Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

To uzbrdo na bulevaru je blago uzbrdo (1-2%) a i ta prica mu verovatno vazi samo za jedan semafor ;)

Pa jes jedan semafor, eventualno jedan-ipo, to je tačno, posle toga ili mi duša ispadne na nos ili počne da me boli slepo crevo ili šta god je to desno dole pod rebrima ne znam. Ali poenta je da bajs sa jeftinim delovima radi i menja brzine i dalje bez ikakvog održavanja. Doduše neće još dugo ali i ovo do sada je već prilično dugo.

Večeras sam se trkao sa tramvajem od pande do intese (tu je malo veći uspon), i pobedio. Doduše nisam dostigao 40km/h ali koliko je bilo ipak je bilo dovoljno. Posle naravno ono slepo crevo ili šta je otkida...
 
hehe koja greska, zapravo ovako se vozi MTB:


A drumski sednu na bajs i pravac zlatibor, kopaonik, divchivbare i posle nazad kuci (biciklom naravno);)

Ograniceno kretanje drumasem?
Ne bih rekao...

@gadjan
ima li tebe na stravi?

Kakav spin sunce ti, u stilu av :)

Inace poznato je da bas svi i uvek transportuju mtb na vr' planine pa onda malo upraljaju tockove, ''steta'' samo sto ipak ima mnogo onih koji voze od podnozja do vrha, kroz sume, gudure, preko livada a tu drumas nema sta da trazi ;)
Uostalom, i da neko preveze bajs do zeljene planine vise ce uzivati u srcu prirode (a to je valjda sustina a ne okidanje selfija na vidikovcu pored asfalta) nego neki ciklo-rejser koji je verovatno krenuo na put da bi ''oborio'' prosecnu brzinu imaginarnog prijatelja sa strave :d

Mislim, kada se vec tako glupo generalizuje onda da idemo do kraja :)
 
Poslednja izmena:
Kazem ja lepo, Sagan place...
 
Inace poznato je da bas svi i uvek transportuju mtb na vr' planine pa onda malo upraljaju tockove, ''steta'' samo sto ipak ima mnogo onih koji voze od podnozja do vrha, kroz sume, gudure, preko livada a tu drumas nema sta da trazi ;)
Sta cu pored puta kad ima put?
Sa puta silazim samo kad izletim sa krivine, onda upoznajem sve cari prirode ;)


Večeras sam se trkao sa tramvajem od pande do intese (tu je malo veći uspon), i pobedio. Doduše nisam dostigao 40km/h ali koliko je bilo ipak je bilo dovoljno. Posle naravno ono slepo crevo ili šta je otkida...
Ne preporucujem trkanje sa motornim vozilima, to je opasno a oni su svakako brzi.


Najbolje je takmiciti se pre svega sam sa sobom...
 
Poslednja izmena:
Boga mi osećam ova 4 kila razlike na usponu između ovog i prethodnog bajsa :)
Ali zato osećaj na spustu je fenomenalan i mislim da će da kompenzuje taj zaostatak uzbrdo... :)
 
Bakara, ne koristim stravu. A i slabo vozim, ulenjio sam se. Kad prođu vrućine onda ću verovatno da se reaktiviram pa do zime.
Nije ta strava za mene, nisam kalibar ni toliko ozbiljan vozač. Popnem se recimo uz Avalu s prosekom 17 i mislim se nije loše a onda vidim da ljudi idu 30 :D
Nekad kad mi je dan pa pokidam neku deonicu se istripujem da sam solidan ali to je retko haha. Uglavnom vozim sam i skoro nikad ne zapinjem i ne vozim jako jer nemam više motivaciju, pa zato ni ne napredujem. Vozim samo iz potrebe i užitka. A sreća pa se drumaš i bez neke forme može voziti prilično brzo :) do duše ne daleko.
 
Za rekreativce sve preko 30 je brzo, preko 35 je fantazija i takmicenje(Dunavski), preko 40 si u dresu sa grbom.
Kod nas je percepcija pogresna "drumas mora da se vozi brzo".
Zbog tog moranja se kvare oci sagankama od 5 jura, svuda sljaste kineski dresevi, nose se kopije maksica i setaju lazni ajfoni, brze diplome, zive se lazni, promaseni i tudji zivoti.
 
