Nisam razumeo u kojoj situaciji ti slabije kotrljanje najviše smeta. Da li želiš manju muku pedaliranja uzbrdo ili veće zadovoljstvo vetra u kosi nizbrdo? Generalno, što veća brzina, to veća razlika, ali uračunaj i potencijalne mane tanjih guma na lošijim putevima, "tvrđu" vožnju, veće propadanje u pesak/raskvašenu zemlju, itd. Ne može niko da ti kaže kako ćeš se ti tačno osećati i koliko će tebi promena prijati, jer zavisi od mnogo toga. A konkretni odgovori su - probaj drumaša i neki treking sa tanjim točkovima, da vidiš da li ti to odgovara. Baš zato što je nemoguće suditi o subjektivnom osećaju i na tvojim relacijama i terenima.
No, možda si ovo tražio:
http://velonews.competitor.com/2014/12/bikes-and-tech/resistance-futile-tire-pressure-width-affect-rolling-resistance_355085
http://www.slowtwitch.com/Products/Things_that_Roll/Tires/Choosing_your_tire_width_4026.html
http://engineerstalk.mavic.com/the-right-tyre-width-on-the-right-rim-width/
No, možda si ovo tražio:
http://velonews.competitor.com/2014/12/bikes-and-tech/resistance-futile-tire-pressure-width-affect-rolling-resistance_355085
http://www.slowtwitch.com/Products/Things_that_Roll/Tires/Choosing_your_tire_width_4026.html
http://engineerstalk.mavic.com/the-right-tyre-width-on-the-right-rim-width/