Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Pa reklamiraj tu patronu imas neku garanciju.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Čak sam i to uradio - iako garanciju nemam (6 meseci na delove). Nisu sigli da urade ništa za 10 dana, ja popizdeo, uzeo bicikl, posle me zvali da donesem kad im prodje gužva, uglavnom, ne želim da imam posla s njima. Platiću ali da se popravi kako valja.
 
Mora da se zameni patrona novom.
Znam dosta ljudi koji imaju iste probleme kao ti i menjali su im u garanciji patrone.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
*subotu

E baš sam hteo da pitam za onu skalameriju sa zvučnikom na kraju prvog klipa. Jel ono inverter?! I jel zvučnik aktivan, il' ima još neko pojačalo između? Nešto sam se naložio ovih dana na jeftine Class D module iz kine i dizajn kutija, pa mi sve deluje da to može mnogo efikasnije da se napravi, da ne mora čovek da vitla s tih ~100kg tereta. :)
 
Update: neće Capriolo servis (Jurija Gagarina) ovo da radi, kažu - imaju iste te patrone (kvazinemačke). Šalju me u Planet Bike servis (blok 28). Da idem?
 
Hmm, intersantno, nemam pojma, ali sam pitao koliko košta takav bicikl sa svim tim.Kažu da može oko 400-500e sve da se spakuje.
Baš bi voleo da i ja mogu da puštam ziku, kada se ovako vozimo u velikoj koloni, daje super atmosferu, dok jezdiš ulicama grada pod policijskom patrolom. Osećaš se malo kao nudista, potpuno slobodan :)
Ima ortak onaj bose mali zvucnik, aktivni, kiida kako se čuje, ali ipak nije ovo :)
Mislim da je ovo aktivni zvučnik, ali nisam siguran....
Ukoliko ti padne nešto napamet, da nije baš toliko skupo, dobro se čuje i da mogu da ga montiram na bajs... piši :)
 
@jaksa

Srednja glava oće da krcka ako nije zategnuta kako treba, ili nije dotegnuta nakon menjanja. Jel si siguran da joj nešto fali? Čudno mi je da potrošiš dve za tako kratko vreme, možda nešto nije u redu sa ramom, tj. šelnom za srednju glavu?

@phantomir

Maštam da napravim kutiju za zadnji prtljažnik. Potraži na ebay-u Class D amp/module/tako to, cene su neverovatne! Fantastična efikasnost, ako nije totalni krš čuje se odlično, il' bar tako čitam, ima verzije sa već ugrađenim Bluetooth primo/predajnikom, da možeš tasterima sa njega da kontrolišeš telefon. Što se kutije tiče, ne verujem da ima prostora za neki smislen transmission line dizajn, al' dobar bass reflex bi mogao da se napravi. U svakom slučaju, odoka i laički :d, deluje mi da ona skalamerija sa mase može da se smesti u 1/4 zapremine, 1/8 težine i 1/10 te cene i da zvuči uporedivo. :)
 
To smo mi, obični građani, mi nismo vi!
Mi NE ODUSTAJEMO!
SAMO JAKO! ;)
Mi smo najgotivnija ekipa u gradu, pridružite nam se. ;)

 
@Jaksa
Neko je ovde pohvalio ovaj servis da rade OK i da su skroz korektni:
http://www.iron-bike.net/kontakt.php

@Bahati
Imas povoljno bas kutije za kola koje nisu velikih gabarita, a onda samo doraditi za srednje i visoke, jer to ne trzi puno prostora. Jedna skretnica i pojacalo (takodje za kola) i prica zavrsena. Ako ti bude nesto trebalo samo se javni, jer sam se bavio time ranije i imam svega.
 
@džoni Svaka čast na slici zebre, lepo me nasmeja, nego nemam vremena da svratim ovde redovno. Nije važno. Mislim da sam čak i viđao te zebre, jedno pet u celom gradu, što znači da opet svi mogu da prelaze gde god hoće (pravilo od 100 metara). A i da ne mogu, opet bi prelazili, verovatno ih ni žica i betonski zidovi ne bi zaustavili. Nema ništa što Srbin voli više nego osećaj da mu se može. To mu nadoknadi sva ponižavanja koja na poslu trpi od gazde i sva zanovetanja i prozivanja koja trpi kod kuće.

@phantomr Da, borba je duga i mentalno iscrpljujuća, jer treba nekoga ubeđivati u nešto normalno. Zamisli tek da tražimo biciklističke ulice ili da bicikli u saobraćaju imaju status tramvaja? Jedino nisam ubeđen da je ona solarna rasveta postavljena za pešake, jer postoji samo na početku (otprilike do "Ateljea 212", ako se ne varam).

@gedža Neće se nikada desiti da vlast uradi nešto korisno bez debelog moranja, jer joj pobeda na izborima ne znači ništa ako ne može da drpa pare. A osnovni izvor para su kriminalci (oni ih prvi otimaju), ne narod. Mislim da su nam veće šanse da ubedimo npr holandsku ambasadu da urgira za poboljšanje položaja biciklista. Mada su i njima onomad skresali prvu narandžastu vožnju.