@pisac
au brate, jezivo je ovo shto pishesh :D .. ukoliko si ozbiljan.

@bakara
ti si verovatno neki mtb hejter ili samo trolujesh?
lichno nemam nishta protiv specijalki, ali mene to ne privlachi, dosadno mi je i veoma nebezbedno
(asfalt voznja pogotovo po magistralama gde ima auta i kamiona) ... nek svako vozi kuda i kako zeli.

@sajlonac
juche sam ga konachno popeo i provozao malo po koshhutnjaku.
shto se penjanja tiche, lakshe sam se popeo nego sa starim geniusom,
nego, nisam imao neku trakciju poshto je koshutnjak sav u suvom lishcu, i mozda je trebalo da te poslusham pa da malo uspumpam gume,
pa sam onda sam mislio da bih riknuo u povratku gajbi :D i popustio sam popustio u krivinama...misilm, imam pumpu, al me neshto mrzelo da experimentishem. sl put.
 
Poslednja izmena:
@demios Ma da, ti nisi napravio skoro nikakvu konceptualnu razliku, sa geniusa na geniusa plus tako da si samo dobio tehnicki bolji bajs. Ja sam sa ultra laganog XC penjaca preso na trail teskasa pa jos ne mogu da se opasuljim :)
Sto se trakcije tice tu itekako vidim razliku, nije mi se desilo da proklizam na gore ma kolko strma uzbrdica bila i penjem se onde gde ranije nisam mogao. Naravno to su usponi od po par desetina metara pod blesavim nagibom. Ako je u pitanju dugacak uspon uz planinu/brdo tu je vec prosli u prednosti prvenstveno zbog razlike u tezini (i bajsa a vala i tockova).
Na dole nikad nisam bio neki "tehnicar", jurcam kada imam pravac i besomucno kocim da bih mogao da skrenem jer sam visok i tezak, nezgrapan malo za takvu vrstu sporta :) E pa sad se situacija polako menja, nemam vise toliki strah da cu da proklizam u krivini kao do sada (a boga mi jesam proklizavao i padao pa to jos vuce svoje posledice). Treba sada prakse ali droper i ove gumetine rade posao.. :D

Pritisak obavezno smanji krastavac, kazem ti maksimalno 1.5, 1.6 za ove nase gume, u zavisnosti od tezine, pozeljno oko 1.0-1.2
 
Za rekreativce sve preko 30 je brzo, preko 35 je fantazija i takmicenje(Dunavski), preko 40 si u dresu sa grbom.
Kod nas je percepcija pogresna "drumas mora da se vozi brzo".
Zbog tog moranja se kvare oci sagankama od 5 jura, svuda sljaste kineski dresevi, nose se kopije maksica i setaju lazni ajfoni, brze diplome, zive se lazni, promaseni i tudji zivoti.

+1

Ja vozim najcesce rutu BG - Ralja i nazad, nekada dobacim do Kosmaja ili odem preko Barajeva do Sopota i to je od prilike to. Prosek od 19 do 22km/h, akumlirano 1000m do 1900m uspona, zavisno od rute. Pre neki dan sam isprobao HRM na ovoj ruti:

https://www.strava.com/activities/1129224092

Prosek je 170 bpm a max je 194 bpm. Da li je to previse?
 
Poslednja izmena:
Da li je neko primetio da Strava mobile app malo brljavi kada su u pitanju brzine? Konkretno, mobilna verzija pokazuje neke vrednosti ali na grafikonu su neke totalno druge vrednosti. Evo primera:

strava-mobile.png strava-web.png

Maksimalna brzina je 59.8 km/h. Aplikacija za mobilni pokazuje tu vrednost ali se na grafikonu to vidi na totalno pogresnom mestu (negde na 63. km) i sa totalno pogresnom vrednoscu (negde oko 54 km/h). Druga slika predstavlja detalje koji se vide na Strava sajtu i tamo je sve OK.
 
