Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Da se razumemo, to je bila provokacija. [emoji14] Ja mogu sa istim tim "traktorom" (kramponi i 2 bara u gumama) da vučem i 40km/h na kratkim smenama 30sec do minut ipo.
 
Mozes, ali ce ti mnogo lakse biti da vozis drumasa. :)

@hsv, probaj da odes malo dalje od Markove stolice, pa da vidis da l' ce lepo da ti bude. :D
Ja nema sanse da vozim po hladnom vremenu, samo kad je toplo bas. :)
 
Ovo danas bese kratka voznja, oko 1h ukupno a isao sam u poslednja 2-3 meseca nekoliko puta po 30-40 km u bas uzasnim uslovima + brda :d
 
Poslednja izmena:
Svaka cast u tom slucaju, ja bi na bolnicko lecenje mogao da idem posle neke duze voznje po ovakvom vremenu. :)
 
Da li neko od forumaša vozi Maxama? Ćale moj ga je kupio u Bugarskoj 1991.godine evo i dan danas se vozi. Malo sam ga ja upropastio dok sam bio mlađi, ali se redovno servisira i ide kao zmaj sem što je ram izgreban.
 
@canejr



Ne znam kako je ovo moguce, aj L ram da si uzeo ali M sa tom visinom.. kako? :)
Iste smo visine i meni najvise odgovaraju ramovi 21''-22'', to bi trebalo da je XL.. svaki manji bajs koji sam probao nije mi odgovarao.. a isto tako i oni sa 23-23.5'' ramovima, to je pravljeno za ljude od 2m+

Koliko vidim, canejr priča o šortsevima,a ne o ramovima.

Ili sam ja pobrkao šortseve i ramove? :D
 
Poslednja izmena:
Pa konkretan odgovor je i dobio, to je kao da pitas sta je bolje, bmw ili traktor?
Ako 'oces da ores njivu, onda je bolji traktor, nema tu neke filozofije.

Naravno da ima filozofije. :D
Ali tvoj primer ti je bas na nivou, kako mozes uporedivati bmw i traktor, stvarno ne znam? :D
Tako se ne mogu uporedivati ni drumski da mtb biciklom, jer to nisu iste kategorije.
MTB moze da ide po asfaltu isto kao traktor po asfaltu, ali drumas ne moze po poljskim putevima kao ni bmw, mislim moze, ali kakva je to voznja.
 
Koristi li ko od forumasa ovako nesto ?

s-l500.jpg

Zanima me konkretno koliko je tesko drzati ovakvo nesto duze vremena na glavi recimo 3-4 sata, ukoci li se vrat ?
Da li je moguce nositi ispod kacige, koliko vidim ovo dugme ovde sto se pali i gasi je nepristupacno kada se stavi kaciga ili mi tako deluje ?

Vidim pise kao vodootporno, da dolazi standard punjac i punjac za kola bez baterija... Najbitnija stvar koliko je ovo opasno, buduci da dve 18650 baterije stoje na potiljku, a kvalitet izrade je upitan i kako je ovo napravljeno, jer ako dodje do neke nezgode onda ovo moze biti jako opasno.
 
Poslednja izmena:
Koristi li ko od forumasa ovako nesto ?

Pogledajte prilog 190944

Zanima me konkretno koliko je tesko drzati ovakvo nesto duze vremena na glavi recimo 3-4 sata, ukoci li se vrat ?
Da li je moguce nositi ispod kacige, koliko vidim ovo dugme ovde sto se pali i gasi je nepristupacno kada se stavi kaciga ili mi tako deluje ?

Vidim pise kao vodootporno, da dolazi standard punjac i punjac za kola bez baterija... Najbitnija stvar koliko je ovo opasno, buduci da dve 18650 baterije stoje na potiljku, a kvalitet izrade je upitan i kako je ovo napravljeno, jer ako dodje do neke nezgode onda ovo moze biti jako opasno.

Tesko da ce baterija trajati 3-4h. :d Inace neudobno je a i solidne tezine... To samo na volan bicikle. Ako bas hoces da lampu nosis na glavi, kupi onaj model sa jednom diodom, mada ne bih preporucio da se takve lampe nose na glavi uopste. Baterije su solidno bezbedne, ali opet, niko ne moze da garantuje.
 
