Šta je novo?

Beotel posle podizanja brzine, problemi

Ne znam za torrente, slabo ja to koristim, ali dok sad surfujem na nekoliko sajtova, ide mi d/l sa flyuploada na 48-50k, a sajtovi se jedva primetno sporije otvaraju. Beotel 512k, Tosin bunar NBGD.
 
Evo da i ja prozborim koju reč.
Posle par dana problema sa mojim provajderom izgleda da su se stvari popravile.
Logovanje bez NAT-a je proradilo i download preko Rapidshare-a ide nesmetanom brzinom, tj. protok varira između 100 i 105 kb/s. Iza NAT-a mi provajder blokira pristup Rapidshare-u posle par gb svučenih podataka (što mislim da nije nimalo korektno, ali osvetiće im se).
Torrent-i rade takođe ok, protok je max., približno kao i na Rapidshare-u, tj. skoro kao i http transfer.
Takođe je i ping nešto bolji:


Eto, toliko od mene.
Pozdrav svima.
 
Pozdrav svima i odmah unapred izvinjenje ako neko misli da je ovo spam.
Ulogovao sam se samo da bih pobio neke lazi korisnika Vuk.

Ja sam korisnik Beotela i proteklih dana mi je net radio tako i tako, ali na podrsci su mi rekli da ce biti problema nekoliko dana i posle toga bi trebalo da je sve ok. Od sinoc meni sve radi sasvim ok. Ne pada mi na pamet da branim Beotel od bilo koga (niti me neko placa niti sam bas toliko dobar covek) ali kada cujem notornu laz ne mogu a da ne reagujem.


"Jedina pozitivna stvar je da ako ste primetili posle upornih protesta kod njihovog direktora tehnicka podrska se javlja uvece.
A od kad su uveli vecernju podrsku pa sve do skora nikad ali bas nikad se nisu javili na nocni poziv. Sva sreca pa je to barem promenjeno posle nekoliko meseci borbe.
E to je necuveno bilo system ostavljen operaterima koji spavaju i koji ignorisu pozive."

Nije mi jasno kako mozes da kazes da se tehnicka podrska ne javlja uvece. Jedan moj poznanik radi na podrsci i znam sigurno da se svako od njih javlja na svaki poziv. Mislim da rade nekih godinu dana od 00 do 24. Ako mislis na period pre ovog onda izvini, ali ako mislis na poslednjih godinu dana da se ljudi iz podrske ne javljaju na telefone onda je neko u debelom problemu. Ja sam licno zvao vise puta nocu podrsku i uvek mi se neko javio na poziv. Nekako razmisljam verovatno postoji neka statistika poziva koja se vodi. Pa zar je moguce da likovima iz podrske neko tolerise da se ne javljaju na telefon a to im je osnovni posao. Sine pa to bi padali otkazi samo tako. Ovo je apsurdno pomisliti a kamoli napisati. I jos si se ti kao borio sa nekim nekoliko meseci da bi ljudi poceli da se javljaju na telefon. Izvini ali ovo je tolika velika laz da je to strasno. Tako da mislim da si ti mozda imao nekad neko lose iskustvo i da samo pod tim svetlom gledas ostale stvari.



"Ranije im pukne Bras na nekom cvoristu i korisnici na tom segmentu mogu samo da se slikaju do 9AM dok ne dodju Admini, ili dok Jupak sam ne provali da Bras na tom segmentu ne radi. A upravo je to jedina namena nocnih operatera, kad pukne Bras da pozovu dezurni Jupak i da se obavi restart.
Pa ja sam licno barem 40 puta licno sa Jupakom u nocnim satima obavljao Beotelov posao. Znaci barem 40 spasenih noci, koje bi zvrjale bez konekcije."

Ajde molim te kazi mi kako si ti to provalio da Bras ne radi. Ti si to video a niko drugi nije pa si ti zvao Jupak i onda su oni tebe poslusali. Ovo je ekvivalentno tome da kazes da je juce pao mrak u 2 sata popodne a da to niko sem tebe nije provalio, nego si ti morao da izadjes na nacionalnu televiziju da to ljudima objavis.
Za one koji ne znaju, postoji samo nekoliko Bras-eva, za celu Srbiju. Svi adsl korisnici idu preko ovih pristupnih servera Telekom-a. Jel da da je malo nelogicno da pukne jedan od njih a da samo Vuk to provali, i to ne jednom nego "barem 40 puta je obavljao beotelov posao". Pa ako bi stvarno pukao Bras to bi znacilo da hiljade korisnika adsl-a ne rade sto bi znacilo da su se alarmi popalili na svim stranama i kod provajdera (svih provajdera) i kod Telekoma.
Preko svega bih presao i najvise mrzim da se sa nekim prepucavam preko foruma ali kad sam video ovu notornu laz morao sam da odreagujem. Ej ti si jedini provalio da ne radi BRAS. Covece pa smanji malo tu ribu.

