Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Šta je "uložak srednjeg pogona"?
Patrona? Ležajevi? Koj pogon je u pitanju?
 
Patrona srednjeg pogona je bez održavanja

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Znaci nema nikakvog ciscenja podmazivanja.... Odrzavanja pogona... . I tome slicno...

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Acera da, ali kod više klase itekako može da se "održava". I kod HT2 ranije a i sada na BB30 sam skidao šoljice i osvežavao/menjao ležajeve. HT2 je bila sa navojem a BB30 pressfit i u oba slučaja je jednostavno,mada pošteno, specifičan alat je ipak neophodan. Nešto imam svoje ali dosta toga srećom mogu da pozajmim...
 
U svakom slucaju ne bih se ja zezao sa time... Plati ljude koji znaju... I nema glava da te boli..
Juce sam lanac cistio.. I kasetu.. Menjace..i uvek posle ciscenja mi se cini da kao nesto pucketa... U voznji...pa rekoh mozda treba da se i ocisti ta patrona ili sta god vec... U svakom slucaju hvala na info

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Moguće da pucketa pogon, ništa čudno :) Čime podmazuješ lanac? A za čišćenje ona kineska spravica i "akra" su zakon...
 
Ja sam uzeo neki k2 za odmascivanje motora kod kola... A za podmazivanje sam uzeo isto neki djavo u prodavnici auto delova... Sprej neki... Pise da moze za motore bicikle i motorne testere.. Made in USA... Ali ne znam kako se zove.. Odlican je..

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Znaci nema nikakvog ciscenja podmazivanja.... Odrzavanja pogona... . I tome slicno...

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Patrone ne, pogona da. Ali ako stvarno sumnjaš u patronu vidi koja je prvo u pitanju, da li je na "četvrtku" ili hollowtech. Za prvu ti je potreban alat ovo za drugu ovo . jednostavno se skida imaš na youtube uputstava koliko hoćeš.
 
Poslednja izmena:
Svraticu do nekog servisa... Svakako moram sajlu na menjacu da menjam... Pa neka neko strucniji to pogleda..
Inace lanac podmazujem sa ovim

069e78b509c38b3b6941d049ae803bae.jpg


Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Video sam na ebayu da ima neki wd 40 bike, sa ciscenje. Jel neko probao?

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Danas 34km pređoh, čisto da protegnem noge malo posle zimske pauze.

Duvao vetar u pm, glavu odnese.
Bolji dan juče bio za vožnju mnogo..

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
 
Juce je duvao jaci vetar (van grada) ali je bilo toplije i vedro.
Presao sam brdskih 60-ak km i usponi su mi preseli zbog vetra a ni spust nije bio lak jer su slabo prometni putevi cesto u losem stanju (klizista, odroni itd).

Ipak je vredelo.
 
Čišćenje celokupnog bajsa što češće, ali ne samo da se čisto očisti nego i da se prilikom čišćenja pregleda ceo bajs.. Što se tiče čišćenja lanca krpa obična i trljaj, ne valja previše da se koristi WD. A što se tiče podmazivanja, uzaludno je bacanje para na takva neka "specijalna" ulja za podmazivanja lanca, lanac se podmazuje i sa običnim uljem za mašine(šivaće).

Sent from mTalk
 
+1, ja lanac podmazujem običnim uljem(za kola čini mi se) već godinama. Ništa mu ne fali.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
 
I ja odvozih juce bezmalo 50km sa žešćim usponom (Bojanine vode, nišlije znaju..) ali mislim da mi je povratak, nakon najvećeg spusta, i teže pao zbog jbenog vetra...
Sve u svemu posle dvomesečne pauze vrlo sam zadovoljan formom :)
 
DIAMANT ELAN LEGERE letos sam uzeo zeni bajs, jedva joj ga otmem. posaljem je na posao sa kolima par puta, pa se provozam kulturno sa zenskim bajsom. ja imam trkacku, koja je bas tvrda, od koje otpada sitan kamen iz bubrega. njen bajs je podesen za laganu voznju, sa cegerima za kupovinu. 28inca felne, mekano sediste, svetla stalno upaljena ko na kolima, prednja vila je namestena na najmekse, kocnice hidraulicne, malo ih pipnes, blokiraju. za ovo vreme sto se vozi, sve je jos fabricko, nista ne skripi, ne savija se, ma bajs se strava
 

Prilozi

  • 20160710_105917.jpg
    20160710_105917.jpg
    1 MB · Pregleda: 110
Razmišljam da se (posle 20 godina) vratim pedalanju.

Za početak, uzeo bi nešto za kuća-posao, po Novom Beogradu, nemam nameru da silazim sa asfalta.
Visina 190, težina 90+ KG

Dobio sam preporuku za ovako nešto:
http://www.2bike.rs/cikloberza/mali-oglasi/bicikli-6/city-turing-10/scott-sub-45-2#.WL2t3HTAnqA
http://www.2bike.rs/cikloberza/mali...0/focus-ariba-za-visoke-osobe-xl#.WL2wA3TAnqA
Ili neto malo skuplje
http://www.2bike.rs/cikloberza/mali...us-elite-2016-xl-za-visoke-osobe#.WL2xVnTAnqA

još neki predlog ili komentar?
 
Ne bih da se nazivam nekim stručnjakom, ali ne vidim razlog zašto plaćati disk kočnice za "kuća-posao". Ja recimo, koji povremeno vozim biciklu u (za većinu) ekstremnim uslovima (livade, kojekakve travuljine, kamenjari, šume, i po pljusku kad me iznenadi), nisam nikada osetio potrebu da menjam moje obične sajla "V brake" jer sasvim dobro koče i skroz mokre. Čemu disk kočnice?

