Šta je novo?

C.A.R.S - Community Assisted Race Sim

Nije ta masina iz potpisa, treba da zavrsim upgrade pa cu onda da upisem, trenutno je 2500k/6850 i radi u 1080p bez AA izmedju medium i high, to je za preko 60FPS , ispod ne vredi da se igra zbog input laga, ako stavim sve na max osim AA koji je off imam 50FPS
 
Poslednja izmena:
Videh taj klip pre neki dan i to je to, takav head tracking i takav fov treba da bude po defaultu u simulacijama. Jedino bas ako neko ima TrackIR moze da iskljuci pa po svojoj potrebi da rotira glavu gde hoce. :D Ja sam tu kameru obozavao u shiftu 2, prvo mi se nije svidela a onda kad sam se navikao nisam mogao da vozim iz nekog drugog pogleda.


@raven2005

Shiftovi su se prodali u nekoliko miliona primeraka, verovatno oba u preko 10... ovo kada se proda i u milion 4 puta zaradjujes novac, a verujem da ako ispadne kao pc forza i gt, bice ovo u mnogo milionskom tirazu...

2dvsdp5.jpg
 
Poslednja izmena:
I ja se uključih u projekat. Apsolutno me ne zanima vrhunska simulacija a poslednja stvar u koju bih uložio novac jeste volan, ali ipak prepoznajem da je ovo igra za mene. C.A.R.S. ima podršku za Xbox 360 gejmped i uz minimum pomagala, bez problema može da se uživa u vožnji.

Ako ja tako razmišljam, verujem da će slično misliti i najšira masa - hardcore publika sama ne može da generiše milionske tiraže, ni pribilžno.
 
Hmmm, SMS najavljuje CARS kao vrhunsku simulaciju, iskljucivo namenjenu hardcore simracer-ima. Trenutno je u early alpha fazi i nesto mi govori da sad moze ok da se vozi sa gamepad-om, a u finalnoj verziji malo teze, kad fizika bude kompletna. Mada opet zavisi dosta i od community-ja, ako bude dovoljan broj onih koji su uplatili 25e ili vise i pikaju preko gamepad-a verovatno ce ih SMS poslusati i napraviti neki lep kompromis kao recimo u Gran Turismo seriji.
JA iskreno ne bih voleo da CARS oberucke prihvati i gamepad, to znaci da je nesto zrtvovano sto se fizike tice, OSIM ako ne podele igru u arcade i sim mod, kao recimo GTR2.
 
Poslednja izmena:
Igra ce sigurno podrzavati gamepad jer se planira i za konzole, ali svejedno igra se razvija kao hardcore simulacija uz naravno dosta pomoci koje mogu da se ukljuce za igrace koji ne bi bas hteli hardsim. Dakle, oni koji zele simulaciju ce sve pomoci da poiskljucuju dok ovi ostali ce igrati sa svim na off. U sustini takva je i bila pocetna zamisao celog projekta.
 
ako bude dovoljan broj onih koji su uplatili 25e ili vise i pikaju preko gamepad-a verovatno ce ih SMS poslusati i napraviti neki lep kompromis kao recimo u Gran Turismo seriji.
JA iskreno ne bih voleo da CARS oberucke prihvati i gamepad, to znaci da je nesto zrtvovano sto se fizike tice, OSIM ako ne podele igru u arcade i sim mod, kao recimo GTR2.

