Šta je novo?

C.A.R.S - Community Assisted Race Sim

Ma imas sigurno AI protivnike, nesto su menjali u poslednjih nekoliko verzija, sad ti je izbor za practice/free trial/race celom duzinom iznad izbora staze,automobila plave boje, verovatno ti stoji sad na free practice.
 
I haz an 10$ version of betas access!

Malo pre sam uplatio, sutra cu isprobati na mom skrnavom gamepadu. Inace moj quest za pronalzak HQ volana se nastavlja. Ako cujete da neko prodaje G25, javite. Imam 15k spremnih, samo treba ubosti dobar tajming i uhvatiti neki oglas.
 
Poslednja izmena:
Nije bre beta vec pre alpha, pobogu koji put do sad pricamo. :D

Btw, regujte se na http://www.automaniax.com/ izgleda da je to ona Porscheova igra koju veoma moguce radi SMS i bice navodno free.
 
Sve sto nije final product je meni [i mnogima drugima] beta. :)
 
E pa nije bas tako, po recima Gartona oni i mnogi ostali developeri betom smatraju deo kada je igra gotovo pred izlaskom, sve ostalo u izradi igre je alpha. Kod SMS-a je stadijum alphe jos i dalje, tek onda kada je izradjen najveci deo asseta igre, a za sada nijedan jedini nije completiran i mnogo toga su placeholderi i stvari koje jos nisu ni zapocete sa radom, pa je zato i zovu pre-alpha.
 
jos pre par dana se registrovao za ovu porse igru , ceka se pozivnica za closed betu :d
 
Pa verovatno cim si video ovo maniax u nazivu? :D
 
^ne znate vi ni pola price :d

-Some say , that I was their main consultant , and that all of my four legs are hydraulic... All we know is... ________________ ! :p
 
Podesavanja za gamepad su malo quirky, imate li predlog za config?
 
Izvinjavam se za double post, ali dosao sam zakljucka da se sa mojim crappy gamepadom nemoze uzivati u ovoj igri. Because of that, malopre sam pobedio na licitaciji za G27 volan [super solidna cena]. :D Prodaje se u BG-u, pa ce biti malo cimanja da se to dopremi do mene, ali mislim da ce sve proci OK.
 
Cestitke na dobijenoj licitaciji. Da te sluzi dobro , i prenesi utiske sa igrom kada ga budes "oznojio" :d
 
Uspeo sam, preko vikenda, samo malo da odvozam novi build za nas siromahe i mogu reći da sam oduševljen. Grafika je mnogo bolja, cela igra izgleda nekako tečnije (u 1,64 izgledalo je kao da igra stalno secka, tj da ima 25 fps), a o poboljšanjima kontrola neću ni da pričam. Svaka čast šta napraviše od igre za mesec dana.
 
Evo jednog mog kruga od danas, Racer L4-RS @ Bologna, default setup, nije PB al nije ni daleko od njega (1:41.121) .

[youtube]7ZMydX1C8lA[/youtube]

Igra je sve bolja i bolja tako da Mare kupuj sto pre dok ne zatvore uplate, imaces jos godinu dana testiranja build-ova, siguran sam da to vredi 10e.
 
Lepa voznja i dobro vreme.
Samo jedan savet - ako imas nameru da ucestvujes u nekim multiplayer dogadjajima/ ligama pocni da se navikavas na krajnje linije staze.
U svim ozbiljno organizovanim takmicenjima stazom se smatra samo prostor izmedju linija i sama linija. Svuda se sankcionise ovoliko sirenje putanje. Izuzetak se pravi jedino kod gradskih staza ogradjenih zidovima posto tamo ionako nemas gde da prosiris a ogroman je posao brisati postojece gradske linije i praviti nove, trkacke.
Ukoliko se sada naviknes na ovakvu voznju posle ce ti smetati i bice ti tesko da menjas navike i nanovo treniras putanje. Jednom kada ti udje u naviku vise niti vidis niti gazis dalje od linije koliko god asfalta tamo bilo.
 
Sve to meni deluje zanimljivo i lepo ali me jako potseca na Shift serijal ... Jel neko vozio IRacing , Netkar i slicne simulacije da mi uporedi sa fizikom u C.a.r.s . Uskoro uzimam za 10e ali me cisto zanima .
 
A kako je moguce uopste uporediti kada fizika iz builda u build ima promene i stalno se radi na njoj? Opet treba da se podseca da ovo nije IGRA za kupovinu vec investicija za ucestvovanje u RAZVOJU IGRE. Uporedjivanje sa konkurencijom moze da bude tek iduce godine u ovo vreme kad bi mozda trebala da pocne beta.

