijem na poklon obzirom da sam sudelovao u razvoju?
 
Poslednja izmena:
Ne.
 
A jel mogu da probam pre nego sto platim tih 10, 25, 100 ili vise evra - da probam da vidim sta placam? ;)
Vidim vi vec vozite, jel to znaci da ste platili? Da li, kada bude izasla finalna verzija, moram nju ponovo da platim, ili nju dobijem na poklon obzirom da sam sudelovao u razvoju?

Ne mozes da probas kao sto rece Rama, jedino da pitas nekoga ko ima pristup buildovima (vec je uplatio) pa da ti da da probas. A inace, kada iduce godine izadje igra, recimo ako si uplatio 25 evra, ti onda za full igru moras da doplatis jos 20. Ili da sacekas da se od prodaje igre nesto zaradi pa da ti legne na racun i sa tim parama da kupis igru. Na 250k prodatih primeraka je isti povracaj novca, a sve preko toga cista zarada. Znaci, ako igra ode u 500k primeraka imaces na tih 25 ulozenih jos 25 zaradjenih, na 1m 75 evra itd. A isplate ce ici na svaka 3 meseca koliko se secam.

A inace u svakom slucaju mozes da uplatis 10 evra, probas i ako ti se stvarno ne svidja nista u razvoju ti njima kazes da ti se ne svidja pravac razvoja igre i ne zelis da budes vise deo projekta i oni te refundiraju.
 
Poslednja izmena:
Najbolje je ne podrzati ovakav projekat koji finansira i donekle razvija zajednica, 10e sto mu dodje nesto kao jedan obilazak kafane je malo za mirnu savest u borbi protiv AAA brainwash naslova (narocito za ljubitelje race simulacija). Pola ovog podforuma je bacilo 3,4 puta vece pare na fail zvani BF3 i niko nije pitao da li ce igra da valja pre kupovine a za C.A.R.S. vec sad znamo...
 
Pa ovaj projekat nema takvu hype masinu... pogledaj samo sta Kickstarter radi, unapred samo lete pare developeru. Naravno nijedan Kick projekat ne moze da se poredi sa ovim pravim comunity angazovanjem i razvojem ali je ocigledno sta moc marketinga i "lozenja" investitora moze da uradi.

ontopic:

Ipak juniori nemaju pristup Azurskoj obali i Kalifornija autoputu. Takodje jel i vi ostali mozete da igrate protiv AI-ja, posto je meni zamagljeno?

A evo i da udarim neki screen ovog novog BAC-a na Brnu:

 
Nazad
Vrh Dno