Šta je novo?

C.A.R.S - Community Assisted Race Sim

Evo i quote redi-a sa nogrip foruma koji je to vozio a i valjda sad radi za sms:

...think you should stop judging a game's physics engine by watching some videos, and actually play the game. If you would, you would see that the car is an understeering biatch and two handfuls to control properly. (I did my first controlled corner slide this morning in this car, followed by a crash in the next corner:D)

Did it ever occur to you that maybe the wheel animation could be off? We're talking about pre-alpha release, here...

.... If you listen closely then you'll notice that at some instances I let go of the throttle to avoid ending up in the bushes

Inace fizika je daleko od finalne, ali i sada u ovom najranijem stadijumu je dosta dobra.
 
Poslednja izmena:
Pa koliko ja vidim lik i kontrira. Nema nekog naglog cimanja volana jer lik verovatno zna sta radi tj po gasu ko po jajima.

Pa ono pipka volan a tockovi se okrenu skoro skroz :p Ali da ,moze biti mali milion stvari ,moze setup bolida biti da understeeruje , jos nedoradjena animacija volana , fizika u alfa fazi... Cisto sam napomenuo sta mi bode oci :d
 
Pa imao si neke odgovore gore u citatu. :)
 
Ma znam , procitao sam prvo njih pa reko da se vratim stranicu nazad da vidim ima li jos kojeg odgovora :d

Ne , mislim , odusevljen sam sto igra stvarno obecava i neke stvari koje su meni bitne idu u pravom smeru :)
Zbog ovakvih stvari se secam zasto mi redovan upgrade nije tesko padao.
 
Pa ono pipka volan a tockovi se okrenu skoro skroz :p Ali da ,moze biti mali milion stvari ,moze setup bolida biti da understeeruje , jos nedoradjena animacija volana , fizika u alfa fazi... Cisto sam napomenuo sta mi bode oci :d

Ne treba obracati paznju na volan, jer je animacija pokreta ocigledno jos u ranoj fazi razvoja, vec u tockove, po kojima se vec mogu naslutiti neke stvari. Na nekoliko mesta u snimku se veoma jasno vide ozbiljne korekcije (prvenstveno na 1:43), no definitivno nedovoljno cesto. Understeer je i ok, ali formula iz '60-ih bi trebalo da oversteeruje do nenormalnosti, a to se jedva vidi na onom videu. Oslanjanja iz tog perioda su bila strahovito tvrda, bolidi prelagani, spojleri nisu potojali, aerodinamika i gume su bili u stone age fazi, a rollcage je bio vozac. :d

Sve u svemu, to je bilo pakleno vreme za racing, kad su najbolji odlazili zbog najmanjih gresaka, a ona voznja sa Connecticut Hilla mi nekako deluje previse udobno za bolid iz tog perioda...

Evo ga snimak sa 'ringa iz 1967. Doduse, camera car je BMW-ova formula 2, koja je dosta nazadnija od F1 iz tog vremena, ali svejedno, strahovit rad oslanjanja i konstantne korekcije vozaca predtsavljaju realnu sliku trkanja iz tih vremena...

[YOUTUBE]n6aNnZ4q80s[/YOUTUBE]

E sad, da ne bude da sam ocrnio tim, uzimajuci u obzir da je igra u alpha fazi razvoja i da je osnova engine iz shifta 2, (koji je, btw, bio uzasan), ovo izgleda fantasticno za ovako rani build. Svaka cast na peglanju i usavrsavanju Madness Engine-a, koji je ovde stotinama kilometara ispred onog sto je pokazao u shiftu. Nadam se da ce nastaviti da ga usavrsavaju i da cemo na kraju dobiti jos jednu vrsnu simulaciju za PC. :)

BTW, zar nisu dobili licence od prozivodjaca? Na prvim slikama se veoma jasno video Lotusov badge i Jim Clarkov livery iz 1967, a sad se bolid odjednom zove Leonus F68??!! :p
 
^Ne, licence ce tek da krenu kada igraci odluce sta zele od vozila i kada se skupi jos para da bi se krenulo sa velikim imenima, a mozda ono na pocetku promo dobili od lotusa. :p Koliko vidim za sada su samo licencirali 4 engleske staze Brand Hatch i jos neke manje poznate. No, cek polako, tek pre neki dan je krenuo portal sa donacijama i ucescem igraca, tako da tek za par meseci kada se sve to skupi krenuce se u pravom smeru, ionako je ovaj build bio cisto da "napali" ljude. :D
Btw, ne znam kako se ponasaju ove formule posto ih nikada nisam vozio, ali ne znam da li ste primetili da onaj lotus ima veoma masivan spoiler pozadi sto ne znam da li je bilo u to vreme gledajuci ovaj klip?
 