"A upravo je to jedina namena nocnih operatera, kad pukne Bras da pozovu dezurni Jupak i da se obavi restart."

Koliko ja kapiram namena tehnicke podrske je da pomogne svojim korisnicima u svemu vezanom za konekciju ka Internetu. Nijedan provajder nema mogucnost nadgledanja bras-a. Tako da opet laz da neko sa tehnicke podrske moze da provali da isti ne radi pa da pozove Jupak da se resetuje. Sa druge strane ako Jupak moze da resetuje BRAS (ovo je totalno pod njihovom kontrolom) kako oni nemaju neke alarme koji im javljaju da nekoliko hiljada korisnika ne radi nego moraju da cekaju tebe dobrog Samaricanina da im to kazes. Boze kako neki ljudi sebi dozvoljavaju neke stvari nikad mi nece biti jasno.

Kapiram ja da je neko nezadovoljan iz nekog razloga. Isto tako kapiram da na netu svako moze da radi sta hoce, pa i da na diskusijama iznosi notorne lazi. Ali gde to sve vodi.

:smash::whip::cigar::D:D:D:D:D
 
Poslednja izmena:
Pozdrav svima i odmah unapred izvinjenje ako neko misli da je ovo spam.
Ulogovao sam se samo da bih pobio neke lazi korisnika Vuk.

Ja sam korisnik Beotela i proteklih dana mi je net radio tako i tako, ali na podrsci su mi rekli da ce biti problema nekoliko dana i posle toga bi trebalo da je sve ok. Od sinoc meni sve radi sasvim ok. Ne pada mi na pamet da branim Beotel od bilo koga (niti me neko placa niti sam bas toliko dobar covek) ali kada cujem notornu laz ne mogu a da ne reagujem.


"Jedina pozitivna stvar je da ako ste primetili posle upornih protesta kod njihovog direktora tehnicka podrska se javlja uvece.
A od kad su uveli vecernju podrsku pa sve do skora nikad ali bas nikad se nisu javili na nocni poziv. Sva sreca pa je to barem promenjeno posle nekoliko meseci borbe.
E to je necuveno bilo system ostavljen operaterima koji spavaju i koji ignorisu pozive."

Nije mi jasno kako mozes da kazes da se tehnicka podrska ne javlja uvece. Jedan moj poznanik radi na podrsci i znam sigurno da se svako od njih javlja na svaki poziv. Mislim da rade nekih godinu dana od 00 do 24. Ako mislis na period pre ovog onda izvini, ali ako mislis na poslednjih godinu dana da se ljudi iz podrske ne javljaju na telefone onda je neko u debelom problemu. Ja sam licno zvao vise puta nocu podrsku i uvek mi se neko javio na poziv. Nekako razmisljam verovatno postoji neka statistika poziva koja se vodi. Pa zar je moguce da likovima iz podrske neko tolerise da se ne javljaju na telefon a to im je osnovni posao. Sine pa to bi padali otkazi samo tako. Ovo je apsurdno pomisliti a kamoli napisati. I jos si se ti kao borio sa nekim nekoliko meseci da bi ljudi poceli da se javljaju na telefon. Izvini ali ovo je tolika velika laz da je to strasno. Tako da mislim da si ti mozda imao nekad neko lose iskustvo i da samo pod tim svetlom gledas ostale stvari.



"Ranije im pukne Bras na nekom cvoristu i korisnici na tom segmentu mogu samo da se slikaju do 9AM dok ne dodju Admini, ili dok Jupak sam ne provali da Bras na tom segmentu ne radi. A upravo je to jedina namena nocnih operatera, kad pukne Bras da pozovu dezurni Jupak i da se obavi restart.
Pa ja sam licno barem 40 puta licno sa Jupakom u nocnim satima obavljao Beotelov posao. Znaci barem 40 spasenih noci, koje bi zvrjale bez konekcije."

