Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Koštao je toliko jer živimo gde živimo.

MX5 su mehaničke, ne hidraulučne disk kočnice. Nemoj se nervirati, jer to nije uopšte povoljno.
 
Poslednja izmena:
Gde egal, lošiji je. :)

Ne uzimaj po toj ceni. Rekao sam ti moje mišljenje o tome kakva je iole realna cena.
 
Taj Cube je svakako bolji od navedene Meride i oprema je k'o na Mirage Pro-u. Jeste da ima delova koji nisu nešto i koje će ti verovatno praviti problem posle nekog vremena, ali svaki nov bajs (do 40k) kad nas je takav.

U svakom slučaju, bolji je Cube.
 
Poslednja izmena:
aauu dzoni, lomish ramove :D
pod hitno na dijetu :D

sad ozbiljno.
moguce je da su feleri i da imaju taj luft, ali se mora i malko menjati tehnika voznje...
u smislu, podici nekad guzicu sa sica kad se prelazi preko neravnina.
 
Poslednja izmena:
Što ne pročita detalje sa onog linka? :) Ja baš ne akam bajs tj. ram. Ako je podamnom puk'o, onda je vnogo jer sam što se tiče takvih stvari, pažljiva osoba.

Greška je u ramu, jer znam za još 2 ista slučaja sa istim ramom.
 
da al' imash ga godinama, a tek sad popustio :)
nemoj da se ljutish, al kad god smo se vozili zajedno, ako me dobro sluzi pamcenje, slabo amortizujesh rupe telom :(
generalno sam primetio da dosta ljudi ima nepravilan stav pri voznji: isprave ruke u laktovima, shake na rogovima, a
guza ne mrda sa sica :D....i naravno da se krive tochkovi i rsnjavaju ramovi ;)
 
Gde po Adi da se amortizujem (jer smo tu vozili često)? Sve ravno k'o tepsija. :) Tu nema potrebe ni za kakvim ustajanjem, nikakvim posebnim cimanjem. A i kad god smo vozili van Ade po gradu, zašto misliš da zaostajem često, a na Adi ne, gde obično teramo jači tempo nego u gradu? :) Jer znam limit bajsa i pazim na sve živo (rupe, ivičnjake, semafore...). Inače, točkove sam poslednji put ispravljao pre 2 godine, a po kvalitetu su ništa posebno (kinezi za 1500 din).

Popustio je sad zbog zamora materijala (klackalice koju je šticna pravila). Aluminijum je kao što znaš, posebno osetljiv na to. Da nisam saznao za još istih slučajeva, znao bi' 100% da sam ja kriv (neka rupa, nešto...) i sebe bih krivio. Ali, pošto sam saznao i video - ram je krš.
 
Poslednja izmena:
podici nekad guzicu sa sica kad se prelazi preko neravnina.

Sad već preteruješ. :D
Uostalom, da imaš ovakvu kao što je moja, drugačije bi pričao. :D


Btw, na Cikloberzi izgleda da me ne shvataju ozbiljno, pa da pitam i ovde - da li neko vozi ili zna nekoga sa 2 para biciklističkih gaća? Ove su super, ali imam utisak da bi još jedne takve bile prava stvar. :) Ali ne znam ima li to nekih realnih mana. Mada, razmišljam i da uzmem neki DH šorc, sa bilo kakvim uloškom, pa njega preko gaća. Da li će nešto da se remeti oko protoka vazduha, odvođenja znoja, itd?
 
a dobro, malko se zezam, al i nije da nema istine :D
....polar i kaprjolo poznati leshevi ramovi...ali kako god, treba ih chuvati i paziti.
i ja sam se lepo ugojio, ali za sad nema posledica po mehaniku, samo po kvadricepse :D

poznajem ortaka koji je redovno nosio dva para bici gaca, ali zato pre sveg jer je bash mrshav.
za puteshestvije i vazduha u tom sluchaju ne znam :D, ali logichno je da je loshija situacija.
jednostavno moracesh da naviknesh malko pedu i to je to, ako zbog toga pitash jer te zulja, ili pak
nabaciti drugo sedishte.
 
Poslednja izmena:
....polar i kaprjolo poznati leshevi ramovi...ali kako god, treba ih chuvati i paziti.

Ok, ajde da kazem da su krsevi u odnosu na Trekove, Cube-ove, KTM-ove itd.

