Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Orux moze koristiti Google Earth mape, dobro ga je imati u sumi, skratio mi je muke vise puta :)
 
Poslednja izmena:
Razmisljam o kupovini bicikla za ~100e. Treking ili MTB posto zivim u selu, okacicu sliku kakvi su putevi ovde. Visok sam 180cm..

E sad, treking biciklovi mi se na oko vise svidjaju i cini mi se da su dosta kvalitetniji od MTB, bar sto se tice ovog cenovnog ranga. Ne znam koji je brzi od ova dva tipa ali vise volim brzu voznju. Vozicu ga bezveze po selu, sa drugarima i sl.. Nista profesionalno i daleko.. Naravno polovan uzimam, evo nekih koje sam nasao pa ako moze neko da mi napise misljenje:


https://www.kupujemprodajem.com/GENESIS-ARIZONA-Crossline-46-cm-58870115-oglas.htm
https://www.kupujemprodajem.com/Nakamura-Platinum-28--59059737-oglas.htm?filter_id=190885758
https://www.kupujemprodajem.com/Drossiger-44cm-3x8-58567399-oglas.htm

https://www.kupujemprodajem.com/Genesis-Element-10-alu-ram-Germany--58952074-oglas.htm
https://www.kupujemprodajem.com/Bossetto-mtb-27-5-59092893-oglas.htm
https://www.kupujemprodajem.com/Genesis-Element-10-alu-ram-Germany--58952074-oglas.htm

IMG_20170608_202031.jpg
 
Poslednja izmena od urednika:
GoPro ja i drugar na vlasinskom jezeru [emoji23][emoji23][emoji23]
1d6af7a93bfe7b2768281a797bf604a9.jpg


Poslato sa STF-L09 uz pomoć Tapatoka
 
@ vladafkv

I ja tražim slično, vožnja kroz Vojvodinu po ponekad i ne baš sjajnim putevima, po nekoj logici treking mnogo pre nego brdski bajs.
 
Koja pumpa za presta, od ovih trenutno po prodavnicama u bg-u ili po oglasima?

Pozdrav i hvala kolegama!
 
Poslednja izmena:
Zavisi koliko si novca spreman da daš za pumpu?
Nisi naveo koju pumpu,i za koju biciklu?
Ako nije nožna moja preporuka je:

GIYO teleskopska aluminijumska pumpa, sa ergonomskom T- ručkom i dvostranim sistemom konekcije za Presta i Schrader ( auto ) ventil. 
Zaključavanje teleskopa omogućava prelazak sa pumpanja velike zapremine "high volume", na sistem pumpanja visokog pritiska "high pressure".

model: Giyo mini GP-76C

Po meni 2 u 1 odlično rešenje.
Ja je imam i prezadovoljan sam.
ima da se kupi u poznatoj radnji P.B.
 
Pa kazem za presta, a mislio sam na noznu, ali u pravu si, nisam naveo..

Imam pumpu koju nosim na trening, a treba mi nova nozna. Sto se novca tice vidim da je raspon cena veliki, kapiram da su ove od 6 soma ok, a platio bih i manje za proverenu neku.
 
Ja ču da uzmem ovu kao drugu pumpu.
Mislim da nema potrebe da se daje toliko para za pumpu.
Po meni ova je sasvim korektna po specifikacijama i ceni GF-33P.
 
Orux maps služi za navigaciju i orijentaciju al nije za rekreaciju ;)

Teško je svima udovoljiti zar ne?

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

I snima trek koji kasnije mozes ubaciti u orux, stravu i slicne programe.
Ne koristimga uvek za dnevne voznje ali za visednevne obavezno.

Za dnevne voznje sporttreker moze da prodje.
Mana gotovo svih je to sto se zaustavljeno snimanje treka ne moze nastaviti.
 
@vladafkv, tiron
Gledajte sve veličine rama, a i oblik ako kupujete bez probe. Za 180cm treba oko 20" (50cm) veličina rama za MTB (to se odnosi na dužinu cevi gde ide šticna i sedište), taj prvi bi ti verovatno bio premalen. Gledajte i dužinu vodoravne cevi (od sedišta ka volanu), uglavnom su iste dužine, ali negde je ona kraća što može da bude problem. Za trek treba malo veći ram u odnosu na MTB za istu visinu. Probajte od nekog ortaka bicikl čisto da možete bolje da ocenite potrebnu veličinu.
Što se tipa tiče, za selo i loše puteve je po meni ipak bolji izbor MTB, uglavnom su čvršći od trekova. S druge strane, obzirom da je u pitanju Vojvodina, verovatno bi i trek bio dobar.
 