Što se tiče Kritične mase i sličnih vožnji, ja sam odustao vrlo brzo, kada sam shvatio da veliki broj ljudi te vožnje koristi za iživljavanje biciklima (nepoštovanje propisa, najblaže rečeno), a kod organizatora nisam video ozbiljnu želju i napor da se to drži pod kontrolom. Jednostavno su vožnje bile opasne po sve i na kraju nekako promovisale divljaštvo. Bar one na kojima sam ja bio, što sad ne zvuči kako sam originalno zamilsio. ;) S druge strane, takve vožnje i treba da budu izuzetno spore i da se vrte po strogom centru grada, da se tamo ljudima stavi do znanja da biciklista ima, da će ih samo biti sve više i da je tako bolje za sve. Ono kad se krene sa Trga, pa samo što pre da se izađe iz grada ne služi ničemu. Isto tako, policijska pratnja i zatvaranje saobraćaja je izuzetno loša praksa i ima suprotan efekat od željenog. Nije ideja da biciklisti budu povlašćeni i da drugi učesnici u saobraćaju zbog nas trpe, nego da se pokaže baš da treba svi da budemo zajedno.
 
Zapao mi za oko ovaj Capriolo http://www.capriolo.com/capriolo-bicikli/2015-2016/road/road-speedster-3-grafit. Sta mislite o njemu? Koliko vidim nema losu opremu s'obzirom kakva se oprema stavlja na nove bicikle. Ono sto me odbija jeste ova crna mat boja. A i velicina ne odgovara (580 mm nije za mene visokog 1.80cm) Bicikl koji trenutno vozim je takodje crna mat. Pravi je magnet za sve vrste prljavstina. Iskreno nije mi frka da kupujem nov bajs cisto pitam. I ima li neko iskustva sa tim Capriolo Speedster-ima?
 
Gedžo,

Hvala na preporuci - patrona zamenjena u ekspresnom roku i stavljena Shimano. 1500 din.
 
Zapao mi za oko ovaj Capriolo http://www.capriolo.com/capriolo-bicikli/2015-2016/road/road-speedster-3-grafit. Sta mislite o njemu? Koliko vidim nema losu opremu s'obzirom kakva se oprema stavlja na nove bicikle. Ono sto me odbija jeste ova crna mat boja. A i velicina ne odgovara (580 mm nije za mene visokog 1.80cm) Bicikl koji trenutno vozim je takodje crna mat. Pravi je magnet za sve vrste prljavstina. Iskreno nije mi frka da kupujem nov bajs cisto pitam. I ima li neko iskustva sa tim Capriolo Speedster-ima?

Ne vredi te novce, ok bajs, ali 500e za ovu opremu, kripton tockove...ccc...
 
Ok, ali ne može reper da bude cena ukradenih i uvezenih "kao novih" bicikala. Ovaj bicikl bi i u inostranstvu koštao oko 400-500e verovatno.
 
Poslednja izmena:
Policija ispisuje kazne na novobeogradskom nasipu! :D Bice da nismo za dzabe vozili... :)

r30PxyQ.jpg


Jasno je odmah bilo, čim su se pojavili Benchmarkovci, kraj im je blizu ;)
 
Poslednja izmena:
Ja sam jutros tamo bio od 9:30 do 10:30. Bio je taj jedan punto, i dva motocikla. Automobili su prolazili nesmetano, nijedan nije zaustavljen u tih sat vremena.
 
Tad je pauza, valjda nece da zaustavljaju u vreme pauze. :D
 
Ko se sve nalazi za volanom u državi Srbiji:


@phantomr Može neki protest i za ovo? :)
 
Druže, ajd sledeći put smanji volume na onoj uvodnoj muzici za jedno 90% (znači ostaviš 10% od onog što je sad) videćeš, imaćeš više subskrajbera...
 
Pjeeeeeeeee, da po*izdiš! I meni danas izlete čiča sa sporednog puta na Vidikovcu. Doduše vozio sam kola, al' bilo je škripe guma i holivudskih manevara da bih ga izbegao. I ništa on, laže da mu je popustila ručna, kad je očigledno da nije.

Računam da bi promena odnosa sudova prema audio/video/foto dokazima i publicitet oko toga barem malo pomogao.
 