^ Rane verzije Lotusa 49 (1967-1968) nisu imale nikakve spojlere na sebi. Tek je u sezoni 1969. uveden zadnji spojler, koji je bio jako primitivan i doslovno prikacen za zadnje vesanje:

759px-Lotus_49b_rear_view.jpg


1970. godine sa 49c modelom su uveli standarni, manji spojler, koji je isti kao i na slikama sa prethodne strane:

Lotus%2049C.jpg


E sad, problem je u tome sto bolidi sa prethodne stranice imaju spojlere kao model sa 1970. a nose Jim Clarkov livery iz '67, kada se jos nisu stavljali na F1. Takodje, kokpit je 100% preslikan sa modela 49, a na volanu se ne nalazi Lotusov znak, vec je neki bezveze badge stavljen i pise Leonus F68!? :p

Sve bi ovo meni bilo jasno da oni nisu dobili licencu od Lotusa, pa da moraju da se snalaze kako znaju i umeju, ali sta onda na prvoj strani ovog threada radi do perfekcije uradjena 49-ka sve sa Lotusovim znakom i livery-jem?! :p
 
ncgjmcgjmgjb.jpg


dsfjhdfyjgh.jpg


I only had about an hour to mess with it, here are my first impressions:

-Looks beautiful with stunning car models. The reason everyone got excited even for such an early build
-Tracks not accurate at all, but they just announced that four laser scanned UK tracks will join the service.
-Performance hog. Not optimized at all and of course no SLI profile yet.
-Graphical glitches in DX11 mode for me. DX9 was fine.
-Can't hide its SHIFT 2 roots: this starts with the less than optimal menus and ends with the still a bit floaty handling.
-Unfortunately, this also means that the horrible wheel "calibration" menu is in there. Nearly impossible to get a 1:1 calibration done. Also no proper support for load cell brakes.
-Strange car sounds.
-So-so Surround support: lots of FOV settings for each camera but it's not possible yet to switch back to a single screen, fullscreen resolutions with blacked out side screens. The game will start completely stretched. I had to play in windowed mode or disable nV Surround completely.
-No independent screen rendering.
-SHIFT 2 like handling, not as bad though. But I need to give it another go after spending a few hours tweaking the controls thanks to the horrible calibration method.
 
^sto se tice zahtevnosti:

E8500 @ 3.17ghz and GTX 460 1GB here. Runs ok with a mixture of high and low settings.

FPS always around 60 on Watkins Glen but worse on Imola.......as low as 39.

That's in DX9 as well.

@vuk

Pa kazem mozda je bilo kao promo, eto lotus dozvolio jedan screen za promociju. :D Isto i onaj r18 koji je imao sve sem oznake.

Novi build ce danas sa verovatno nekim pocetnim ai-em... bilo bi fino da se pojavi neki build bar na torrentima posto smo ionako uskraceni da niko ne moze da plati a niakakvih drugih opcija sem paypal-a nema jos, tj. pitao sam ali trenutno nema nikakvog odgovora.

Evo jos par slika koje su bas fine :):

 
Poslednja izmena:
E ako ti je to bitno onda stvarno. :) Ja nisam ni stigao da se nasmejem imenu koliko sam se divio grafici, realno. :)
 
Nisam rekao ni da mi je bitno ili ne kao ni da li mi smeta ili ne. Simpaticna mi analogija izmedju njihovog naziva i Good Year-a. Samo, razumem Jordan F1 tim sa kraja '90ih kada su na trkama, koje su se odrzavale u zemljama gde je bilo zabranjeno reklamiranje duvana (i alkohola), umesto imena svog glavnog sponzora Benson & Hedges pisali Buzzin & Hornets ili Be On Edge, (ili McLaren dok im je West bio sponzor). Ne razumem cemu ovde ista stvar kada ustvari verovatno nemaju licencu za koristenje imena?
 