Nisi loše zapamtio, zastara jeste godinu dana. Postoje dve mogućnosti :ili nije izjavio prigovor zastarelosti ili je postupak pokrenut pre zastarelosti a sad okončan. Ovde je jedino sumnjivo odmeravanje kazne po novom zakonu, uvek se izriče kazna po onom zakonu koji je važio u vreme pokretanja postupka. Izuzetak je ako noviji zakon predviđa povoljnije kazne, za stranku, onda se one primenjuju. *mjau**mjau**mjau*, vest kao vest, ko zna šta se zaista dešavalo u pravnom smislu.

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
 
@vladafkv, tiron
Gledajte sve veličine rama, a i oblik ako kupujete bez probe. Za 180cm treba oko 20" (50cm) veličina rama za MTB (to se odnosi na dužinu cevi gde ide šticna i sedište), taj prvi bi ti verovatno bio premalen. Gledajte i dužinu vodoravne cevi (od sedišta ka volanu), uglavnom su iste dužine, ali negde je ona kraća što može da bude problem. Za trek treba malo veći ram u odnosu na MTB za istu visinu. Probajte od nekog ortaka bicikl čisto da možete bolje da ocenite potrebnu veličinu.
Što se tipa tiče, za selo i loše puteve je po meni ipak bolji izbor MTB, uglavnom su čvršći od trekova. S druge strane, obzirom da je u pitanju Vojvodina, verovatno bi i trek bio dobar.
Zanimljivo mi je što ima dosta treking bajsova sa ugradnim Nexus menjačem (7 ili 8 brzina) i totalna su mi nepoznanica, kontam da imaju prednosti jer su zaštićeni ali sa druge strane ne može da se lako vidi u kakvom su stanju unutra.
 
 
Poslednja izmena od urednika:
Lično ne volim srednje amortizere kao na tom drugom, ostali su slični po slikama, slična oprema, stanje. Na slikama ne možeš da vidiš baš sve detalje, imaš adrese kupaca, pa ako imaš nekoga u blizi možeš da pošalješ da pogleda. Pre svega u kakvom je stanju ram, da nema naprslina, da nije iskrivljen i slično.
 
Prvi KTM, FELT i X ZERO su najbolji od ponuđenih
Inače su svi veoma matori (svi preko 10god) i jeftinija klasa.
 
Poslednja izmena:
Pitanje, dva. Između Kende i CST spoljašnje gume (budžet oko 800 din po komadu, znači taj rang), šta uzeti? Vožnja skoro pa isključivo po asfaltu.

Šta uzeti od unutrašnjih (tu oko 400-500 din po komadu)?

I treće, presta ili auto ventil? 28x 1.4 je dimenzija koju gledam... Tj sad više ne znam šta da gledam... Trenutno imam 37-622 na njoj, kontam da bih mogao i uže malo, ali ne znam zbog stabilnosti. Ipak imam 100kg, 35-622 još ajde, ali 32-622 bi možda bilo previše usko.

Sent from my LG-K430 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Sa CST Cultivator sam bio prijatno iznenađen. Nije joj namena grad ali asfalt i šoder je odlično podnosila. Što se tiče širine i stabilnosti, nisam upoznat koliko igra širina gume nasuprot kvalitetu iste odnosno namjeni. Ja imam 120kg i na jednom biciklu su Vitorija zafiro 32c a na drugom Continental 25c. Po normalnom vlažnom asfaltu nisam do sad imao problema.