Sta ti Mićo znas o Gran Turismo-u i voznji na volanu , kad tako lako mozes da tvrdis da je napravljen kompromis? :d
 
Kahm, bas ovih dana przim GT4 preko G25 na emulatoru, ali nisam merodavan jer igra detektuje volan kao gamepad. :)
Kad rekoh kompromis nisam mislio na skrshenu fiziku kad se igra preko gamepad-a, nego na optimizovanu osetljivost osa. S druge strane drugar igra GT serijal godinama i tvrdi da je malo ozbiljnija fizika kad igra detektuje volan.
 
osetljivost osa i deadzone mozes da podesavas i za gamepad i za volane. ja se sit naigrao hc simulacija na gamepadu ( GTR 1 i 2 , rF , GTL , LFS... ) , posto sam tek za gt5 uzeo G25 , i nikakvi kompromisi u samoj fizici ne moraju da se prave , vec da samo kontrole prilagodis kontroleru.

za gt5 jedino fali podesavanje prokletog ugla rotacije... prava je agonija voziti formulu kroz monte karlo sa volanom od 900 stepeni rotacije , koga ne mozete da ogranicite na nizi stepen xD

a za cars je nebitno to sto pricaju za hc simulaciju , jer je to i iRacing , pa bez problema mozes da podesis kontrole na joypadu , iako ih on zvanicno ne podrzava ;)
 
Poslednja izmena:
Slightly Mad Studios have revealed the first five officially-licensed cars to make it into their developing C.A.R.S. title.

The title’s choice of cars will be enriched by five fully-licensed vehicles, including a road going supercar, a sports prototype and some quirky lightweight sports car machinery.

Included are the Gumpert Apollo Sport, the Palmer Jaguar JP-LM and three versions of the Ariel Atom, including the mighty powerful V8 version at the sharp end.

C.A.R.S. Licensed Cars List

GUMPERT apllo sport
Palmer Jaguar JP-LM
Ariel Atom
Ariel Atom Mugen
Ariel Atom V8

For much more in-depth info on these five car models, check out the WMD website.

In related news, race driver and former “Stig” Ben Collins has shared his first impressions of the pre-alpha version of C.A.R.S.

Collins works as a Physics & Handling Consultant on the team and has been impressed with the physics of the early versions, comparing it to professional-grade simulators he’s been using as part of his race driver career:

So far my impression of this sim is that the physics are very similar to the Le Mans / F1 simulator we’ve been using this year at Wirth Research for the Le Mans Series, which is very impressive.

The graphics are mega and track realism is extremely close for such an early stage in development. If this is the early stages the end result could be stunning.
 
Naci ce se na listi i onaj Audi R18 i lotus formula cim i za njih nabave licence...

par shotkica , mislim da nisu bile

Aerial Atom

cars07800641rz.jpg

cars0780052vhb.jpg


neki Karting izgleda

cars078002u6uu.jpg


saobracajka :d

cars2011-10-2302-42-33w7w3.jpg

isto sam naleteo pre par dana na shotke WIP Gumpert Apollo-a ... znaci detaljnost , ne samo exterijera , vec i unutrasnjosti automobila je fantasticna. izgleda da ce se ozbiljno posvetiti i damage sistemu cim se toliko cimaju za detaljnost ispod limarije..
 
Moram da okacim ovu sliku, razbija koliko je fotorealisticna: :whip:

cars2011110616294733.jpg
 
Ovo bas brzo napreduje

[youtube]3Eb-u0PO1U4#![/youtube]
[youtube]6Maq0TBgIcs[/youtube]
[youtube]1Y730IzOMPw[/youtube]
 
^kako se dobro cuje Aerial atom pred kraj ovog poslednjeg klipa , mislim muzika malo otezava slusanje , ali ako se skoncetrisete... :d
 
^^ Editing u poslednjem klipu je fantastican. Odusevljava me rad osovina na starim F1 bolidima od 1:17 do 1:27. :)
 
Ajde neko ko je kupio nek kaze kakav je najnoviji build.
 
.*** ih PayPal :(
 
^^ Odusevljava me rad osovina na starim F1 bolidima od 1:17 do 1:27. :)

Jos neko je primetio.. :) I enviroment mapping na onom SR8 (barem ja mislim da je Radical) iz prvog klipa . Nadam se da rade na tyre modelu i da cemo konacno videti malo nekog kontrolisanog oversteer-a sa starijim formulicama.
 
SMS-ov D-Box na kome Stig testira CARS, kada je gore pricao o poredjenju sa drugim simulatorima i fizici i feedbacku:

 
Jos neko je primetio.. :) Nadam se da rade na tyre modelu i da cemo konacno videti malo nekog kontrolisanog oversteer-a sa starijim formulicama.

Daj Boze. :) Cekam na solidnu simulaciju old school F1 jos od GP Legendsa... :)
 
Texture razbijaju...

cars2011111900453015.png

cars2011111900465546.png

cars2011111905555597.png


Inace od vas koji imate buildove, moze li malo utisaka ako vec neko ima ovaj najnoviji?
 
sto se treskaju sklopovi po komandnoj tabli :d

[YOUTUBE]rag4sXgntuw[/YOUTUBE]
 
Super izgleda kad se gleda, mogu samo da zamislim kako ce osecaj biti fenomenalan kad se bude i vozilo.
 
Bogami ni rf2 nece razocarati! ISI izbacio prvi inrace klip, meni izgleda perverzno dobro. Samo gledajuci klip se moze videti koliko je sam osecaj voznje bolji u rf2. NA tome najvise treb ada rade u CARS-u, yebo grafiku i ostalo ako osecaj i fizika ne budu spot on.
 
rF2 ce biti sjajan , to nema sumnje , ali i cars obecava , narocito ceo njihov sistem organizacije :)

fizika ce najvise zavisiti od tyre modela , a to sa poslovne i marketinske strane za sada nije prioritet. oni znaju da ce najvise investitora privuci povrsnim stvarima - grafikom , izborom automobila , staza... jedino sto kod mene jos uvek gaji crvica sumnje je sto su imali shiftove koji nisu bili bas brilijantni sto se fizike tice. ali jos je rano , valjalo bi sacekati neki final built pa onda suditi.
 
[YOUTUBE]wJnGbJgOETw[/YOUTUBE]

CATERHAM JOINS PROJECT C.A.R.S.

tacnije :

Caterham Classic

The Classic is Caterham’s base model, giving drivers access to a powerful driving machine for an affordable price. The car is powered by a Rover 1.4 litre K-Series engine, putting out 105bhp.

Due to its low weight of just 525 kilos, the Classic accelerates from 0-60 miles in just 6.5 seconds, reaching speeds of up to 110 miles per hour. The car features a 5-speed gear box, alloy wheels, a De Dion rear suspension and adjustable double wishbones with anti roll bar.

Caterham R500 Superlight

For those who are looking for an even bigger thrill, the R500 Superlight offers even more performance by being even lighter and more powerful. Stripped to the bare essentials needed for performance driving, the R500 Superlight weighs just 506 kilos despite being much more powerful than the Classic model.

The car is powered by a 2 litre Ford Duratec engine, its 263bhp of power allow a sprint from 0 to 60 miles in just 2.88 seconds. Using a 6-speed gear box and a limited slip differential, the R500 Superlight reaches speeds of up to 150 miles per hour.

Caterham SP/300.R

Unlike the other two models, the brand new SP/300.R is not based on the Lotus Seven but an all new development made in co-operation with race car builder Lola Cars Ltd. The SP/300.R isn’t street-legal either but an all-out performance prototype for track days & racing competition.

Powered by a supercharged 2 litre Ford Duratec engine providing 305bhp, the car sprints from 0 to 60 miles in just 2.5, topping out at 170 miles per hour. The SP/300.R is packed with racing technology, including a double-wishbone suspension with pushrod dampers, a sequential 6-speed gearbox with a paddle shift unit, air jacks and AP performance brakes.

The SP/300.R is fully race-ready, coming with a fire extinguisher system, a cutoff-switch and a FIA-approved roll cage. Caterham plans to build 25 examples per year, a one-make racing series featuring the SP/300.R will be launched in 2012.
 
Nazad
Vrh Dno