[YOUTUBE]q7DKUMSAtEE&feature=player_embedded[/YOUTUBE]
 
Ne igram simulacije vožnje (uglavnom konzumiram arkadnije varijante), ali ovo ću bar da probam, samo jer izgleda predobro.
 
^^ meni staza lici na Imolu :)
 
Naravno da je Imola :)
 
Primamljivo, nema sta:

20a9sgg.jpg

2jchpfn.jpg

21aegc0.jpg

2dvsdp5.jpg

i sa malo pocetnog ai-a... i naravno i neki bagovi sa njim: :D

 
Prosto sam morao da okacim ove screenove posto izgledaju perverzno...



btw, razmatraju da bude jos neki sistem za uplatu sem paypala, tako da ima sanse i za nas...

and some more info...

Car Models
"We're working to roughly 200,000 polygons for the top LOD exteriors and an additional 50K for the cockpits. Actually a fun stat is that we are running more polygons in the suspension than we had for a whole car in GTR 2002." -- Ian Bell, Studio Head

"A few cars here have more polygons in the suspension than an entire S2U car. The current generation of consoles are ace polygon pushers. We've done some tests on them with ultra-high polycount cars and they cope reasonably well. The real issue is memory. When you start quadrupling the polycount, the mesh data size goes up accordingly and that simply won't jive with a system that only has 512MB to play with. There'd be little left for environments, sound, game systems, etc." -- Casey Ringley, Vehicle Lead


Weather
"We plan to implement a very detailed dynamic weather system. Fully dynamic wet-to-dry and the reverse, drying lines based on the amount of rain thrown off by the amount of cars driving on them. We did a lot of this in GTR2 but here we plan to go insane with it. Snow isn't something that appeals to me personally except on specialist rally stages. If that appears it would most likely be a future addon unless I'm out shouted by you guys (our team)." -- Ian Bell, Studio Head


Steam
"We'll go with whatever helps sell the most games . Too early to say for sure but I think Steam is highly likely to be a part of that." Andy Garton, Development Director

we pray for the rally :D, posto je jedino od ovakve ekipe moguce konacno dobiti nesto najslicnije rbr-u...

i neko najranije moguce poredjenje....



 
Poslednja izmena:
Rally bi nam dobro legao :)
 
gore u spoileru je imao screen iz pdf-a:

20a9sgg.jpg


inace prvobitno nije bio planiran rally, mada ako zajednica kaze rally - ima da ga prave, a po svemu sudeci bice u konacnoj igri... i jos kad se zna da je najverovatnije zaduzeni fizicar isti onaj za rbr, eto bingo dingo-a. :D
 
Ja uplatio juce 10e preko paypala, sad sam junior investitor :) , ako jos neko zeli da podrzi projekat a nema paypal moze preko mene
 
Jesam, mogu da probam mesecne buildove, trenutni je 73, nisam imao mnogo vremena da testiram ali za sad obecava osim primetnog input laga kad FPS padne ispod 60 a dosta je nestabilan, izgleda da su to sredili u sledecem buildu ali ja moram da sacekam jos koju nedelju. Marko je primetio u klipu da je F68 previse stabilan sto kod mene nije bio slucaj, ili je lik sa klipa igrao sa nekim pomocima ili je mnogo profi.
 
Lik je profi sa no grip foruma, sto sam vec negde spominjao, a da te pitam, ako bih ja npr uplatio preko tebe onda bi racun verovatno bio zajednicki za obojicu?
 
Nisam bas razumeo pitanje, mislim da mozes da mi das user/pass sa foruma i ja preko tvog naloga uplatim 10e, paypal ce biti isti i za mene i za tebe ali mislim da to nije ni bitno niti da to oni mogu da znaju.
 
Aha, mada sam ja mislio na onaj post investment deo, posto ima i neka zarada na kraju koja legne na racun, a od nje najverovatnije na kraju moze da se kupi cela igra i verovatno jos nesto ostane. :D
 
Aaa, na to mislis, nemam pojma, ako legne nesto naravno da delimo,srazmerno uplatama, paypal je vezan za Sloveniju, nema nista od para ali moze da se kupi nesto online
 
E na to sam mislio :), inace, ako ne bude nista sem paypala javicu ti se.
 
Nazad
Vrh Dno