Sent from my Le X820 using Tapatalk
 
Uza guma se duva ne veće pritiske nemoj to da te brine.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
#191s - Od Bivija preko Matulja do Veprinca i Ičića
Za ljubitelje uspona i one koje ne mrzi da čekaju (ili traže) fantastičan spust. Veprinac je mestašce na putu za vrh planine Učke. Na vožnji iz 2011. godine (#2) samo sam ga okrznuo. Osim toga, tada sam pošao upravo iz Ičića i lipsao. A kako je Učka na putu mnogim odličnim opcijama istraživanja Istre, želeo sam da nađem manje naporan put, ukoliko je moguće. Ruta preko Matulja je praktično jedina alternativa, pa reših da je isprobam i pritom posetim i sam centar starog Veprinca koji je malo... skrajnut. Naravno, on leži na svojih 500 metara kojim god putem da se ide (a uvek se kreće praktično od nule), pa nijedna ruta nije laka. Osim toga, meni je uspon do samih Matulja uvek izuzetno naporan i to možda više psihički. Prvo sledi duga deonica sa relativno blagim usponom, ali bez ičeg zanimljivog, potom se nagib pojačava, trotoar nestaje, ulica je uska (sa sve kanalom ili zidom pored), a obično je gust saobraćaj. Posle toga i dalje ostaje još oko 300 metara uspona, ali se ova ruta definitivno meni nekako više odgovara. Na sledećoj vožnji sam je koristio i za prelazak preko Učke (~970 metara) i maltene ostao svež.

Elem, Veprinac (kao i cela ruta) pruža odličan pogled na Rijeku, Kvarner, Cres i delom opatijsku obalu, ali pored toga donosi i veličanstven spust do Ičića, u trajanju od 15 minuta! Istina, treba biti oprezan, puno je i neverovatnih krivina, ali 15 minuta je 15 minuta. :) To mi u Beogradu najviše nedostaje. Koliko god da se pentram, spust je uvek nekako kratak. A spust niz Avalu dodatno pomeri i bubrege i pršljenove.

 
Btw, kad pomenuh Avalu, bio sam pre par dana, na tradicionalnom otvaranju sezone. Naporno kao i obično, ali je dodatni problem što su uništili onu stazu kojom sam od Kijeva išao do Resnika. Nekad beše i prečica i oaza, daleko od saobraćaja. Sada je prvi deo bio potpuno uništen širokim bagerima. U tragovima se dodatno skuplja voda, pa je bilo potpuno blatnjavo i morao sam da vozim baš samom ivicom. Čak jedan deo i da guram, jer je zbog trave koja prekriva podlogu (i potencijalno skriva izbočine i rupe) suviše opasno biti na biciklu. E, tako je cela prva polovina staze (2 segmenta). Drugi deo je, pak, u potpunosti raskrčen od bilo kakvog rastinja i sravnjen sa zemljom (širine jedno 3 metra). Lakše je za vožnju, ali je i... tužno. A verovatno je moguće i naletati na kamione i bagere koji tu valjda grade dodatni nadvožnjak za obilaznicu, a možda i pomažu oko radova na pruzi (koji još nisu ni blizu završetka). Na samoj Avali, sređen put za uspon biciklistima donosi možda i više problema, jer se brže vozi. A deo za spust nisu ni počeli da sređuju.

U povratku sam kroz Resnik ipak išao ulicom, ali to je stvarno naporno, zbog dosta uspona i saobraćaja.
Elem, ne znam da li će biti ikakvih značajnih vožnji po Srbiji ove godine, jer ako ne mogu da koristim voz sve je ili predaleko ili preskupo. Možda samo pokušam konačno da stignem do Mladenovca i tamošnjih jezera.
 
Imaš 14tog brevet koji ide kroz Mladenovac, topolu i Aranđelovac

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Pa dobro si prošao ako si kupio nov, a obično se kupuje preko oglasa polovan :)

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Imaš 14tog brevet koji ide kroz Mladenovac, topolu i Aranđelovac

Ma breveti su za decu. ;)
Kad rekoh da mi nedostaje "to" mislio sam na spust od 15 minuta, ne na lipsavanje. :) A i znaš da bilo šta sa vremenskim ograničenjem nije moj model vožnje. Voleo bih opet do Aranđelovca, da se popnem i na Bukulju, ali onda bi me mrzelo da se penjem gore i pored Kosmaja (pa kroz Sopot i Ralju), pa bih verovatno opet išao na Ibarsku koja je baš... smor.

Kad smo kod toga, koja je najbliža planina (Beogradu) sa više od 1000 metara visine? A da postoje putevi ili staze kojima može da se vozi (bicikl) do vrha?
 
Pa nisam rekao da treba da se prijavis za brevet već da možeš da iskoristite društvo i vozis deo rute.

A najbliža planina sa 1000m je koliko znam Divčibare.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Al moze neko drugo mineralno ulje za kocnice, zamena za shimano? Bas je skupo. Treba da dopunim uso je vazduh.
 
Nesto najbolje sto sam video

Poslato sa HUAWEI VNS-L31 uz pomoć Tapatoka
 
Nazad
Vrh Dno