Ajde molim te kazi mi kako si ti to provalio da Bras ne radi. Ti si to video a niko drugi nije pa si ti zvao Jupak i onda su oni tebe poslusali. Ovo je ekvivalentno tome da kazes da je juce pao mrak u 2 sata popodne a da to niko sem tebe nije provalio, nego si ti morao da izadjes na nacionalnu televiziju da to ljudima objavis.
Za one koji ne znaju, postoji samo nekoliko Bras-eva, za celu Srbiju. Svi adsl korisnici idu preko ovih pristupnih servera Telekom-a. Jel da da je malo nelogicno da pukne jedan od njih a da samo Vuk to provali, i to ne jednom nego "barem 40 puta je obavljao beotelov posao". Pa ako bi stvarno pukao Bras to bi znacilo da hiljade korisnika adsl-a ne rade sto bi znacilo da su se alarmi popalili na svim stranama i kod provajdera (svih provajdera) i kod Telekoma.
Preko svega bih presao i najvise mrzim da se sa nekim prepucavam preko foruma ali kad sam video ovu notornu laz morao sam da odreagujem. Ej ti si jedini provalio da ne radi BRAS. Covece pa smanji malo tu ribu.

"A upravo je to jedina namena nocnih operatera, kad pukne Bras da pozovu dezurni Jupak i da se obavi restart."

Koliko ja kapiram namena tehnicke podrske je da pomogne svojim korisnicima u svemu vezanom za konekciju ka Internetu. Nijedan provajder nema mogucnost nadgledanja bras-a. Tako da opet laz da neko sa tehnicke podrske moze da provali da isti ne radi pa da pozove Jupak da se resetuje. Sa druge strane ako Jupak moze da resetuje BRAS (ovo je totalno pod njihovom kontrolom) kako oni nemaju neke alarme koji im javljaju da nekoliko hiljada korisnika ne radi nego moraju da cekaju tebe dobrog Samaricanina da im to kazes. Boze kako neki ljudi sebi dozvoljavaju neke stvari nikad mi nece biti jasno.

Kapiram ja da je neko nezadovoljan iz nekog razloga. Isto tako kapiram da na netu svako moze da radi sta hoce, pa i da na diskusijama iznosi notorne lazi. Ali gde to sve vodi.

:smash::whip::cigar::D:D:D:D:D

Alexa Ovako si fin momak preko telefona, ali te potpuno razumem i ti si u istom kosu, nisi se javljao u nocnim smenama, niko od vas, nemojte da se sprdate od 180 poziva zabelezenih ni na jedan jedini se niste javili, sve je dokumentovano listing postoji, plus postoji i listing i kad u koje vreme vam je padala autorizacija, dok u istom trenutku je ista ta radila sa istog ADSL-a, logovano sa Sezama, Euneta i PTT-a, u kasnijim epizodama kad se i telekom pojavio kao provajder, i kad sam dosao do njihovih accounta naravno probano i sa telekomovim accountom.
Hvala bogu pa je takva mogucnost ostavljena jer ta proba spasava zivot.

Vidi Alexa ja vas i vasu sluzbu potpuno razumem doziveli ste slom, i to je to, niste ocekivali ovu situaciju.
Sta sad treba, jer treba da kacim ovde logove kad su morali da restartuju autorizaciju , i kad vam je sve autorizacija pukla.

Ako treba nema problema nije mi tesko.
Jer shvatate da ovim produbljujete negativni stav protiv vas.

Kao sto rekoh prvi put u zivotu sam skoro cuo glas ljudi iz tehnicke podrske u nocnim casovima. Nikada ali nikada u zadnjih 14 meseci to nije bilo moguce, u stvari od kad ste se prebacili u kumodrasku nikad, jos dok ste bili u centru, moglo je po nekad da se desi da se javite nervozno max do 22H i to retko u glavnom je 17h-18H bila neka zadnja tacka.

Klasicni fazoni bi sacekali sa centralom(u kumodraskoj), odbrojavanje i na kraju mrtva veza, , medjutim neki su malo uporniji pa im nije problem da vas cimnu na sve telefone koje imate u kumodraskoj, da zazvoni cela zgrada, ili da okrene i punih 2.5 sati cisto da se vidi ko je uporniji.

Pa nemoj mi reci da 2.5 sati poziva uzastopce nije dovoljno da se upadne u prezauzete(sarkazam) nocne linije u 3-4 ili 5AM.

Ali ne daj boze da padne nesto, pa tu nema sansi da se javite, i nikad ali ponavljam nikad se stvari ne srede dok casovnik ne otkuca 9am.

Jedino ako Jupak sam ne reaguje, od vas vajde nema.
kao da je server od zlata pa ne sme niko da ga pipne.