A inace, vec jedno sto puta je receno da jedini kontakt sa shiftom je sto igra se zasniva na istom endzinu i to iz dvojke koji je znatno modifikovan. Sve ostalo i sam "feeling" igre pocevsi od inputa do ponasanja vozila nema nikakve veze sa shift-om jos od prvih buildova...


btw, zmaye jel ti world movement stoji na 0? Nekako mi deluje kao da imas stutering i pri najmanjoj promeni fps-a, mozda bi trebalo da dignes world movement na neke vece vrednosti jer donekle zamaskira stuttering i poveca osecaj brzine.
 
Hvala soko, slazem se da sam ga ovde bas preterao sa prosirivanjem staze, pomislio sam nekoliko puta da ce da mi ponisti krug ali se nije desilo. Igrao sam samo LFS a tamo i nema nesto mogucnosti za sirenje putanje, odmah van linija su trava i pesak. Nikakve ozbiljnije lige i takmicenja jer sam suvise kasno usao u to, kad je vec krenulo da se gasi, ranije je bilo i domacih liga i prenosa na TV-u :) .

@zlatann
Fizika i ponasanje auta nema veze sa Shift2 tako da nema potrebe da brines. Mozda ti tako deluje na klipu gore jer je auto vrlo upravljiv i mozda najlaksi za voznju trenutno u igri. Vozio sam samo LFS ( ostale simulacije sam samo probao) i vec je sad CARS konkurentan mada kao sto ti rece gdin_m fizika se menja i proci ce jos min pola godine dok ne budu zadovoljni. Sad kad sam siguran da fizika nece da failuje najbitniji mi je net code i nadam se da ce to da odrade kako treba.

@gdin_m
World movement je na 0 (ne bih ga ni dirao, ne vozim osecaj kao kad vozim na vodenom krevetu) ali nema ni promene FPS-a ni stuteringa ili ga ja bar ne vidim, ovo se pojavilo verovatno zbog pada FPS-a zbof snimanja fraps-om pa vegas kompresija pa youtube kompresija i sad snimak nema veze sa originalom.
 
Ma jok, nije kompresija, isto je tako i kod mene, grafika i lod ucitavanje dovodi do nekog sitnog ali primetnog da ga nazovem microstutteringa, jednostavno ne deluje fluidno iako imas npr. preko 50-60 fps-a. Svaka varijacija u kretanju fps-a se oseti pa utice na fluidnost i osecaj kretanja kroz svet. I ja sam isto vozio na 0, pa sam onda podigao world movement na 30 da mi malo vise podigne osecaj brzine, jer npr. u onom R18 i kada ides skoro 300 nemas osecaj brzine i varijacije fps-a i lod stutering ucitavanja staze jos vise ubiju utisak kretanja pa sam to zamaskirao podizanjem world movementa. A inace, vraticu ga i ja na 0 kad se graficki deo igre zavrsi i sve to sa lod-om ispeglaju, zasad mi deluje stateringcno. :D
 
Sve to meni deluje zanimljivo i lepo ali me jako potseca na Shift serijal ... Jel neko vozio IRacing , Netkar i slicne simulacije da mi uporedi sa fizikom u C.a.r.s . Uskoro uzimam za 10e ali me cisto zanima .

iRacing je i dalje suvereni vladar sto se tice fizike i dinamike voznje. pCars je jaako dobar i u tim stvarima ali se meni barem cini da tyre model jos nije gotov/spreman tako da bi konacni sud o tome valjalo doneti kada bude bio final build. U medjuvremenu cars je simulacija koja prasta (barem je meni veoma predvidljiv sa bilo kojim autom) ali sa najboljim mehanickim feel-om u bilo kojoj igri (tu kolje netkar a malo je bolji od iRacinga).
 