Ali ako su krsevi zasto onda ovaj moj celicini posle 9 godina mrcvarenja nije popustio uopste? :) 9 godina i preko 15000 km u svim uslovima, od -20 do +45c, udarne rupe, sneg, blato, voda, znas da vozim off road i neke lokacije gde sam vozio (ono bukvalno isuseno korito reke sa stencugama npr), 2 moja udesa (1 moj janpi sudar, 5 min posle toga jos jedan manji i 1 pad kad je ortak uzeo bajs, ko zna koliko puta je neko pao a nije prijavio sto sam video po ogrebotinama na ramu :d) a sve ovo sa mojih 100-115 kila za 9 godina. Pa da je toliki les prso bi uveliko :) Imam osecaj da su vise stradale moje ruke nego ram :d

Da napomenem samo da mi je pukao ram na delta mtb-u 2000/2001 a bio sam manje tezak jer bejah klinac.

Ili si jednostavno mislio na neke novije alu serije..

A sto se tice tehnike voznje, slazem se, treba imati odredjene skillove koji prilicno mogu da postede ram i ostalu opremu.

Pre neki dan sam mogao da poginem, vozio oko 30km/h sva sreca pravac/ravno po putu kojim prolazim 25 godina vec, gradi se neka zgrada i ne znam kako ali celom sirinom puta se pojavio neki kanal sirine 10-15cm a dubok skoro toliko, desnom rukom vracam telefon u dzep i uopste nisam znao/video taj ''kanal'' i tako sam roknuo svom tezinom u isti da mislim da je ram bio pred pucanjem a tocak pred savijanjem u osmicu :d

Posle sam proverio detaljno da li se nesto desilo i sve je u redu osim sto su zice na prednjem tocku malo ''popustile''..
 
Poslednja izmena:
Vratio se sa Avale. Bilo dosta ljudi, dobar deo drumaši, tempo je bio nako, mogo sam da izguram, a da ne baldišem usput, za one okorele je verovatno bilo laganica. A nisam se ni obruko uz Avalu, ostao sam od prilike na istom mestu u grupi. Posle spust do Čarapićevog bresta, i tu je bilo besplatno piće (al sam morao da sečakam 15 minuta dok su se svi skupili), ja nisam teo da čekam povratak, odma sam otišo pošto živim blizu, možda je posle bilo neko posluženje.
 
Momci, ko vozi sutra vidimo se.
 
Momci, ko vozi sutra vidimo se.

Ja se najiskrenije nadam da ću uspeti da se probudim. Poslednjih dana zagibao do 2-3 ujutru, pa ustajao u 11.
U svakom slučaju, mene ćete bar lako da prepoznate, nema mnogo pozera tog kalibra. :D

Btw, danas išao malo preko Vidikovca, Miljakovca i Kanarevog do Banjice, pa posle istim putem nazad. Rekreacija, ali malo jači tempo. U povratku, po mraku, na spustu sa Banjice malo falilo da udarim u neke lude kučiće koji se tamo motaju. Budite oprezni ako se zadesite u istoj situaciji.
 
Kupio sam danas bicikl, SIVI!:D
 
A bio je i zuti :p
ZuCLdCV.jpg

Juce pazario na Bubanj potoku, 130e, dosta krseva je bilo po mojoj skromnoj proceni, slabo se razumem ali su tako izgledali.
Bilo je jos jedan SCOT za iste pare, ali mislim da je stariji, pa sam ovaj uzeo.
Gume istrosene max, odneo kod profe da stavi druge i pogleda ga, pa uzimam sutra bajs.
Kondiciju sam izgubio pre 30 godina, tako da ce voznje do Ade za mene biti izazov :d
 
E da je bio crni.. taj je najbolji! :d

Sta ima od opreme ovaj sivi? :) Jel alivio?
 
Rekao bih da je to alivio, slabo se razumem , cak i kako to sve radi, kako mi je prodavac namestio brzine, nisam ni menjao :d
Mislim da taj bajs ima 16 brzina, i da je vise namenjen za skokice i tako to, viljuska mu je malo jaca.Kocnice su diskovi ali sajla, nije hidraulika. To su mi rekli prijatelji koji se neuporedivo bolje razumeju u celu tu pricu, jer i sami voze mnogo godina.
Evo i neki review http://mountain-biking-guide.blogspot.com/2009/09/kona-shred-review.html.