Da, bas sam to hteo da pitam. Reko mozda je jos neko primetio.
Juce mi je izgubila signal skroz pa se oporavila posle nekog vremena i prikazala rutu koju treba. Pre neki dan se blokirala skroz i stala sa radom.
 
au brate, jezivo je ovo shto pishesh :D .. ukoliko si ozbiljan.
Sve je živa istina.
Nego da mi neko kaže kako da povećam kondiciju, da mogu da izdržim trku sa kolima uzbrdo? Imam snage ali ne mogu dovoljno da sa nadišem vazduha, pa ako nastavim počnu ruke da trne a zatim crveni pred očima i hvata nesvestica. Doping bih preskočio, samo realna rešenja.

I da, koji je andrak to što boli tamo desno ispod rebra?
 
Stvarno bi te zamolio da se uozbiljiš, ova tema nije za tvoju zaebanciju.
To što te boli ispod rebra, obrati se lekaru, a usput poseti i nekog psihijatra.

Sent from my SM-G925F using Tapatalk
 
Jedno možda glupo pitanje ali koja ručna pumpa može da napumpa 3.8 bar-a pritisak u gumama? [emoji3] Kupio bi jednu pumpu da stavim na bike.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Mali ručna pumpa teško da će moći toliki pritisak da ostvari, ona više služi da snjom koliko toliko napumpaš npr. 1-1.5bar-a da se dovučeš do mesta gde možeš da napumpaš koliko ti treba.

Sent from my SM-G925F using Tapatalk
 
A neka veća pumpa, samo da ne moram da se maltretiram na pumpama
 
Sve je živa istina.
Nego da mi neko kaže kako da povećam kondiciju, da mogu da izdržim trku sa kolima uzbrdo? Imam snage ali ne mogu dovoljno da sa nadišem vazduha, pa ako nastavim počnu ruke da trne a zatim crveni pred očima i hvata nesvestica. Doping bih preskočio, samo realna rešenja.

I da, koji je andrak to što boli tamo desno ispod rebra?

Čekaj polako, nemoj preko reda, prvo trebaš da budeš bolji od drugih biciklista pa onda pređi na trkanje s kolima :D:
A i protiv kola je bezveze da se takmičiš kad se zapravo ne trkate, ti da ali oni voze svojim putem :) To ko oni klinci paljevine kad te stižu i obilaze dok kuliraš 20-25 km/h, često mi budu zabavni pa im dam thumb up ili uz osmeh ubrzam pa vozim paralelno da vidim koliko mogu.

edit:
Ljudi kakvih 1.5 - 3, 4 bara... male ručne pumpe duvaju bez problema na 7-8 bara drumske gume. Samo je malo naporno za bicepse. Recimo malecka džepna gp04s koju već godinama koristim.
 
Poslednja izmena:
A neka veća pumpa, samo da ne moram da se maltretiram na pumpama

Ja na primer imam giyo air supply, odlicno zavrsava posao.

131.jpg

edit:
Ljudi kakvih 1.5 - 3, 4 bara... male ručne pumpe duvaju bez problema na 7-8 bara drumske gume. Samo je malo naporno za bicepse. Recimo malecka džepna gp04s koju već godinama koristim.

Upravo to je caka, napumppati gumu za 2min, ili za 22min, nije isto, pogotovo kada vreme ne ide na ruku, a to se uvek tada i desi.
Plus sto u drumskim ide mnogo manji kapacitet vazduha, dok kod mtb mnogo vise.
 
Poslednja izmena:
Stvarno bi te zamolio da se uozbiljiš, ova tema nije za tvoju zaebanciju.

Pitanje je sasvim ozbiljno. Kako povećati kondiciju a ne snagu i brzinu. Ja koliko god da vozim najviše povećavam izdržljivost za sprint (brziinu i snagu) a kondicija (za maraton) mi se vrlo malo povećava, skoro ništa.
 
Za precizan odgovor trebaju ti istinski stručnjaci. Imaš nekoliko stranica ranije (valjda) link za ustanovu koja se time bavi.
 
Pitanje je sasvim ozbiljno. Kako povećati kondiciju a ne snagu i brzinu. Ja koliko god da vozim najviše povećavam izdržljivost za sprint (brziinu i snagu) a kondicija (za maraton) mi se vrlo malo povećava, skoro ništa.

Moras trening da promenis ocigledno da su ti treninzi takvi da povecevas brzinu i snagu. Vozi umerinim tempon sto duze. Ako mozes kratke relacije i sa jakim temopom neces tako navezabati maraton telo ce se prilagoditi rezimu da na kratkim relacijama funkcionise dobro.
 