Inače ponekad imam običaj da od Ade do Ostružničkog mosta idem samo po travi uz nasip, i jednom mi se (pri 20km/h) zakačila zmija za ram, valjda ga je ugrzila, i uopšte mi nije jasno kako je uspela da se ne upetlja u lanac i žbice već da se zakači baš za ram ispred zadnjeg dočka. Visila je tako jedno pedesetak metara dok nije otpala.
 
Poslednja izmena:
još neki predlog ili komentar?
Ja bih uzeo ovaj Specialized najvise zbog drumske mehanike.
Inace i ovaj je jako lep sa tiagrom ne znam samo zbog velicine:
http://www.2bike.rs/cikloberza/mali-oglasi/bicikli-6/city-turing-10/specialized-2x10-2016-nov

Inace specialized ima odlicne bajseve u toj kategoriji.
I ja bih jedan takav :)

update:
evo jos jedan savrsen:
http://www.2bike.rs/cikloberza/mali...-turing-10/cannondale-quick-speed-disc-2-2016

Ne bih da se nazivam nekim stručnjakom, ali ne vidim razlog zašto plaćati disk kočnice za "kuća-posao". Ja recimo, koji povremeno vozim biciklu u (za većinu) ekstremnim uslovima (livade, kojekakve travuljine, kamenjari, šume, i po pljusku kad me iznenadi), nisam nikada osetio potrebu da menjam moje obične sajla "V brake" jer sasvim dobro koče i skroz mokre. Čemu disk kočnice?
kako mislis zasto placati?

Ne kostaju te kocnice nista vise od klasicnih drumskih, cak sta vise verovatno su i jeftinije.
 
Poslednja izmena:
Pa stekao sam utisak da je to nešto mnogo super i fensi pa je i skupo. Sem ako je to bilo pre nekoliko godina tako pa se u međuvremenu situacija promenila po pitanju cene.
 
Aha, evo sad sam pogledao šta se nudi u prodaji, i otprilike su najskuplje "drumske" kočnice koje bih ja pre nazvao "ponika kočnice" jer me strašno podsećaju na prastaru poniku koja mi je u garaži. Mada i neki ekskluzivni V-brake može da se nađe po približno istoj onesvešćujućoj ceni, ali zato su V-brake i najjeftinije kočnice.

Pa, dva pitanja za ove što voze razne bicikle u raznim uslovima:
1) Koja je prednost ponika (drumskih) kočnica u odnosu na V-brake?
2) Koja je prednost disk kočnica u odnosu na bilo koje druge?

Evo pade mi napamet jedna prednost disk kočnica: Kada se točak malo iskrivi (labava žbica ili šta god bio razlog), drumske i V-brake će da malo zapinju u nekim momentima a disk bi trebalo da radi sasvim normalno.
 
Poslednja izmena:
@nickname Oba Speca i Kenon su super, jedino sto plavi, noviji i bolji Spec za tebe ne ide zbog velicine. Steta iz vise razloga, prvo noviji, drugo bolja oprema i trece nije od "Delboja" koji je prodavac za oprez. Ako kupujes od njega, ovog Speca recimo, iskljucivo licno i dooobro pregledaj bajs. Sacuvaj slike oglasa i uporedi, hoce da podmece druge delove. Kao spusti cenu telefonom, ti sav presrecan odes da kupis bajs kad ono sa izmenjanim delovima pa vredi zaista toliko ako ne i manje :)
Inace ako se razumes, ili ides sa nekim ko se razume, sve moze da ispadne vrlo povoljno po tebe.
Kenondejl je takodje super, velicina L moze da bude odgovarajuca ali treba da se proba. Ja sam takodje 190cm visok i vozim L velicinu ali MTB-a, treking ima drugaciju geometriju pa treba probati, mozda ti ipak vise bude odgovarao XL.

@pisac Pomesao si malo loncice, drumske kocnice i V-brake nikako nisu tu za "poredjenje" vec svaka ima svoju namenu... V-brake prenose mozda malo jacu silu ali nisu nemenjene za drumase zbog konstrukcije i nedostatka aerodinamike, za to sluze drumske kocnice.
Prednost (ogromna), disk kocnica je u modulaciji kocenja, duzini trajanja istog (konstantnog kocenja) i daleko manjeg prljanja. Probaj svojim kocnicama da se spustas niz planinu, gde je neophodno konstantno kocenje, (ja recimo moram da skoro sve vreme kocim jer sam i preko 100kg i vrlo lako dobijam na brzini a i treba mi vise vremena da usporim kada naidje veca krivina), blatnjavi uslovi, ili prasina ili... kapiras vec.
Ne kazem da ne moze, ali nije to to, probaj i videces razliku.
Svako koristi ono sto mu odgovara ali ja ostajem pri diskovima ;)
 
Čemu disk kočnice?

Vozio sam neko vreme sa V brake-om i moram priznati da je prelazak na disk prijao, preporuka za prelazak mada v brake radi posao :) I nisu skupe uopste



Ne znam ko ti je preporucio " Dell boya " ali je lik poznat po prevarama na 2bike.rs forumu, posebna paznja prilikom kupovine kod ovog lika a cuvaj se i tog sto ti je preporucio :)

http://www.2bike.rs/forum/topic/8812-delboy-dellboy-iz-smedereva-negativna-ocena/ evo procitaj
 
Poslednja izmena:
a cuvaj se i tog sto ti je preporucio :)

Dobar je prijatelj, ne poznaje smederevca, samo pomalo poznaje bicikle, valjda jer je na četiri Olimpijade vozio :)
Hvala za upozorenje, ako budemo poslovali sa Delbojem, bićemo obazrivi :D
 
Vrh Dno