@Bahati Čekaj, nije to isto, na Vidikovcu se to podrazumeva. ;) Jednom stojimo kolima ispred pešačkog prelaza (centar Vidikovca, kod stanice), da ljudi pređu. Čikica se isparkirava u rikverc (sa trotoara, naravno) i 'ladno udari direktno u zadnji deo auta. :) I sad da mi neko objasni šta se dešava u tom mozgu kad ide u rikverc i ne gleda unazad? (nije bio pijan) Što se dokazivanja u mom slučaju tiče, ona nikoga nije udarila, pa nema štete, ni povređenih. Nisam siguran šta bi tačno mogli da joj prikače od prekršaja, ali svakako ništa naročito ozbiljno. Čak mislim da nije ni prekoračila brzinu, inače taj Reno 4 ne bi stao još 100 metara. Dakle, nije na vreme videla da je automobil ispred stao i zbog toga je kasnila na kočenju. Time je ugrozila bezbednost i malo je falilo da me pokosi, ali kako se to nije desilo, eventualno natezanje sa policijom i nekim sudovima na kraju bi više koštalo mene nego nju. I para i živaca. A postupak bi došao na red najranije za 2 godine. TO je glavni problem našeg zakonodavstva, policije i pravosuđa. U stvari, mislim da policija ne bi nikada ni došla, čim kažeš da nema štete, ni povređenih. Prijaviš je, oni joj za par godina lupe dve tačkice na dozvolu i naplate par hiljada dinara za sebe. A ja mogu eventualno da je tužim za šok. Sve i da dokažem da zbog ovoga više nikada ne mogu da sednem na bicikl, nikakvih posledica po nju ne bi bilo. Pritom, snimak ne pokazuje zbog čega je tačno došlo do njenog zakasnelog kočenja i sigurno je da bi ona (advokat) mogla lako da smisli neki razlog na koji bi sudije gledale veoma blagonaklono i sa razumevanjem. Čuvene olakšavajuće okolnosti, uvek na štetu oštećenih.

Ili grešim?
 
@sirius Nisam primetio, ali proveriću za novu sezonu (prošla je već izmontirana skroz), hvala.
 
Pritom, snimak ne pokazuje zbog čega je tačno došlo do njenog zakasnelog kočenja i sigurno je da bi ona (advokat) mogla lako da smisli neki razlog na koji bi sudije gledale veoma blagonaklono i sa razumevanjem.
Ауто испред ње је стао, она је пошла да га обиђе (нисам загледао да ли је дала жмигавац) а пошто се бициклисти не рачунају, мислила је да ради исправно. Једном давно сам гледао како аутобус на локалном путу не види да је камион стао да трактор испред скрене лево па није кочио а пошто смо ми наишли са супротне стране, није могао ни тамо ни вамо па је пукао у камион, овај у трактор а на крају се аутобус претурио на бок и улетео у дрворед. Срећом, нико није страдао, пар повређених смо ја и овај у ауту испред мене одвезли у хитну помоћ па знам да није било тежих повреда.

Проблем је што се не гледа два-три ... потеза унапред па се овако нешто дешава.
 
Au, @cane, najezio sam. Da je bio neki siri auto, pokupio bi te sigurno, sva sreca ziv si.
Ne znam sta si pricao sa njom, ali znam sta bi ja uradio u tom slucaju. Sa sigurnoscu znam da bi mi se mozak u toj situaciji iskljucio I bilo bi svasta. Kako da se ne iskljuci kada je neko mogao da te pokupi I mozda da pogines.

Послато са GT-I9300 користећи Тапаток 2
 
Ауто испред ње је стао, она је пошла да га обиђе

Da. Pogledao sam detaljno snimak još nekoliko puta. U trenutku kada se čuje škripa guma (ili kočnica, svejedno), ona je već u potpunosti u mojoj traci. To znači da nije uopšte bio problem da ona nije videla beli auto ili da je on iznenada stao (mislim, znao sam to već i ranije, samo zaključujem). Imajući u vidu njenu reakciju i šta je pričala, jasno je da je ona ili krenula da ga obiđe ili da skrene u istu uličicu, a mene uopšte nije videla (odnosno, nije ni gledala). Čak ni kada je prolazila tik pored mene. Škripa nije nastupila zato što je ona iznenada mene videla, nego zato što je u tom trenutku beli auto počeo da skreće (jer sam ja prošao). Zato je bila tako izgubljena kada je mene videla kasnije i kada sam joj rekao da sam došao istom ulicom. Ona mene nijednog trenutka nije primetila, luda žena. Dakle, sad je rekonstruisano sve. Čovek stao da propusti mene, ona počela da ga obilazi (ili da i ona skrene). Kako sam ja prošao, beli auto skreće, a ona leže na kočnice da njega ne bi udarila. Mene je postala svesna kada sam se okrenuo i vratio do nje. Sve je to zbog toga što policija ne radi svoj posao (a i auto-škole dele krivicu) i većina vozača veruje da im se može šta god požele. Sva je verovatnoća da neće biti nikakvih posledica po njih, naročito ne bitnih.

@Bogdan Teško je reći šta bi bilo da je bilo. Bilo je puno prostora sa desne strane i možda bih opet uspeo da se pomerim dovoljno u stranu. Ko zna. Svakako se ne bunim kako se sve završilo. :) Samo ne znam da li ću više ikad da vozim bez uključene kamere.
 
Nazad
Vrh Dno