Hm, taj kablic iza mi govori da je teza od tih 105gr :p
 
Mislim da necu traziti dalje od ovoga http://www.nitefighter.com/product/showproduct.php?lang=en&id=2 Odlicna osvetljenost i autonomija za 50e a nije ni gabaritno i tesko je svega 105gr :)

Nex me slatko nasmeja svojim zapažanjem :), a mene informacije na sajtu podsećaju na tipične Kineze. U opisu ističu da je max output 1600 lumena i da baterije traju "više od 3 sata u High modu". Čik pogodi - "High" nije najjači režim rada, nego "Turbo". U tabeli piše da je trajanje baterije za Turbo 3,2 sata, a za High 4,2? Jeste 4,2 "više od 3", ali to bi se obično reklo "više od 4". Dakle, sklepali su ili opis ili tabelu, što za lampu od 50 evra ne uliva poverenje. A tek kada prošetaš po sajtu... Strana About Us nema ništa. Firma postoji od 2011. godine (u istoriji se pozivaju još i na 2002), a na nekim straniama piše "Under construction"? Iako im je cilj da postanu "the world's outstanding brand of outdoor lighting"? Raspitaj se dobro za njih.

Drumaš vs MTB
Jedna od večnih tema. Kao i uvek, bez ikakvog razloga. Svaki tip zahteva određene kompromise i stvar je ličnih potreba, želja i navika koji kompromisi će biti manje važni. Osim toga, nije izbor bicikla kao izbor glave, da ne može da se menja (mada, evo, sad menjaju i glave :)). Ne važi čak ni definicija da je neki tip bicikla bolji za nešto. Nije drumaš bolji za asfalt ako te ne zanima najveća moguća brzina, moraš da nosiš teret, hoćeš da voziš po kiši i snegu, itd. Niti je MTB najbolji za šumsku stazu ako je ona na trasi grand tur trke. Eno, gledajte Pariz-Rube. Dakle, svaki tip bicikla je konstruktorski i opremom bolje prilagođen nekim prosečnim očekivanjima u odnosu na određeni tip vožnje, ali svi znamo da niko nije prosečan, inače bismo imali 2,4 deteta u porodici. Treba samo definisati svoje potrebe, pogledati šta koji tip bicikla nudi, kakve su mu prednosti i zahtevani kompromisi, pa poželjno malo probati i odlučiti. Uz najbitniji faktor - "šta mi se više sviđa?" A tip bicikla se lako i menja, što je bakara i uradio. Ja imam na snimku da vozi MTB i planiram da ga ucenjujem. :D A desi da i da neko kupi tip koji mu (naj)manje odgovara, zbog određenog spleta okolnosti, pa se onda potpuno navikne i ostane na njemu.

Evo, ja danas tražio da kupim Alimpije hleb, ali nisu imali svež, pa sam kupio pančevački, a ni jedan ni drugi mi nisu skroz po volji.
 
To je cena sa nekim bezobraznim popustom. Na youtube i amazonu su je nahvalili, doduse revtronic i vomlite iteracije ove lampe. Nitefighter je valjda originalni kreator :D
 
@dzonihsv Sećam se i danas kako si me nabedio da bi ljudima mnogo interesantnije bilo da pravim kraće montaže sa vožnji, pa sam tako natovario sebi bedu na vrat i počeo da pravim i sažetke (skoro) svakog filma, što je barem jedan dodatni dan posla. Sad mi baš pade na pamet da malo pogledam i saberem. Od kada sam počeo da pravim i kratke klipove, svi oni ukupno imaju 4.901 pregled. Dugometražne verzije tih istih filmova - 12.920 pregleda. Jedva čekam da se sretnemo na nekoj vožnji da ti se... zahvalim. ;)

Nego, jesi li znao da ljudi mnogo više cene fotke uslikane mobilnim telefonom, a ne profi aparatom? ;)
 
Djeste raja :), vidim o svacemu se vodi polemika... Ja prvi vozam i zimi i leti, da se sneg malo utaba (kad ga ima) i milina, garderoba sa hladno vreme jakna i ok bude... A dali mtb ili road, ko sta voli i ko sta vozi i ko koliko moze da priusti, ja bi prvi voleo i jednog drumasa ali tesko mozda jedan set tockova sa uzim gumama mozda i 29" ako mogne da stane u ram ciato da se ima samo za drum :), a endura po snegu i sumi teram...
 
Cane, a kad si krenuo da praviš dugometražne, a kad ove kraće klipove? U proseku imaš duplo više pregleda na dugometražnom klipu, nego na kratkom. Ne možeš zaboraviti ni to da ljudi pogledaju kraći, pa ako im se nešto svidi, pogledaju i duži klip (ili makar isečak onog zanimljivijeg dela). :)

Ne znam što gledaš na kraće klipove kao da su neki vid problema? Trebaš sasvim suprotno to gledati, jer ti ti kraći klipovi donose dodatne preglede. Ako pak tražiš dodatne preglede, kreni sa aktivnijom reklamom. Najviše pregleda si imao pre par godina, kada si bio po onim predavanjima, na onim konkursima... Čulo se za tebe, pa otuda i pregledi.