Uglavnom za te pare i nema sta da se bira, osim noname ili capriolo koliko sam primetio. Budzet je bio ogranicen, mislio sam da zavrsim za pocetak pricu sa 100-150e, pa ako mi se pedalanje dopadne da vidim sta dalje.
Sve u svemu mislim da sam za te pare ok prosao, mozda sam mogao da mu ubijem jos 10-20 e max, a mozda i ne.

Evo jos nekih fotki sa Bubanj potoka od subote.

Trek + zuti :d
263ceIS.jpg


Smorio sam se odmah kada sam poceo da fotografisem, pa i nisam nesto spec fotografisao. (smorilo me sto su fotoaparati u tel uzasno spori).
Mop05q9.jpg

7FCtqpG.jpg


hU4e3yg.jpg


tsNMu7W.jpg
 
Poslednja izmena:
Ma bre super bajs, i Kona je poznato ime.
 
Aha Bubanj potok, sada u subotu.
Xperia mini, ali se odmah ispraznila baterija (zaboravio da napunim), pa i nisam mogao vise da fotkam :p
 
Nisam vozio bajs 2-3 godine, i samo sam ga oprao, podmazao, odokativnom metodom pregledao, napumpao gume i vozio par puta. Danas da iznesem bajs i vidim da je prednja guma potpuno ispustila, zadnja ok. Napumpao sam gume i vozio, i rekaobih da drži, da je bušna, verovatno bi ispustila .
 
Ja menjam gume svake 2 godine. Ako ti je toliko odstajao, to je trebalo da uradiš
 
Baš se pitah da li vredi išta pisati o Biciklijadi. Puno ljudi, organizacija lošija nego ranije, Blaža i dalje misli da je duhovit ili talentovan za priču bez ikakve pripreme.
Htedoh da idem skroz na kraju, sreća da nisam. Policija uopšte nije zatvarala ulice kako treba, na gomili raskrsnica nije bilo ni znakova, ni prepreka, ni policije, pa niti znaš da li možeš da prođeš na crveno, niti ti je prijatno. U 2 navrata videh da su se automobili našli među nama.

Puno ljudi i dece ne zna da vozi bicikle, neki samo misle da znaju, neki nikad nisu vozili u grupi. Puno padova, puno sečenja i uletanja, čak se i stajalo zbog nekih nesreća. Kažu da je neko dete palo na glavu. Na samom početku 2 pametne žene su smislile da između sebe voze neko jadno dete koje se klatilo levo-desno. Strmeknuli se 3 metra dalje. Puno ljudi je usput imalo defekte (bušne gume), pa zaključujem da su izvukli bicikle posle X godina, jer na putu nije bilo ničega za bušenje guma. Jedan lik me skoro srušio, matorac sa Ponikom (trebalo je da znam). Kad je počeo uspon na most na Adi, matorac prvo samo stade uz ivicu, ispred mene, onda nešto krene, pa se saplete, pa opet odjednom stane. Užas. A puno ljudi nije imalo kondiciju ni za ovu vožnju, nisu mogli uopšte da pedalaju na most, onih 20-30 metara.

Na kraju skup na Adi, na livadici koja prima 10 ljudi, tamo gde staju taksi-čamci. Delili su toplu vodu, tople sokiće i hladne koka-kola proizvode. Izvlačili neke nagrade, to nisam sačekao. Pre starta sretoh Ivana i njegovor ortaka Marka, na Adi se nekako nađosmo sa Džonijem, njegovim ortakom kome zaboravih ime (ja sam i inače užasno loš sa imenima, više pamtim lica) i Bahatog. :) Bahati htede opet da me zbuni, pa se obrijao u odnosu na Tihu vožnju. :D I stvarno ga ne bih prepoznao. :) Vrteli se malo, ja morao da palim kući, jer sam posle morao pešaka sa Labudovog brda do Merkatora. A i juče sam malo forsirao uspone po Rakovici, plus na Banjicu, plus na Vidikovac.
Eto. Bilo je mnogo bolje od Tihe vožnje, ali mora to još mnogo bolje. Čak je i 2003. bilo bolje.
 
Poslednja izmena:
^ponika FTW:d
 
Nazad
Vrh Dno