Ima dosta i do tela, nekom odgovara brdo, nekom sprint, nekom hronometar, a nekom maraton (kao sto kazes).
Cinjenica je da treba da se promeni nacin treninga da bi se priblizio maratonskoj voznji.
 
To ko oni klinci paljevine kad te stižu i obilaze dok kuliraš 20-25 km/h, često mi budu zabavni pa im dam thumb up ili uz osmeh ubrzam pa vozim paralelno da vidim koliko mogu.

Pa ti ovdje ispadaš bezobrazan, prvo voziš sporo i onda kad vidiš da te neko pretiče onda kreneš da ubrzavaš. Jesi siguran ko je tu paljevina?

Meni idu na živce takvi, vozim svoju vožnju, obiđem nekog i onda taj neko bi obilazio mene jer mu se ego povrijedio. Majstore slobodno me obiđi i vozi svojim putem, zamisli da me nema na putu uopšte.
 
Poslednja izmena:
Da siguran sam, a ti razmisli još jednom. Radi se o deci, na raznoraznim šklopocijama od bicikala koji crnu nakon sto metara od tog "izazova" pa ih obiđeš hteo ne hteo. Pa umesto da prođem kao pored turksog goblja, pozdravim ih i vozim kratko s njima (ne protiv njih) da odam priznanje za trud, jer neku reakciju i očekuju. Sve je to šaljivog karaktera i prijateljski. A neki komentari ovde su me asocirali na ponašanje te dece pa sam to pomenuo.
 
Prosek je 170 bpm a max je 194 bpm. Da li je to previse?
To zavisi koliko godina imas, meni je previse :)

Ako imas oko 25 godina to mu dodje ok, a mozda i traka gresi.

Da li je neko primetio da Strava mobile app malo brljavi kada su u pitanju brzine? Konkretno, mobilna verzija pokazuje neke vrednosti ali na grafikonu su neke totalno druge vrednosti. Evo primera:
Desktop verzija je mnogo detaljnija, mnogo cega nema na mobilnoj app a i oni stalno rade tu mobilnu verziju.

Juce mi je izgubila signal skroz pa se oporavila posle nekog vremena i prikazala rutu koju treba. Pre neki dan se blokirala skroz i stala sa radom.
To sa gubljenjem signala je pre do telefona, vec smo pricali o tome.
Najlakse je da probas da zakljucas aplikaciju u memoriji da je OS ne suspenduje.

Pitanje je sasvim ozbiljno. Kako povećati kondiciju a ne snagu i brzinu. Ja koliko god da vozim najviše povećavam izdržljivost za sprint (brziinu i snagu) a kondicija (za maraton) mi se vrlo malo povećava, skoro ništa.

Rekoh sta mislim o trkanju sa motornim vozilima, to nikako ne treba raditi nije dobro po zdravlje a ni tu trku nikako ne mozes da dobijes :)

Da bi ciljano povecao snagu ili izdrzljivost treba pre svega da treniras a ne da se vozikas :)
Za pocetak mozes da se trkas sa samim sobom, imas vec pomenutu stravu pa pusti nek ti sacuva vremena na rutama koje te zanimaju i onda svaki sledeci put mozes da pratis da li napredujes i za koliko. Ne moras da se uporedjujes sa drugima kao sto mnogi misle.

Pitanje je sasvim ozbiljno. Kako povećati kondiciju a ne snagu i brzinu. Ja koliko god da vozim najviše povećavam izdržljivost za sprint (brziinu i snagu) a kondicija (za maraton) mi se vrlo malo povećava, skoro ništa.
Pa ako se smanji snaga poveca se izdrzljivost :)
Da bi imao dugotrajnu izdrzljivost treba da vozis duge ture, a to ne mozes vozeci po bulevaru.

U sustini ja sam zimus radio na tome i to izgleda otprilike tako sto nakon zagrevanja vozim 4 intervala po 5minuta sa kadencom 85-90 i drzis puls 145-160 pa 3 minuta pauze bez smanjenja opterecenja i tako jedno tri nedelje, pa zatim povecas duzinu opterecenja na 6 minuta a pauzu smanjujes pa opet treniras 3 nedelje...itd
Eto to je uprosceno, i trazi disciplinu :)
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno