Sta si se odma' nasao prozvanim, pa mozemo malo i ovde da bocnemo, nije samo juzna soba rezervisana za te stvari. :d
Anyway, uglavnom se slazem sa vecinom napisanog u gornjem delu posta. Iz slicnih razloga, posle definitivnog prestanka "raidovanja" pocetkom maja, prakticno nisam ni seo za racunar (u sferi zabave) sve sad do izlaska novog Deus Exa. Ne bih bas nazvao tempove od 40+ c "lepo vreme", ali slazem se da je bilo koja druga aktivnost produktivnija od krivljenja kicme ispred TV-a/monitora u letnjem periodu.
"Samoproklamovani majstor 3DS maxa" si ti rekao , ne ja . Uostalom , mislim da je neko ko moze da uradi
ovako nesto kompetentniji da prica sta je moguce a sta nije sa grafikom na pc , od nekog ko cita svakavka obecanja od nekih koji eto "slusaju investitore" i slepo veruje u sve sto kazu.
Vidis Markic, ja se bavim grafickim dizajnom vec duzi niz godina, zavrsio sam faks vezan za dizajn i umetnost i od toga zivim. Iako su u 90% slucajeva bavim 2D projektima, imao sam svoj share baktanja sa Maxom, Mayom, Rhinocerosom, Blenderom i Katyom. Svaka cast na onoj MKIV, stvarno si je super uradio. Ali, modeliranje postojecih automobila u Maxu, i pored toga sto zahteva neverovatno strpljenje, upornost i koncentraciju, ne moze bas da se stavi pod sferu originalnog ili pak licnog.

Prvenstveno zato sto za tako nesto vec postoje nacrtani blueprintovi automobila u 2D-u, po cijim linijama se kasnije "docrtava" sa poligonima u 3D-u.
Elem, tvoja kompetentnost sa poligonima i mashevima na stranu, to ti ne daje za pravo da prorices buducnost optimizacije igre koja je jos uvek u pre alpha buildu i ko zna kad ce ugledati svetlost dana. Pravo na tako nesto ima HC programer koji se vec baktao sa codovima u raznoraznim game engine-ima i poznaje strukturu doticnog, pa moze da, na osnovu iskustva, prognozira kako ce sve ispasti. Modeling nema veze sa time...
Ne vidim stvarno razlog zbog koga nekog toliko napadate zato sto ima drugacije misljenje . Ok , okoreli ste antikozolasi , no ovde konzole nisam u pricu ubacio ja. Tako da , u buduce , neka se konzola hvata samo onaj ko je imao/ima ,a ne strogi "objektivni" PC nacionalisti
Ti vec zaboravio da sam i ja "ponosni" vlasnik Phailstationa 3?

Ne vredi, moram updateovati "moja masina" sekciju...
Elem, niko ovde ne proziva konzole na prazno, samo reagujemo na vec izlizane fore sa frame rate-om, nebalansom i neoptimizacijom drivera, kao da su konzole potpuno ociscene od tih stvari, a na PC-ju, malte ne, mozes da igras svaku trecu igru. Istina je, naravno, krajnje suprotna od toga, a u to ne mora niko da me ubedjuje, jer imam iskustva sa doticnom konzolom.

Sta cemo sa cinjenicom da je zbog specificne strukture hardvera ubedljivo najteze pisati igre za PS3, pa zato 99% multiplatform naslova radi i izgleda ubedljivo najgore na njoj? Ekskluzive su vec druga prica, mada ni tu nije sve med i mleko, sto je svojevremeno potvrdio Heavy Rain. No, odosmo mnogo u off...