A to kojim tonom mi se obracas nek bude samo tebi na cast, nisi takav u prirodi, i zbog toga sto si obicno bio korektan se necu izrazavati nekim prostijim tonom.

Doveo sam vam preko 60 korisnika, sto i nije mala stvar, uglavnom prijatelje i saradnike.

Za neke probleme krivim telekom ali krivim i vas, zato sto niste dovoljno borbeni da isforsirate Telekom kako bi sredio probleme. Nego vam je sve jedno, ne trpite vi posledice nego vase musterije.
Pa to je tako jednostavno, podignete skriptu koja bi (cim bi ugleda da je vise od 20-30 korisnika otislo iz autorizacije u slicno vreme), upalila alarm koji bi aktivirao vaseg operatora na akciju.

Jednostavno ne mogu da verujem da niste podigli automatizovane procese koji bi zastitili rad vaseg ISP servisa. I da u vecini slucajeva korisnici budu ti koji vas obaveste o problemu, ali ponavljam nikad do sad kad se desio problem, vas operater se nije javio sa informacijom , "da znam to i to je palo radimo na tome", obicno se zna da su oni poslednji koji saznaju o problemu.

I zasto bi sve morao da obavlja administrator po povratku na posao, pa uvedite mu frame-relay vezu direktno sa serverom pa nek radi od kuce, ako vec ne mozete da placate dva administratora koji bi pokrili i dan i noc. nek mu se alarmi uspostavljaju sms-om i mobilnim automatizovanim pozivima.



Da se ne zamaramo vise to bi bilo to, pa srecno u radu i mozda se i popravite ko zna.

Neobe se recimo nikada nije popravio ma koliko se ljudi javno zalilo, vi ste hiljadu puta ozbiljniji recimo od Neobe-ija, mozda i sredite nedostatke, za sad se vidi pomak u nocnoj podrsci.

Opet ponavljam nema potrebe za tim tonom.
 
Jel se meni cini ili od povecanja downa duze traje Connecting To i Waiting For deo pri otvaranju sajtova?
BTW, meni sad sve radi relativno dobro, samo upload mnogo lako ubije down, cak lakse nego ranije cini mi se.
 
Jel se meni cini ili od povecanja downa duze traje Connecting To i Waiting For deo pri otvaranju sajtova?
Mislim da ti se ne čini, ja sam to primetio od prvog trenutka kad je povećana brzina (što i nije bilo teško primetiti jer je baš upadljivo duže). Pošto ja nisam na Beotelu sva je prilika da je to nešto do Telekoma.
 
Alexa Ovako si fin momak preko telefona, ali te potpuno razumem i ti si u istom kosu, nisi se javljao u nocnim smenama, niko od vas, nemojte da se sprdate od 180 poziva zabelezenih ni na jedan jedini se niste javili, sve je dokumentovano listing postoji, plus postoji i listing i kad u koje vreme vam je padala autorizacija, dok u istom trenutku je ista ta radila sa istog ADSL-a, logovano sa Sezama, Euneta i PTT-a, u kasnijim epizodama kad se i telekom pojavio kao provajder, i kad sam dosao do njihovih accounta naravno probano i sa telekomovim accountom.
Hvala bogu pa je takva mogucnost ostavljena jer ta proba spasava zivot.

Pozdrav svima,

Ja sam Vladan iz Beotela. Pomenuo me je Vuk u nekom od postova.
Molim te Vuce donesi taj dokumentovani listing od 180 poziva na koje se niko nije javio. Evo ja cu ti dati celu svoju platu ako tako nesto postoji. A takodje i moj direktor bi voleo tako nesto da vidi. Posto je nemoguce da ti imas takav listing a da mi nemamo. Posto tvrdis da imas listing ja bih te najljubaznije zamolio da isti doneses i da svoje tvrdnje potkrepis dokazima. Ako pak dokaza nema onda stvarno nemamo o cemu da pricamo. Da li iko normalan moze da poveruje u pricu da neko tamo ima dokaz da se niko ne javlja na telefon (a to je glavni deo posla) a da to niko iz firme u kojoj se to desava ne primeti. Meni se ovo granici sa Zonom Sumraka.
Ponavljam celu svoju platu ti dajem ako doneses listing da se niko nije javio na tvoje pozive, preko 9 meseci u toku noci. Ti si napisao 14 meseci ali mi imamo dezurstva od decembra prosle godine. Pre toga radno vreme je bilo do ponoci. Molim te dodji i donesi dokaz. Evo i adsl koji imas ces dobiti besplatno do kraja zivota ako imas dokaz.