Koliko god je bitna fizika, zvuk, grafika, feedback..... podjednako je bitno da sve to dobije neki smisao, svrhu. Da ima gde da se kvalitetno upotrebi, konzumira.
Verujte mi, to nije single player i foto mod. Bez kvalitetnog matchmaking sistema, jednostavnih alata za menadzment ligaskih i kup takmicenja, statistika, bodova i mnogo, mnogo drugih stvari, bilo koja, najbolja, najlepsa, najrealnija simulacija ce brzo da izgubi smisao. I to je nesto gde je iRacing upao i prosto oduvao dotadasnje glavne igrace na sceni iako mu je grafika i u vreme launcha bila zastarela. Previse je stvari koje je iR doneo i u kojima je nadmasio konkurenciju da bih ih o tome u ovoj temi pisao.
Morace tvorci CARS-a ozbiljno da se pozabave tim aspektom cele price ako misle da im proizvod nadzivi prvobitni wow efekat. Siguran sam da tamo ima ljudi kojima je to vrlo jasno i koji to umeju da naprave. Samo se bojim da ce te stvari pomerati niz priority listu pod pritiskom i zahtevima "parcel, texture..." generacije.
Nadam se da cete ih vi koji ste aktivni na njihovom forumu podsetiti na to.
A da su takva usluga i logistika potrebne potvrdjuje i primer Race2play koji je od jednog malog komjunitija nikao u ozbiljan paid portal samo zato sto je ponudio malo organizacije i logistike. Ima takvih primera jos poprilicno: altbierbude, lfs world...
Kao kontra primer imate sjajni GT5, koji ima skoro sve ali od kog ce svi jako brzo dici ruke cim izadje nesto sa vise modela i lepsim refleksijama.
 
Siguran sam da tamo ima ljudi kojima je to vrlo jasno i koji to umeju da naprave. Samo se bojim da ce te stvari pomerati niz priority listu pod pritiskom i zahtevima "parcel, texture..." generacije.

Vec jednom rekoh da ovo nije tim od 3 coveka vec developer sa timovima i ljudima zaduzenim za svoj posao. To sto u jednom momentu prikazuju rad na stazama i grafici a o multiplayeru se cuti, ne znaci da njega ne rade, vec da su u progresu i nemaju jos sta bitno o njemu da se kaze dok se ne izrade prvi funkcionalan model. Multiplayer je inace vec zasao u dublji razvoj a ako te bas interesuje njegov plan, evo prvobitnog plana koji je postavljen i trenutno se izradjuje, a koji je inace i podlozan promenama, naravno sa sto vise poboljsanja i opcija:

Here we go then!

1. There will be a Dedicated Server written and compiled in Java which has many benefits such as speed of development, interfacing with other technologies and portability across operating systems. The idea here is that the DS can be hosted by WMD members on public servers and LAN environments.

2. The DS will comprise two internal components which for now we're calling the Game Host (GH) and the Game Manager (GM). The Game Host component will be a fairly dumb packet forwarder, at least to begin with (all game clients will send network packets to the GH and the GH will forward them onto other clients participating in the game). The GM component manages a pool of Game Hosts; the idea being that players can matchmake into an existing game or create a new game (internally the GM will auto-spawn GH's to meet demand, one per thread).

3. As mentioned in #2, the GH will be quite dumb during early MP development. Later we will profile the performance of the games, players, bandwidth and so on in order to determine where intelligence should be added and optimisations implemented.

4. There will be a Matchmaking server hosted SMS-side with which the DSGMs communicates. The Matchmaker will maintain the overall list of games available, directing players looking for games to the various Game Hosts as advertised by DSGMs. In the early days of development, there will probably be no Matchmaker server; members will need to connect manually to Game Hosts either in a LAN environment or to a known server that WMD members create and advertise via the forum and browse the games hosted by that DS.

5. On the game client all multiplayer participants will connect to the DS for their communication but will additionally attempt to make peer to peer connections. Clients will always send network packets to the DS for redistribution via the GH but will also send their vehicle position updates to peers where direct connections are possible (thus reducing ping time). Direct connections are not always possible however (see NAT below).

6. The Matchmaker will be capable of connecting players by various criteria (rank, driver aids, driving quality/incident percentages, preferred car/track, time of day, dry/wet weather etc), and then further down the line the potential exists for organised races (open/fixed setup and so on), series, self-scheduled races, league racing etc. This is a long-term development goal.

7. As mentioned above there are NAT (http://en.wikipedia.org/wiki/Network...ss_translation) difficulties to overcome but in the first instance the DS will require the player to manually open ports on routers in order to allow incoming connections from game client. There will be enough on the forum here to help with that and later we will add some level of NAT punch-through to attempt to overcome these obstacles.

8. There will be numerous debug screens as we develop; you'll be able to see the connection mapping (eg via DS / peer to peer etc), latency, stages of connection and so on.

9. Early games are likely to be a bug-fest but the quality will quickly improve

10. LAN games will not appear in the Matchmaker game browser list but will still need to report back to the servers (authentication, statistics, game profiling and so on).
 
Navodno, u petak bi trebali da nas iznenade nekom licencom. Pretpostavlja se da je u pitanju nesto veliko..
A osim toga, cini mi se da je u toku obezbedjivanje licence za Mini :)
 
Ce da vidimo, ko zna sta rade, koliko sam skapirao iz hintova Gartona i Bela, jedan deo tima je na Test Drive-u, drugi verovatno nesto mulja sa Porsche-om, a ovaj ostatak radi Cars. Sta ona Suzi u pozadini radi i koga licencira tek ce da izadje na sunce. Samo da ne bude ono, "Suzi nam digla lovu". :D
 
Ce da vidimo, ko zna sta rade, koliko sam skapirao iz hintova Gartona i Bela, jedan deo tima je na Test Drive-u, drugi verovatno nesto mulja sa Porsche-om, a ovaj ostatak radi Cars. Sta ona Suzi u pozadini radi i koga licencira tek ce da izadje na sunce. Samo da ne bude ono, "Suzi nam digla lovu". :D

Koja Suzi, Wolf?
 
Bem` mu misha:



a inace ova je u pitanju i uglavnom je zaduzena za vecinu poslova oko licenciranja.
 
Ooooo, rasna kobila. Bogami, ako odradi dobro svoj deo posla, SMS nece morati ni dinara da ulozi za neke jace licence :d

If%20you%20know%20what%20I%20mean..png
 
Koliko god je bitna fizika, zvuk, grafika, feedback..... podjednako je bitno da sve to dobije neki smisao, svrhu. Da ima gde da se kvalitetno upotrebi, konzumira.
Verujte mi, to nije single player i foto mod. Bez kvalitetnog matchmaking sistema, jednostavnih alata za menadzment ligaskih i kup takmicenja, statistika, bodova i mnogo, mnogo drugih stvari, bilo koja, najbolja, najlepsa, najrealnija simulacija ce brzo da izgubi smisao. I to je nesto gde je iRacing upao i prosto oduvao dotadasnje glavne igrace na sceni iako mu je grafika i u vreme launcha bila zastarela. Previse je stvari koje je iR doneo i u kojima je nadmasio konkurenciju da bih ih o tome u ovoj temi pisao.
Morace tvorci CARS-a ozbiljno da se pozabave tim aspektom cele price ako misle da im proizvod nadzivi prvobitni wow efekat. Siguran sam da tamo ima ljudi kojima je to vrlo jasno i koji to umeju da naprave. Samo se bojim da ce te stvari pomerati niz priority listu pod pritiskom i zahtevima "parcel, texture..." generacije.
Nadam se da cete ih vi koji ste aktivni na njihovom forumu podsetiti na to.
A da su takva usluga i logistika potrebne potvrdjuje i primer Race2play koji je od jednog malog komjunitija nikao u ozbiljan paid portal samo zato sto je ponudio malo organizacije i logistike. Ima takvih primera jos poprilicno: altbierbude, lfs world...
Kao kontra primer imate sjajni GT5, koji ima skoro sve ali od kog ce svi jako brzo dici ruke cim izadje nesto sa vise modela i lepsim refleksijama.

Sve je to u redu ali nepostojanje dedi servera u iR je imho nedostatak. No to je njihova poslovna politika.
 
Evo nas ispod 1:42 :banana:

Tačnije 1:41.886

Konacno sam uhvatio malo vremena, prikopcao volan i odvozao jos nekoliko krugova..
U principu, tek sada sam se navikao na ffb i pocinjem maaalko agresivnije da vozim (prvenstveno kada je skretanje u pitanju).
Malopre sam postavio 1:42.763
Samo jos kad bih mogao malo vise da se posvetim ovome, da se jos malo naviknem, uvezbam, i da sredim nekako je*enu stolicu na tockice da mi ne bezi :d
 
Konacno sam uhvatio malo vremena, prikopcao volan i odvozao jos nekoliko krugova..
U principu, tek sada sam se navikao na ffb i pocinjem maaalko agresivnije da vozim (prvenstveno kada je skretanje u pitanju).
Malopre sam postavio 1:42.763
Samo jos kad bih mogao malo vise da se posvetim ovome, da se jos malo naviknem, uvezbam, i da sredim nekako je*enu stolicu na tockice da mi ne bezi :d

Zameni stolicu i obavezno vozi u patikama. :smoke:
 
Nazad
Vrh Dno