A ovo za fotke, ljudi cene ono što im se svidi. Nema veze da l' je telefon ili aparat. Znam da neki imaju logiku "aha, pa ovo je telefonom napravljeno, evo ti 3 bambija ekstra za trud". Veze to nema. Svejedno je, imao telefon, kompakt ili dslr. Jer, ako si duduk (ne mislim na tebe ofc) možeš da syebeš fotku i sa aparatom od 2-3k eura (bilo je prilike videti to i na ovom forumu).
 
ja danas provozah oko 40km. Teske noge. nisam vozio 35 dana
 
Ja sam se smrzo kao ne sre ca. Nisam vozio od oktobra, znaci puna 4 meseca, nije mi toliko tesko palo koliko sam se smrzo, u jednom delu sve super, a u drugom takva maglustina, japadna strana, sneg, mokro, blato, zima a nizbrdo pa uhvatis 60 a noge ruke otpadaju probija i kroz prsluk i duplu trenerku. Inace muka me naterala da idem biciklom ni u ludilu ne sedam ako ne moram jer da se ne lazemo jos je hladno za biciklu, doduse ja sam se vratio u 5 i 15 tek.
 
Ja vozim svaki dan po 20ak km samo kada je kiša tada ne. Najviše volim po snegu.
 
po snegu sam mozda kao klinac probao, ne secam se. Gde teras po snegu ?
 
Ja sam pre ~2 nedelje vozio po ledu, pao, slomio petu metakarpalnu kost, sad minimum 4 nedelje ne mogu ništa da vozim, da bar imam rekumbant ili klasičan trotočkaš to ne bi bilo loše...
 
Da li ima neko dobar predlog za neki merac predjene distance na Androidu ali da ispunjava sledece uslove :

1. Da moze da meri kada se krecem i biciklom i pesice, hocu da vidim koliko sam ukupno presao
2. Da moze da meri po selima, jer me konkretno samo to i interesuje
3. Da meri ukupnu predjenu distancu sto peske sto biciklom, stavio bih telefon u dzep i kretao se non stop
4. Da radi u offline rezimu
5. Da moze da izdrzi 6 sati bez prestanka da meri ( baterija na telefonu 2300 mAh )

Nadam se da ne trazim puno, nikada nisam imao potrebe za ovakvim necim ali bi me zanimalo cisto koliko predjem u svom tom dangubljenju. :d
 
Valja ovaj model čemu, ne pratim trendove u biciklizmu a ponuđem mi je nov, da pazarim:

 
#136 - Od Preluka, preko Opatije, do Ičića i nazad
Konačno sam počeo rad na novoj sezoni, a ovo je više zagrevanje. Već poznata lokacija, samo mali update, kao i dve zanimljive situacije sa vozačem kombija PU tablica (recimo, reputacija kao PA u Srbiji) i dvoje ljudi koji krenuše preko ulice bez ikakvog gledanja. Obe situacije bez posledica. Naredni put još jedan update, vožnja po Rijeci (taj film je originalno bio u 1080p i sav je "plivao"), a onda idu one najbitnije vožnje.

Btw, sticajem mnogih okolnosti, prošle sezone nisam uopšte vozio u Srbiji, a i ukupno je bilo svega nekoliko pravih vožnji. Desi se.

 
@dzoni Aman, zezam se. :) Mislim, malo se zezam. ;)
@Animal Ne računajući trajanje baterije, ja ne znam za program koji nema sve što si naveo. Snima se GPS signal, a njega ne zanima ni da li voziš ili šetaš ni da li si u selima ili na moru. Problem je samo ako hoćeš da ti meri zasebno koliko si biciklom, a koliko pešice, jer to ne može automatika da odradi. Svi programi i rade u offline režimu, a konekciju zahtevaju (i koriste) samo ako hoćeš da se pratiš na mapi (neki imaju i mape offline) i za snimanje vožnje/šetnje (neki snimaju samo na pripadajući sajt, a neki snimaju na telefon). Jedino je poželjno da povremeno proveravaš telefon/program, jer se meni dešavalo da samostalno odluči da prekine sa praćenjem. Zato koristim najviše Hike & Bike (WP, ali mislim da ima i za Android) Osim što ima vrlo lepo podešavanje posle koliko stajanja/kretanja da prekine/počne sa praćenjem, ima i opciju glasovnog obaveštavanja o tome. Telefon tokom vožnje držim u gornjem džepu u rancu, pa nije problem da ga čujem, pogotovo kada nisam u saobraćaju. No, za ono što si naveo, poslužiće ti praktično bilo koji, možeš maltene da biraš i prema tome čije mape želiš da imaš.
 
Aman, turi der onda još koji smajli. Ovako ih ima nedovoljno da bih skontao zezanje. :d
 
Nazad
Vrh Dno