Svima ostalima veliko izvinjenje ali ovakvo blacenje ne mogu da pustim. Mislim ako neces da koristis Beotel, pa nemoj onda. Da li postoji bolje, pa verovatno postoji. Da li smo bezgresni, sigurno da nismo. Da li imamo problema, pa imamo kao i svi drugi. Dace Bog da osvane dan kada ce provajderska usluga zavisiti samo od provajdera pa ce najlakse biti da se prebacite na nekog drugog ako vam prvi ne odgovara. Ono sto sigurno znam je da tehnicka podrska beotela se sigurno javlja na telefon. I takodje izlazi na teren u najkracem mogucem roku ako problem ne moze da se resi putem telefona.

Izvini Vuce na ovakvim recima ali ti lazes i to je definitivno. Ja garantujem i svojim imenom i svojom cascu. A i pare sam polozio na ono sto kazem. A ti??


Veliki pozdrav.
 
Poslednja izmena:
@Vladan63

Samo jedno pitanje (ako može odgovor):
Zašto od povećanja brzina učitavanje stranica traje primetno duže?
Unapred hvala.
 
I ja sam korisnik Beotela, red je i da ja nesto kazem!

Da sam 100% zadovoljan uslugom, nisam.
Od povecanja brzine, sem prvih desetak sati, meni net radi OK.
Torente ne koristim, net mi sluzi prvenstveno za posao. Koristim News da bih skidao sta mi zatreba.

Zvao sam tehnicku podrsku ove godine vecinom u neko suludo vreme, jedno pet puta, najcesce u periodu od ponoci pa do 2-3 ujutro i UVEK mi se javljao neko, i to vrlo brzo, sto je i realno, obzirom da tada svi normalni ljudi spavaju...

Tako da mislim da je ta prica sa oko 180 poziva malo smesna, da ne upotrebim neki tezi izraz...
 
Katastrofalno mi radi youtube od kada su "odvrnuli slavinu".
Jel ima neko da mu youtube fercera kako treba?

Sada imam DL 1mbps, da ga 'ebem bolje je radilo kad sam imao 256kbps....
 
Poslednja izmena:
I meni youtube radi katastrofalno preko Beotela ( na poslu, kuci sam na PTT-u).
Neverovatno ali skoro da vise secka na 512 nego ranije na 256!?
 
Poslednja izmena:
@Alexa i Vladan
Ajde nam objasnite i zasto danas opet dl ide dosta lose
Samo nemojte nije do nas ili bice bolje za xx dana, dakle kratko i jasno zasto dl ide lose?
 
@ alexazmaj i @ Vladan63
Dva korisnika sa po jednim postom ili jedna osoba sa dva nicka i dva posta?
 
meni evo vec 1d i 20h radi net Full speed(150kb/s) (sa nekim prekidima zbog modema)
desava se da se niko ne javlja 10min max.

ok nisam naj zadovoljniji jer je skup beotel u odnosu na ostale (lelekom1.5~2800|yubc 2800|)

PS.Taman kad sam teo da postujem modem se restartovao opet
koje go^no
 
i meni negde od ponedeljka radi sve ok, znaci oko 105KB/s na 1mbps :D
 
Ok , Vladane zamolio bih te jos jednom da odrzis nivo recnika i da ga odrzis na poslovnom nivou, posto se ovde radi o odnosu persona na personu, vec si ti placen za taj posao da bi mi korisnici bili zadovoljni uslugama vaseg provajdinga koje nisu po niskim cenama, i vi trebate sto vise da se trudite kako bi mi bili sto zadovoljniji da u suprotnom ne bi trazili druge provajdere.

Ti se nisi javio da me zadrzis kao korisnika, zasto si placen, vec me napadas sto ne bi smeo kao propagator usluzne delatnosti.
Lepo znas da vas ima desetak provajdera, i ti treba da me cenis i postujes zato sto sam ja bas vas izabrao, i ne samo sto sam vas izabrao nego sam vam doveo pozamasnu brojku korisnika, i ne samo to nego sto sam vam pruzio podrsku tako sto sam tim korisnicima uglavnom ja support, a ne vi. I kad se i javi neki problem upravo bih se ja javio sa jasno izedinisanim i problemom i resenjem.

Kada neko dize glas on to radi protiv institucije ili kompanije a ne protiv persone koja tamo radi ili obitava, kao sto sam ja digao glas, i po zakonu i po slovu zakona je to ispravna stvar, protivni slucaj ne postoji.

Ti se nisi javio kao beotel vec kao Vladan, znaci persona na personu, ja i ti nismo usli u sukob, iz toga proizilazi da kad me napadas obrati mi se sa naloga Beotel a ne Vladan.

Kad mi se obracas kao Vladan persona odrzi ton, jer te postujem, i verujem u tebe, kao jednu kompetentnu osobu.

Zar ne mislis da na ovakav nacin ophodjenja prema musteriji, (bila ona losa ili dobra) ne govori dobro o vama.
Jos jednom vam kazem sve je bolje nego ovo sto sad radis.

U proslosti si spominjan i ti i Alexa samo u superlativu kao odgovorni i predusetljivi ljudi, ljubazni i strpljivi.

Zasto sada pravis ovako ruznu sliku o sebi, razumeo bih ako je bilo problema sa druge strane, ali ja porucujem toj osobi koja vam pravi probleme da ste vas dvojica OK.

Kao sto sam rekao Alexi, najveca osobina kapitalizma je progresija, i najgore je stagnirati ili ici na gore (odnosno na losije).

Da li je tebi jasno kad se javi ovde Vecerina i kaze jeste bio je taj i taj problem bice reseno, da li ti shvatas koliko je to profesionalno.
Nije rdjavo priznati problem ako su iskrene namere u resavanju. To je samo znak da stvari idu na bolje, a svi vole da se voze kolima koja idu na bolje i korisnici i zaposleni.

Kazem ti ovo je pogresna taktika, par pravih reci i okrenuo bi situaciju kompletno.

Svi znamo sta nam Telekom radi, i svi smo svesni da ce to jos potrajati ali borba sa vase strane mora da postoji.
Nema ostavljanja stvari slucaju.

Jedna stvar nikada ali nikada ne bih uzrokovao da jedna ili vise osoba dobiju otkaz makar i bili krivi, ali nikada, dovoljno je reci a vi sprovedite kontrolu, kako sad lpo mogu da se javljaju svako vece, proveravao sam ih zadnjih 15 dana i stalno su se javljali.

Ti pokusavas da navedes na pogresnu cinjenicu, nije da se niko nije javljao, naravno da se javljao ali je u pitanju centrala, koja naravno u vecernjim satima ima disablovan izbor opcija, vec odmah krece odbrojavanje, posle zavrsetka odbrojavanja sledi nista, a posle toga sledi izbacivanje sa veze, svo ovo cekanje sa krajem traje recimo od 4-10 minuta, nisam merio , mozda sam u stvari i merio ali ne znam sad tacno koliko je.

Znaci da ponovim, "da javi se neko ali je u pitanju centrala"!!!!!

Ovde necu uopste da ulazim u situaciju da li je vama uvece radila centrala, ili ste bili u obavezama, ili da je neko spavao, ili sto je najgore da je ne odgovaranje upravo bilo iz cinjenice da neko nije hteo da razgovara sa mnom i da su tacno znali ko zove, zasto bih ja sad ulazio u rasclanjivanje.

Recimo moj brat radi na slicnom poslu i upravo radi istu stvar, ali on je takav covek, los je i lenj je bio ceo zivot i sve radi linijom manjeg otpora.

Kao sto rekoh ova prica nema veze sa Alexom, i njega sam stavio samo u konotaciju celine operatera a ne upereno protiv njega.
Kao sto sam rekao ti i on ste jedine svetle tacke u Beotelu, zasto sada zloupotrebljavate to.

Hvala lepo na besplatnim stvarima, ja ne trazim besplatne stvari, volim da platim pa da klatim.
I kad platim ocekujem ono sto sam platio.

Najbolja stvar koju bi mogli da uradite je da smanjite cene, Telekom i PTT imaju startnu cenu od 2800 dinara, stim da PTT ima ludacke popuste na staz, preko 12 meseci 2260 dinara.

Izjednacite se sa ovim cenama.
Sad mozete, cena zakupa linka je pala za 40%, uvedite staz i to je to, bice vam oprosteno.

I jos jednom kazi nam tacno zbog cega je skocio ping na vrtoglavih 62ms u leru sa googlom, sa 39ms.
Kazi nam zasto je nestabilan transfer.
Zasto vise nije zustro kao ranije.

kazi istinu to, to i to...

Radimo na tome bice sredjeno, oboricemo cene, to su stvari koje govore o profesionalnosti.


Da prekinemo sve ovo, hocete li to uraditi?
 
Poslednja izmena:
Kad vec imamo ovde Beotelove ljude, bilo bi stvarno lepo da nam malo pojasne situaciju iz prve ruke, bez ikakve prepirke... Sta je radjeno, da li ce tako ostati.

A Vuk, Aleksa i Vladan bi bas mogli da nastave negde drugde svoje manje-vise licne razgovore :)
 
Kad vec imamo ovde Beotelove ljude, bilo bi stvarno lepo da nam malo pojasne situaciju iz prve ruke, bez ikakve prepirke... Sta je radjeno, da li ce tako ostati.

A Vuk, Aleksa i Vladan bi bas mogli da nastave negde drugde svoje manje-vise licne razgovore :)

I mene isto zanima sta se dogadja sa internetom ,od kada ste nam kao povecali brzine sve radi dosta sporije u cemu je stos, ja necu platiti moju pretplatu za prethodni mesec jer je sve radilo katastrofa. Sredite taj problem ili ce mnogo ljudi da ode na kablovsku. Pozdrav.
 
Kad vec imamo ovde Beotelove ljude, bilo bi stvarno lepo da nam malo pojasne situaciju iz prve ruke, bez ikakve prepirke... Sta je radjeno, da li ce tako ostati.

A Vuk, Aleksa i Vladan bi bas mogli da nastave negde drugde svoje manje-vise licne razgovore :)


Ja se izvinjavam svima sto se personalna prepirka vodi ovde zato sam i rekao obratite se kao Beotel, kako ne bi bilo personalno, necu da zloupotrebljavamo forum za personalije.


Mi i vodimo na PM vec duzi razgovor, i ne znam zasto odjedanput Vladanov post, stvarno sam iznenadjen.

Ali nadam se da se stvari menjaju na mnogo bolje i da ce cene verovatno ici na dole, zar ne Vladane.


Pozdrav cheers
 
Opet se brzina neta srozala, torent se skida sa bednih 17-19 kb/s iako je privatni traker gde mi uvek ide max brzinom iliti oko 50kb/s (bar bi trebalo sada posle povecanja).Ma mnogo brljavi ovaj Beotel.Ako bi mogli ljudi iz tehnicke podrske da kazu koliki je vas spoljasni link,koliko se secam negde sam video 100 mbps sto sada posle dupliranja veze je stvarno smesno, znaci 200 korisnika sa minimalnim paketom i vi ste prsli ,da ne pominjem ljude koji imaju jace pakete od 1mbps ili 1.5 mbps...
 
Ni u jednom trenutku nismo bezali od odgovornosti da li nesto radi ili neradi,sto se tice tekucih problema naravno da se resavaju."JedanBaja" link je dosta veci od cifre koju si pomenuo.
Posto ste svi beotelovi korisnici hajde da se cujemo danas izmedju 17-19h moja smena je do 19
Takodje sa problemima dodjite i do naseg foruma

Vuce nisi mi odgovorio na poslednji PM
 
Poslednja izmena:
@alexazmaj

Ti si se prvo pojavio u ulozi "nepristrasnog korisnika Beotela":

Ja sam korisnik Beotela i proteklih dana mi je net radio tako i tako, ali na podrsci su mi rekli da ce biti problema nekoliko dana i posle toga bi trebalo da je sve ok. Od sinoc meni sve radi sasvim ok. Ne pada mi na pamet da branim Beotel od bilo koga (niti me neko placa niti sam bas toliko dobar covek) ali kada cujem notornu laz ne mogu a da ne reagujem.

[...]

Nije mi jasno kako mozes da kazes da se tehnicka podrska ne javlja uvece. Jedan moj poznanik radi na podrsci i znam sigurno da se svako od njih javlja na svaki poziv. Mislim da rade nekih godinu dana od 00 do 24.

a već u drugoj poruci si "avanzovao" u službenika Beotela.

Ni u jednom trenutku nismo bezali od odgovornosti da li nesto radi ili neradi,sto se tice tekucih problema naravno da se resavaju."JedanBaja" link je dosta veci od cifre koju si pomenuo.

Posto ste svi beotelovi korisnici hajde da se cujemo danas izmedju 17-19h moja smena je do 19

Ekstremno neozbiljno! Da sam ja neki faktor u tvojoj firmi tvoja smena bi se danas završila za sva vremena.
 
Predlog da se cujemo izmedju 17-19 ?? svaki put kad sam imao neki problem niko se nije javljao ili je tel. bio non-stop zauzet !
Necemo valjda da resavamo pojedinacno probleme tipa " dali Vam je kabl utaknut , ugasite modem tj. izvadite usb iz racunara ,da li je Vas windows OS ispravno instaliran, sta koristtite od programa itd. "
 
Bolje da mi vratite 256 kao sto je bilo ... 5x je bio bolji ... sada je OCAJ !!!!
 
napadate ih ko da su oni krivi...
 
Jel moguce da vi imate tolike probleme, a meni da radi savrseno?

Youtube mi je ovih dana radio bez problema. Na 512kbps mogu u realnom vremenu da gledam klipove, tj. da strimujem bez seckanja.
uTorrent: brzina je, kad ima dovoljno seeder-a, preko 40kB/s, koliko i treba da bude, jer mi je na 256kbps bila 20+, nikada i nije bila zakucana na 25-26kB/s, pa i ne ocekjem da ce sad da bude zakucano na 52-53kB/s.
eMule: kada je sve u redu sa source-ovima, ide i 50kB/s.

Ljudi, ogranicite i za eMule i za torente upload na "do 2kB/s" u netlimiteru i primeticete ogromnu razliku.
 
@alexazmaj

Ti si se prvo pojavio u ulozi "nepristrasnog korisnika Beotela":



a već u drugoj poruci si "avanzovao" u službenika Beotela.



Ekstremno neozbiljno! Da sam ja neki faktor u tvojoj firmi tvoja smena bi se danas završila za sva vremena.

:type: BOT with IQ over 5



jer neko zna kako ide ovo sa ptt-om sa stazom???
posto nemam ja vremena za zezanje sa beotelom verovatno cu predjem na ptt
 
Evo jos par utisaka posle nekog vremena testiranja :
1. ping ka .google.com je skocio ,kao i ping u nekim igrama (lotr)
2.Speedtest ide u rasponu od mizernih 1xxkbp/s preko 700kb do ponekad ispravnih 860kb ( ranije sa paketom 512 je mnogo cesce izvlacio od 430 do 480)
3. Download iz html zna cesto da ide od 17kb do 22 (kao da sam na 256 paketu) povremeno sa nekih sajtova u rasponu od 52-72 i jako retko full speed od nekih 105kb .
4. Torrenti ( privatni tracker izuzetno povoljni seed , 5-6kb do 30-50kb i stvarno retko preko 90kb) sa ovih trackera sam ranije uvek izvlacio 40-55kb sa 512 paketom.

Ne razumem se u ADSL tehnologiju ali ovo mi govori da mreza funkcionise po principu zagusenja i kada na momente nije tolika guzva izvuce se neka pristojnija brzina. Nije mi jasno samo kako sam ranije imao prilicno stabilnih 40-55kb/s a sada cesto imam zakucan downlaod na 22kb/s (sa paketom 1024) .

Slazem se sa Vukom da nacin obracanja Vladana tipa ako mi Ti dokazes ja ti dam platu i tako to .. samo srozava poverenje u Beotel kao i ova ispala Alexe gde se prvo pojavljuje kao zadovoljni korisnik beotela.. Jos jedan pokazatelj neprofesionalnosti je to sto su znali sta ih ceka sa dupliranjem brzina i nisu se setili da makar na svom sajtu otvore temu, daju zvanicna obavestenja (sta se radi,dokle,kako, da ce doci do stabilizacije itd) .

Ja ih sada pozivam (kada se vec sami nisu setili) da kazu jasno i precizno , da li je zavrseno sa radovima na mrezi i da li je to to , da li ostaje ovakva veza ili ce se nesto popraviti ,sta oni rade da poprave stvari i u cemu i do koga je problem.
poz
 
Prvih dana kada je duplirana brzina, speedtest.net, i slicni su pokazivali jadne brzine, dok je realna situacija drugacija. Imam 1024/128 i speedtest je pokazivao (160/60) dok je npr. download drivera sa nvidia sajta isao ~100KB/sec. Torrenti su mi u tom periodu takodje dobro radili (80-100KB/sec). Youtube radi bez seckanja. Inace stalno sam prijavljen sa /ip i nikakvih problema nisam imao sa pristupom internetu.

Ocekivao sam probleme i mogu da sacekam nekoliko dana da se otklone. Necu umreti ako iskuliram download par dana.

Sto se podrske tice, zvao sam ih svega par puta (kad mi je crko modem). Do sada nisam imao nikakvih prekida.
 
Nazad
Vrh Dno